CápaBMW fórum
2024. március 29. 01:45:44 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2301166 alkalommal)
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #600 Dátum: 2006. december 19. 23:13:18 pm »

Nah szóval!!!

1.8i Kjetből ,hogy lehetne csinálni2.0 Kjetet vagy 1.8i Ljetet vagy 2.0 Ljetet??
Mi minden kell hozzá??
Naplózva

steffe
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #601 Dátum: 2006. december 19. 23:52:38 pm »


2.0 átépítéshez kell:
-b20 főtengely
-b20 hajtókar
-b20 dugó
-b20 hengerfej
-b20 szívósor??? -ezt nem tudombiztosan.

Ha L-jetre akarod építeni akkor kell hozzá egy L-jet kábelköteg, gyujtás, kompúter. b20 -ból nem volt egyébként L-jet tudomásom szerint.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:50:23 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #602 Dátum: 2006. december 20. 01:22:41 am »

Szívósor sztem maradhat. Maradj a K-jetnél,igaz,hogy nyűgös tud lenni,de a legjobban teljesítményre állítható Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:51:02 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Begi
Vendég
« Válasz #603 Dátum: 2006. december 20. 08:25:04 am »

Steffe, van egy elfekvő m20b20as mocim, ha kellenek belőle cuccok, vagy kompletten, bajtársi áron megkapod! Wink
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #604 Dátum: 2006. december 20. 10:15:31 am »

A Szívósor tuti maradhat, nekem is 18i szívósorral volt megcsinálva b20-ra, a kérdőjeleket azért raktam oda mert nem vagyok benne biztos hogy ugyan azok a szívócsövek átmérői a két változatnál.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:51:24 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #605 Dátum: 2006. december 20. 12:05:51 pm »

Steffe, van egy elfekvő m20b20as mocim, ha kellenek belőle cuccok, vagy kompletten, bajtársi áron megkapod! Wink

Begi, mi 4 hengerezünk:)
Abból neki max a lendkerék-kuplung-tárcsa lehet a jó:)
De az tényleg jó!!!
Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #606 Dátum: 2006. december 20. 12:49:52 pm »

L-jethez kell még légtömegmérő, gyujtáselosztó, vez-tengely (a forgásirány miatt, ugyanis L-jet és K-jet ellenkező irányba forog, de ha a vez-t-t nem cseréled ki, akkor legfeljebb nem lesz előgyujtásállításod, mert nem tudod bekötni a vákuumkamrát), és én kicseréltem az egész szívósort.
Amúgy L-jetet lehet sztem venni egyben, amiben minden benne van (én cakk pakk vettem az egészet).
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:52:13 pm írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
Begi
Vendég
« Válasz #607 Dátum: 2006. december 20. 12:52:53 pm »

Begi, mi 4 hengerezünk:)
jóvanna tudom, csak azt hittem, a dugattyúk azért megmenthetők, hátha kicsit lötyög, hát lötyög, nem tűnik az fel, ha terepen csattog az off-roadjával... Wink amúgy volt L-jetes m10b20? Huh
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:52:31 pm írta Promega » Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #608 Dátum: 2006. december 20. 12:54:11 pm »

Nem.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:52:43 pm írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #609 Dátum: 2006. december 20. 19:32:48 pm »

jóvanna tudom, csak azt hittem, a dugattyúk azért megmenthetők
Bácsi, a 6/20 és a 4/20 dugók tök mások, csak gondolj bele 6 felé 2000ccm vagy 4 felé:)))
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:53:01 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #610 Dátum: 2006. december 20. 19:54:17 pm »

Még szép, hogy ki kell cserélni a szívósort, de szerintem a fejet sem árt, mert a K-jetes fejben lyukak vannak a becskendező fejeknek. Nem volt még még L-jet m10-em, de az m20-ban a szívósorban vannak a fejek.
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #611 Dátum: 2006. december 28. 10:50:28 am »

Urak!
Egy egyszerű kérdésem volna Smiley

Azt szeretném megtudni, hogy a motortérben a tűzfalon lévő vastag szigetelést elávolíthatom-e következmények nélkül? //azt gondolom, hogy egy kicsit jobban fog melegedni a tűzfal, nomeg zajosabb lesz a gépsárkány  Smiley //
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #612 Dátum: 2006. december 28. 13:52:31 pm »

Zajosabb lesz csak.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:53:32 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #613 Dátum: 2006. december 29. 18:05:05 pm »

A véleményetekre lennék kiváncsi.

A jelenlegi motoromra ha a 25i hf felkerül ,mekkora kompresszióvesztéssel kellene számolnom,és megoldható-e ez a dolog a furatkülönbség miatt???
Ha megoldható lenne esetleg érdekelne 25i hf.....
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #614 Dátum: 2006. december 30. 13:17:03 pm »

Boge!

Ez érhet valamit???

http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=979505f7ab9a4c7dfdd61f5056c7b3b1&s=1588&a
Naplózva

steffe
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #615 Dátum: 2006. december 31. 12:14:58 pm »

Nem hangzik rosszul. Kérdezd meg azért a tengely gyártmányát, de gondolom Szuromi vagy Gaál lesz. Viszont jó lenne hozzá egy fokoló kerék (lehet hozzá csinálni), egy programozható gyujtás (kb 15-20) és fontos, hogy profi anyagból legyenek az excenterek.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:53:48 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #616 Dátum: 2007. január 02. 23:55:50 pm »

Mai e21 mérés eredménye
1. Fordulat - Szívócsőnyomás - Gyújtásszög
2. Fordulat - Szívócsőnyomás - Befecskendező szelep kitöltés


* E21_25_rpm_MAP_igndeg.JPG (66.21 KB, 1280x1024 - megtekintve 742 alkalommal.)

* E21_25_rpm_MAP_dwell.JPG (72.62 KB, 1280x1024 - megtekintve 726 alkalommal.)
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #617 Dátum: 2007. január 03. 09:10:56 am »

Egy rohadt szót sem értek az ábrákból, vagy amit leírtál. Lehet, hogy mégsem kellene versenyautót építenem? Smiley
(költői kérdés, nem kell válaszolni)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:54:14 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Begi
Vendég
« Válasz #618 Dátum: 2007. január 03. 09:58:41 am »

Én sem, de a képek szép színesek, biztos kirándulni volt valahol a Mátrában... Wink Wink
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #619 Dátum: 2007. január 03. 17:59:27 pm »

Tévedsz! Ez a Bükk!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:54:32 pm írta Promega » Naplózva
realdrifte21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #620 Dátum: 2007. január 03. 21:16:32 pm »

Én sem értem,de a Begi-féle leömlő elpirult a szégyenében.Nem bírta megemészteni a mérőpad nyomatékát!
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #621 Dátum: 2007. január 03. 22:04:26 pm »

Urak! Ne csinálják már.

Az első ábra
1. Fordulat - Szívócsőnyomás - Gyújtásszög
Szivócsőnyomás a motor terhelését jelenti

Második ábra
2. Fordulat - Szívócsőnyomás - Befecskendező szelep kitöltése

Befecskendező szelep kitöltése az jelenti hogy hány százalékban van kinyitja.

Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #622 Dátum: 2007. január 04. 13:21:16 pm »

Urak! Ne csinálják már.
Jólvan már ember! Beraktál pár színes helpdeskmanagger tanfolyamos képet és vetítesz itt mellé, mondván ezek úgy sem értik:))))))))))))))
Nem hülyeség, mert lesz kiindulási alapod. Aztán kiderül az új tengely hol-hogyan viselkedik.
Aztán tudod, ha eléri a kívánt fordulatot, akkor NE VEDD EL!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:55:20 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #623 Dátum: 2007. január 06. 10:04:56 am »

Himizoli futómű project:
Alakul mint púpos gyerek a prés alatt:


* P1020056.JPG (100.02 KB, 1600x1200 - megtekintve 751 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2007. január 06. 15:46:56 pm írta Boge » Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #624 Dátum: 2007. január 06. 11:26:18 am »

Szép.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:55:34 pm írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #625 Dátum: 2007. január 06. 20:45:21 pm »

Nagyon Baba, már alig várom hogy kész legyen Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:55:47 pm írta Promega » Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #626 Dátum: 2007. január 07. 08:34:21 am »

Fa**án néz ki.
Egyébként ebbe is azok a spéci rugók lesznek amiket csináltatsz?
Már csak a kisebb tányér miatt is kérdezem.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:55:55 pm írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #627 Dátum: 2007. január 07. 10:19:59 am »

Nem, ezt Zolka intézte és ez első, tehát ide jó zord keresztmetszetű anyag kell.
Tudod, amit a megrendelő kíván:)
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #628 Dátum: 2007. január 07. 12:14:20 pm »

Kelleni is fog a zordság 250km/h-nál Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:56:15 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #629 Dátum: 2007. január 07. 21:11:36 pm »

Szóval vita tárgya volt, hogy m10-re jó az m-es fej vagy nem. Igazából hogy 20is vagy m-es tök mindegy, mert tudtommal csak főtengely (löket) beli különbségek vannak, még a cikkszámok is megegyeznek.
Tény, hogy 100%-ot nem tudok mondani, mert még nem volt M-es mocim és fejem sem, de a képek segítenek, valamint az is, hogy akkor mindenki az M-es HF-et keresné és venne hozzá 10-ért m10 blokkot, nem komplett motort 600-800-ért.
Íme a képek. Hát igen nem kizárt, hogy a hengerkiosztás is megegyezik, de tény hogy a sok minden más. Más formájúak a víznyílások, egy hiányzik is, mások az olaj visszafolyók és legalább egyel kevesebb az olaj felnyomó nyílás. Hogy ez mennyire jelent gondot nem tudom, de én bele sem fognék az tény.


* m-es.jpg (71.58 KB, 531x800 - megtekintve 786 alkalommal.)

* P3300005.jpg (80.58 KB, 1200x1600 - megtekintve 707 alkalommal.)
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!