CápaBMW fórum
2024. április 27. 23:13:35 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2326869 alkalommal)
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #870 Dátum: 2007. február 12. 00:52:20 am »

Aki gyakran jár hozzám, annak ismerős lehet az arany színű Tercel. Ex céges kocsi, tavaj nyáron vették meg, kifejezetten bamacoi céllal. Nekem anno hozott egy abszolút 2. helyet egy téli versenyen, szóval nem röhögni, ízig-vérig versenyautó. A BMW kerekeket remélem szúrjátok? Hát hiába, ez is kellett hozzá:)
http://www.budapestbamako.org/cpg1410/thumbnails.php?album=2&page=1
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #871 Dátum: 2007. február 12. 08:16:34 am »

Néhány kép szemléltetés gyanánt:
Bazz fél óráig gondolkodtam, hogy miért ilyen kicsi a Citrom fékje a Montéra. Aztán rájöttem, hogy hátsó. Smiley Igen amikor nem látom a fától az erdőt.
Viszont a nagyobb betét hőt is vezet el, tehát megint itt vagyunk. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:14:49 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #872 Dátum: 2007. február 12. 18:58:50 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=5nuRgzaJ-q8 ... ez egy kicsit off mert nem cápa ... de BMW és azt hiszem motorsport is a javából ... játék a centikkel meg milikkel Smiley
Naplózva

Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #873 Dátum: 2007. február 15. 19:54:53 pm »

Erre csak annyit, hogy a BMW-nek 4 henger is elég ahoz, amihez az Opelnak 8 is kevés:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:15:10 pm írta Promega » Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #874 Dátum: 2007. február 15. 21:09:42 pm »

Iszom a szavaidat, mester!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:15:19 pm írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #875 Dátum: 2007. február 15. 21:28:50 pm »

ez igy van, de nem mellékesen iszonyatosan agresszív stílusa van versenyzőnknek ... ami nagyon tetszik persze Smiley ... de minden tiszteletem a Holdenes versenyzőé is ... én tuti tele raktam volna a gatyómat akkora nyomás alatt ...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:15:29 pm írta Promega » Naplózva

Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #876 Dátum: 2007. február 15. 22:02:03 pm »

Kötél idegeik vannak, mindkettőjüknek. Ja és itt nincs letolás, meg trükkök, hagyják egymást békén és szépen versenyeznek. Bezzeg az F1-ben már rég kicsúszás, ráhúzás, leszorítás, vagy éppen bünti lett volna. Nem is mondom kinek a javára:(
Ez a különbség ha valaki pénzért versenyez (elsősorban) és ha valaki kedvtelésből.
Egy rokonom monda egyszer: .."ha focit akarok nézni, lemegyek az iskola udvarra és megnézem az unokámat, ők még szívvel-lélekkel játszanak, nem pénzért bohóckodnak"....
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:15:45 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #877 Dátum: 2007. február 15. 23:04:17 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=5nuRgzaJ-q8 ... ez egy kicsit off mert nem cápa ... de BMW és azt hiszem motorsport is a javából ... játék a centikkel meg milikkel Smiley

Köszönöm. Ilyen szar nap után ez jólesett. Smiley
Naplózva

Főmordor.
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #878 Dátum: 2007. február 15. 23:31:13 pm »

Én is tátott szájjal néztem!! Nagyon szép tiszta (!) küzdelem!! Az elején nem hittem el, hogy 2en elfordulnak abban a kanyarban :O
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:16:04 pm írta Promega » Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #879 Dátum: 2007. február 16. 09:47:22 am »

Ez nagyon komoly!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:16:13 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #880 Dátum: 2007. február 18. 12:41:05 pm »

Programozható elektronika rejtelmei Smiley


* DSC03385_resize.JPG (199.33 KB, 800x600 - megtekintve 636 alkalommal.)

* DSC03386_resize.JPG (178.88 KB, 800x600 - megtekintve 579 alkalommal.)
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #881 Dátum: 2007. február 18. 12:50:13 pm »

Tetris van rajta? Wink
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #882 Dátum: 2007. február 18. 14:24:54 pm »

Programozható elektronika rejtelmei Smiley

Ilyen kevés vezeték van csak? Grin
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #883 Dátum: 2007. február 19. 13:26:24 pm »

Tegnap este megtettük az első tesztkört a programozható elektronikával és nagyon szép eredményeket produkál.
Némi finomhangolás még ráfér persze Smiley
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #884 Dátum: 2007. február 19. 13:55:59 pm »

Tegnap este megtettük az első tesztkört a programozható elektronikával és nagyon szép eredményeket produkál.
Némi finomhangolás még ráfér persze Smiley

Szia!

Néhány kérdés: Smiley

Ha jól látom most egy M20at vezérel e21ben ... Mit tud a moci, hogy írható elektronika kell neki?? //egy 6leömlőt mondjuk látok Smiley//  Vagy ez csak teszt a durvítós e21 moci előtt?? Ki progizza ??
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #885 Dátum: 2007. február 19. 14:54:49 pm »

A lényeg az égészben, hogy mennyire jól tudjuk felprogramozni a autót, az eredeti motronic 1.3hoz képest.
Jól látod, teljesen teszt jellegű a 3,0 moci elött. Igaz evvel az autóval is vannak terveik, mert a motorvezérlő könnyen mobilizálható.
Én programozom, Realdrift és egy másik barátommal. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:16:49 pm írta Promega » Naplózva
brothaD

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 314



« Válasz #886 Dátum: 2007. február 19. 15:03:59 pm »

Tetris van rajta? Wink

:DDDD

Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #887 Dátum: 2007. február 19. 18:11:49 pm »

A lényeg az égészben, hogy mennyire jól tudjuk felprogramozni a autót, az eredeti motronic 1.3hoz képest.
Jól látod, teljesen teszt jellegű a 3,0 moci elött. Igaz evvel az autóval is vannak terveik, mert a motorvezérlő könnyen mobilizálható.
Én programozom, Realdrift és egy másik barátommal. Smiley
És milyen elekrtonika ez? Full írható vagy valami piggy back? Smiley Gyártmány?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:17:11 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #888 Dátum: 2007. február 19. 19:34:09 pm »

Tegnap este megtettük az első tesztkört a programozható elektronikával és nagyon szép eredményeket produkál.
Némi finomhangolás még ráfér persze Smiley

Bácsi, a tengely már benne van? Vagy az a következő lépcső?
További sok sikert.
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #889 Dátum: 2007. február 19. 21:12:19 pm »

És milyen elekrtonika ez? Full írható vagy valami piggy back? Smiley Gyártmány?
Teljesen írható önálló vezérlőegység. Vems a gyártmánya Smiley
A tengely még nincsen benne, de hamarosan. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:17:32 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #890 Dátum: 2007. február 22. 22:01:05 pm »

Ma sikerült egy teljesítmény görbét mérnünk.
A kisebbik a eredeti Motronic 1.3 a nagyobb Smiley a Vemssel programozott.
Vannak még problémánk benzinnyomással és gyutás időpontokkal, de szerintem már így is sokkal jobb mint a gyári Smiley Smiley


* buf_vems01.jpg (53.1 KB, 956x634 - megtekintve 614 alkalommal.)
Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #891 Dátum: 2007. február 22. 22:14:59 pm »

ez M20B20?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:18:01 pm írta Promega » Naplózva

Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #892 Dátum: 2007. február 22. 22:17:59 pm »

B25, csak ha jól látom nem korrigált értékek, azaz a hajtási veszteséget még tartalmazzák.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:18:11 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #893 Dátum: 2007. február 22. 22:20:59 pm »

Ezek keréken mért teljesítmények, a főtengelyen 1,36*1,25 a LE telsesítmény.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:18:26 pm írta Promega » Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #894 Dátum: 2007. február 22. 22:31:19 pm »

szóval akkor jól számolom, hogy így hozza a gyárilag megadott teljesítményt?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:18:41 pm írta Promega » Naplózva

csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #895 Dátum: 2007. február 23. 15:52:55 pm »

énis azt néztem pont, hogy ez kb 171 LE, tehát ennyire megkopik a motor a használattól.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:18:54 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #896 Dátum: 2007. február 23. 16:04:43 pm »

Itt igazán a lények a 3500-4500 tartó nyomaték többlet. Itt mi lamda 0,92-0,82 között dúsítunk mig a motronic lambda 1-re.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:19:05 pm írta Promega » Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #897 Dátum: 2007. február 23. 18:06:16 pm »

énis azt néztem pont, hogy ez kb 171 LE, tehát ennyire megkopik a motor a használattól.
162! (95,5*1,36*1,25), bár ezt a 25%-os veszteséget a hajtásláncon elég hasraütésnek érzem Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:19:27 pm írta Promega » Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #898 Dátum: 2007. február 23. 18:15:04 pm »

szóval akkor jól számolom, hogy így hozza a gyárilag megadott teljesítményt?
ja bocs most látom, h kopjúteresen mennyi, és arra írtátok
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:20:14 pm írta Promega » Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #899 Dátum: 2007. február 23. 18:18:42 pm »

mellesleg hogy történik egy ilyen mérés? keréken lehet mérni a nyomatékot, abból származtatni a teljesítményt.. az áttételek, hajtási veszteségek(?) függvényében visszaszámolják motorra, vagy miképp kapják meg a motor adatait?? Huh
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!