|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5071 Dátum: 2011. október 26. 17:23:18 pm » |
|
Komolyan mondom... Ennyi hülye embert egy rakáson... Aki a kanyar külső ívére, vagy ugrató mögé áll az meg is érdemli... Simán osztanék neki egy Darwin-díjat. De nem 1, nem 2, hanem ottvan ba***eg minimum 50(!) ember, a biztonságos(abb) belső íven meg egy sem...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
bmw02
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Válasz #5072 Dátum: 2011. november 01. 11:09:22 am » |
|
Szép napot Urak! Tanácsot szeretnék kérni: Melyik a jobb választás? Kugelfischer+ Schieber vagy Schieber+ írható elektronika?DTA vagy Vems? Érdemes költeni az írható elektronikára vagy hagyjam kugellel? Köszönettel:Viktor
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5073 Dátum: 2011. november 01. 12:22:57 pm » |
|
az írható elektronika sokkal rugalmasabb tud lenni, ezenkívül az elektronikus injektorrendszer egyszerűen elérhető alkatrészekből épül fel, így könnyebben javítható. szerintem...
ellenben a kugelfischer biztosan egyedibb rendszer, arról nem tudok, mekkora erőfeszítéssel lehet javítani vagy hangolni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5074 Dátum: 2011. november 01. 13:55:13 pm » |
|
Valamint az elektronikával a gyújtást is lehet állítani.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #5075 Dátum: 2011. november 01. 14:30:36 pm » |
|
Az sem elhanyagolható, hogyha 1X veszel egy full írható ECU-t, akkor azt jó eséllyel fel tudod használni egy következő projecthez is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #5076 Dátum: 2011. november 06. 14:53:47 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5078 Dátum: 2011. november 09. 07:43:03 am » |
|
E21 dupla stabrúd:
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #5079 Dátum: 2011. november 09. 08:36:14 am » |
|
Hát ezt sem ülteti porig Egyébként ez így ebben a formában készen van? A lengőkarnál hogy van összefogva a két stabrúd, hogy együtt dolgozzanak, mégse nyírják egymást?
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #5080 Dátum: 2011. november 09. 09:27:37 am » |
|
Ugyan Hem! Már megint a kákán is csomót keresel. Amúgy bele sem merek gondolni milyen munkát végez ha elakad ez az alkotmány.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5081 Dátum: 2011. november 09. 19:41:45 pm » |
|
Lehet hülye vagyok,de nem értem miért két kis stabrúd van benne,és nem egy nagy? Ezek itt,minden ki-be rugózáskor elmozdulnak,mármint egymáshoz képest is,nyilvánvalóan a bilincsekben nem tud mozogni,akkor hogyan deformálódik,hová igazodik? Meg a két rúd vastagsága,sok helyet foglal,egy,de jó nagy!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5082 Dátum: 2011. november 09. 20:17:38 pm » |
|
egy ilyen stabrúd is elég lenne, csak az erőkart kellene csökkenteni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #5083 Dátum: 2011. november 10. 13:19:54 pm » |
|
Kicsit visszás nekem ez az egész koncepció.
Minőségi gátló. "Fos" gyári fékmunkahenger, gumicsővel gyári csatlakozási pontokkal, mikor adott lenne sz.tem már a fémfékcső. Nagyobb tárcsafék? Nem kéne?
Ez a dupla stabrúd pedig ötletes, láttunk már rá példákat. Bár úgy, hogy az alá rögzített végei gömbcsuklóval csatlakoztak a gyári villa bekötési pontjai alá. Talán az több mozgást "enged", mint ez. Bár én is a vastagabb mellett voksolnék, de ki akar lehajtatni és fizetni ezért, ha van két gyári elfekvőben a kert végében? Megértem ezt a nézőpontot is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #5084 Dátum: 2011. november 10. 16:42:25 pm » |
|
Lehet, hogy az angol pályákra készíti az autót.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5085 Dátum: 2011. november 11. 10:51:43 am » |
|
Kicsit visszás nekem ez az egész koncepció.
Minőségi gátló. "Fos" gyári fékmunkahenger, gumicsővel gyári csatlakozási pontokkal, mikor adott lenne sz.tem már a fémfékcső. Nagyobb tárcsafék? Nem kéne?
Ez a dupla stabrúd pedig ötletes, láttunk már rá példákat. Bár úgy, hogy az alá rögzített végei gömbcsuklóval csatlakoztak a gyári villa bekötési pontjai alá. Talán az több mozgást "enged", mint ez. Bár én is a vastagabb mellett voksolnék, de ki akar lehajtatni és fizetni ezért, ha van két gyári elfekvőben a kert végében? Megértem ezt a nézőpontot is.
A lehajlításig el se jutsz, mert az anyagot se tudod beszerezni hozzá, legalábbis itthon nincs megfelelő átmérőjű rugóacél huzal.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5086 Dátum: 2011. november 11. 10:54:32 am » |
|
A gyári e21 stabrudak mennyire bírják a terhelést? 2-2,5 szeres csavarást elbírhat üzemszerűen? látott már valaki töröttet belőlük?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #5087 Dátum: 2011. november 11. 12:37:43 pm » |
|
Promega! Tudom, mire akarsz kilyukadni... Le akarod rövidíteni az erőkart... De akkor már mindenféle konzolok kellenek a befogáshoz... Kérdem én: Nem lenne egyszerűbb akkor egy másik tipus stabját használni, pl E30-ét? A lengőkarokat talán korrektül ki lehetne kötni az eredeti stabok helyére G-szemmel, a stabot meg elhelyezni a neki megfelelő helyen, ami ebben az esetben valószínüleg a karter alatt lenne, vagy a bölcső mögött, mint az E30-nál. Persze lehet, hogy az E30-é is gyenge, de azért van pár lehetőség BMW vonalon, de akkor már nem is kell BMW-nek lennie
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5088 Dátum: 2011. november 11. 12:50:41 pm » |
|
Nálam az "ez van itthon" a legelső mérlegelési szempont ( barkácsban jobb vagyok, mint a kereskedésben) De minden ötletet meghallgatok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #5089 Dátum: 2011. november 11. 21:13:59 pm » |
|
A gyári e21 stabrudak mennyire bírják a terhelést? 2-2,5 szeres csavarást elbírhat üzemszerűen? látott már valaki töröttet belőlük?
Én már láttam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #5090 Dátum: 2011. november 13. 01:46:51 am » |
|
A gyári e21 stabrudak mennyire bírják a terhelést? 2-2,5 szeres csavarást elbírhat üzemszerűen? látott már valaki töröttet belőlük?
Mutatunk neked A menet után törik a lépcsőzetes résznél, hol vastagodik az anyag. Bár én nem természetes igénybevételnek tettem ki. Ha akarod lefotózom. Bár van törött száras billstein gátló is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5091 Dátum: 2011. november 13. 07:09:04 am » |
|
ha csak ott törik, az nem baj, azt a részt eleve levágom. A bilsteint pedig amint eljutok megnézem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #5093 Dátum: 2011. december 16. 09:40:43 am » |
|
Nem szimpatikus nekem, hogy annyira mélyre ereszkedik az elülső rögzítési pont. Vagy érdemes lenne rövidíteni az erőkaron - szerintem nem egy garantált megoldás, csak nagyon rövid rugóútnál működhet - vagy merev csöves rendszert beépíteni, ami erősebb, könnyebb, ráadásul állítható is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5094 Dátum: 2012. január 12. 19:33:13 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #5095 Dátum: 2012. január 12. 22:48:48 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5096 Dátum: 2012. január 12. 23:00:49 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5098 Dátum: 2012. január 19. 21:17:37 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5099 Dátum: 2012. január 26. 14:10:17 pm » |
|
BMW 635 CSi Kugefischer, kerámiabevonatos kipuff, féltengelyről hajtott generátor, van itt minden: http://www.youtube.com/watch?v=gVG2LS3JHic
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|