CápaBMW fórum
2024. november 27. 15:02:22 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2596533 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5250 Dátum: 2012. május 22. 07:45:08 am »

Direkt légszűrőről mi a véleményetek? Nem plusz teljesítményt akarok, csak a hangja tetszik...
Arra lennék inkább kívánics, hogy árt-e hosszú távon a motornak?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #5251 Dátum: 2012. május 22. 07:46:41 am »

Direkt légszűrőről mi a véleményetek? Nem plusz teljesítményt akarok, csak a hangja tetszik...
Arra lennék inkább kívánics, hogy árt-e hosszú távon a motornak?


nem.
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #5252 Dátum: 2012. május 22. 08:06:43 am »

Ha rendesen karban tartod akkor nem.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5253 Dátum: 2012. május 22. 08:48:40 am »

Direkt légszűrőről mi a véleményetek? Nem plusz teljesítményt akarok, csak a hangja tetszik...
Arra lennék inkább kívánics, hogy árt-e hosszú távon a motornak?

Csak akkor van értelme, ha nem a meleg levegőt szívja, tehát érdemes lefalazni, vagy elve egy betétszűrőt venni a gyári légszűrőházba.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #5254 Dátum: 2012. május 22. 08:52:17 am »

Nekem is a z van benne (betét)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5255 Dátum: 2012. május 22. 09:06:20 am »

Direkt légszűrőről mi a véleményetek? Nem plusz teljesítményt akarok, csak a hangja tetszik...
Arra lennék inkább kívánics, hogy árt-e hosszú távon a motornak?

Akkor tedd. A hangja az nagyon jó.

Ezen a szinten nem fog plusz teljesítményt adni.

Ha karban tartod nem árt.
Naplózva

Főmordor.
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5256 Dátum: 2012. május 24. 12:08:09 pm »

Mit is akartál írni?  Evil
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #5257 Dátum: 2012. július 04. 11:39:12 am »

E21  Wink



* E21_01_.jpg (370.75 KB, 1024x541 - megtekintve 1304 alkalommal.)

* E21_02_.jpg (364.02 KB, 1024x678 - megtekintve 1244 alkalommal.)

* E21_03_.jpg (333.64 KB, 1024x683 - megtekintve 1294 alkalommal.)

* E21_04_.jpg (202.81 KB, 960x642 - megtekintve 1468 alkalommal.)
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #5258 Dátum: 2012. július 04. 11:41:12 am »

Méég:


* E21_05_.jpg (315.35 KB, 960x640 - megtekintve 1273 alkalommal.)

* E21_06_.jpg (303.74 KB, 1024x683 - megtekintve 1289 alkalommal.)

* E21_07_.jpg (333.52 KB, 1024x683 - megtekintve 1298 alkalommal.)
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #5259 Dátum: 2012. július 04. 18:40:51 pm »

Ez mitől E21?  A hűtőrács miatt?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #5260 Dátum: 2012. július 04. 23:12:23 pm »

majdnem biztos vagyok benne,hogy AF-es Tongue
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #5261 Dátum: 2012. július 05. 02:03:19 am »

Ez mitől E21?  A hűtőrács miatt?
Ja! Cheesy
Ez egy kompromisszum mentesen épített versenyautó! Ezen a szinten szinte mind1, hogy mi az alap! Nekem tetszik, hogy nem egy E30-ból vagy 36-ból faragták  . . .  Smiley
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #5262 Dátum: 2012. július 06. 21:21:09 pm »

Mozgóképek az E21-ről:

http://www.youtube.com/watch?v=VLgkXKsPRK0&feature=relmfu#

http://www.youtube.com/watch?v=KFsG6OeyxVk#
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5263 Dátum: 2012. július 06. 21:39:38 pm »

Nekem tetszik ez a gép!

Csak nem egy Soarer hajtásláncról E12 műanyaghéjban+drift csőváz+rozsda paintbrush kombóról álmodunk?  Azn
Naplózva

1985 E28 530i
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #5264 Dátum: 2012. július 07. 10:42:03 am »

Nekem tetszik ez a gép!

Csak nem egy Soarer hajtásláncról E12 műanyaghéjban+drift csőváz+rozsda paintbrush kombóról álmodunk?  Azn

Szó se róla, szívesen építenék egy E12 szörnyet . . . Csővázas eleje+hátulja mint a lenti E21-nél, teljesen egyedi futómű, mondjuk egy 5-600-lovas 6hengeres M3, vagy M5 motor, 1100 kiló, óriás kormányszög stb  Grin Ez sajna egyenlőre csak egy álom marad, már akkor a seggemet fogom a földhöz verni, ha rá tudok akasztani egy kéziváltót a JZ-re és egy laza 300lovat ráeresztek az E12 hajtásláncra  Grin  Evil
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5265 Dátum: 2012. július 08. 09:49:04 am »

Versenyautónak fasza ,de az nem BMW motor benne,ha jól látom. shocked huh
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #5266 Dátum: 2012. augusztus 13. 22:44:30 pm »

Versenyautónak fasza ,de az nem BMW motor benne,ha jól látom. shocked huh
A hungaroringi versenyen volt szerencsém beszélgetni az emberrel, tévedsz, BMW motor van benne, méghozzá E39 V8 M5 egy kompresszorral megspékelve!  Tongue Beszarás amúgy a kocsi, elképesztő, hogy mit meg lehet csinálni vele!  shocked Az ember elmondása szerint 76° (!!) a kormányszög, ami vagy igaz, vagy nem, mindenesetre én ekkora szöget még élőben nem láttam, hihetetlen, kb. fizika ellenes, sokszor felfoghatatlan, hogy nem forog be pedig tudod, látod, hogy na most aztán biztos sok lesz  Evil Egyébiránt 1150kg a tömege a gépnek én a csővázat elnézve + hogy minden műanyag  kevesebbnek saccoltam, teljesítményre 5-600Le körül van szóval tekeri a kerekeit szépen! A futómű S14 Nissan elöl-hátul, persze nem széria állapotban, elöl egyedi bekötési pontokkal! 2évig építette az ember, szerintem elég komolyat alkottak!  Grin  Evil


* E21_09.jpg (86.39 KB, 900x600 - megtekintve 1121 alkalommal.)

* E21_08_kormanyszog.jpg (118.86 KB, 960x717 - megtekintve 1084 alkalommal.)
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5267 Dátum: 2012. augusztus 22. 13:46:35 pm »

 icon_slyuni

http://www.youtube.com/watch?v=SCx26TFAVbc#
Naplózva

1985 E28 530i
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #5268 Dátum: 2012. szeptember 13. 21:26:57 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=7tgtr5rarzY&feature=relmfu#
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #5269 Dátum: 2012. szeptember 14. 14:44:16 pm »

Kirázott a hideg.  sm_68
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
bucibigyó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #5270 Dátum: 2012. október 31. 20:08:56 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=0pF6xODQxvE&feature=related#

Szigorú. Csak megfelelő hangerőn ( 0.38 - 0.54 környéke kicsit, khmm...).
Naplózva
bucibigyó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #5271 Dátum: 2012. november 13. 22:38:46 pm »

Ajj de szépek...
Az első nekem tökéletes lenne forever

http://www.youtube.com/watch?v=LHjj8n5-TNU&feature=related#
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5272 Dátum: 2012. november 16. 19:51:24 pm »

http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/vmchk/TUNING-SHOP/KIPUFOGO-TUNING/Rozsdamentes-Leoml%C5%91k/BMW/E30/EVOFAE306-R5-BMW-E30-TA-Technix-Hengerenkenti-Le%C5%91ml%C5%91.html


Ez vajon minőségre milyen lehet? tateknics dolgokról eddig se jót-se rosszat nem hallottam.Se drága se olcsó:)
Vélemény:)
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5273 Dátum: 2012. november 16. 20:06:55 pm »

http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/vmchk/TUNING-SHOP/KIPUFOGO-TUNING/Rozsdamentes-Leoml%C5%91k/BMW/E30/EVOFAE306-R5-BMW-E30-TA-Technix-Hengerenkenti-Le%C5%91ml%C5%91.html


Ez vajon minőségre milyen lehet? tateknics dolgokról eddig se jót-se rosszat nem hallottam.Se drága se olcsó:)
Vélemény:)

Én sajnos eddig csak rosszat hallottam ezekről. A leömlőről konkrétan hogy a talpak nem igazán akarnak passzolni. És sajnos ezt több embertől.
A helyedben inkább használt, de márkás leömlőt vennék. M20 -ra azért ki lehet fogni és tán még olcsóbban is úszod meg a dolgot, mint ezzel. Nekem is egy ezeréves bontott ansa leömlő van rajta és tökéletesen bevált.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
BaltusE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



« Válasz #5274 Dátum: 2012. november 16. 20:49:07 pm »


Én sajnos eddig csak rosszat hallottam ezekről. A leömlőről konkrétan hogy a talpak nem igazán akarnak passzolni. És sajnos ezt több embertől.
A helyedben inkább használt, de márkás leömlőt vennék. M20 -ra azért ki lehet fogni és tán még olcsóbban is úszod meg a dolgot, mint ezzel. Nekem is egy ezeréves bontott ansa leömlő van rajta és tökéletesen bevált.
Nagyjából egy éve lehetett fent a poweren egy polírozott leömlő közösítőcsővel,benne a lambda szonda helyével. Vadonat új volt. OBX márkájú 40 000 Ft-ért. Meg is akartam venni de sajna akkor a pénz szűke győzött. Tán Miskolcról árulta valaki E30-hoz...
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 16. 20:54:53 pm írta BaltusE28 » Naplózva

mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #5275 Dátum: 2012. november 16. 22:16:04 pm »

M30-hoz hatleömlőről vélemények? utóbbi időben folyamatosan keresek, többnyire racing-bazaron, de nem nagyon van:S
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5276 Dátum: 2012. november 17. 00:17:59 am »

M30-hoz hatleömlőről vélemények? utóbbi időben folyamatosan keresek, többnyire racing-bazaron, de nem nagyon van:S

Nagyon ritka. Tán E-bay -en ki lehet fogni, de nem lesz olcsó. Schmiedmann árul még 80 körül, de ránézésre elég gagyi. Esetleg S38 M5 hengerenkénti leömlőt ráfaragni, ami ugyan melós, de az tuti nem szar. Porosodik is nálam ebből a célból egy példány, de még azzal is kb csak addig jutottam hogy levágtam az s38 talpakat róla.  undecided
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5277 Dátum: 2012. november 17. 12:47:41 pm »

M30-hoz hatleömlőről vélemények? utóbbi időben folyamatosan keresek, többnyire racing-bazaron, de nem nagyon van:S

Önmagában egy leömlő szerintem lepkefing,ha mondjuk tudja a 211 lovat,és a leömlő ad mellé még 6-ot,akkor mi van? huh
Ha előtte,mögötte nem változik semmi,akkor max a pénztárcád fogja megérezni  Cheesy ,illetve a placebó hatás fog érvényesülni. Grin
Jómagam már néhány kipufogó rendszert sikeren szét icon_idea -tam,mondjuk a hanghatás nem maradt el,de plusz teljesítményt nem hozott,viszont a fogyasztás simán 10%-ot ugrott felfelé.Hozzátenném mé,hogy ami BMW-men eddig a gyári kipufogó volt,és jó állapotban volt,az ment a legjobban,és az fogyasztott a legkevesebbet,igaz,még nem vettem komplett sniccer,vagy akármilyen rendszert,vélhetően nem is fogok Cheesy.
A már injektoros motorok qrvára ki vannak találva,és qrvára össze vannak hangolva,a gyárban,a gyári kipufogó rendszerhez,a gyári gyújtáshoz,a gyári légszűrőhöz,a gyári tengelyhez,a gyári sűrítéshez,ésatöbbihez,ésatöbbihez,meggyőződésem,hogy csupán egy elem változtatása inkább csak felborítja a hangolást,és csak ritkán a számunkra előnyös irányba.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #5278 Dátum: 2012. november 17. 17:17:36 pm »

http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/vmchk/TUNING-SHOP/KIPUFOGO-TUNING/Rozsdamentes-Leoml%C5%91k/BMW/E30/EVOFAE306-R5-BMW-E30-TA-Technix-Hengerenkenti-Le%C5%91ml%C5%91.html


Ez vajon minőségre milyen lehet? tateknics dolgokról eddig se jót-se rosszat nem hallottam.Se drága se olcsó:)
Vélemény:)

Minőségre elmegy, pontossága katasztrófa.
Nekem mindkét esetben le kellett vágni a talpakat, felrakni egy üres hengerfejre és úgy visszahegeszteni a csöveket. Az alját is alakítani kell, mert ha fel van rakva a motorra, nem megy rá a közösítő.
ebay-en olcsbban ki lehet fogni, úgy megérheti, ha meg tudod magadnak csinálni.
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5279 Dátum: 2012. november 17. 18:46:43 pm »

Önmagában egy leömlő szerintem lepkefing,ha mondjuk tudja a 211 lovat,és a leömlő ad mellé még 6-ot,akkor mi van? huh
Ha előtte,mögötte nem változik semmi,akkor max a pénztárcád fogja megérezni  Cheesy ,illetve a placebó hatás fog érvényesülni. Grin
Jómagam már néhány kipufogó rendszert sikeren szét icon_idea -tam,mondjuk a hanghatás nem maradt el,de plusz teljesítményt nem hozott,viszont a fogyasztás simán 10%-ot ugrott felfelé.Hozzátenném mé,hogy ami BMW-men eddig a gyári kipufogó volt,és jó állapotban volt,az ment a legjobban,és az fogyasztott a legkevesebbet,igaz,még nem vettem komplett sniccer,vagy akármilyen rendszert,vélhetően nem is fogok Cheesy.
A már injektoros motorok qrvára ki vannak találva,és qrvára össze vannak hangolva,a gyárban,a gyári kipufogó rendszerhez,a gyári gyújtáshoz,a gyári légszűrőhöz,a gyári tengelyhez,a gyári sűrítéshez,ésatöbbihez,ésatöbbihez,meggyőződésem,hogy csupán egy elem változtatása inkább csak felborítja a hangolást,és csak ritkán a számunkra előnyös irányba.

Támogatom. A közelben van két ilyen, és a tulajok bevallása szerint a leömlőn nem nagyon vesznek észre semmit. A chip, meg a megnövelt üza. nyomás viszont tetszik nekik.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!