bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #3750 Dátum: 2008. július 20. 21:45:03 pm » |
|
mit tud?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:36:36 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3751 Dátum: 2008. július 20. 21:50:46 pm » |
|
igazából semmi extrát. 330i+chip, sok meló lesz vele amennyiben megköttetik az üzlet
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:36:45 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
collins húga
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
|
|
« Válasz #3752 Dátum: 2008. július 20. 21:55:47 pm » |
|
és mi lesz az iX-szel?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:36:58 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3753 Dátum: 2008. július 20. 21:58:33 pm » |
|
milenne? iX a nagy szerelmem,legfeljebb bigámista leszek neeeemám,ez alkalmi vétel lenne,és így
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:37:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #3754 Dátum: 2008. július 20. 22:25:14 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3755 Dátum: 2008. július 20. 22:29:13 pm » |
|
futóműgond csak épp annyi hogy nem ér semmit engem inkább a kasztni aggaszt,meghát mégiscsak öszvér az m30-cal...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:37:20 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #3756 Dátum: 2008. július 20. 22:41:09 pm » |
|
Öööö jah, "hullagátlók" vannak benne
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:37:30 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3757 Dátum: 2008. július 20. 22:46:40 pm » |
|
majd berakok 4 colos csövet,driften úgyis sima a talaj (csaklennemármeg )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:37:40 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #3758 Dátum: 2008. július 20. 23:08:23 pm » |
|
majd berakok 4 colos csövet,driften úgyis sima a talaj (csaklennemármeg ) E. n. n. y. i. ! ! ! Hajrá! Várjuk a fejleményeket!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3759 Dátum: 2008. július 20. 23:17:08 pm » |
|
ha lesz egyáltalán...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:37:50 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3760 Dátum: 2008. július 21. 07:23:52 am » |
|
tudom nem cápa,de szurkoljatok hogy meg tudjam venni Mi a baj a mostanival?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3761 Dátum: 2008. július 21. 07:31:09 am » |
|
semmi,ez mellé lenne
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:38:00 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3762 Dátum: 2008. július 21. 08:05:54 am » |
|
de már meg is halt az ötlet,nemlesz megvéve,gyorsan vége lett
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:38:12 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
g
Nem elérhető
Hozzászólások: 140
Az ördög jobb és bal keze
|
|
« Válasz #3763 Dátum: 2008. július 21. 09:33:12 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ősállat...
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3764 Dátum: 2008. július 21. 10:40:32 am » |
|
de már meg is halt az ötlet,nemlesz megvéve,gyorsan vége lett eladták, vagy mi? mióta akarsz te driftelni?!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:38:38 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #3765 Dátum: 2008. július 21. 12:37:54 pm » |
|
Gratula,nagyon jók voltatok! Azért az enyhén feldühített,hogy a szervezők Vasárnap délután már nem akartak benneteket felengedni! Tudsz valamit,hogy miért?Ti tudjátok a legjobban odavonzani az embereket a gyorsasági versenyekre. Mindenki a driftereket kereste,amikor meghallották,hogy nem jöttök többet,tíz perc alatt összecsomagoltak a körülöttünk lévők -meg mi is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3766 Dátum: 2008. július 21. 13:26:11 pm » |
|
eladták, vagy mi? mióta akarsz te driftelni?!
dehogy akarok driftelni apa nemengedi,sokallja az autókat , és nem értékeli a hátulhajtást
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:39:01 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #3767 Dátum: 2008. július 22. 13:12:49 pm » |
|
Gratula,nagyon jók voltatok! Azért az enyhén feldühített,hogy a szervezők Vasárnap délután már nem akartak benneteket felengedni! Tudsz valamit,hogy miért?Ti tudjátok a legjobban odavonzani az embereket a gyorsasági versenyekre. Mindenki a driftereket kereste,amikor meghallották,hogy nem jöttök többet,tíz perc alatt összecsomagoltak a körülöttünk lévők -meg mi is.
Fél OFFUgye a drift mint betétfutam volt jelen, alapesetben minden csoportot, edzést stb. a drifterek+ladások felfutása zárt. Vasárnap sokan estek, sokat kellett javítania korlátot, azt mondták, hogy amíg az időtervben csúszás van addig a betétprogramok felfüggesztve, de jópár óráig tuti nincs drift. OKé, szétszéledtek a srácok, eleve kb. 1km-re rejtettek el minket a rajttól, gondolhatod mennyi információról értesültünk. Ezután hallom a rajtnál a hangosban (pont ott voltam) hogy megint kolrátjavítás, addig amíg zajlik a meló jöjjenek a drifterek, 5percük van rajthoz állni Gondolhatod, előtte még min. 2órás szünetről volt szó, nyilván nem álltak készenlétben a srácok...... Tel. be a boxba aki odaért (kb.3an) az felfutott aki nem az nem .... Ennyi. Ezek után nem tudták megmondani, hogy lesz-e még felfutás a driftereknek, amúgy az időtervhez képest hatalmas csúszás volt így kb. mindenki csomagolt azt' go home. ONMindenesetre, örülök, hogy tetszett, végülis csak a nézők miatt mentek a srácok pénzt, időt, energiát nem sajnálva!! Remélem megtetszett és legközelebb jöttök mondjuk a máriapócsi esti King Of Europe -ra!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:39:23 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #3768 Dátum: 2008. július 22. 18:34:58 pm » |
|
Bizony! Évekig kellett győzködni az asszonyt,hogy jöjjön el egy versenyre,de most úgy rákapott,hogy már alig várja a KOE-t!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:40:05 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3769 Dátum: 2008. augusztus 08. 00:21:49 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #3770 Dátum: 2008. augusztus 09. 09:59:38 am » |
|
Ismerős videók,azért jó volt mégegyszer mebnézni őket!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:40:28 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #3771 Dátum: 2008. augusztus 11. 17:06:33 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #3772 Dátum: 2008. augusztus 11. 22:20:15 pm » |
|
A historic rally nehézsége,ha a hétköznapokon pl egy 530-at használ,az első kanyarban meg kiderül,hogy 35 éve nem ilyen futóművet gyártottak.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:40:43 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3773 Dátum: 2008. augusztus 11. 22:33:37 pm » |
|
Ebben tökéletesen igazad van, és ez sajna az e21- futóműre is igaz, egyszerűen az alapkonstrukció annyira szar hogy szinte lehetetlen jót építeni belőle. Az első futómű nevetségesen gagyi, hiába keményítesz ki mindent mint az atom, akkor se lesz sinautó, mivel a lengőkar akkor is mozog előre hátra, a stabrúd rugalmassága miatt. Nem tudom hogy gondolták a mérnökök hogy az majd jó lesz, bár tény hogy a 70-es években még nem igazán volt szempont a jó futómű ebben a kategóriában.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:40:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3774 Dátum: 2008. augusztus 11. 22:41:06 pm » |
|
ez azért szar,mert kurvára megtetszett a kocsid,vagyis a "sztájl" amilyen lett,lehet hogy nem is E28-at veszek ha oda kerülök,hanem e21-et... addig viszont találj ki vmit az első futóműre h nekem már ne kelljen vele vesződnöm
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:41:10 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #3775 Dátum: 2008. augusztus 11. 23:53:47 pm » |
|
Jó,hogy mondja Kox a stabilrudat,nekem még nem volt alkalmam ilyen szinten letesztelni. Akkor mit szóltok egy ilyen stabrúd megoldáshoz(nem fikázni,most találtam ki és 2 perc alatt pingáltam).Ez nem fog lógni,az biztos:
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3776 Dátum: 2008. augusztus 12. 00:01:51 am » |
|
Én is pont erre gondoltam, ha nincs benne az a hajlítás, akkor nem is rugózik annyit. Tehát egyenes stabrudat kell gyártani. Egyébként ez a stabrúd téma nem is olyan egyszerű, mert a lengőkart kifelé is feszíti, azaz úgy kell legyártani hogy ne pontosan passzoljon a lengőkarba, hanem kicsit szélesebb legyen. Szal végig kell gondolni rendesen,és sajna nincs semmilyen kijárt út hogy milyen formályú legyen, és miylen átmérőjű rugóacélból kell legyártani.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:41:58 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #3777 Dátum: 2008. augusztus 12. 00:14:58 am » |
|
Piros:bölcső és a stabilrúd bakjai. Zöld:lengőkar. Kék:stabrúd Nagyon zöld:támkar
A stabrúdnak le kell vágni a két végét, a belső részről 2x kb 20mm-t esztergályossal lelapoltatni(hat vagy nyolcszög) erre megy a támkar. Támkar lengőkar felőli végére gl-fejet. A lengőkar szilent helyére bronzpogácsa,ahhoz csatlakozik a gl-fej. A támrudat meg egy jó minőségű -mondjuk 4130 sorozatú acélcsőből kb 4-es falvastagsággal.
Egyenlőre nem látok akadályát,ha oda jutok, a sajátomon letesztelem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #3778 Dátum: 2008. augusztus 12. 00:19:31 am » |
|
Én is pont erre gondoltam, ha nincs benne az a hajlítás, akkor nem is rugózik annyit. Tehát egyenes stabrudat kell gyártani. Egyébként ez a stabrúd téma nem is olyan egyszerű, mert a lengőkart kifelé is feszíti, azaz úgy kell legyártani hogy ne pontosan passzoljon a lengőkarba, hanem kicsit szélesebb legyen. Szal végig kell gondolni rendesen,és sajna nincs semmilyen kijárt út hogy milyen formályú legyen, és miylen átmérőjű rugóacélból kell legyártani.
Ha az elülső bekötési pont beljebb van,mint a lengőkaron lévő csatlakozási pontja,akkor befelé fogja húzni,nem? De a tiéd is ki van szilentezve,akkor elvileg nem nagyon tudja hova húzgálni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:42:49 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3779 Dátum: 2008. augusztus 12. 00:32:37 am » |
|
Piros:bölcső és a stabilrúd bakjai. Zöld:lengőkar. Kék:stabrúd Nagyon zöld:támkar
A stabrúdnak le kell vágni a két végét, a belső részről 2x kb 20mm-t esztergályossal lelapoltatni(hat vagy nyolcszög) erre megy a támkar. Támkar lengőkar felőli végére gl-fejet. A lengőkar szilent helyére bronzpogácsa,ahhoz csatlakozik a gl-fej. A támrudat meg egy jó minőségű -mondjuk 4130 sorozatú acélcsőből kb 4-es falvastagsággal.
Egyenlőre nem látok akadályát,ha oda jutok, a sajátomon letesztelem.
Szerintem egy hajlítás nélküli és nagyobb átmérőjű anyagból készített stabrúddal is hasonló hatás érhető el. Az a baj hogy amit te mondasz, sztem már túl merev, és a nyúlványok nem biztos hogy örülnnéek neki, főleg hogy elég nagy az erőkar.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
|