CápaBMW fórum
2024. március 29. 14:30:23 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2674415 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #120 Dátum: 2009. július 09. 16:38:15 pm »

Úgy tűnik itt sem lehet fogást találni az egykori tervezőkön. Ezt is gondosan megtervezték.
Már csak az a kérdés, ha már ezt ilyen alaposan körbejártuk, hogy a kardán, ami előkerült a sokaságból, ilyen kivitelű-e, vagy "csak" tettünk egy szellemi körutat a témában.


Ezért nevezik őket tervezőknek.Nomeg emiatt is bírnak az idősebb kocsik ki sokkal többet, mint a maiak..

Nem emiatt.

Ennél kicsit összetettebb a dolog sajnos. A mai autók azért bírnak kevesebbet, mert azokat tervezik! Régebben nem terveztek meg mindent, hanem kipróbálták, hogy jó lesz-e úgy, jólett, bírja, akkor ok. Mostanság kiszámolják pontosan minden alkatrésznek az igénybevételét és max 1-2 számmal mennek a tűréshatár fölé, ami hamar vezet avuláshoz, hiába a minőség meg minden szirszar. Az elektronikánál pl elég egy rossz kontakt azt viszlát. Vagy egy kicsit vékonyabbra tervezett nyomtatott áramkör és már meg is van a baj, semmi nem úgy működik ahogy kéne.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #121 Dátum: 2009. július 09. 19:02:44 pm »

De azt azért vedd figyelembe, hogy manapság ...

Te írtad a cikket?
A kisebb ráhagyás nem lehet negatívum.
Érdemes megnézni egy-egy töréstesztet a különböző korszakok autóiból.
Természetesen csakis elfogultság/-vakultság nélkül van értelme.

Dehogyis!
Azt olyan valaki írta, akinek én a cipőjét sem vihetném.
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #122 Dátum: 2009. július 09. 20:59:06 pm »

  Arról, hogy a mai autók rossszabbak-e , majd 15 év múlva lehet véleményt mondani. Mindenesetre, a ma 15 éves autók elég jól bírják. A 10 évesek is. Az 5 évesek meg pláne. Hatalmas verseny van az autógyárak között. Nem éri meg szart gyártani.
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #123 Dátum: 2009. július 09. 21:37:49 pm »

  Arról, hogy a mai autók rossszabbak-e , majd 15 év múlva lehet véleményt mondani. Mindenesetre, a ma 15 éves autók elég jól bírják. A 10 évesek is. Az 5 évesek meg pláne. Hatalmas verseny van az autógyárak között. Nem éri meg szart gyártani.

Nameg a legrosszabb imidzs egy gyárnak egy adott autója viszonylag fiatalon lerohadva az út szélén.
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #124 Dátum: 2009. július 10. 00:41:23 am »

bakker most jutott eszembe...
A küszöb spoilert,hogy lehet a legjobban rögziteni??
Pic és Indy tudom,hogy a 8-as menetesszár-kivű-belül önzáró anyával is jó,de én szeretnék valami kulturáltabbat... smiley
Alul vannak a gyári csavarhelyek,de felül is kéne valami,esetleg valami szintelen ragasztó,hogy a viz ne follyon oda az alsó csavarokhoz??
Naplózva

steffe
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #125 Dátum: 2009. július 10. 08:00:33 am »

bakker most jutott eszembe...
A küszöb spoilert,hogy lehet a legjobban rögziteni??
Pic és Indy tudom,hogy a 8-as menetesszár-kivű-belül önzáró anyával is jó,de én szeretnék valami kulturáltabbat... smiley
Alul vannak a gyári csavarhelyek,de felül is kéne valami,esetleg valami szintelen ragasztó,hogy a viz ne follyon oda az alsó csavarokhoz??
esetleg szelvedoragaszto vagy a normaalis sarvedo tomito/ragaszto.??... igaz nem szintelen ,de tomit es tart rendesen.
nembiztos de asszem apro kicsi lemezcsavarokkal van felszerelve,ahogy az elso koteny a homlokfalra felul.
a szelvedoragasztonak az a hatranya hogy fixen kell tartani amig megkot,ha nem rax bele csavarokat.
a szelvedoragasztot elsimitani rendesen, mososzeres vizbe martott szerszammal /mutato v matato/ ujjal is lehet..
szerintem
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #126 Dátum: 2009. július 10. 09:10:54 am »

Jaja, szélvédő ragasztó jó módszer, én is azt választanám ilyen feladatra. kérdés,hogy van-e felfekvő felülete a pojlernek. A küszöböt sztem ne fúrd ki, nehogy később elinduljon a rozsda  undecided
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #127 Dátum: 2009. július 10. 15:13:44 pm »

Miért csörög a motorom?    '83as 528i-ről van szó. Most lett felújítva a hengerfej, és a hűtőkör, sok új alkatrésszel. eddig nem toltam neki, mert tudtam, nem jó. Most már adagolom neki , s észrevettem, hogy 3. 4. -ben kb 3000 fölött, teljes gáznál becsörög. Nem eszi az olajat, jól húz, jól fogyaszt(nagyon), szépen forog... Mitől lehet??? Nem nagyon szeretnék 98assal járni. Sad
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #128 Dátum: 2009. július 10. 15:33:52 pm »

Miért csörög a motorom?    '83as 528i-ről van szó. Most lett felújítva a hengerfej, és a hűtőkör, sok új alkatrésszel. eddig nem toltam neki, mert tudtam, nem jó. Most már adagolom neki , s észrevettem, hogy 3. 4. -ben kb 3000 fölött, teljes gáznál becsörög. Nem eszi az olajat, jól húz, jól fogyaszt(nagyon), szépen forog... Mitől lehet??? Nem nagyon szeretnék 98assal járni. Sad

Ha becsörög,akkor azt minden fokozatban teszi,nem csak 3.-4.-ben....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #129 Dátum: 2009. július 10. 15:41:35 pm »

Miért csörög a motorom?    '83as 528i-ről van szó. Most lett felújítva a hengerfej, és a hűtőkör, sok új alkatrésszel. eddig nem toltam neki, mert tudtam, nem jó. Most már adagolom neki , s észrevettem, hogy 3. 4. -ben kb 3000 fölött, teljes gáznál becsörög. Nem eszi az olajat, jól húz, jól fogyaszt(nagyon), szépen forog... Mitől lehet??? Nem nagyon szeretnék 98assal járni. Sad

Hát, pedig az való bele.
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #130 Dátum: 2009. július 10. 15:43:21 pm »

Miért csörög a motorom?    '83as 528i-ről van szó. Most lett felújítva a hengerfej, és a hűtőkör, sok új alkatrésszel. eddig nem toltam neki, mert tudtam, nem jó. Most már adagolom neki , s észrevettem, hogy 3. 4. -ben kb 3000 fölött, teljes gáznál becsörög. Nem eszi az olajat, jól húz, jól fogyaszt(nagyon), szépen forog... Mitől lehet??? Nem nagyon szeretnék 98assal járni. Sad

Ha becsörög,akkor azt minden fokozatban teszi,nem csak 3.-4.-ben....

Valszeg csörög az mindenhol, csak ott veszi észre. Sajnos a rég BMW motorok még 98-asra vannak tervezve, kivéve a katalizátoros 535i, meg talán a nagyon utolsó szériás Motronicos M20-ak.
De majd Miki jön, és lebasz, ha hülyeséget mondtam.  Cheesy
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #131 Dátum: 2009. július 10. 15:44:45 pm »

Miért csörög a motorom?    '83as 528i-ről van szó. Most lett felújítva a hengerfej, és a hűtőkör, sok új alkatrésszel. eddig nem toltam neki, mert tudtam, nem jó. Most már adagolom neki , s észrevettem, hogy 3. 4. -ben kb 3000 fölött, teljes gáznál becsörög. Nem eszi az olajat, jól húz, jól fogyaszt(nagyon), szépen forog... Mitől lehet??? Nem nagyon szeretnék 98assal járni. Sad

Gyújtást nézd vagy nézesd meg, hogy jól van-e belőve. Ha nagy az előgyuszi, akkor csöröghet nagy terhelés alatt simán. Főleg dombon felfelé alacsony fordulaton.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #132 Dátum: 2009. július 10. 15:57:23 pm »

Elvileg jó a gyújtás. Az 1-2 gyorsan leforog  Roll Eyes, valszeg én hallom csak a 3-4ben. Most úgyis üres, lehet kipróbálom egy kis "nektárral". De azért kiváncsi vok a véleményekre.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #133 Dátum: 2009. július 10. 16:00:51 pm »

E28 28i motor igaz? Van egy másodlagos gyuszi vezérlő, az lehet az egyik ok. Ha E12 28i,akkor csak a gyusziból vegyél vissza 5 fokot és már szalad is a 95-el faszán Wink  (alapjáratod jó?)

(gyújtásból mindenképp vegyél le 5 fokot,akkor nem csörög. Wink )
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #134 Dátum: 2009. július 10. 16:20:49 pm »

Elvileg jó a gyújtás. Az 1-2 gyorsan leforog  Roll Eyes, valszeg én hallom csak a 3-4ben. Most úgyis üres, lehet kipróbálom egy kis "nektárral". De azért kiváncsi vok a véleményekre.

Azért hallod 3-4ben, mert ott nyilván nagyobb a terhelés. Próbáld ki nagy dombnak felfelé az elindulást 2-esben és ugyanúgy hallani fogod Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #135 Dátum: 2009. július 10. 16:35:16 pm »

Igen E28. Mit kezdjek a másodlagos gy.v.-vel?  Nem ez van a jobb doblemez elején?
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #136 Dátum: 2009. július 10. 16:38:06 pm »

Miki elment. Embarrassed
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #137 Dátum: 2009. július 10. 17:30:43 pm »

Igen E28. Mit kezdjek a másodlagos gy.v.-vel?  Nem ez van a jobb doblemez elején?

De de, az van ott. Cseréld ki Wink E12, E21-nek ugyanaz, csak 5 hengeresé legyen és "alu dobozos"

De én előbb az elosztóval babrálnék Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #138 Dátum: 2009. július 10. 17:32:30 pm »

Miért csörög a motorom?    '83as 528i-ről van szó. Most lett felújítva a hengerfej, és a hűtőkör, sok új alkatrésszel. eddig nem toltam neki, mert tudtam, nem jó. Most már adagolom neki , s észrevettem, hogy 3. 4. -ben kb 3000 fölött, teljes gáznál becsörög. Nem eszi az olajat, jól húz, jól fogyaszt(nagyon), szépen forog... Mitől lehet??? Nem nagyon szeretnék 98assal járni. Sad

Hát, pedig az való bele.

hát igen,az enyim se szereti a 95-öst,nagy melegbe enyém is csörög mint a vekker óra :Dna jo,annyira nem,tény,h a 8-astól szebben megy Wink
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #139 Dátum: 2009. július 10. 18:06:53 pm »

bakker most jutott eszembe...
A küszöb spoilert,hogy lehet a legjobban rögziteni??
Pic és Indy tudom,hogy a 8-as menetesszár-kivű-belül önzáró anyával is jó,de én szeretnék valami kulturáltabbat... smiley
Alul vannak a gyári csavarhelyek,de felül is kéne valami,esetleg valami szintelen ragasztó,hogy a viz ne follyon oda az alsó csavarokhoz??
Hát, ha nem jó a menetesszár-önzáróanya kombó, akkor marad az FBS. Átlátszó és elég erős. Wink
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #140 Dátum: 2009. július 10. 18:19:17 pm »

Miért csörög a motorom?    '83as 528i-ről van szó. Most lett felújítva a hengerfej, és a hűtőkör, sok új alkatrésszel. eddig nem toltam neki, mert tudtam, nem jó. Most már adagolom neki , s észrevettem, hogy 3. 4. -ben kb 3000 fölött, teljes gáznál becsörög. Nem eszi az olajat, jól húz, jól fogyaszt(nagyon), szépen forog... Mitől lehet??? Nem nagyon szeretnék 98assal járni. Sad

Hát, pedig az való bele.

hát igen,az enyim se szereti a 95-öst,nagy melegbe enyém is csörög mint a vekker óra :Dna jo,annyira nem,tény,h a 8-astól szebben megy Wink
Na én ezé fogok csak carrera 100-ast tankolni,de ha felbaszom magam a helikopterbenzin megy bele...  Evil
Naplózva

steffe
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #141 Dátum: 2009. július 10. 18:31:30 pm »

Én általában Vpóver 95el járok a 21el a 28még csak gázt kapott edig Smiley
Viszont 100as Racingel nemcsak jobban megy de még sosem csörgött csak kinek van léje mindig azzal járni...
 ha csak sima 95el megyek nekem is becsörög néha alacsony fordulaton terhelésen Sad
Naplózva

Bence
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #142 Dátum: 2009. július 10. 19:18:21 pm »

azzal a helikopáter benyával én azé ovatos lennék,lukas dugóval még nemvolt az a motor ami ment vóna Evil Evil Evil Evil Evil Grin Grin Cheesy
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #143 Dátum: 2009. július 10. 19:22:42 pm »

azzal a helikopáter benyával én azé ovatos lennék,lukas dugóval még nemvolt az a motor ami ment vóna Evil Evil Evil Evil Evil Grin Grin Cheesy
miért lenne lyukas tőle a dugó??Én tudok olyanról aki csak azzal megy,nem is keverékben...
azt semmi baja a motornak...
Jól kell belőni hozzá a gyújtást...
Naplózva

steffe
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #144 Dátum: 2009. július 10. 19:47:11 pm »

Én általában Vpóver 95el járok a 21el a 28még csak gázt kapott edig Smiley
Viszont 100as Racingel nemcsak jobban megy de még sosem csörgött csak kinek van léje mindig azzal járni...
 ha csak sima 95el megyek nekem is becsörög néha alacsony fordulaton terhelésen Sad

Mióta megvan a kocsi,azóta csak 98,vagy annál nagyobb oktánszámú.
Mivel a környéken többnyire csak Mol van ,így marad az Evo.
A 95-tel fika is volt,meg evett is...
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #145 Dátum: 2009. július 10. 19:55:50 pm »

igen,a 95-sel lényegesen kevesebb km-ert megyek én is vele,az a baj,h kevés kuton van már 98as
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #146 Dátum: 2009. július 10. 20:09:25 pm »

Mikikém! Ez BMW fórum..6 henger az a bizonyos,amire gondoltál gondolom...Roll Eyes)
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 20:43:28 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #147 Dátum: 2009. július 10. 20:11:29 pm »

Nekünk 95-össel semmi baja, sose csörgött még be..Próbáltam 98-assal is, amikor az alapjárat szórakozott, de semmi különöset nem dobott rajta..
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 20:43:44 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #148 Dátum: 2009. július 10. 20:15:21 pm »

Üdv!
Valaki szedett már szét E21 tükröt? Mert nekem elvileg elektromos van, meg is van az ajtókárpiton a joystick de nincs rákötve semmi és meg szeretném tudni, hogy benne van e a tükörben a motor és egyáltalán jó-e. Odáig eljutottam, hogy 2 csavar tartja belülről az ajtón, a tükör alján pedig van egy műanyag lapocska amit kipattintottam, vannak is benne kábelek de semmi más csavart nem találtam ott, hogy lehet ezeket szétkapni? huh
Előre is köszi!
Naplózva

Thommy
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #149 Dátum: 2009. július 10. 20:21:52 pm »

A tükörborkolat alján van egy nyílás,ott kell benyúlni egy sima csavarhúzóval, és elfordítani a rögzítő klarikát.Ekkor kijön a tükörlap, és onnan minden adja magát.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 20:44:07 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!