CápaBMW fórum
2024. március 29. 13:32:48 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2674363 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #240 Dátum: 2009. július 18. 10:17:45 am »

Ósannál, teszkónál, egyéb gagyi kúton tankolni ősi román szokás.

Egyébként nem muszáj egy nagy motornak sokat ennie, és ezt senki nem hiszi el, amíg nem volt neki olyan autója.
Nemrég 11.3 literes fogyasztást produkáltam mind a 8 hengeremmel és 4 literemmel együtt. Mondjuk a nagyátlag kicsit több, nem egész 13.
De ahhoz képest, hogy mindenkinek az az első kérdése, miután megtudja, hogy mekkora motorja van, hogy "20 litert benyel mi?"...


Eddig ebben a hitben voltam én is, hogy román szokás.Viszont nálunk a teszkó kút átment shellbe, teszkó árakkal..Biztos volt váltás, mert a szaga is jobb lett...

Egyébként azok hiszik el, hogy a kis motor kevesebbet eszik, akik fűnyíróznak:Smiley)Tudod a 735 is mennyit evett:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #241 Dátum: 2009. július 18. 10:20:19 am »

Szeptemberre tervezek egy Tátra kerülést, szigorúan krúzolós tempóban, s addig optimalizálgatom a vasat, kiváncsi vok, meddig lehet lenyomni. A könyv 90-nél 6.8-t ír, 120-nál meg 9-t. Ezeknél az autóknál tán még tartható a gyári adat, nem úgy mint a maiaknál. Egyébként nagy fogyasztásperverz vok.

Egy Tátrát gyalog is megkerülök..Roll Eyes)Persze nem ilyen dögmelegben:Smiley)Sorry! Wink
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #242 Dátum: 2009. július 18. 12:05:48 pm »

Ósannál, teszkónál, egyéb gagyi kúton tankolni ősi román szokás.

Egyébként nem muszáj egy nagy motornak sokat ennie, és ezt senki nem hiszi el, amíg nem volt neki olyan autója.
Nemrég 11.3 literes fogyasztást produkáltam mind a 8 hengeremmel és 4 literemmel együtt. Mondjuk a nagyátlag kicsit több, nem egész 13.
De ahhoz képest, hogy mindenkinek az az első kérdése, miután megtudja, hogy mekkora motorja van, hogy "20 litert benyel mi?"...


Eddig ebben a hitben voltam én is, hogy román szokás.Viszont nálunk a teszkó kút átment shellbe, teszkó árakkal..Biztos volt váltás, mert a szaga is jobb lett...

Egyébként azok hiszik el, hogy a kis motor kevesebbet eszik, akik fűnyíróznak:Smiley)Tudod a 735 is mennyit evett:Smiley)
amikor egyszer ott voltam, 14,7-et írt ki a boardod..
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #243 Dátum: 2009. július 18. 13:13:50 pm »

Ósannál, teszkónál, egyéb gagyi kúton tankolni ősi román szokás.

Egyébként nem muszáj egy nagy motornak sokat ennie, és ezt senki nem hiszi el, amíg nem volt neki olyan autója.
Nemrég 11.3 literes fogyasztást produkáltam mind a 8 hengeremmel és 4 literemmel együtt. Mondjuk a nagyátlag kicsit több, nem egész 13.
De ahhoz képest, hogy mindenkinek az az első kérdése, miután megtudja, hogy mekkora motorja van, hogy "20 litert benyel mi?"...


Eddig ebben a hitben voltam én is, hogy román szokás.Viszont nálunk a teszkó kút átment shellbe, teszkó árakkal..Biztos volt váltás, mert a szaga is jobb lett...

Egyébként azok hiszik el, hogy a kis motor kevesebbet eszik, akik fűnyíróznak:Smiley)Tudod a 735 is mennyit evett:Smiley)
amikor egyszer ott voltam, 14,7-et írt ki a boardod..

Miután sabc végigküldte a 6-oson..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #244 Dátum: 2009. július 18. 13:21:14 pm »

Szeptemberre tervezek egy Tátra kerülést, szigorúan krúzolós tempóban, s addig optimalizálgatom a vasat, kiváncsi vok, meddig lehet lenyomni. A könyv 90-nél 6.8-t ír, 120-nál meg 9-t. Ezeknél az autóknál tán még tartható a gyári adat, nem úgy mint a maiaknál. Egyébként nagy fogyasztásperverz vok.

Egy Tátrát gyalog is megkerülök..Roll Eyes)Persze nem ilyen dögmelegben:Smiley)Sorry! Wink

Hüüüüje! 760
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #245 Dátum: 2009. július 18. 13:44:46 pm »

Hüüüüje! 760

 2022
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #246 Dátum: 2009. július 18. 15:45:24 pm »

Ósannál, teszkónál, egyéb gagyi kúton tankolni ősi román szokás.

Egyébként nem muszáj egy nagy motornak sokat ennie, és ezt senki nem hiszi el, amíg nem volt neki olyan autója.
Nemrég 11.3 literes fogyasztást produkáltam mind a 8 hengeremmel és 4 literemmel együtt. Mondjuk a nagyátlag kicsit több, nem egész 13.
De ahhoz képest, hogy mindenkinek az az első kérdése, miután megtudja, hogy mekkora motorja van, hogy "20 litert benyel mi?"...


Eddig ebben a hitben voltam én is, hogy román szokás.Viszont nálunk a teszkó kút átment shellbe, teszkó árakkal..Biztos volt váltás, mert a szaga is jobb lett...

Egyébként azok hiszik el, hogy a kis motor kevesebbet eszik, akik fűnyíróznak:Smiley)Tudod a 735 is mennyit evett:Smiley)
amikor egyszer ott voltam, 14,7-et írt ki a boardod..

Miután sabc végigküldte a 6-oson..Roll Eyes)
akkor még nem. vele érkeztem Tongue
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #247 Dátum: 2009. július 18. 19:10:43 pm »

akkor még nem. vele érkeztem Tongue

Akkor nemtom...Az biztos, hogy 13,9 fölött nem emléxem, hogy bármikor is lett volna..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



« Válasz #248 Dátum: 2009. július 19. 08:07:38 am »

Sziasztok ! Tudja e valaki ,hogy a csomagtartózárba hova kell akasztani kp.zár motorjának a rudját.
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #249 Dátum: 2009. július 19. 09:09:15 am »

Sziasztok ! Tudja e valaki ,hogy a csomagtartózárba hova kell akasztani kp.zár motorjának a rudját.

A kp. záras modelleknél a zárhenger végén egy L alakú nyelv/szerkezet van,ami el tud fordulni a zár tengelyén és abban egy lyuk. Na abba akasztod bele a rudazatot.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



« Válasz #250 Dátum: 2009. július 19. 10:40:54 am »

Sziasztok ! Tudja e valaki ,hogy a csomagtartózárba hova kell akasztani kp.zár motorjának a rudját.

A kp. záras modelleknél a zárhenger végén egy L alakú nyelv/szerkezet van,ami el tud fordulni a zár tengelyén és abban egy lyuk. Na abba akasztod bele a rudazatot.

Én is ugy gondoltam,de az enyémen nincs lyuk.Gondoltam hogy furok rá egy lyukat,de nem tudom pontosan hova.Az enyém nem volt kp.záras , egy E28-ból raktam át ,minden müködik is rendesen csak itt akadtam el.


Most nézem,hogy az az L alaku valami,mikor nyitott álapotban van a zár teljesen fügőlegesen áll,ki fogja e tudni mozditani a kp.zár motorja ebből a fügőleges hejzetből -vizszintesbe.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 19. 11:13:30 am írta nimroad » Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #251 Dátum: 2009. július 19. 11:34:31 am »

A nem kp zárasra ne fúrj lyukat, mert az fixen van a tengelyre rögzítve. Húú...hogy is kellett ezt csinálni?  huh Emlékeim szerint az E12 zárhengerének a tengelye, amire egy pici stifttel van rögzítve a "nyelv" ,az hosszabb,mint a kp zárasé. Ezért vágni kell. De a lyuk az fix...basszus de rég volt ez... Mind1. lényeg,hogy rugó ellenében húzza le a motor. Sztem látni fogod, ha szétszeded Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
axel68
Vendég
« Válasz #252 Dátum: 2009. július 23. 15:42:58 pm »

szijasztok!olyan gondom lenne h nem működik a fordulatszám mérőm!hogyan lehetne azt megcsinálni?honnan kapja a jelet? továbbá az autó órájában van kinti hőmérséklet mérő és az mindig -30 fokot mutat annak merre található az érzékelője?mi gondja lehet?kérlek segitsetek!különben egy 524 es e34 esről van szó ja és még csal egy picit a kilóméteróra!ezekkel mit lehetne kezdeni?előre is köszönöm!!
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #253 Dátum: 2009. július 23. 16:13:04 pm »

szijasztok!olyan gondom lenne h nem működik a fordulatszám mérőm!hogyan lehetne azt megcsinálni?honnan kapja a jelet? továbbá az autó órájában van kinti hőmérséklet mérő és az mindig -30 fokot mutat annak merre található az érzékelője?mi gondja lehet?kérlek segitsetek!különben egy 524 es e34 esről van szó ja és még csal egy picit a kilóméteróra!ezekkel mit lehetne kezdeni?előre is köszönöm!!

Fordszámmérő: Tönkrement a fordulatszám jeladó, csere. A  motor és a váltó találkozásánál van, alul, a lendkerékről veszi a jelet.
Hőmérő: menetirány szerint bal elöl, a lökhárító aljában van a hőmérő, amiről jelet kap a műszer. Ez vagy tönkrement, vagy leszakadt róla a csati, vagy ha soha nem is működött, akkor már valaki kiberhelte belőle.
Km óra csalás: Mindegyik csal egy picit, ha nem gyári a kerékméret, akkor egészen sokat is tud, de nekem pl az 540-en gyári kerekek vannak, és így is csal felfelé 3-4 km/h-t
Naplózva
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



« Válasz #254 Dátum: 2009. július 23. 17:40:17 pm »

A nem kp zárasra ne fúrj lyukat, mert az fixen van a tengelyre rögzítve. Húú...hogy is kellett ezt csinálni?  huh Emlékeim szerint az E12 zárhengerének a tengelye, amire egy pici stifttel van rögzítve a "nyelv" ,az hosszabb,mint a kp zárasé. Ezért vágni kell. De a lyuk az fix...basszus de rég volt ez... Mind1. lényeg,hogy rugó ellenében húzza le a motor. Sztem látni fogod, ha szétszeded Wink

De hát akkor nincs értelme szétszedni mert tényleg fix (stifttel van rögzitve) és nem lehet sehova mozgatni csak kulcsal.Ha meg kiszerelem a belsejét akkor meg nem fogom tudni nyitni a kulcsal . Mi a teendő?? Lehet ilyen zárat kapni valahol??
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #255 Dátum: 2009. július 23. 21:17:44 pm »



Nem tudom kellőképp elmagyarázni és ezer éve csináltam ilyen alakítást utoljára. Megkeresem azt a régit,amit berheltem...de,hogy hol lehet...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
axel68
Vendég
« Válasz #256 Dátum: 2009. július 24. 20:44:59 pm »

Köszönöm a segitséget!visszatérve a kilóméterórára 3-4 az nem sok nekem az a baj lefel csal 20+ -t
ÉS ezért nem értem mert ez biztos nem a kerék miatt van:)
Naplózva
axel68
Vendég
« Válasz #257 Dátum: 2009. július 24. 20:50:46 pm »

Az a baj h azt mondták nekem h egy elektromos adagoló volt előtte a gépen és amiatt nem megy a fordulatszámmérő!ebben lehet valami?s ha igen akkor ezt hogy lehet összehozni?a mechanikussal?kérlek segitsetek!
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #258 Dátum: 2009. július 24. 22:04:24 pm »

Az a baj h azt mondták nekem h egy elektromos adagoló volt előtte a gépen és amiatt nem megy a fordulatszámmérő!ebben lehet valami?s ha igen akkor ezt hogy lehet összehozni?a mechanikussal?kérlek segitsetek!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Na evvel a büdös életben nem fog menni a mérőd.

2 választásod van.

1. szerzel rá eletro adagolót+ hozzá a gázpedált+ vezérlőt+ a saját motorkötegét (gondolom ezt is lebarmolták már) + működő jeladós porlasztós csúcsot

2. veszel E28 24td lendkereket+E28 jeladót+ E28 impulzus formálót. Na ekkor működni fog a ford.sz. mérőd, de a fogyasztásmérőd csak az első esetben.

A km órád meg valószínű azért csal, mert egy benzines órája van benne, vagy nem kap elég impulzust, vagy a difiben nem klappol valami.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #259 Dátum: 2009. július 25. 10:56:59 am »

Az a baj h azt mondták nekem h egy elektromos adagoló volt előtte a gépen és amiatt nem megy a fordulatszámmérő!ebben lehet valami?s ha igen akkor ezt hogy lehet összehozni?a mechanikussal?kérlek segitsetek!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Na evvel a büdös életben nem fog menni a mérőd.

2 választásod van.

1. szerzel rá eletro adagolót+ hozzá a gázpedált+ vezérlőt+ a saját motorkötegét (gondolom ezt is lebarmolták már) + működő jeladós porlasztós csúcsot

2. veszel E28 24td lendkereket+E28 jeladót+ E28 impulzus formálót. Na ekkor működni fog a ford.sz. mérőd, de a fogyasztásmérőd csak az első esetben.

A km órád meg valószínű azért csal, mert egy benzines órája van benne, vagy nem kap elég impulzust, vagy a difiben nem klappol valami.

Vagy az órádon tekergettek valamit, levették a mutatót, és nem jó helyre tették vissza...A kilómétereket rendesen méri?Értem ezalatt a megtett kilómétereket...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
sallaip

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



« Válasz #260 Dátum: 2009. július 26. 17:47:15 pm »


Sziasztok Srácok!

Egy-két lemez kellene nekem az e21-es cápimhoz. Hol tudnék ilyenhez hozzájutni olcsón? Lehetőleg jó minőségű cuccok érdekelnek. Ismertek olyan helyet?
Én az ntauto honlapján néztem, ott nem is olyan vészesek sz árak.


Köszi  sm_68
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #261 Dátum: 2009. július 27. 08:03:38 am »


Sziasztok Srácok!

Egy-két lemez kellene nekem az e21-es cápimhoz. Hol tudnék ilyenhez hozzájutni olcsón? Lehetőleg jó minőségű cuccok érdekelnek. Ismertek olyan helyet?
Én az ntauto honlapján néztem, ott nem is olyan vészesek sz árak.


Köszi  sm_68

A kérdésed meg is válaszoltad Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #262 Dátum: 2009. július 27. 11:17:36 am »

A 2. szériás E21-be belehet rakni az 1. széria elektromos ventijét anélkül, hogy homlokfalat kelljen cserélni, vagy faragni kelljen?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #263 Dátum: 2009. július 27. 12:03:53 pm »

A 2. szériás E21-be belehet rakni az 1. széria elektromos ventijét anélkül, hogy homlokfalat kelljen cserélni, vagy faragni kelljen?
Faragni kell,mert a ventillátorpalástnak az első szériánál van egy puklija a homlokfalba,a 2.-nál nincs ha jól tudom....
Naplózva

steffe
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #264 Dátum: 2009. július 27. 12:11:37 pm »

A 2. szériás E21-be belehet rakni az 1. széria elektromos ventijét anélkül, hogy homlokfalat kelljen cserélni, vagy faragni kelljen?
Faragni kell,mert a ventillátorpalástnak az első szériánál van egy puklija a homlokfalba,a 2.-nál nincs ha jól tudom....

Hát tényleg nincs ott. De mindegy, megoldottam, valahogy befeszegettem a helyére és egész jól áll. Mjad ha lakatola lesz, akkor átlesz heggesztve a homlokfal ezen része is...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
sallaip

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



« Válasz #265 Dátum: 2009. július 28. 05:33:56 am »


Sziasztok Srácok!

Egy-két lemez kellene nekem az e21-es cápimhoz. Hol tudnék ilyenhez hozzájutni olcsón? Lehetőleg jó minőségű cuccok érdekelnek. Ismertek olyan helyet?
Én az ntauto honlapján néztem, ott nem is olyan vészesek sz árak.


Köszi  sm_68

A kérdésed meg is válaszoltad Wink


Akkor köszi szépen   Cheesy, majd onnét rendelgetek
Naplózva
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #266 Dátum: 2009. augusztus 01. 11:47:50 am »

Hello!
Olyan kérdéssel fordulok a hozzáértőkhőz, hogy az E28 528-hoz nem jó-e a E23-akból kibontott kuplungszerkezet? Mert hát ugye M30 ez is az is. Talán abból hamarabb találok vmi használható bontottat.
Tudom hogy újat kéne vennem, de nagyon fáj az a 120k.
Vagy ha esetleg van vkinek gigakedvezménye vhol, és segítene, hát maxitisztelettel megköszönném.
Viszont ha csak az új a járható út, akkor melyik márka a jó kompromisszum?
Kösz     ádám
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 01. 12:02:02 pm írta adam » Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #267 Dátum: 2009. augusztus 01. 12:25:21 pm »

Neked CSAK a szerkezet kell? Milyen váltód van? Mikori az autód? Csak mert szerkezetet Sachs-ban tudok újat 38-50 között... De komplett Sachs szett is van 88 alatt picivel.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #268 Dátum: 2009. augusztus 01. 12:48:42 pm »

pár éve ebay-ről rendelve M20-hoz eredeti Sachs kuplung-tárcsa-ház-kinyomocsapágy kb max 35 ezer volt. szállítás meg mindennel együtt.

M20-hoz olcsóbb lényegesen..Neki M30-ashoz kellene..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #269 Dátum: 2009. augusztus 01. 12:54:19 pm »

M20-hoz olcsóbb lényegesen..Neki M30-ashoz kellene..

Igen, M30-hoz valóban lényegesen drágább. De ha adam kartács küld privátban egy pontos típust, évjáratot, alv@zsz@mot és motorsz@mot, akkor megkérdezem alkatrészes ismerősömet, hogy mit tud intézni. Elég nagy kedvezmények vannak náluk most a LUK kuplungszettekre, én 24 ezer forintért vettem a dízelre egy szettet.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!