Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3480 Dátum: 2010. november 25. 19:41:01 pm » |
|
jo estét.ha az akksi rosz nem bir ki 3napot.nem?mert 3 nap után nem tudja megforgatni az öninditot már.Hapedig lekötöm a sarukat akkor 4 nap után is indul.Hogyan tudom kideriteni,hogy mi szivja az akksit..........
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3481 Dátum: 2010. november 25. 20:23:42 pm » |
|
Szerintem valószínű, hogy utólagosan bekötött cucc szívja az akksit... E21-nél nálam volt olyan, hogy az elakadásjelző kapcsolója zárlatos volt és az szívta az akksit, de azon kívül passz. Riasztó, el. ablak, rádió én ezeket nézném először.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #3482 Dátum: 2010. november 25. 21:14:17 pm » |
|
jo estét.ha az akksi rosz nem bir ki 3napot.nem?mert 3 nap után nem tudja megforgatni az öninditot már.Hapedig lekötöm a sarukat akkor 4 nap után is indul.Hogyan tudom kideriteni,hogy mi szivja az akksit..........
Próbáld meg kiszedni a biztosítékokat és egy ampermérőt bekötni helyettük.Így megnézheted, mi vesz fel áramot.Ha nincs műszered, nézd meg, melyik szikrázik amikor kiszeded vagy visszarakod.Amikor kiszedted az összes biztit, nézd meg, hogy az akkusaru, ha leveszed és visszarakod, szikrázi-e. Figyelj oda, hogy a belső világítás és a rádió legyen kikapcsolva.Ha lehet, szedd ki a rádió biztosítékát vagy a rádiót, mert a memóriája kikapcsolt állapotban is vesz fel áramot. Ha van, a riasztót is ellenőrizd. Ha jól tudom 0.1-0,2 Amper lehet a legnagyobb áramfelvétel, ha kikapcsolrtál mindent.Ennyit vesz fel a rádió memória, óra, riasztó,stb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #3483 Dátum: 2010. november 25. 21:37:39 pm » |
|
akkor egyet értünk! Mégegy kérdés inni szeretsz ? én igen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3484 Dátum: 2010. november 25. 23:57:16 pm » |
|
akinek C+E kategóriája van az alapból iszik. Ez nem igaz! Nekem is van, de annyit meg sem tudnék inni, amennyit te!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3485 Dátum: 2010. november 26. 00:18:39 am » |
|
Próbáld meg kiszedni a biztosítékokat és egy ampermérőt bekötni helyettük.Így megnézheted, mi vesz fel áramot.Ha nincs műszered, nézd meg, melyik szikrázik amikor kiszeded vagy visszarakod.Amikor kiszedted az összes biztit, nézd meg, hogy az akkusaru, ha leveszed és visszarakod, szikrázi-e. Figyelj oda, hogy a belső világítás és a rádió legyen kikapcsolva.Ha lehet, szedd ki a rádió biztosítékát vagy a rádiót, mert a memóriája kikapcsolt állapotban is vesz fel áramot. Ha van, a riasztót is ellenőrizd. Ha jól tudom 0.1-0,2 Amper lehet a legnagyobb áramfelvétel, ha kikapcsolrtál mindent.Ennyit vesz fel a rádió memória, óra, riasztó,stb. Szombaton végignézem,hátha megtalálom ami fogyasztja az akksit. Amugy ha rossz az akksi kibir napokat mig lemerül?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3486 Dátum: 2010. november 26. 16:58:49 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #3487 Dátum: 2010. november 26. 19:32:29 pm » |
|
Próbáld meg kiszedni a biztosítékokat és egy ampermérőt bekötni helyettük.Így megnézheted, mi vesz fel áramot.Ha nincs műszered, nézd meg, melyik szikrázik amikor kiszeded vagy visszarakod.Amikor kiszedted az összes biztit, nézd meg, hogy az akkusaru, ha leveszed és visszarakod, szikrázi-e. Figyelj oda, hogy a belső világítás és a rádió legyen kikapcsolva.Ha lehet, szedd ki a rádió biztosítékát vagy a rádiót, mert a memóriája kikapcsolt állapotban is vesz fel áramot. Ha van, a riasztót is ellenőrizd. Ha jól tudom 0.1-0,2 Amper lehet a legnagyobb áramfelvétel, ha kikapcsolrtál mindent.Ennyit vesz fel a rádió memória, óra, riasztó,stb. Szombaton végignézem,hátha megtalálom ami fogyasztja az akksit. Amugy ha rossz az akksi kibir napokat mig lemerül?
Ha elmész egy autóvillamossági szerelőhöz és megkéred, hogy nézzen rá az aksidra, megmondja, hogy jó-e még. Igazából egy terhelővillával lehet megnézni az aksi állapotát. Merre laksz? Lehet, hogy tudok segíteni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #3488 Dátum: 2010. november 26. 20:59:11 pm » |
|
Mióta bejött a hidegebb idő melegszik a motorom. Nem sokat és nem mindig max. egy fél osztásnyit. Már tavaly télen is csinálta ezt. Esetleg túl kevés üzemanyagot kap? Vagy sok az előgyújtás? Vagy csak szarakodik a termosztát? De melegbe miért nem csinálta? Még egy dolog jutott eszembe: levegőszűrő meleglevegő keverő szelepe nem jól működik? Direkt vettem belőlle újat hogy ne keljen mindig állítgatni tavasszal és ősszel. Legyen automata hamár olyanra tervezték. Mondjuk azt sosem értettem hogy az első szériás légszűrők 14 fok körül nyitottak az enyém a második szériások, ami vákumos, pedig 4 foknál.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
ma.lac
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #3489 Dátum: 2010. november 26. 21:06:17 pm » |
|
Szia nem lehet hogy a fűtés ráadásával van kapcsolatban a melegedés mivel ilyenkor szerintem lasabban kering a víz a rendszerben de ezt könn :smile:yen letesztelheted ha egy kicsit kocsikázol télikabátban fűtés nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
BMW E21 320 BMW e34 530iAV8 BMW K100RS Töyota Celica Supra 2.8i
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #3490 Dátum: 2010. november 26. 23:06:04 pm » |
|
Hmmm.... Lehetséges. Ki fogom próbálni, mostanába mindig legkisebbértéken hagyom a fűtést hogy ne legyen túl hideg.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3491 Dátum: 2010. november 26. 23:35:07 pm » |
|
Ha elmész egy autóvillamossági szerelőhöz és megkéred, hogy nézzen rá az aksidra, megmondja, hogy jó-e még. Igazából egy terhelővillával lehet megnézni az aksi állapotát. Merre laksz? Lehet, hogy tudok segíteni. 0köszönöm a segitseget.en most londonban vagyok.bar el tudnek menni hozzad,hogy negnezzuk.ha nem deritem ki akkor ha hazamegyek ,kehet igenybevennem a segitsegedet,hogy kideritsuk,mi a baj
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3492 Dátum: 2010. november 27. 07:34:32 am » |
|
Mióta bejött a hidegebb idő melegszik a motorom. Nem sokat és nem mindig max. egy fél osztásnyit. Már tavaly télen is csinálta ezt. Esetleg túl kevés üzemanyagot kap? Vagy sok az előgyújtás? Vagy csak szarakodik a termosztát? De melegbe miért nem csinálta? Még egy dolog jutott eszembe: levegőszűrő meleglevegő keverő szelepe nem jól működik? Direkt vettem belőlle újat hogy ne keljen mindig állítgatni tavasszal és ősszel. Legyen automata hamár olyanra tervezték. Mondjuk azt sosem értettem hogy az első szériás légszűrők 14 fok körül nyitottak az enyém a második szériások, ami vákumos, pedig 4 foknál.
Én a termosztátra gyanakodnék. Az olcsóbbfélék tudnak fura dolgokat művelni. Lehet lassabban reagál a hőre, mint a gyári. (vagy magasabb hőértékű...)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #3493 Dátum: 2010. november 27. 10:21:17 am » |
|
Ma reggel kipróbáltam kikapcsolt fűtéssel úgy is csinálja. A termosztát úgy 5-8 éves lehet és gyári, még én vettem, ettől függetlenül lehet rossz. Másra már nem nagyon tudok gyanakodni. Tegnap este tekertem a karbin adtam neki több naftát úgy maradt, lehúztam az utógyújtás vákumcsövét, akkor sem változott.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 27. 10:58:15 am írta fehércápa »
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3494 Dátum: 2010. november 27. 10:28:49 am » |
|
5-8 év alatt azért sztem a gyári is elromolhat. Én legalábbis megbocsátanám neki.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3495 Dátum: 2010. november 27. 11:13:14 am » |
|
hát.. azért egy gyárinak illene tovább tartania. franc akar öt évente termosztátot venni .
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3496 Dátum: 2010. november 27. 14:55:18 pm » |
|
jajj de jó. itt dumálunk róla, és az enyém is elkezdi csinálni... általában ma kb 40 km alatt végig jó volt. egyszer eltáncolt háromnegyedig. aztán picit vissza. aztán fel háromnegyed fölé egy picit. ott megakadt egy percre kb. és elindult vissza. középállásban volt egy ideig, majd egy picit letáncolt, és vissza. érthetetlen... ezzel, meg az indítózós gonddal szívok, mióta meg van a kocsi. kapott újat / másikat mindenből. de muszáj lesz megtalálni végre a hiba okát, mert elképesztően idegesít. fehércápa szólj, ha megtaláltáok!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3497 Dátum: 2010. november 27. 15:37:32 pm » |
|
Nézzétek meg a hőgomba(a visszajelző) csatlakozásánál a vezetéket. Nekem ott el volt korrodálódva akkor is csinált ilyen hülyeségeket...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3498 Dátum: 2010. november 27. 16:01:09 pm » |
|
oké, rákukkantok. hátha ez lesz a bűnös (na nem mintha értenék a villamossághoz ) gyanús.... mentem vele most kb. 50 km-t, és hibátlan a visszajelzés alapján.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 27. 23:32:07 pm írta collins »
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3499 Dátum: 2010. november 27. 21:18:18 pm » |
|
Hello!!!! egyenletes sebességnél hirtelen gázadáskor valami halkan de biztosan üt.hallani is lehet a hangját......................difi lesz?vagy valami más? Vajon hazaindulhatok vele,vagy nézessem meg?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3500 Dátum: 2010. november 27. 21:43:23 pm » |
|
Hardy ? Remélem nem mondtam nagy hülyeséget de ezt legalább ha alánézel ki tudod zárni...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3501 Dátum: 2010. november 27. 21:55:15 pm » |
|
Hardy?alánézek holnap de mit kell látni???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3502 Dátum: 2010. november 27. 22:09:05 pm » |
|
Hogy nem e szarrá van szakadva... pill megkeresem a képet nekem a 28on hogy nézett ki.. no...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3503 Dátum: 2010. november 27. 22:18:18 pm » |
|
Most rendesen beparáztattál...............................Ezt holnap megnézem...............
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3504 Dátum: 2010. november 27. 22:21:07 pm » |
|
Bocs ...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #3505 Dátum: 2010. november 28. 11:51:18 am » |
|
Valaki mondja meg legyenszives, hogy az első, és második szériás E12 műszerfalhéjak között mi a különbség pontosan? A rostélyok tudom, hogy különböznek, de az nem variálható át?
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #3506 Dátum: 2010. november 28. 12:36:11 pm » |
|
A légbefúvó rostélyokat simán át todod tenni. Én is átraktam az első szériást második szériásra mind a két E 12-es verdámon.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #3507 Dátum: 2010. november 28. 12:50:39 pm » |
|
Pompás, köszi! Ezenkívül valami különbség??
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #3508 Dátum: 2010. november 28. 12:55:49 pm » |
|
Talán még csak annyi, hogy az időmérő óra kinézete. Analóg, digitális a ventillátor kapcsoló közepén, vagy a ford számmérő helyén. Tipustól és felszereltségtől függően. Most hirtelen nem jut eszembe más..
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3509 Dátum: 2010. november 28. 13:03:27 pm » |
|
Különbségek az első és második szériás műszerfalnál. - az újabbnak jobban hátrafelé nyúlik a közepe, így kényelmesebben eléred a fűtéskezelőt - ezáltal más a fűtéskezelő és a fűtésbox közötti közvetítőtengely hossza (régi rövidebb) - a fűtéskezelő alakja és kiterjedése teljesen más, ugyanis a réginél a hamutál,ablakfűtés, szivargyújtó egység egyben van a tekerőkkel és le is nyúlik a középboxig - középbox keskenyebb/elnyújtottabb hátrafelé, tehát ez is teljesen más,mint az újabb - fabetétek befogatása - hangszórónyílás a mélyedésnél (újnál nincs) - műszeregység is eltérő formájú a kétféle héjban Tehát az újabb eléggé hülyén veszi magát az első-,ill. "átmeneti" szériánál. Műszerfal jelenleg egyikhez sem rendelhető
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
|