CápaBMW fórum
2024. április 27. 18:07:28 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2708009 alkalommal)
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3990 Dátum: 2011. február 27. 21:21:27 pm »

Lehet az pl..laza kormányösszekötő is segédirányítókar  akár laza kerékcsapágy is stabilizátor gumi. stb. Wink
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3991 Dátum: 2011. február 27. 21:29:59 pm »

Elvileg az elsö futömü vadi uj.Kormányösszekütük stabpálcák,lengökarok
A kerékcsapágyat nem néztem.Az csere,ha laza?Gondban leszek akkor mert holnap indulok reggel...............
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3992 Dátum: 2011. február 27. 21:43:21 pm »

Azt csak felemelve tudod megnézni. Alul és felül megfogod a kereket és megmozgatod nem szabad lötyögnie egy nagyon kicsi hézag érezhető lehet. Búgást, morgást nem hallottál rajta akkor nem lesz vele semmi baj.Féktárcsa milyen típus van rajta?Gumik s okozhatnak rázást fékezéskor.

Esetleg még ötleteket kérhetsz Viktortól
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 27. 21:46:37 pm írta Gisti » Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3993 Dátum: 2011. február 27. 21:56:14 pm »

bugni nem bug a tárcsát ebayon vettem.nem tudom a tipusát.Nem prémiumkategória az biztos.A gumik jók,és hát a nyári kerökkel is csinálta.
Akkor izárásos alapon tárcsa a legvaloszinübb........
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3994 Dátum: 2011. február 27. 22:00:17 pm »

bugni nem bug a tárcsát ebayon vettem.nem tudom a tipusát.Nem prémiumkategória az biztos.A gumik jók,és hát a nyári kerökkel is csinálta.
Akkor izárásos alapon tárcsa a legvaloszinübb........


nemfeltétlen, a futóműved is lehet a ludas,ahogy gisti is írta... másfelől ha a futóműved ráz,azért is érdemes megcsinálni,mert egy idő után a tárcsát is hullámosra eszi,és akkor hiába lesz jó futóműved,fékezésnél újfent rázni fog...
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3995 Dátum: 2011. február 27. 22:03:54 pm »

Ja,ne küzdj vele,csak hozd át ide,a szomszéd szigetre,majd lesz vele valami............ Azn Azn Evil Evil Roll Eyes Roll Eyes
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3996 Dátum: 2011. február 27. 22:33:14 pm »

Azthiszem otthon csinálok vele valamit..
Majd nem fékezek,hogy e rázzon............smiley
Köszönöm a segitséget és a tippeket!


A szigetet meggondolom.............melyik is?smiley
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3997 Dátum: 2011. február 27. 22:43:56 pm »

Bee!

Ha tanácsolhatok valamit, minél előbb vidd el egy hozzáértőhöz. Egyre gyakrabban vannak ilyen paráid, és nagy távokat mész vele. Hagyd ott egy jó szerelőnél pár hétre, rázza gatyába, mert ha egyszer ott maradsz valahol, irtó drága lesz eljuttatni több száz km-ről!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #3998 Dátum: 2011. február 27. 22:51:50 pm »

Első tárcsát ,ha már beráz nem szabályzunk ,felesleges /5-600 km/, sajnos a noném ,olcsó tárcsa ilyen .
A minőségnek sajnos ára van ./legalábbis hűtött nagy átmérő esetén /                     sm_68
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3999 Dátum: 2011. február 27. 23:05:06 pm »

65 angol font volt az ára.Bár attol még lehet szar az igaz.
Viszont nem tudok normális helyet otthon ahol biztos lehetek benne,hogy nem huznak le és szarnak az egészre.
Két éve cseréltettm elöször kormányösszekötöt,majd félévre rá futomüáltaásnál egy másik helyen kitalálták,hogy szar a kormányösszekötö.Mondom nem hiszem el a huszon sokezres alkatrész 5000 km.-ert bír?
Szoval az a helyzet,hoy sok olyan helyet ismerek ahova nem megyek mégegyszer.Olyat pedig nem ahová szivesen vinném a cápát...
Ha esetleg ezzel kapcsolatosan tud valaki segíteni,annak nagyon örülnék..............
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4000 Dátum: 2011. február 27. 23:16:59 pm »

Igen.Egy gumicsö...........
Kicsit baljós,ahogy  irtad hogy nem segit a tömitéscsere........ Sad
Mit lehet tenni akkor?Azért még hazaindulhatok vele,vagy nem kell meki még 1800 km?inkább nem?


Olajat sűrűn ellenőrizd. Az enyém (E21 320/6) is füstölt, kizárólag magas fordulaton, de simán bírta a strapát, pedig azért kapta az ívet.
Mindenesetre ha hazajössz szerintem támaszd le Mikinél az autót egy időre.  Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Mpower
Vendég
« Válasz #4001 Dátum: 2011. február 27. 23:31:22 pm »

Csak elméleti szinten:
Adott egy m10b16 ami jó egészségnek örvend
És adott egy m10b18 l-jet amit megfőztek és gázos a 4ik henger
Kérdés:
Az l-jetet mindenestől hfstől át tudom tenni a 16ra gond nélkül?(nyilván sikoltatom tömitéscsere etc..)
Vélemény?
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4002 Dátum: 2011. február 27. 23:36:35 pm »

Gyarolatilag egyszerűbb ha eljössz a M10B18 K-jetért... még rád vár és már én is itthon  vagyok...
Naplózva

Bence
Mpower
Vendég
« Válasz #4003 Dátum: 2011. február 27. 23:38:18 pm »

Ment priv
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4004 Dátum: 2011. február 27. 23:42:39 pm »

Olajat sűrűn ellenőrizd. Az enyém (E21 320/6) is füstölt, kizárólag magas fordulaton, de simán bírta a strapát, pedig azért kapta az ívet.
Mindenesetre ha hazajössz szerintem támaszd le Mikinél az autót egy időre.  Wink
Köszi a tippet!
Amugy nekem alacsony ford.-on füstöl.Magasabban nem annyira..................
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4005 Dátum: 2011. február 27. 23:53:14 pm »

Az valószínűleg szelepszárszimmering. Ha magas fordulaton füstöl, akkor van gyűrűkopás.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4006 Dátum: 2011. február 28. 07:32:55 am »

Csak elméleti szinten:
Adott egy m10b16 ami jó egészségnek örvend
És adott egy m10b18 l-jet amit megfőztek és gázos a 4ik henger
Kérdés:
Az l-jetet mindenestől hfstől át tudom tenni a 16ra gond nélkül?(nyilván sikoltatom tömitéscsere etc..)
Vélemény?
mikori a b16?
Attól függ, hogy 84, vagy 89-es furatú. Értelemszerűen csak a 89-es furatú motorral tudod érdemes összerakni., de elvileg a hf szintjén már klappolnia kell.
off ha neked úgyis l-jet lesz, akkor elbizniszelhetnénk Bence motorjáról a k-jetet Evil ON
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4007 Dátum: 2011. február 28. 18:02:31 pm »

ha valaki tudna segíteni:

m20b20 L-jet, nem működik se a vízhőfokmérő,se a sebbességmérő. a műszercsoportokat már cserélgettem,ezek egyikbe se voltak jók,pedig előtte más kocsiban mértek,tehát nem itt a gond, ill. diffi jeladót is többet próbáltam,szintén működő vasakból áttéve,mégse mér semmi sebességet... tehát merre keresgéljek tovább,valami lecsúszott vezeték,csatlakozót hol kell keresnem? stb. előre is köszi Smiley
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Mpower
Vendég
« Válasz #4008 Dátum: 2011. február 28. 18:09:23 pm »

mikori a b16?
Attól függ, hogy 84, vagy 89-es furatú. Értelemszerűen csak a 89-es furatú motorral tudod érdemes összerakni., de elvileg a hf szintjén már klappolnia kell.
off ha neked úgyis l-jet lesz, akkor elbizniszelhetnénk Bence motorjáról a k-jetet Evil ON

Hehe Cheesy
1978as
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4009 Dátum: 2011. február 28. 19:43:28 pm »

Hehe Cheesy
1978as
akkor nagy valószínűséggel nem tudod összerakni...
komolyan mondtam
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4010 Dátum: 2011. február 28. 19:45:41 pm »

ha valaki tudna segíteni:

m20b20 L-jet, nem működik se a vízhőfokmérő,se a sebbességmérő. a műszercsoportokat már cserélgettem,ezek egyikbe se voltak jók,pedig előtte más kocsiban mértek,tehát nem itt a gond, ill. diffi jeladót is többet próbáltam,szintén működő vasakból áttéve,mégse mér semmi sebességet... tehát merre keresgéljek tovább,valami lecsúszott vezeték,csatlakozót hol kell keresnem? stb. előre is köszi Smiley
testelést kellene ellenőrizni,  próbaképpen a sima barna vezetékeket kellene "átkötni" egy biztosan jól érintkező testre
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #4011 Dátum: 2011. február 28. 19:54:19 pm »

akkor nagy valószínűséggel nem tudod összerakni...
komolyan mondtam

 Sad
mert akkor még a régi furatos ugye?
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4012 Dátum: 2011. február 28. 21:57:39 pm »

mégegy kérdés, szintén m20 l-jet, hidegen indítás után az alapjárat széplassan felszökik 1500-1700ra,aztán míg be nem melegszik addig ott is marad. melegen 1100 . hol tudom lejjebb venni?
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4013 Dátum: 2011. február 28. 22:28:05 pm »

Itt. A kartergázcső feletti bizbasznál a szívósor végén. A tűzfal felé eső részébe kell benyúlni egy rövidke csavarhúzóval és ott lehet állítani.
Ha csutkára be van tekerve, akkor a pótlevegő szeleppel lesz a gond.

« Utoljára szerkesztve: 2011. február 28. 22:34:05 pm írta Sam8888 » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4014 Dátum: 2011. március 01. 18:28:46 pm »

Itt. A kartergázcső feletti bizbasznál a szívósor végén. A tűzfal felé eső részébe kell benyúlni egy rövidke csavarhúzóval és ott lehet állítani.
Ha csutkára be van tekerve, akkor a pótlevegő szeleppel lesz a gond.



köszi Wink


a km-óra úgynézki egyébként megoldódott,most a vízhőfokmérő lesz még érdekes Smiley
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4015 Dátum: 2011. március 01. 18:49:22 pm »

A hőmérőnél először a gombánál csekkold a csatlakozást. A termosztátházba van becsavarva, 1db csúszósaru megy rá, az el szokott korrodálódni, vagy a vezetéke megtörik.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4016 Dátum: 2011. március 01. 19:15:21 pm »

ott elméletileg minden jó, a biztosítéktábláig OK, ott majd szétszedjük és meglátjuk mi van elvezetékelve (sajnos átment már jómunkásembör kezén a kocsi villamosság ügyileg )
« Utoljára szerkesztve: 2011. március 01. 19:22:31 pm írta collins » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Riggs
Vendég
« Válasz #4017 Dátum: 2011. március 03. 20:41:14 pm »

Nem cápa kérdés, de hátha van lövés hozzá.
E34 TDS kézi váltós. A váltó nyeles végeén lévő és egyben a főtengelybe illeszkedő csapágy mérete kéne nekem, ha tud valaki ebben segíteni.
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4018 Dátum: 2011. március 03. 21:08:26 pm »

A hőmérőnél először a gombánál csekkold a csatlakozást. A termosztátházba van becsavarva, 1db csúszósaru megy rá, az el szokott korrodálódni, vagy a vezetéke megtörik.

nahh azis megoldódott végülis,darabokra szedtük az órát,kontaktspray ,és működik Cheesy

viszont a hullámzó alapjárat,és a pörgő hidegindítás megszűnik,ha a gyújtáselosztóról lehúzzuk a vákumcsövet és kivesszük azt a szelepet ami ott van...
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4019 Dátum: 2011. március 03. 21:28:39 pm »

Akkor ott valami vákuum probléma lesz.  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!