CápaBMW fórum
2024. április 27. 23:35:25 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2708250 alkalommal)
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4440 Dátum: 2011. július 19. 19:06:54 pm »

megkérsz valakit álljon oda kintről.
befekszel a hátsó ülésre, és a két lábaddal lassan kinyomod. ő meg lehetőleg már támassza finoman, engem eléggé orrba vágott annak idején Cheesy
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4441 Dátum: 2011. július 19. 21:36:52 pm »

Épp tegnap tettem ezt Smiley egyedül voltam, ezért a szélvédőknél megszokott módszert választottam.

Patentkiszedőmmel (ha nincs, akkor nagyon széles, lapos csavarhúzó) belülről a gumit elemeled és beakasztod a lemezperembe. Így belül körbeszaladsz, majd leheletnyi erővel kibillented és ennyi.

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #4442 Dátum: 2011. július 20. 08:18:24 am »

köszi szépen a válaszokat. Ez a csavarhúzós sztori működik a hátsó szélvédőnél is? Az elsőnél kipróbáltam, igaz nem így, de 800 felé tört  Grin Cheesy
A hátsót nem mertem megkockáztatni, azt szeretném egyben kivenni, az még jó lesz. Elsőn úgyis volt 1 kavics azt nem sajnálom annyira.
Naplózva

Thommy
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4443 Dátum: 2011. július 20. 15:38:21 pm »

Az első szélvédő sokkal érzékenyebb a többinél, a hátsónál is működik a módszer.
Naplózva
LL323i

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 839



« Válasz #4444 Dátum: 2011. július 22. 13:45:09 pm »

Épp tegnap tettem ezt Smiley egyedül voltam, ezért a szélvédőknél megszokott módszert választottam.

Patentkiszedőmmel (ha nincs, akkor nagyon széles, lapos csavarhúzó) belülről a gumit elemeled és beakasztod a lemezperembe. Így belül körbeszaladsz, majd leheletnyi erővel kibillented és ennyi.



Bocs Miki, ezt nem tudtam kihagyni Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=fHqCqvOIDhw#
Naplózva

Kész lett!?
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #4445 Dátum: 2011. július 22. 19:29:50 pm »

A kerék leszedő szerszám nem egyszerű   Cheesy
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4446 Dátum: 2011. július 22. 19:35:22 pm »

Ja azon én is csak pislogtam!  Shocked Azért az autóemelő se semmi!  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4447 Dátum: 2011. július 22. 20:20:01 pm »

Ennyire azért nem egyszerű az ablakot kikapni (gumi oldása), de nagyon jó az egész Cheesy Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4448 Dátum: 2011. július 23. 14:41:51 pm »

A kerék leszedő szerszám nem egyszerű   Cheesy

Azért ezzel a szerszámmal meglehetősen behatárolt a júzerek köre,akik 1kézzel,egyszerre meglazítják mind a 4 kerékcsavart! Roll Eyes Cheesy Grin
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4449 Dátum: 2011. július 24. 13:34:46 pm »

Sziasztok!

Van egy "kis" probléma a motorral, leginkább csapágyra gyanakszom, de hátha van valakinek kevésbé "robbantott ábrás" ötlete. A fura az, hogy a hang nem szabályos, hanem mintha valami fémdarab összevissza,"klattyogna" a blokkban, nem sima csapágyhang.  A történethez, hozzá tartozik, hogy voltam vele Pesten, majd vissza Veszprémbe, kb 250-300km-alatt eltűnt belőle az olaj. Indulás előtt ellenőriztem akkor még majdnem teljesen a felső jelnél volt, majd mire hazaértem olyan fura hangja volt, de csak fordulaton jött elő, kicsit ilyen éles hang, de az teljesen szabályos volt és csak 3000körül jött elő. Néztem az olajszintet, és több mint 2liter belement, mire a felső jelszintig volt ismét az olaj. Tócsa nincs alatta, kicsit füstöl kéken, de nem mindig és nem vészes, 2liter olajat biztos nem kajált meg Smiley Azóta ahogy próbáltunk rájönni a hangra, 3000 alatt egyébként nem lehetett hallani ma még tettünk vele egy kört, 3000fölött jött elő megint, aztán azóta már alapjáraton is hallani, plusz erősödött és bejött egy plussz szabálytalan klattyogás is. Csapágyra gyanakszunk, de hátha van valakinek más ötlete. Ja, és Dani voltam(Danaskull)

http://www.youtube.com/watch?v=h6QsFeSjiHk&feature=player_embedded#
Naplózva

Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4450 Dátum: 2011. július 24. 17:22:43 pm »

Sziasztok!

Van egy "kis" probléma a motorral, leginkább csapágyra gyanakszom, de hátha van valakinek kevésbé "robbantott ábrás" ötlete. A fura az, hogy a hang nem szabályos, hanem mintha valami fémdarab összevissza,"klattyogna" a blokkban, nem sima csapágyhang.  A történethez, hozzá tartozik, hogy voltam vele Pesten, majd vissza Veszprémbe, kb 250-300km-alatt eltűnt belőle az olaj. Indulás előtt ellenőriztem akkor még majdnem teljesen a felső jelnél volt, majd mire hazaértem olyan fura hangja volt, de csak fordulaton jött elő, kicsit ilyen éles hang, de az teljesen szabályos volt és csak 3000körül jött elő. Néztem az olajszintet, és több mint 2liter belement, mire a felső jelszintig volt ismét az olaj. Tócsa nincs alatta, kicsit füstöl kéken, de nem mindig és nem vészes, 2liter olajat biztos nem kajált meg Smiley Azóta ahogy próbáltunk rájönni a hangra, 3000 alatt egyébként nem lehetett hallani ma még tettünk vele egy kört, 3000fölött jött elő megint, aztán azóta már alapjáraton is hallani, plusz erősödött és bejött egy plussz szabálytalan klattyogás is. Csapágyra gyanakszunk, de hátha van valakinek más ötlete. Ja, és Dani voltam(Danaskull)

http://www.youtube.com/watch?v=h6QsFeSjiHk&feature=player_embedded#

Csapágy + csapszeg.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4451 Dátum: 2011. július 24. 17:37:45 pm »

Csapágy + csapszeg.

Szóval ha az anyagi részét is nézzük akkor kezdjünk el vadászni bele egy másikat?
Naplózva

Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4452 Dátum: 2011. július 24. 19:13:10 pm »

Vagy építsétek át b23-ra.  Azn Evil
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #4453 Dátum: 2011. július 24. 20:13:16 pm »

Sziasztok!

Van egy "kis" probléma a motorral, leginkább csapágyra gyanakszom, de hátha van valakinek kevésbé "robbantott ábrás" ötlete. A fura az, hogy a hang nem szabályos, hanem mintha valami fémdarab összevissza,"klattyogna" a blokkban, nem sima csapágyhang.  A történethez, hozzá tartozik, hogy voltam vele Pesten, majd vissza Veszprémbe, kb 250-300km-alatt eltűnt belőle az olaj. Indulás előtt ellenőriztem akkor még majdnem teljesen a felső jelnél volt, majd mire hazaértem olyan fura hangja volt, de csak fordulaton jött elő, kicsit ilyen éles hang, de az teljesen szabályos volt és csak 3000körül jött elő. Néztem az olajszintet, és több mint 2liter belement, mire a felső jelszintig volt ismét az olaj. Tócsa nincs alatta, kicsit füstöl kéken, de nem mindig és nem vészes, 2liter olajat biztos nem kajált meg Smiley Azóta ahogy próbáltunk rájönni a hangra, 3000 alatt egyébként nem lehetett hallani ma még tettünk vele egy kört, 3000fölött jött elő megint, aztán azóta már alapjáraton is hallani, plusz erősödött és bejött egy plussz szabálytalan klattyogás is. Csapágyra gyanakszunk, de hátha van valakinek más ötlete. Ja, és Dani voltam(Danaskull)

http://www.youtube.com/watch?v=h6QsFeSjiHk&feature=player_embedded#
Máskor ne az üzemanyagon spórolj... Inkább a Shellnél vedd a gázolajat, ne a leszívottat tankold bele... crazy2
Viccet félretéve, szerezz egy motronicos mocit, azt beemeljük. Talán eljutsz vele idáig.... Ez kuka.... :'(
Naplózva
Danaskull

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


Müncheni toronyőr


WWW
« Válasz #4454 Dátum: 2011. július 24. 20:37:47 pm »

Azt hittem jó lesz bele a lukoilos felesbe vízzel hígítva..mert azért fogyaszt ez, így kétszer annyit tudtam menni Wink

De viccet félretéve nagyon gáz összeg ezt felújítani? Mert mi a garancia, hogy a leendő motronicos motor nem csattan le ugyanígy két hét alatt? :S
Naplózva

'83 E30 coupe M20B20
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4455 Dátum: 2011. július 24. 21:01:56 pm »

Azt hittem jó lesz bele a lukoilos felesbe vízzel hígítva..mert azért fogyaszt ez, így kétszer annyit tudtam menni Wink

De viccet félretéve nagyon gáz összeg ezt felújítani? Mert mi a garancia, hogy a leendő motronicos motor nem csattan le ugyanígy két hét alatt? :S
Ez nagyon betegnek tűnik, nagy valószínűséggel a főtengely is kuka benne meg egyáltalán minden, szóval egy sima csapágycsere az nem valószinű hogy segít. Olcsóbb megoldás venni egy komplett motronicosat, vagy esetleg ezt átfűzni 23 -ra, ha találsz értelmes állapotú 23-as belsőséget.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4456 Dátum: 2011. július 24. 21:10:37 pm »

Azt hittem jó lesz bele a lukoilos felesbe vízzel hígítva..mert azért fogyaszt ez, így kétszer annyit tudtam menni Wink

De viccet félretéve nagyon gáz összeg ezt felújítani? Mert mi a garancia, hogy a leendő motronicos motor nem csattan le ugyanígy két hét alatt? :S

rendes felújítás többe lesz,mint amennyiért a kocsit vetted Smiley találni bontott motort,kis pénzért már,az m20b20 nem mozog vészes árban,és persze érdemes kipróbálhatókat keresni Wink
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4457 Dátum: 2011. július 24. 21:12:54 pm »

Ha hosszútávra tervez a kocsival akkor érdemes lehet felújítani...  afro
Naplózva

Bence
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4458 Dátum: 2011. július 24. 21:18:00 pm »

Ha hosszútávra tervez a kocsival akkor érdemes lehet felújítani...  afro

akkor mindenképp,hisz onnantól lényegébe túléli a kasztnit
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4459 Dátum: 2011. július 24. 21:36:03 pm »

Az senkinek nem tűnik fel,h egy csepp olaj nem csapódik ki, annak ellenére,h a ....(inkább nem írom le) ... szelepfedél nélkül pörgeti?

Főtengelycsapágy és úgy az összes akkora húgy,h elvész az olajnyomás, gondolom a dugattyúk SEM lógnak, mint a szar...szóval szépen elégeti azt a 2 liter olajat. 2 liter olajat, ha elszórsz 200km alatt, akkor a jóisten is olajos.

Ugyanez volt az E12-m saját motorjával anno 18 éve...

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Danaskull

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


Müncheni toronyőr


WWW
« Válasz #4460 Dátum: 2011. július 24. 21:56:07 pm »

Ok. De ha elégette az olajat, akkor a kipufogógázban nagymértékben fellelhetőnek kéne lennie. Márpedig onnan nem okádja a kékes füstöt, ez a furcsa.

Másrészről pedig nagyjából már lényegtelen. Én is a motorcserét preferálnám, csak félek, hogy belefutok valami hasonlóan megkímélt keveset futott motorba, ami mondjuk 3-4 hónap múlva mondja be az unalmast.
Naplózva

'83 E30 coupe M20B20
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4461 Dátum: 2011. július 24. 22:01:33 pm »

Hát Danifiú Neked nincs szerencséd a motorokkal... Evil

Egyébként fos cuccokból ne újítsd fel, egyszerűbb lesz tényleg találni egy kielégítő állapotút.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4462 Dátum: 2011. július 27. 17:44:45 pm »

Újabb motoros kérdésem lenne...
Egy kellően rozsdás/sómart motorblokkot mivel lehet festhető állapotba hozni? Elsőre a drótkorong  jut eszembe, de gondolom van gyorsabb/hatékonyabb módja is a ficakok letisztításának... esetleg valami kémiai módszer?
Naplózva
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 830



« Válasz #4463 Dátum: 2011. július 27. 19:01:52 pm »

RO-55 Smiley
Naplózva
richiem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414



« Válasz #4464 Dátum: 2011. július 27. 21:12:06 pm »

Szintén lehet, hogy buta kérdés, de letezhet, hogy az régi golf 1es ( mk1) 1 lámpás fényszórója ugyanaz a hella méretét és egyebeket tekintve, mint az egylámpás e21??
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #4465 Dátum: 2011. július 27. 22:29:40 pm »

Újabb motoros kérdésem lenne...
Egy kellően rozsdás/sómart motorblokkot mivel lehet festhető állapotba hozni? Elsőre a drótkorong  jut eszembe, de gondolom van gyorsabb/hatékonyabb módja is a ficakok letisztításának... esetleg valami kémiai módszer?
Nekem a Korant jött be. A lepergő rozsdát lepucolod, lekened vele, befeketedik, aztán mehet rá a festés. Már 2 db blokkot kezeltem le így, az egyik kint hever lassan két éve az udvaron, de meg se kottyant neki. Cheesy


* korant.gif (9.13 KB, 112x223 - megtekintve 600 alkalommal.)
Naplózva
Danaskull

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


Müncheni toronyőr


WWW
« Válasz #4466 Dátum: 2011. július 30. 14:41:31 pm »

Üdv.

Az előző kérdésemhez csatolnám, hogy az a beteg hang, minden bizonnyal az 5ös hajtókarcsapágy volt, amely a tér minden irányában 1-1,5 mm-t mozog...vagyis lényegében nem volt benne csapágy Smiley

És ahogy az lenni szokott, szétszedéskor jönnek elő a cserélendő dolgok. Ilyen például a kardán felfüggesztés. Konkrétan ki van esve a gumibakból, szóval azt muszáj cserélni. Kérdésem, hogy annak mi a menete?még nem tudtam jól megnézni, mert még hátul fent van a hardy-n ellenben épp csepereg így addig én meg talán okosodom.

Előre is köszi!
Naplózva

'83 E30 coupe M20B20
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4467 Dátum: 2011. július 30. 17:00:54 pm »

Köszönöm a motortisztítós és a tárcsáslengőkaros válaszokat!

Amennyiben érdekel valakit, a keresett távolság a dobos lengőkarnál 90mm:
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 04. 17:18:05 pm írta Promega » Naplózva
Bublas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



« Válasz #4468 Dátum: 2011. július 31. 11:36:44 am »

Hello, meg tudná nekem vki mondani , h mi a különbség az első ill a második szériás vese között? wallothtól szeretnék rendelni, de nem tudom h melyiket írjam be!
Köszi.L
Naplózva

E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21
pic
Vendég
« Válasz #4469 Dátum: 2011. július 31. 12:21:35 pm »

Máshol vannak a rögzítési pontok a homlokfalon. Első, vagy második szériás-e a homlokfalad, ez a kérdés.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!