CápaBMW fórum
2024. március 29. 07:30:56 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2674132 alkalommal)
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #4770 Dátum: 2012. január 05. 21:12:44 pm »

Na pont ajálani akartam Cheesy
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4771 Dátum: 2012. január 05. 21:32:24 pm »

Felvásárolom az összeset és majd kitben árulom e21-hez.  Evil Azn
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4772 Dátum: 2012. január 05. 21:45:27 pm »

E34-hez melyik féktárcsát és betétet szabad megvenni?

Senkinek semmi tapasztalata? Esetleg általánosan?
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 06. 16:07:50 pm írta Gábor » Naplózva

Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4773 Dátum: 2012. január 06. 05:33:35 am »

Több komolyságot kérek! ez nem dumatéma!  sm_69
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4774 Dátum: 2012. január 07. 16:06:09 pm »

Sziasztok!
Az alábbi képen látható csati vajon mi lehet?

Mindkét oldalon találtam belöle elöl......


* IMG_0626.jpg (228.47 KB, 800x449 - megtekintve 588 alkalommal.)
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #4775 Dátum: 2012. január 07. 16:24:07 pm »

Sziasztok!
Az alábbi képen látható csati vajon mi lehet?

Mindkét oldalon találtam belöle elöl......

Lámpamagasságállító motor csatlakozója. Valszeg azért nincs benne ez a feature, mert szinteződ van.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4776 Dátum: 2012. január 07. 16:27:54 pm »

Azt honnét tudom meg,hogy szintezö van-e benne?
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #4777 Dátum: 2012. január 07. 16:41:45 pm »

Szervopumpa 3 csőkiállású, hátul a gátlóba hidrajulikacső megy stb.
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 07. 17:17:23 pm írta collins » Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4778 Dátum: 2012. január 07. 16:42:38 pm »

Ha le van állítva az autó, ül a segge, ha beindítod felemeli utazási magasságra.
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 07. 17:17:31 pm írta collins » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4779 Dátum: 2012. január 07. 16:47:43 pm »

köszönöm!!!!!!!!!!!
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #4780 Dátum: 2012. január 07. 16:52:38 pm »

Hát pont nem Cheesy Vagyis így működik egy fos szintező. (elengedi a nyomást)
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 07. 17:17:39 pm írta collins » Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #4781 Dátum: 2012. január 07. 18:42:28 pm »

Ha az leül akkor már szarok a gázgömbök benne....
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4782 Dátum: 2012. január 12. 20:07:16 pm »

Ha S-be kapcsolod a váltót,lemegy 40mm-t(ha jól emlékszem),meg be is keményedik.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #4783 Dátum: 2012. január 13. 08:24:06 am »

Az alábbi ötlet született meg a fejemben:

Jobbkormányos E46 kormánymű E21-be. Rögzítését meg lehetne oldani talán, hogy megfelelő szögben álljon. Vélemény?



Az ötlet abszolút működőképes, láttam már ilyet E28ban, én is ha átalakítom az E12-futóművet, akkor jó eséllyel ilyen kormányművem lesz! További előnye, hogy elég rövid az áttétele, szóval igen jó kis direkt kormányzást kapsz! (ami mondjuk nekem driftnél nem egy elhanyagolható szempont, de utcán is sokkal jobb vele menni)
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4784 Dátum: 2012. január 14. 22:15:59 pm »

Elbizonytalanodtam.

23,5 mm-es első stabilizátor volt minden második szériás E21-ben? Vagy csak 323i-ben?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4785 Dátum: 2012. január 14. 22:30:03 pm »

Nekem  a 21 2.serie volt de vékony stabis úgyhogy ezek alapján szerintem csak a 323i volt vastag
Naplózva

Bence
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4786 Dátum: 2012. január 14. 22:36:34 pm »

A 323i elvileg 23,5 mm, ahogy a 18i-hez is nekem annyit hoz a bmwfans.info (1982/11-re nézve mindkettőt!)

Viszont Walloth szerint a 316, 318, 320/4, 320i 1978/10-ig 22 mm-est, a 320/6, 323i 1978/10-ig 23 mm-est kapott.
1978/11-től 23,5 mm-essel szerelték őket (nem részletezi, és az enyém 18i, ahhoz a nagyobbat hozza, tehát gondolom, hogy mindegyiket).

Hátra lehet kapni 16, ill. 17 mm-est.


Valaki, aki tudja, hogy volt ez pontosan, tudna segíteni?
Köszönöm!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4787 Dátum: 2012. január 15. 00:52:13 am »

A 323i elvileg 23,5 mm, ahogy a 18i-hez is nekem annyit hoz a bmwfans.info (1982/11-re nézve mindkettőt!)

Viszont Walloth szerint a 316, 318, 320/4, 320i 1978/10-ig 22 mm-est, a 320/6, 323i 1978/10-ig 23 mm-est kapott.
1978/11-től 23,5 mm-essel szerelték őket (nem részletezi, és az enyém 18i, ahhoz a nagyobbat hozza, tehát gondolom, hogy mindegyiket).

Hátra lehet kapni 16, ill. 17 mm-est.


Valaki, aki tudja, hogy volt ez pontosan, tudna segíteni?
Köszönöm!

Szerintem nem csak a 23i -ben volt a vastagabbik. A faceliftesekben én eddig 23,5 -esekkel találkoztam, pl a 81' 318i -mben is az volt, szerintem a Tiedben is annak kell lennie.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4788 Dátum: 2012. január 15. 07:10:51 am »

nekem a 315-ben biztos, hogy elöl-hátul a vékonyabbik volt, külön vettem hozzá 323-ét... ( de az enyémnek törött volt az eleje)
ha hazajutok, megmérem a 318-at...

bár eszembe jutott, hogy az is, hogy huszonév alatt hányszor cserélhettek alkatszészeket bennük, ilyen dolgokat figyelmen kívül hagyva.
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 15. 07:14:44 am írta Promega » Naplózva
kuki

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39



« Válasz #4789 Dátum: 2012. január 15. 09:45:44 am »

Üdvözletem Uraim.

Lenne egy kis problémám és remélem tud itt valaki segíteni. Múlt héten belógattuk a motoromat M20B23. Ez előtt is ilyen volt benne, tehát kábelezésnél nem lehet gond... Tegnap eljutottunk az indítás szintjére. Ha a gyújtást ráadom, folyamatosan megy a benyaszivattyúm és nem indítózik. Ráindítottunk a jó öreg hagyományos módszerrel, kábel-akksi-önindító....így beindul, viszont össze-vissza jár a motor, és a fordulatot abszolút nem veszi.
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #4790 Dátum: 2012. január 16. 08:17:34 am »

A 323i elvileg 23,5 mm, ahogy a 18i-hez is nekem annyit hoz a bmwfans.info (1982/11-re nézve mindkettőt!)

Viszont Walloth szerint a 316, 318, 320/4, 320i 1978/10-ig 22 mm-est, a 320/6, 323i 1978/10-ig 23 mm-est kapott.
1978/11-től 23,5 mm-essel szerelték őket (nem részletezi, és az enyém 18i, ahhoz a nagyobbat hozza, tehát gondolom, hogy mindegyiket).

Hátra lehet kapni 16, ill. 17 mm-est.


Valaki, aki tudja, hogy volt ez pontosan, tudna segíteni?
Köszönöm!

83-as 315 is 23,5mm.Ha még aktuális.Most mértem meg.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
LL323i

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 839



« Válasz #4791 Dátum: 2012. január 16. 10:26:56 am »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy gyárilag milyen anyag volt e21-ben a szőnyeg alatt és a hangszigetelő lapok fölött? (én mintha vmi szivacsszerűre emléxem, de lehet hogy filces volt?!)

köszi

LL
Naplózva

Kész lett!?
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #4792 Dátum: 2012. január 16. 11:37:52 am »

Szivacs, aminek a felső részén valami gumiszerű szürkés zöldes barnás ronda réteg van.
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
LL323i

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 839



« Válasz #4793 Dátum: 2012. január 16. 11:39:30 am »

Értem és kb. milyen vastag volt?
Naplózva

Kész lett!?
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #4794 Dátum: 2012. január 16. 11:50:34 am »

Ez jó kérdés, főleg, hogy idővel a szivacs összeesik, elporlad. Szerintem eredetileg simán volt akár 2 cm is. Szerintem semmit sem vesztesz, ha minél vastagabb anyagot használsz, annál csendesebb lesz az autó belülről.
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
LL323i

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 839



« Válasz #4795 Dátum: 2012. január 16. 11:54:55 am »

Csak azért kérdeztem, mert boltban azt javasolták, hogy tökéletes a (öntapadós) hangszigetelő filc 1,6cm vastag, a mai autókba azt rakják...
Viszont van náluk speckó szivacs is az viszont kutya drága...(cserébe közeli lenne a gyárihoz sztem)

szivacs:
http://www.zajcsillapitas.net/mainproducts/hangelnyel/protecto-51.html

filc:
http://www.zajcsillapitas.net/mainproducts/hangszigetelo-filcek/ovf-1000x1500mm.html

Illetve ha valakinek van más ötlete azt szívesen veszem....
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 16. 12:01:19 pm írta LL323i » Naplózva

Kész lett!?
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4796 Dátum: 2012. január 16. 12:18:55 pm »

Nekem bevált a filc, igaz a gyári hangszigetelésre ragasztottam, de azért számított Smiley A bitumen is nagyon sokat számít.
Naplózva

Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4797 Dátum: 2012. január 18. 17:51:44 pm »

Jól sejtem, hogy ez Motronic 1.1?

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4798 Dátum: 2012. január 18. 17:56:40 pm »

Jól sejtem, hogy ez Motronic 1.1?



igen. Elméletileg m30b35.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4799 Dátum: 2012. január 18. 18:07:32 pm »

 shocked huh M20b20-ról lett leszedve. 520i '89 E34  huh
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!