CápaBMW fórum
2024. április 25. 17:30:03 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2704668 alkalommal)
Feco01

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 157



« Válasz #4980 Dátum: 2012. március 19. 21:42:47 pm »

Hello Mindenki!
Segítség kellene, hogy miért nem indol az M10? 87' 518i. Hosszas állás után, 1,5 év,szépen indult,mentem vele 20 km-t, leállítottam. Majd pár nap után indítanám, de nem akar. Első indításra beugrik 2p-re, ezután semmi, majd negyed óra után megint egy röffenés és csend. Mit és hol nézzek meg? Lécci!
Nekem egyszer volt vmi kontakthiba a biztosítékházi csatlakozónál. 1 próbát talán megér.
Naplózva
Feco01

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 157



« Válasz #4981 Dátum: 2012. március 19. 21:46:19 pm »

Lehet-e a cserén kívül más módon javítani a kóválygó viszkót?
Csapágybetegnek tűnik. Ki lehet azt vhogy cserélni, hogy túlélje a beavatkozást?
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4982 Dátum: 2012. március 19. 22:23:56 pm »

Viszko ügyben érdeklődj náluk, úgy tudom 10ezer környékén árulnak felújítottat:

http://www.vpt.hu/
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #4983 Dátum: 2012. március 20. 18:25:49 pm »

Köszi Mindenkinek, próbálkozom.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #4984 Dátum: 2012. március 20. 19:00:09 pm »

Én jlaci-tól vettem tavaly, újat, nem sokkal többért...

Bocs a reklámért, törlöm, ha gond...
Naplózva

1985 E28 530i
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #4985 Dátum: 2012. március 20. 20:07:49 pm »

A régi fajta viszkó is van nála?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #4986 Dátum: 2012. március 20. 22:22:56 pm »

nem gondoltam ilyen mértékű futómű átalakításra Smiley én csak gondoltam hogy e28 menesztőt előbb találok mint e12-ét és akkor már tudnék feltenni 5*120 as felniket...""abból nagyobb a választék""
csak akkor megint  ET kérdés van...
Köszönöm a válaszokat
Irj rám priviben és elmondom,hogy másé is jó hozzá,és azt előbb fogsz találni... smiley
Naplózva

steffe
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4987 Dátum: 2012. március 25. 14:39:15 pm »

Tippeket várok lengőkarból való csapágyeltávolítás lehetséges megoldásaira Smiley Előny ha nem kell hozzá drága szerszám, illetve nem Mr. karizmájára van szükség. angel
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4988 Dátum: 2012. március 25. 15:25:23 pm »

3-4 ezer Ft-ért már lehet olyan külső-belső körmös csapágylehúzót kapni, ami megfelel a célnak. Én megvenném.


Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4989 Dátum: 2012. március 25. 16:25:31 pm »

Tippeket várok lengőkarból való csapágyeltávolítás lehetséges megoldásaira Smiley Előny ha nem kell hozzá drága szerszám, illetve nem Mr. karizmájára van szükség. angel

A.: Üthető végű csavarhúzó, kalapács.
B.: Átmenő csavar, csődarab ami nagyobb a szilentnél, nagy és közepes alátétek.
C.: Fúrógéppel körbefúrkálod, közepét kipiszkálod, befűzöl egy fűrészt és a bennmaradt részt átvágva könnyedén kiszeded.
D.: Lelocsolod benzinnel és felgyújtod.  Evil crazy2

 Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4990 Dátum: 2012. március 25. 18:11:03 pm »

Apafej. Te most a szilent kiszedést írtad le. Az is jó, de előb a csapágyaktól szabadulnék meg Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4991 Dátum: 2012. március 25. 19:36:28 pm »

Vagy a kerékcsavarok helyére két átmenő csavart, ezeket megfogni egy zártszelvénnyel, középre meg egy menetesszárral hajtva le tudod húzni az agyat.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4992 Dátum: 2012. március 25. 20:04:40 pm »

Gyerekek. A lengőkar csupasz. Ohne minden. Van benne két csapágy, meg a távtartó. Ez a felállás Smiley.
Kaptam tippet, hogy ellenoldalról egy pontozóval próbáljam kiütni a csapágyat.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4993 Dátum: 2012. március 25. 20:16:55 pm »

Apafej. Te most a szilent kiszedést írtad le. Az is jó, de előb a csapágyaktól szabadulnék meg Evil

Ezt csúnyán benéztem kisfiam!  Grin  Cheesy crazy2
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4994 Dátum: 2012. március 25. 20:19:02 pm »

Nem baj, előbb utóbb erre is rákérdeztem volna Azn
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #4995 Dátum: 2012. március 26. 17:04:13 pm »

Dobfékes a lengőkar vagy tárcsás?

Ha van benne seeger gyűrű, akkor kiveszed fogóval, vagy kipiszkálod kis csavarhúzóval és utánna csavarlazító és akár egy csődarabbal, laposacéllal stb. ( és kalapács + izomerő Smiley )kiüthető.

A belső csapágy befelé, a külsö csapágy kifelé üthető ki.
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
Zsolti.696

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Válasz #4996 Dátum: 2012. március 26. 19:26:54 pm »

Üdv Urak!

Bp.-ről van vki 22.ker környékéről aki 520i-m be lelket tudna verni ?mert nem indul.Így vettem már,de útban van az autó el kék innen állnom vele.Üzemanyag nem jön a motorhoz előre sztem Ac hangjátnem hallom gyujtáson.Másik AC-m van elvileg ami jó bele ha kell.Nem csáposemelőn van hanem a jólevegőn  ^-^Nem ingyen gondolom

Naplózva

E-24 633CSI 1976,E-28 520i 1983
Feco01

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 157



« Válasz #4997 Dátum: 2012. március 26. 19:53:49 pm »

Viszko ügyben érdeklődj náluk, úgy tudom 10ezer környékén árulnak felújítottat:

http://www.vpt.hu/
Szia Sam!

Gyorsak, korrektek. Kösz a tippet.
És még a házhoz szállítás is benne volt a nem túl vastag összegben.  Wink
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4998 Dátum: 2012. március 26. 20:16:23 pm »

Örülök, ha segíthettem!  Wink Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #4999 Dátum: 2012. március 27. 06:55:12 am »

Üdv Urak!

Bp.-ről van vki 22.ker környékéről aki 520i-m be lelket tudna verni ?mert nem indul.Így vettem már,de útban van az autó el kék innen állnom vele.Üzemanyag nem jön a motorhoz előre sztem Ac hangjátnem hallom gyujtáson.Másik AC-m van elvileg ami jó bele ha kell.Nem csáposemelőn van hanem a jólevegőn  ^-^Nem ingyen gondolom



L-jet vagy K-jet?
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Zsolti.696

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Válasz #5000 Dátum: 2012. március 27. 20:10:49 pm »

Sixpack! L jet,és az AC lesz ludas mert direktbe kötve sem moccan mint ma kiderült.
Köszi a segítséget Pet!  Smiley

Tegnap az új AC meghozta a hatást szépen dorombol már  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 29. 06:52:24 am írta Zsolti.696 » Naplózva

E-24 633CSI 1976,E-28 520i 1983
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5001 Dátum: 2012. március 28. 18:03:54 pm »

E21 dobfékes hátsó és E21 323i hátsó meneszőtárcsa egyezik?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5002 Dátum: 2012. március 28. 18:09:00 pm »

nem, a dob/tárcsa központosítórésze biztosan különbözik, a többi méretről nem tudok nyilatkozni (a bordázatnak illene egyeznie)
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #5003 Dátum: 2012. március 29. 19:26:55 pm »

nem, a dob/tárcsa központosítórésze biztosan különbözik, a többi méretről nem tudok nyilatkozni (a bordázatnak illene egyeznie)

Az átmérő is más...már mint a tengelycsonké.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #5004 Dátum: 2012. április 03. 15:21:19 pm »

Kardán felfüggesztő csapágy cserénél valami szívásra készülhetek?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Bublas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



« Válasz #5005 Dátum: 2012. április 03. 18:58:57 pm »

M10B18 316-318 karbis hengerfej szelepek, himbák, stb., szóval a szerelék egyezik a 318i-vel? Mintha a szelepek pöttyet mások lennének emlékeim szerint.. hosszabb-szélesebb? So, 318i-hengerfej elemeit át lehet szerelni gond nélkül a 316-318 karbisba? Válaszokat köszi..
Naplózva

E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5006 Dátum: 2012. április 03. 19:15:35 pm »

M10B18 316-318 karbis hengerfej szelepek, himbák, stb., szóval a szerelék egyezik a 318i-vel? Mintha a szelepek pöttyet mások lennének emlékeim szerint.. hosszabb-szélesebb? So, 318i-hengerfej elemeit át lehet szerelni gond nélkül a 316-318 karbisba? Válaszokat köszi..

Igen a K-jetben nagyobb szelepek vannak, meg a 20 -as karbisban is. A többi szerintem megegyezik
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #5007 Dátum: 2012. április 03. 19:22:35 pm »

Igen a K-jetben nagyobb szelepek vannak, meg a 20 -as karbisban is. A többi szerintem megegyezik

Megerősítem, illetve annyit még, hogy más az égéstér és a dugók formája, ezért nem teljesen csere szavatos.
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5008 Dátum: 2012. április 03. 20:50:56 pm »

Fékezésnél erőteljesen be akar szaladni az árokba és a kormányt is kiszedi a kezemből...
Mi lehet a gond?
vezető oldali fékem megnyavalyásodott? 
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5009 Dátum: 2012. április 03. 21:41:37 pm »

Fékezésnél erőteljesen be akar szaladni az árokba és a kormányt is kiszedi a kezemből...
Mi lehet a gond?
vezető oldali fékem megnyavalyásodott? 

Nem csak a féknek lehet ehhez köze. Ha az egyik oldalt gyengébb a féked, akkor azt abból is észrevennéd, hogy a  másik oldalon könnyen blokkol a kerék nagyobb fékezéskor. Szerintem inkább valamelyik (vagy mindkét) külső lengőkarszilented van oda.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!