CápaBMW fórum
2024. március 28. 09:46:18 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2672916 alkalommal)
Bublas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



« Válasz #5280 Dátum: 2012. október 09. 15:55:37 pm »

szerintem a 2-s a tömítés, és egy részből van! Legalábbis, nekem van 2 bontott sibedám és azon így látom!
Naplózva

E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5281 Dátum: 2012. október 09. 19:42:48 pm »

Sziasztok!
Régi, kopott motort meglehet gyűrűzni felfúrás nélkül? vagy beszorulhat a hengerbe az új gyűrű?
és érdemes-e egyáltalán?

Nem kell fúrni,jellemzően,elég hónoltatni,de el kell vinni gépműhelybe,vagy valakihez,aki tutira meg tudja mérni,ha nem túl kopott a cucc,akkor elég lehet a hónolás.
ha már olyan kopott,hogy fúrni kell,akkor kell dugattyú is,meg minden földi jó. Cheesy
Ha szétszeded,hajtókar csapágysort is cserélj,megéri. Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
robauto2012

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #5282 Dátum: 2012. október 14. 12:31:09 pm »

tudna segíteni vki?e21 zárszett (gyújtáskapcsoló,ajtózárak,csomagtérzár)kompatibilis az E12-ével??
Naplózva
robauto2012

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #5283 Dátum: 2012. október 15. 18:24:21 pm »

helllo!
tudna segíteni vki?e21 zárszett (gyújtáskapcsoló,ajtózárak,csomagtérzár)kompatibilis az E12-ével??
Naplózva
bucibigyó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #5284 Dátum: 2012. október 15. 21:04:31 pm »

Húszdé motorhoz keresek vezérlési sematikus rajzot.
(jelek, forgásirányok, esetleg belső forgó elemek szerelése, stb.)
Holnap kezdenénk összerakni a blokkot, de még nem volt dolgunk ilyennel.
Legalább egy linket....
Segítsetek légyszi. Kösz. 
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #5285 Dátum: 2012. október 16. 18:34:34 pm »

E28 segédirányítókar szilent.

Ma cseréltem, az előző kb 5000 km-t bírt. Meyle volt, most is az ment bele, ennél tartósabb megoldáson agyalok.

Kemény műanyagból vagy poliuretánból megcsinálni esetleg...

Nincs valakinek ötlete?
Naplózva

1985 E28 530i
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5286 Dátum: 2012. október 16. 18:50:41 pm »

ha valaki megcsinaltatja jelentkezem 1 szettre
Naplózva

Bence
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #5287 Dátum: 2012. október 16. 19:05:28 pm »

1 db van belőle...

Naplózva

1985 E28 530i
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #5288 Dátum: 2012. október 16. 19:28:42 pm »

Megvizsgáltam ma sajátkezűleg, de az is gumi...  Sad
Naplózva

1985 E28 530i
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #5289 Dátum: 2012. október 16. 21:01:00 pm »

Csapágyat beültetni? (Mint a zsigáknál ott bevált)
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 17. 14:59:22 pm írta Gisti » Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5290 Dátum: 2012. október 17. 05:14:50 am »

pcm (teflon) perselyt javasolnék. a forgatóerőn kívül mekkora (a csapágy tengelyével párhuzamos) oldalerőket kap a kar?
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5291 Dátum: 2012. október 21. 22:31:02 pm »

e21 23i be tennék előre gyárinál nagyobb féket.
Mit, hogyan, miből?
15"-ba férjen bele Smiley
egyelőre nem szeretnék 5 furatot szóval maradnék a 4*100nál.
Nem gond ha esztergáltatni kell...

Köszönöm:)
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 22. 09:41:53 am írta RaddiR » Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Addorjan

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


« Válasz #5292 Dátum: 2012. október 27. 10:48:57 am »

Hello!

Nincs valakinek fotója E21 323i biztonsági öv csavarok-alátétekről melyik hogyan milyen sorrendben jön? Etk-nak nem hiszek Smiley Jöhet priviben vagy szeles@adorjan.hu

Ezer thx
Naplózva
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #5293 Dátum: 2012. október 27. 16:31:48 pm »

Cs,

Erre en is kivancsi lennek.

Naplózva
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #5294 Dátum: 2012. október 27. 21:39:48 pm »

E28 segédirányítókar szilent.

Ma cseréltem, az előző kb 5000 km-t bírt. Meyle volt, most is az ment bele, ennél tartósabb megoldáson agyalok.

Kemény műanyagból vagy poliuretánból megcsinálni esetleg...

Nincs valakinek ötlete?

Febi-Bilstein tartósan orvosolja a problémát.         Wink
Naplózva
gegE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



« Válasz #5295 Dátum: 2012. október 29. 14:25:49 pm »

Sziasztok!
segítséget szeretnék kérni!
most raktam be a műszeregységet. gyújtásra az összes mutató ugrik egyet (kivéve a km mutató, és ez meg sem mozdul.)   undecided a műszeregység belülről jó, most jött Gisti-től akinek még egyszer Nagyon Szépen Köszönöm! Smiley  sm_68
a difiben a jeladó jelet ad! sárga csatlakozón sem találtam semmi rendellenességet, esetleg van hozzá tartozó biztosíték? vagy mi lehet a gond hogy nem látom a sebességet? Sad 
és egy másik kérdés hogy valakinek csinált -e már olyat hogy ha jön a kicsit hidegebb a központi zár ki be zárogat.
Előre is Köszönöm!
Naplózva
gegE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



« Válasz #5296 Dátum: 2012. október 29. 17:22:27 pm »

* áramot esetleg kap valahonnan?  vagy csak a difiből származó jeladóból való jel van?
Naplózva
gegE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



« Válasz #5297 Dátum: 2012. október 30. 11:12:25 am »

12 Voltot érintgettem a difiben lévő jeladó vezetékéhez(közben bent figyelte valaki), meg se mozdult a km mutató, jelet adja a jeladó.
még arra jöttem rá hogy a vészvillogó visszajelző a műszeregységben (a két index nyíl között, az sem működik), de ha lehúzóm a sárga csatlakozót a műszeregység hátuljáról (4 vezeték megy bele), és a műszeregység hátulján vezetékkel árammal próbálgatom, úgy felvillan.
de már abban se vagyok biztos jót néztem-e a km óra csatlakozónak. Egy sárga csatlakozó? mellette egy ugyan olyan kék.
a difijeladó kábele megy a hátsó ülés alá, ott is megnéztem ott van egy csatlakozó az sincs szétcsúszva.
esetleg még valami tanács mit nézzek meg?
tanácstalan vagyok  undecided
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 30. 11:17:15 am írta gegE28 » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5298 Dátum: 2012. október 30. 12:12:48 pm »

Geg

A műszeregységedbe csatlakozó sárga csati csak a digitális órát (amiben van, ott a BC-t) látja el memóriafeszültséggel (piros/fehér), rádió állásba fordított kulcsnál működési feszültséggel (lila/szürke),bekapcsolt világításnál pedig "dimmelt" háttérvilágítással (szürke/piros), valamint testtel (barna). Tehát ezen a csatin csak kifelé megy jel az órából.

A műszeregység működéséhez szükségek jelek, feszültségek a fehér, illetve kék csatlakozón érkeznek.

A sebességmérő jeladója ugyebár a diffiben van, arra pedig 2 szál megy. Egy barna és egy barna/piros. Ez nem pozitív, hanem test szál, ugyanis a sebességadó a testet szaggatja, a sebességmérőhöz szükséges pozitív pedig ott van az órában. Ez a barna, barna/piros vezetékpáros összesodorva érkezik a difitől a műszeregység fehér színű csatlakozójába.


Másik. Az óraegységben a két irányjelző között nem a vészvillogó visszajelzője van, hanem a check controllé ( CC), ami alapvetően csak az M30 motorral szerelt típusokban van, a "kisebb motoros" modelleknél ez az opció extra volt, de csak egy bizonyos évjárat után. 518/518i-ben pl. sosem volt.


Mit nézz meg? a biztosítékokat a motortérben, valamint mérj egy szakadást a jeladó kábelen a diffi és a fehér csati között a megfelelő lábakon. Ha minden oké, akkor döglött maga a sebességmérő egység, ami nem ritka esetben egyik pillanatról a másikra elhal minden előjel nélkül.

Remélem tudtam segíteni.

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
gegE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



« Válasz #5299 Dátum: 2012. október 30. 14:56:57 pm »

Köszönöm a kielégítő választ! Smiley
Most már értem hogyan is működik.
biztosítékok rendben vannak, még majd megnézem a jeladótól van-e szakadás.

Naplózva
Tamas
Vendég
« Válasz #5300 Dátum: 2012. október 30. 17:12:55 pm »

Sziasztok. adott egy e21 1,8i k-jet. A tünet, hogy hidegen nagyon nehezen indul. Elözmény: kevés volt benne a benzin és szörcsögött a benzinszivattyú,tankoltam bele és azota indul nehezen.de ha beindult(nagyon nehezen) és utánna mindjárt leállitom utánna pöccre indul, 1-2 óra múlva is. De 8 óra mulva már nem csak megint nehezen. Menet közbe semmi hibát nem produkál. mit érdemes megnéznem? köszi
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5301 Dátum: 2012. október 30. 20:37:36 pm »

Sziasztok. adott egy e21 1,8i k-jet. A tünet, hogy hidegen nagyon nehezen indul. Elözmény: kevés volt benne a benzin és szörcsögött a benzinszivattyú,tankoltam bele és azota indul nehezen.de ha beindult(nagyon nehezen) és utánna mindjárt leállitom utánna pöccre indul, 1-2 óra múlva is. De 8 óra mulva már nem csak megint nehezen. Menet közbe semmi hibát nem produkál. mit érdemes megnéznem? köszi



AC pumpa mellett a nyomás tartó kütyü,vissza engedi az üzemanyagot.?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5302 Dátum: 2012. október 30. 20:44:59 pm »

Sziasztok. adott egy e21 1,8i k-jet. A tünet, hogy hidegen nagyon nehezen indul. Elözmény: kevés volt benne a benzin és szörcsögött a benzinszivattyú,tankoltam bele és azota indul nehezen.de ha beindult(nagyon nehezen) és utánna mindjárt leállitom utánna pöccre indul, 1-2 óra múlva is. De 8 óra mulva már nem csak megint nehezen. Menet közbe semmi hibát nem produkál. mit érdemes megnéznem? köszi

Még olyan tippem lenne hogy az injektorfúvókáknál esetleg elengedi a nyomást és a benzin befolyik a hengerbe.

Nézd/Szagold meg az olajad hogy higabb-e és van-e benzin szaga
Naplózva

Bence
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5303 Dátum: 2012. október 30. 23:03:45 pm »

Kérdésem a következő: mit csinálnak előbb a nagyok? Üregvédelem vagy alvázvédelem?


Köszönöm Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #5304 Dátum: 2012. október 31. 21:30:32 pm »

Szerintem először az alvázvédelmet kellene megcsinálni, mert ha a viaszos  üregvédő ráfolyik a lemezekre, nem tudsz rá festeni vagy épp alvázvédőzni.
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5305 Dátum: 2012. november 01. 00:11:32 am »

Szerintem először az alvázvédelmet kellene megcsinálni, mert ha a viaszos  üregvédő ráfolyik a lemezekre, nem tudsz rá festeni vagy épp alvázvédőzni.

Köszönöm! Hasonló gondolat menet miatt fogalmazódott meg Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5306 Dátum: 2012. november 01. 01:32:16 am »

üregvédelem mindig a vége!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Tamas
Vendég
« Válasz #5307 Dátum: 2012. november 01. 10:43:01 am »

Még olyan tippem lenne hogy az injektorfúvókáknál esetleg elengedi a nyomást és a benzin befolyik a hengerbe.

Nézd/Szagold meg az olajad hogy higabb-e és van-e benzin szaga
köszi mindenkinek megnézem Smiley
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #5308 Dátum: 2012. november 06. 09:06:58 am »

Ezt már próbálta valaki?

http://www.youtube.com/watch?v=zyFsSQy3Cak#

Elég ígéretesnek tűnik...  Roll Eyes
Naplózva

1985 E28 530i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5309 Dátum: 2012. november 06. 20:06:11 pm »

Ezt már próbálta valaki?

http://www.youtube.com/watch?v=zyFsSQy3Cak#

Elég ígéretesnek tűnik...  Roll Eyes


Bekérne pár órát,de fel lehetne építeni egy rendes V motort aluból,ezzel a technikával........ Roll Eyes Azn
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!