CápaBMW fórum
2021. október 18. 08:43:46 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 1873071 alkalommal)
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5130



« Válasz #5520 Dátum: 2013. április 23. 21:43:42 pm »

Sziasztok!
Kis segítség kellene, egyik cimborám M50 strokert épít, pontos paramétereket nem tudom, de a lényeg, hogy M50 blokkba kellene olyan főtengely ami 84 mm-nél nagyobb lökettel bír, már ha létezik ilyen:D
Előre is köszönöm!

S50B32:91 mm; S52B32:89,6mm; S54B32: 91mm  Evil
Naplózva

1985 E28 530i
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 464



« Válasz #5521 Dátum: 2013. április 23. 21:55:25 pm »

S50B32:91 mm; S52B32:89,6mm; S54B32: 91mm  Evil

a könnyebb végén indultál el a dolognak:D
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5522 Dátum: 2013. április 24. 07:44:11 am »

Sziasztok!
Kis segítség kellene, egyik cimborám M50 strokert épít, pontos paramétereket nem tudom, de a lényeg, hogy M50 blokkba kellene olyan főtengely ami 84 mm-nél nagyobb lökettel bír, már ha létezik ilyen:D
Előre is köszönöm!

30i/30d
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687



« Válasz #5523 Dátum: 2013. április 25. 15:12:48 pm »

Helló!

Tudna nekem valaki abban segíteni,hogy hogyan működik egy szintszabályzós rendszer a BMW-nél?
Kellene nekem a rendszer komplett felépítése,mi vezérel mit,melyik részegységnek mi a feladata,van-e ezekben tartály,nyomásértékek,mikor kapcsol,mikor nem emel tovább ,mi alapján teszi ezt.

Ha valaki nem rest ezt begépelni,esetleg egy linket adni ahol minden le van írva,nagyon hálás lennék érte,esetleg egy vázlatrajz a rendszer felépítéséről.

Ez már megvan,kellhet e ehhez még valami (tartály,elektronika,stb) :
http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-futomu/bmw_e39_legrugohoz_kompresszor

Köszönöm.
Naplózva

E21 323i
E32 735i
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5130



« Válasz #5524 Dátum: 2013. április 25. 18:35:19 pm »

Szerintem az E39 szenzoros elven működik, a cápákon pedig a hátsó stabrúd bizget egy szelepet....

Kicsit más a kettő.

E28-nál így néz ki: (beszédesek a képek is)

http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Sedan/Europe/520i-M20/LHD/M/1985/june/browse/rear_axle/levell_device_regulating_valve_att_parts-2/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Sedan/Europe/520i-M20/LHD/M/1985/june/browse/rear_axle/levelling_device_pressure_accumulator/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Sedan/Europe/520i-M20/LHD/M/1985/june/browse/rear_axle/levelling_device_pump_unit/
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 26. 08:46:56 am írta kzolee » Naplózva

1985 E28 530i
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5525 Dátum: 2013. április 25. 21:00:56 pm »

Hogyan tudok roncsolás nélkül kiműteni egy E23-ból ABS jeladót. 2 napja ázik csavarlazítóba, meg sem moccan. Már kívülről is hozzáférhető, krovával kocogtatásra sem mozdul. Van még esély?
Naplózva

Főmordor.
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



« Válasz #5526 Dátum: 2013. április 26. 06:34:31 am »

Adj neki fékfolyadékot, vagy gázolajat. Időnként ismételd az áztatást és ki fog jönni a helyéről. Wink Ne a jeladót kocogtasd, hanem a körülötte lévő anyagot.
A gázolaj csodákra képes. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 26. 07:02:41 am írta ujjtibor » Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5527 Dátum: 2013. április 26. 07:30:14 am »

Adj neki fékfolyadékot, vagy gázolajat. Időnként ismételd az áztatást és ki fog jönni a helyéről. Wink Ne a jeladót kocogtasd, hanem a körülötte lévő anyagot.
A gázolaj csodákra képes. Smiley

Ha másra nem, erre jó a gázolaj Cheesy
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5384


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5528 Dátum: 2013. április 26. 08:29:35 am »

Ha másra nem, erre jó a gázolaj Cheesy

Meg váltótisztításra.  Wink
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



« Válasz #5529 Dátum: 2013. április 26. 19:33:06 pm »

De oda csak benzinnel keverve használom. Igy olcsóbb mint a Brigéciol. Grin
 Valamint jobban tisztít. Smiley
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #5530 Dátum: 2013. április 29. 17:48:28 pm »

Hali!
Adott egy kombie34530iv8autómata ha jól tudom 95 ös.
Kérdésem az lenne mennyiért lehetne kéziváltóssá alakítani? váltó kábelköteg pedálok... gondolom kardán és motorvezérlő is kell...

Köszi!

 
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5531 Dátum: 2013. április 29. 18:12:15 pm »

V8 kéziváltó 150-200 között szokott menni. És ez csak a váltó...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #5532 Dátum: 2013. április 29. 18:21:15 pm »

Le kell ám lombozni az embert Smiley Viszont rendszeresen szervizelt, gyári alkatrészekkel... sokat beleölt a gazdája csak hát mata! :/
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5533 Dátum: 2013. április 30. 08:56:10 am »

V8 kéziváltó 150-200 között szokott menni. És ez csak a váltó...

ha éppen van eladó Cheesy
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5130



« Válasz #5534 Dátum: 2013. április 30. 20:09:20 pm »

Le kell ám lombozni az embert Smiley Viszont rendszeresen szervizelt, gyári alkatrészekkel... sokat beleölt a gazdája csak hát mata! :/

Kár volt ennyi pénzt ölni a hycomatba.  Evil
Naplózva

1985 E28 530i
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4185



« Válasz #5535 Dátum: 2013. április 30. 20:28:15 pm »

Zolikám.......
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5130



« Válasz #5536 Dátum: 2013. április 30. 20:40:09 pm »

Tudom, jön a pofonom...  1075
Naplózva

1985 E28 530i
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #5537 Dátum: 2013. április 30. 20:43:18 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=JMPma2npjbs#
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #5538 Dátum: 2013. május 04. 12:22:23 pm »

Üdvözlet urak, egy olyan emberkéhez intézemsoraim aki jártas td ill tds motorok felépítésében, ugyanis beszereztem egy 95-ös e36 325 tds jelzésű járgányt aminek az előző tulaja kitaposta a blokkját, de vett egy komplett autót osztrákból,ami sajna csak td, (95  325 td) annyi lenne a kérdésem hogy miben más a tds motorja mint a td-é, mert minden maradt az eredeti(cooler, motorvezérlő) csak a blokk lett kicserélve rajta a td adagolóval, mégsem érzem azt az erőt amit kellene.
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #5539 Dátum: 2013. május 07. 13:14:32 pm »

Sziasztok!


E23 krómtükreiről a tükör lapokat hogyan lehet leszedni?

Köszi!
Naplózva
gedzor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 194



« Válasz #5540 Dátum: 2013. május 07. 20:39:37 pm »

Srácok tudja valaki, hogy van-e esetleg valami más (e28, e30 bármi) autóból kompatibilis féltengely e21 323i alá, vagy csak és kizárólag 323i passzol?

Update:

Közben megnéztem, e12 518, 518i, 520, 520i-t ír az etk. Vajon függ attól, hogy sperr van az autó alatt, vagy nincs?
« Utoljára szerkesztve: 2013. május 07. 20:48:03 pm írta gedzor » Naplózva

e-mail: nth.geza(kukac)gmail.com
telsz.: t-mobile 52211ötven
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687



« Válasz #5541 Dátum: 2013. május 08. 08:53:46 am »

Srácok tudja valaki, hogy van-e esetleg valami más (e28, e30 bármi) autóból kompatibilis féltengely e21 323i alá, vagy csak és kizárólag 323i passzol?

Update:

Közben megnéztem, e12 518, 518i, 520, 520i-t ír az etk. Vajon függ attól, hogy sperr van az autó alatt, vagy nincs?

Az e30é úgy tudom,passzol,de a féltengelyhossz más(ebben nem vagyok 100ra biztos).
 Az e12é biztos nem jó ,legalább is amiket ideírtál biztos nem,mert ilyenem van és az átmérő nem egyezik a csuklóknál.
Naplózva

E21 323i
E32 735i
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5542 Dátum: 2013. május 08. 10:50:31 am »

Srácok tudja valaki, hogy van-e esetleg valami más (e28, e30 bármi) autóból kompatibilis féltengely e21 323i alá, vagy csak és kizárólag 323i passzol?

Update:

Közben megnéztem, e12 518, 518i, 520, 520i-t ír az etk. Vajon függ attól, hogy sperr van az autó alatt, vagy nincs?

Nem attól függ, hanem hogy nagymotor vagy kismotor. A kisebb motorral szerelt változatok, kis alapkörös(86mm), a nagymotorosok nagy alapkörös(94mm) féltengelyt kaptak. Neked a kis alapkörös jó, a hossza is passzol elméletileg. E21 -ben ugye mind kis alapkörös volt, még a 23i is. Viszont nekem 2 féle e21 féltengelyem volt, de emlékeim szerint csereszabatosak voltak, mert csak a csukló szélessége tért el, maga a féltengelyhossz illetve az alapkör megegyezett.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3723



« Válasz #5543 Dátum: 2013. május 08. 11:03:41 am »

E21-ben 1. és 2. szériás féltengely volt, az első szériásnak sík a "véglapja", a 2. nak kiáll belőle egy csonkakúp.

Az e30 féltengely más rendszerű, ott a kerék oldalon egyben van a féltengelycsonkkal, bár sosem próbáltam, mi a helyzet, ha 2 db belső csuklóval szereljük fel...   
Naplózva
gegE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



« Válasz #5544 Dátum: 2013. május 09. 16:15:15 pm »

Sziasztok, olyan problémám lenne hogy elinduláskor és alacsony fordulaton gyorsításnál "valami mintha verné az autó alját" (kopog) és egyre rosszabb és hangosabb, magas sebességnél pedig rázza az autót, ez mi lehet? ez a kardán lehet gondolom, de ezt a kereszt okozza vagy esetleg a középcsapágy(ez tavaly lett cserélve)? vagy esetleg a motor, váltó tartók?  mit nézzek meg esetleg? E28 2,4td
Előre is köszönöm
Gergő Smiley
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5545 Dátum: 2013. május 09. 16:56:54 pm »

Nézd meg nem lazult-e fel valami csavar a diffinél meg a hardynál.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5384


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5546 Dátum: 2013. május 09. 17:48:26 pm »

Illetve a kardánfelfüggesztő rögzítésénél.
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4185



« Válasz #5547 Dátum: 2013. május 09. 18:09:00 pm »

Szét van szakadva a kardánnál a csapágy gumiháza...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #5548 Dátum: 2013. május 12. 01:59:42 am »

Hali, egy olyan kérdésem lenne.Van egy motroncos m20 731 es hengerfejem. Erről honnan lehet kideríteni hogy 20as vagy 23as motorról való? cikkszám vagy valami más a hengerfejszámon kívül?
Az hogy a b20 tudott 129 lovat a 23 meg 150 et az szerintem a löket különbségtől és talán motorvezérlőtől tudott többet, nem pedig a fejtől, jól sejtem?


Előre is köszönöm! Sürgős lenne a válasz! Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5130



« Válasz #5549 Dátum: 2013. május 12. 07:24:56 am »

Csak a löket más, vezérlő is ugyanaz.
Naplózva

1985 E28 530i
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!