CápaBMW fórum
2021. szeptember 22. 22:30:16 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 [194] 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 1846028 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5790 Dátum: 2013. november 19. 20:41:41 pm »

Ránézésre az enyém is tök jó volt, csak amikor járó motornál megcibáltam urgottak a szikrák mindenfelé.  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
mano

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #5791 Dátum: 2013. november 20. 10:22:07 am »

Kedves Fórumozók!

Most jutottam hozzá egy E28 524td.-hez nagy segítség lenne egy service manual, no meg pár bontott alkatrész akinek van.

Köszi előre is!
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5130



« Válasz #5792 Dátum: 2013. november 20. 12:54:01 pm »

Egy kis segédlet:

https://www.bmwtechinfo.com/repair/main/137en/index.htm

Van más is, de több, mint 200 MB, írj privátot az emailcímeddel, toldacuccottal eljuttatom.

Alkatrészt amire szükséged van pedig írd be az alaktrészkeresősbe, hátha van valakinek.

+ egy kép a vákumcsőrendszerről:


* M21 vacuum diagram.jpg (244.22 KB, 1647x2316 - megtekintve 721 alkalommal.)
Naplózva

1985 E28 530i
tucsok54

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Válasz #5793 Dátum: 2013. november 20. 19:03:24 pm »

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem ,h meddig voltak az e28-asok K-jetesek vagy mikortól van a levegőtömegmérős megoldás benne, és ,h mennyiből tartana és mennyibe fájna egy ilyen átalakítás?
Válaszokat előre is köszönöm üdv:Ricsi
Naplózva
VfB

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4517


+36 30 370 85 77


« Válasz #5794 Dátum: 2013. november 20. 19:56:29 pm »

Ha jól tudom 1982 szeptember (gyártás) volt az váltás azaz Änderungsjahr

Ami tuti hogy a 82 05. havi gyártás még K-jet
« Utoljára szerkesztve: 2013. november 23. 21:28:41 pm írta VfB » Naplózva

Bence
tucsok54

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Válasz #5795 Dátum: 2013. november 22. 21:26:52 pm »

Ha jól tudom 1982 szeptember (gyártás) volt az váltás azaz Änderungsjahr


köszönöm
Naplózva
Norbi0517

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



« Válasz #5796 Dátum: 2013. november 25. 20:57:44 pm »

Sziasztok!

Nem régiben vásároltam magamnak jó áron egy E28 525e-t ez az első cápám, nem volt jó a külső benzinpumpa azt már kicseréltem. Így az autó indul de le is fullad, ha nyomom a gázt akár padlóig akár félig éppen hogy ketyeg alapjáraton, a töltés lámpa pont elalszik de a fordulat nem növekszik több perc járás után sem. Erre a problémára szeretnék megoldást tőletek! Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5130



« Válasz #5797 Dátum: 2013. november 25. 21:10:17 pm »

Légtömegmérő, injektorvezérlő, benzinnyomásszabályzó is lehet... Vagy falslevegő. Összetett problematika, vagy szerelőhöz, vagy ráérős márkatárshoz kellene elmenni, egyenként cserélgetve az egységeket. Szerintem.
Naplózva

1985 E28 530i
Norbi0517

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



« Válasz #5798 Dátum: 2013. november 25. 21:17:09 pm »

Légtömegmérő, injektorvezérlő, benzinnyomásszabályzó is lehet... Vagy falslevegő. Összetett problematika, vagy szerelőhöz, vagy ráérős márkatárshoz kellene elmenni, egyenként cserélgetve az egységeket. Szerintem.

Szerencsére van itthon pár M20-hoz való alkatrész így meg tudom nézegetni hogy mi lehet a rossz, csak gondoltam megpróbálom szűkíteni a kört, a szerelő kizárt mert a költségvetés szűkös:)
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5799 Dátum: 2013. november 25. 22:52:16 pm »

Sziasztok!

Nem régiben vásároltam magamnak jó áron egy E28 525e-t ez az első cápám, nem volt jó a külső benzinpumpa azt már kicseréltem. Így az autó indul de le is fullad, ha nyomom a gázt akár padlóig akár félig éppen hogy ketyeg alapjáraton, a töltés lámpa pont elalszik de a fordulat nem növekszik több perc járás után sem. Erre a problémára szeretnék megoldást tőletek! Előre is köszönöm a segítséget!

Mennyit állt az autó? Ha évekig, akkor lehet az injektorok beragadtak. Vagy csak friss benzin kéne bele.  Evil
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Norbi0517

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



« Válasz #5800 Dátum: 2013. november 26. 12:49:16 pm »

Mennyit állt az autó? Ha évekig, akkor lehet az injektorok beragadtak. Vagy csak friss benzin kéne bele.  Evil

97 óta Cheesy friss benzinnel próbáltam, egy pet palack volt az ideiglenes tartály hogy tuti ne rossz benzint kapjon. Az injektorokat még nem néztem meg, elég lehet neki egy takarítás?
Naplózva
gedzor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195



« Válasz #5801 Dátum: 2013. november 26. 18:04:53 pm »

Srácok sperrdiffi felújításban tudtok valakit ajánlani, aki kifejezetten jó munkát végez viszonylag belátható időn belül? Illetve milyen anyagi vonzata van körülbelül? Sürgős lenne a dolog, jó lenne, ha december közepére elkészülne, de igazából még fontosabb, hogy találjak valakit Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013. november 26. 22:15:51 pm írta gedzor » Naplózva

e-mail: nth.geza(kukac)gmail.com
telsz.: t-mobile 52211ötven
VfB

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4517


+36 30 370 85 77


« Válasz #5802 Dátum: 2013. november 26. 18:42:18 pm »

Boge
Naplózva

Bence
B.Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Válasz #5803 Dátum: 2013. november 29. 19:37:17 pm »

Sziasztok!

Solex 40 DDHT karburátorhoz keresnék leírást. Esetleg valakinek konkrétan van ezzel tapasztalata?

Üdv:

Csabi
Naplózva
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #5804 Dátum: 2013. december 01. 19:12:29 pm »

Üdvözlet mindenkinek, egy olyan kérdésem lenne, hogy mit kell csinálni a tds főtengellyel, hogy belemenjen az m20 blokkba, illetve rámenjen a vezérlés ki fogaskereke.
köszönöm a segítséget.
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
B.Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Válasz #5805 Dátum: 2013. december 01. 19:41:15 pm »

Sziasztok!

M10-re való váltó áttételekről szeretnék többet megtudni, de a könyveimben semmit nem találtam. Tudja valaki ezeket? Vagy egy oldalt ahol megtudnám nézni.
Érdekelne a 4 sebességes, az 5 sebességes spirálos illetve ugyancsak 5, de nem spirálos áttételei is.

Szép estét!

Csabi
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6997


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5806 Dátum: 2013. december 01. 20:12:09 pm »

Szia,

Nem tudom mennyire megbizható infok, ezeket Boge tudja Smiley.

http://www.bmwe21.net/?page_id=124
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3723



« Válasz #5807 Dátum: 2013. december 04. 10:43:30 am »

Féloff

Van valakinek Bárdis kedvezménye? (vagy bármilyen) Ha nem publikus, pm-ben is jöhet... 
Naplózva
Matyi77

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Válasz #5808 Dátum: 2013. december 08. 13:03:14 pm »

Sziasztok!

Sajnos komolyan elakadtam, és szétvet az ideg:-(  Leírom a problémát..hátha valakinek van ötlete.  Az az ötlet, hogy szerezzek másik gólyalábat..nem ötlet.Mivel nem tudok.

Röviden:

-a lengéscsillapítókat szeretném elől kicserélni, meg is vannak az újak.
-az előző gazda E30 gátlókat rakott be..de mivel az rövid volt..így beletett vagy 5-6 kani alátétet.
-én erről nem tudtam, utólag fedeztem fel
-az új gátlók ( ami belevaló ) meg pár centivel hosszabbak, tehát ki kell szedni
-meg ez a "hézagolás" amúgy is kókány
-de ezek az alátétek nem jönnek ki a gólyalábból..úgy beszorultak, hogy a hagyományos módszerek nem segítenek.
-a helyzetet nehezíti, hogy a gólyalábak már szépen le lettek kezelve, szinterezve..úgyhogy a barbár módszerek nem jöhetnek szóba.

ha valakinek van ötlete...itt ülük és várom!


Uploaded with ImageShack.us



Köszöntem!






Naplózva

" A gatyádat rá fogod kőteni!!!!"
VfB

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4517


+36 30 370 85 77


« Válasz #5809 Dátum: 2013. december 08. 18:50:39 pm »

Szerintem ne szopj vele... fillerekert kapsz komplett bontott gólyalabat, kiveve ha 323i kell...
Naplózva

Bence
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #5810 Dátum: 2013. december 08. 19:14:04 pm »

Kis barbárkodás de én megfúrnám a gólyaláb alját a szélefelé, akkor az alátéteket alulról megtudod kalapálni talán elfordulnak és felülről egy kampóval kitudod piszkálni.Ha szerencséd van...hajrá


* 6.png (26.21 KB, 592x419 - megtekintve 454 alkalommal.)

* 6.png (26.21 KB, 592x419 - megtekintve 440 alkalommal.)
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #5811 Dátum: 2013. december 08. 19:59:26 pm »

Tömjél alá kenyérbelet, az mindent kihoz, ha nem tudod, hogyan kell hívj fel elmondom.
Számom alant megleled.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6997


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5812 Dátum: 2013. december 08. 21:24:46 pm »

mi van akkor, ha egy törtcsavar kihajtót beletekersz és kitekered őket?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #5813 Dátum: 2013. december 08. 22:03:34 pm »

Tömjél alá kenyérbelet, az mindent kihoz, ha nem tudod, hogyan kell hívj fel elmondom.
Számom alant megleled.
Jah ez fasza kis régimódi trükk, nyeles tengely csapágy is kijön így, igaz van, hogy egy kenyér mindkét fara megsínyli.  Grin

Valakinek nincs rajza 30d motor vezérmű tengely rögzítő szerszámhoz?
Naplózva
gedzor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195



« Válasz #5814 Dátum: 2013. december 09. 14:11:46 pm »

Sziasztok!

Egy ismerős érdeklődik (e30 320i), hogy mi lehet a hiba forrása?: Hidegen pörög a viszkó, mint az állat, melegen meg szinte alig-alig, mint ha fordítva működne. Nyáron gyakran kúszik felfelé a mutató és nem hengerfejes. Köszi!
Naplózva

e-mail: nth.geza(kukac)gmail.com
telsz.: t-mobile 52211ötven
B.Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Válasz #5815 Dátum: 2013. december 09. 19:39:52 pm »

Sziasztok!

Van valakinek infoja arról, hogy az m10 hengerfejnek (m10b18) mekkora a szívócsatorna átmérője?

Illetve a 02-es kormányoszlopának a ricnizése, ahova a kormányagyat rakom, megegyezik az e21-ével?


Üdv:

  Csabi
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3723



« Válasz #5816 Dátum: 2013. december 09. 21:52:02 pm »

Milyen m10? van néhány fajta... Adatok, amik kellenek:lökettérfogat, karbi/injektor, évjárat  , az átmérő sem egyszerű kérdés, mert inkább lekerekített téglalap, mint kör... (legalábbis a szívóoldalon)
A ricnit nem tudom pontosan, de elvileg megegyezik.
Naplózva
Matyi77

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Válasz #5817 Dátum: 2013. december 10. 14:35:44 pm »

Köszönöm a tanácsokat..megpróbáltam mindent. Mintha egybe lenne..ezen már csak a MÉH segít.  Úgyhogy új alkatrészt kell vennem:-(
Naplózva

" A gatyádat rá fogod kőteni!!!!"
B.Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Válasz #5818 Dátum: 2013. december 10. 19:26:18 pm »

Milyen m10? van néhány fajta... Adatok, amik kellenek:lökettérfogat, karbi/injektor, évjárat  , az átmérő sem egyszerű kérdés, mert inkább lekerekített téglalap, mint kör... (legalábbis a szívóoldalon)
A ricnit nem tudom pontosan, de elvileg megegyezik.


Szia!

1982. februári az autó. M10b18-as motor, karburátoros (2b4). Illetve olyan érdekelne, hogy ennek mekkorák a szelepátmérői? Lehet, hogy 38mm a kipuf és 42mm a szívó?

Köszönöm!

Ha aktuális még az autósboltos kedvezmény akkor szólj!
« Utoljára szerkesztve: 2013. december 10. 19:40:57 pm írta B.Csaba » Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3723



« Válasz #5819 Dátum: 2013. december 10. 19:57:50 pm »

Üdv!
Az első kérdésednél is a szelepátmérőkre gondoltál, mert én ott azt hittem, hogy a külső nyílásokra vagy kíváncsi...  eusa_silenced
Akkor ez elvileg egy 316... (1766ccm, 90 Le, 143Nm)
79 után minden karbis M10-re a "1.6/2 1.8/2" jelzésű hengerfejet szerelték, az ehhez tartozó szelepátmérők: szívó: 42 mm, kipufogó 35 mm.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 [194] 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!