CápaBMW fórum
2024. április 23. 07:50:52 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2699265 alkalommal)
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #6090 Dátum: 2014. október 20. 20:01:22 pm »

ugyan olyan lemezcsavar mint ami fent is van,es lemezanya!
Naplózva
maxx900

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1001


A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal


« Válasz #6091 Dátum: 2014. október 20. 20:13:14 pm »

KÖSZ BOB MESTER!!!
Naplózva

TYREMAXX
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #6092 Dátum: 2014. október 20. 20:37:24 pm »

 sm_68


* DSC07266.JPG (74.26 KB, 640x480 - megtekintve 1089 alkalommal.)
Naplózva
nincsolyan

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #6093 Dátum: 2014. október 21. 05:36:14 am »

Sziasztok.azután érdeklődöm h szetrobbantottam a getrag 260 as valtomat, elvileg csapágy problémája van és csapagyboltba kapok e hozzá csapagyakat?2 nagy csapagyba bízok h lesz de a 3 kicsibe nem. egyébként 1-4 kozott komoly morgo hangot ad a váltó és mintha 5. Be semmi hangja nem lenne.vki estleg járt már így?
Naplózva
Déni

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #6094 Dátum: 2014. október 21. 21:32:00 pm »

Sziasztok!

A mellékelt alkatrészt keresem. Ez egy persely egy 240.0.016191 számú E21-es 5-ös getrag váltóban (lehet, hogy a 4-esben is ilyen van).
Wallothnál, Wallisnál már nincs ilyen.
Bármilyen ötletet szívesen fogadok.

Üdv,
Dén


* Persely.jpg (113.93 KB, 1296x972 - megtekintve 1066 alkalommal.)
Naplózva
Déni

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #6095 Dátum: 2014. október 21. 21:36:49 pm »

Sziasztok.azután érdeklődöm h szetrobbantottam a getrag 260 as valtomat, elvileg csapágy problémája van és csapagyboltba kapok e hozzá csapagyakat?2 nagy csapagyba bízok h lesz de a 3 kicsibe nem. egyébként 1-4 kozott komoly morgo hangot ad a váltó és mintha 5. Be semmi hangja nem lenne.vki estleg járt már így?

Szia!
Szerintem próbáld meg a csapágyboltot.
Üdv,
D
Naplózva
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #6096 Dátum: 2014. október 22. 07:15:27 am »

itt rákérdezhettek a csapágyakra meg a perselyre is! szerintem tudnak segíteni!

http://www.bdi.hu/content/view/33/45/lang,hu/
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #6097 Dátum: 2014. október 29. 20:46:53 pm »

HELP!!!! 

 Injektor tisztításra kellene szakember.

Kinek milyen tapasztalata van ?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Niki
Vendég
« Válasz #6098 Dátum: 2014. október 29. 22:13:38 pm »

Akinek esetleg kell egy K- Jetronic szaki, hogy belője a verdát... csak írjon és megadom a számát!  sm_68
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #6099 Dátum: 2014. október 30. 13:50:51 pm »

HELP!!!! 

 Injektor tisztításra kellene szakember.

Kinek milyen tapasztalata van ?

Szia!
Őket keresd meg! Elég alaposak és nem túl drágák.
http://www.ko-csi.hu/
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #6100 Dátum: 2014. október 30. 17:54:57 pm »

Kösz! Holnap felhívom őket.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #6101 Dátum: 2014. november 11. 19:27:10 pm »

SOS kérdés, e28ba e30 kisházas difi plug/play???
Köszi!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #6102 Dátum: 2014. november 11. 21:05:17 pm »

Nem.
Naplózva

1985 E28 530i
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #6103 Dátum: 2014. november 11. 22:56:23 pm »

Nem.


Köszönöm!

Mi nem stimmel? A hátlap az okés, a szélesség és féltengely csatlakozása?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Norbi0517

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



« Válasz #6104 Dátum: 2014. december 14. 19:53:43 pm »

Sziasztok! Nem tudom mennyire lesz OFF amit szeretnék kérdezni, remélem nem kapok ki nagyon Cheesy

Egy srác ajánlott nekem 2 Weber-t. Se ő se én nem értek ezekhez. Mennyit ér egy pár ilyen? Azt sem tudjuk sajnos, hogy min volt. (Ha bárkit érdekel egyébként akkor szóljon.)







Naplózva
nincsolyan

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #6105 Dátum: 2015. január 02. 18:29:28 pm »

Getrag 260 valtó a kihajtásnál.vki látja a hibát?


* DSC_0369.jpg (191.62 KB, 640x360 - megtekintve 791 alkalommal.)
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #6106 Dátum: 2015. január 02. 18:46:51 pm »

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy M20 motorhoz létezett-e olyan szívósor, ami dupla volt és 2db karbit lehetett rátenni, vagy ilyen csak M30al szerelt verdákon lehetséges? Esetleg M20B25?
Ha nem, akkor az M30as szívósor mennyiben tér el az M20tól? Csonktávolságok egyeznek, vagy esélytelen?
Válaszokat köszi előre is!  smiley
Naplózva

Thommy
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #6107 Dátum: 2015. január 02. 19:43:55 pm »

Az M20 és M30 távolságok mások. M20 furattávolság 91 mm, M30-nál 100 mm.
Szerintem nem megoldható csak csavarozgatással.

Miért nem inkább 3 db duplakarbi?
Naplózva

1985 E28 530i
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #6108 Dátum: 2015. január 02. 19:44:40 pm »

Getrag 260 valtó a kihajtásnál.vki látja a hibát?

Szerintem a csapágy hibáját érezni könnyebb, mint látni.  Wink
Naplózva

1985 E28 530i
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #6109 Dátum: 2015. január 02. 20:13:08 pm »

Az M20 és M30 távolságok mások. M20 furattávolság 91 mm, M30-nál 100 mm.
Szerintem nem megoldható csak csavarozgatással.

Miért nem inkább 3 db duplakarbi?
Nem szeretnék versenygépet építeni és mindenképpen új karbikat akarok venni és 2db olcsóbb mint 3  crazy2
Persze így a szívósorral több a meló mint 3db karbi esetén, de lehet hogy ezt is meg tudom oldani céges keretek között.
A nagyon elméleti terv az lenne, hogy ha találok, akkor a dupla M30as szívósorról levágom a csöveket és áthegesztetem valami sablonnal úgy, hogy passzoljon M20ra. A solex karbikat pedig ki lehetne váltani 32/36os DGEV karbikra amikhez van még alkatrész és lehet is kapni újonnan őket. Kicsit olcsóbbak is mint monjduk egy IDF 40 vagy fekvő 40es társaik.
Ha nem jön össze, akkor marad a 3db, de annak jóval kövérebb összeg lesz a vége.  Evil


No de ez itt már off, ha van valakinek még használható infója akkor a tuning topicba folyt.
Naplózva

Thommy
nincsolyan

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #6110 Dátum: 2015. január 02. 20:40:53 pm »

Pedig látni.nem akartam elhinni,mert nem láttam még iet.
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #6111 Dátum: 2015. január 02. 20:49:08 pm »

Találós kérdés topic?  Cheesy

Ha látod, tudod mi a baj, akkor írd le légyszives, hátha más is tanul belőle.
Naplózva

1985 E28 530i
nincsolyan

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #6112 Dátum: 2015. január 03. 02:01:56 am »

A csapagyon látszik a probléma.az baj h van egy tdm és vmi problémám van a difivel + a váltóval.leteptem ezt a váltót h majd vmi csapágy baja van de nem találtam semmit, csendes volt.feltettem egy másikat csillapodott a zorej.de meg mindig nem tökéletes sajnos,majd lehet csinálok videót hátha vki tud tav segiteni.a lényeg, rossz váltott elkezdtem össze rakni és a csapagy kulső részén korbe latszik egy csík ami nincs megkoszorulve, a csapágyleszorito polirozasi felületet adott a csapagynak onnan lett gyanús .a csapágylehuzato nem húzta oda a valtohazhoz a csapágyat és eltudott forogni.alá nyomtam a hezagmerot vmi 1-2 tizedes méret volt és a ludas,á ház és a csapgy között lévő hezagolo.de ugyan ez volt a hiba a nyeles oldalon,ott már hezagmerozni nem lehet sajna ott a kopast a hezagolokon lehet látni.
Naplózva
nincsolyan

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #6113 Dátum: 2015. január 06. 14:04:54 pm »

Hali.olyan kérdésem lenne h e28 kardán 2 részből áll és ahol bordán össze illeszkedik ott van egy szoritó anya.ezt az anyát rá kell huznóm?van valamekkora mozgása ott a kardánnak,magyarán tud csuszkálni?
Naplózva
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #6114 Dátum: 2015. január 11. 12:51:58 pm »

szakik!!!!
ez mi?
lehetett ez E21 318i ben?(gyärilag persze)
nagyon hasonlit az E30 ban szerelt vältohoz!!


* e21 5 seb välto.jpg (158.69 KB, 1024x768 - megtekintve 633 alkalommal.)

* e21 5 seb välto 1.jpg (277.7 KB, 1024x768 - megtekintve 677 alkalommal.)
Naplózva
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #6115 Dátum: 2015. január 11. 12:53:03 pm »

 sm_68


* e21 5 seb välto 2.jpg (235.16 KB, 1024x768 - megtekintve 628 alkalommal.)

* e21 5 seb välto 3.jpg (274.2 KB, 1024x768 - megtekintve 691 alkalommal.)
Naplózva
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #6116 Dátum: 2015. január 11. 14:41:55 pm »

azt hiszem ez egy Getrag 240! M10 E30?

http://www.bmw2002faq.com/uploads/monthly_05_2012/post-21954-1366766047931.jpg

Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #6117 Dátum: 2015. január 11. 14:55:51 pm »

A vége nagyon km óra spirálosnak néz ki. A befogató csavar is kiáll belőle. Így szerintem lehet E21, DE nem nagyon láttam még spirálos E21 váltót.
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 11. 15:00:07 pm írta Dénes » Naplózva

70/627-5355
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #6118 Dátum: 2015. január 11. 16:28:27 pm »

1000%, hogy E21 váltó, a tolató csatiból ítélve 18i, 80/9 után bőven.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #6119 Dátum: 2015. január 11. 17:09:37 pm »

1000%, hogy E21 váltó, a tolató csatiból ítélve 18i, 80/9 után bőven.
igen ugy nez ki hogy 318i 83 as! huh
viszont ez akkor kisebb? meretre?
akkor kell mäsik kardän is? undecided
Naplózva
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!