CápaBMW fórum
2024. november 23. 18:21:52 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3032443 alkalommal)
nincsolyan

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #6150 Dátum: 2015. február 11. 20:05:34 pm »

Hali.vki szedett már szét külső tükröket?a tükröt kivettem. Leszeretnem fújni de nem tudom h szedjem szét a tükör burát a foglalattól.arra a bicskás rugós részre gondolok.
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #6151 Dátum: 2015. február 15. 22:01:50 pm »

Sziasztok! nem épp a legjobb topic ezért bocsi!

Minap nézegettem egy e21et és az alvázszáma már nem eredeti, kivan köszörülve és utólag van belekalapálva 7 karakter. mintha valami tscm lenne.
Viszont a kis aluminium plaketten is ez a 7 karakter szerepel. az pedig nem tűnik utólagosnak.
Forgalmi vagy bármi amiben még fellelhető lenne az eredeti alv@zsz@m, már nincsen, hogyan tudom utána nézni? Nem akarom forgalomba hozni... csak érdekelne...
Realoembe beírva ezt a 7 karaktert ERROR-t ír...

Köszi! Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #6152 Dátum: 2015. február 16. 21:04:19 pm »

Urak ! Ki ismeri őket: http://rteam.hu/ ?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 429



« Válasz #6153 Dátum: 2015. február 17. 07:35:32 am »

Sziasztok! nem épp a legjobb topic ezért bocsi!

Minap nézegettem egy e21et és az alvázszáma már nem eredeti, kivan köszörülve és utólag van belekalapálva 7 karakter. mintha valami tscm lenne.
Viszont a kis aluminium plaketten is ez a 7 karakter szerepel. az pedig nem tűnik utólagosnak.
Forgalmi vagy bármi amiben még fellelhető lenne az eredeti alv@zsz@m, már nincsen, hogyan tudom utána nézni? Nem akarom forgalomba hozni... csak érdekelne...
Realoembe beírva ezt a 7 karaktert ERROR-t ír...

Köszi! Smiley

Ha van egy rend@r ismerősöd, akkor kérd meg rá, hogy nézze már meg a központi nyilvántartásba, hogy ott mit mutat. Ha nincs akkor irány az okmány iroda, kis szerencsével megtudják ők is mondani hogy mi a helyzet vele!!! A kocsit ne vigyed, mert ha körözik lefoglalják!!!  Grin Grin Grin Grin Grin
Naplózva
JOKO_01

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



« Válasz #6154 Dátum: 2015. február 17. 08:25:43 am »

Szia! A TSCM nem 7 karakter,és legalább két helyen van egy adott gépjárműben...  Sad
Naplózva

HAINASE
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863



« Válasz #6155 Dátum: 2015. február 18. 14:49:15 pm »

Sziasztok!

Milyen alkatrész hibája annak a jelenségnek ha üresbe 2000-es fordulaton pörög a motor és amint beteszem sebességbe le esik a fordulat 1.100-re és elkezd lefulladni vagy ugrálni a fordulat. angry
Nem BMW hanem Ford Explorer az apámé és már 2 szerelőnél is volt és nem tudják a hiba okát.
Ezért már csak bennetek reménykedek! Wink

Naplózva
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 429



« Válasz #6156 Dátum: 2015. február 20. 19:24:00 pm »

Sziasztok!

Milyen alkatrész hibája annak a jelenségnek ha üresbe 2000-es fordulaton pörög a motor és amint beteszem sebességbe le esik a fordulat 1.100-re és elkezd lefulladni vagy ugrálni a fordulat. angry
Nem BMW hanem Ford Explorer az apámé és már 2 szerelőnél is volt és nem tudják a hiba okát.
Ezért már csak bennetek reménykedek! Wink



Sok minden okozhatja, nekem pl. ugyan ezt a problémát a lambdaszonda okozta. Rá egy másfél évre az alapjárati motor produkálta a hibajelenséget. Más fórumokon a légtömegmérő meghibásodásánál is hasonlókat írnak.
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #6157 Dátum: 2015. február 24. 20:26:57 pm »

Sziasztok, szeretnék bohóckodni kicsit bőrrel, egyszerőbb beltéri elemeket szeretnék bevonni bőrrel, viszont kellene nekem valamiféle varrásminta. Neten semmi ilyesmit nem találok, ez valami 7 pecsétes titok? Smiley

Ha van valakinek varrásmintája ami képekben lépésről-lépésre mutatja, azt megköszönöm! Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #6158 Dátum: 2015. február 24. 20:46:48 pm »

A Burda 1981 7. Havi számában volt. Vagy nem.
Naplózva

1985 E28 530i
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #6159 Dátum: 2015. február 24. 21:01:32 pm »

A Burda 1981 7. Havi számában volt. Vagy nem.


?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #6160 Dátum: 2015. február 24. 21:20:22 pm »

Vicc volt. Csak kihagytam a szmájlit. Cheesy

Szerintem papírsablonos mintavétel vagy profi kárpitos a megoldás.
Naplózva

1985 E28 530i
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #6161 Dátum: 2015. március 05. 07:02:00 am »

Sziasztok!

Az M10 4 sebességes váltóharangja összepasszol az M30 motorokkal?
Le akarom vágni a rossz váltóról a harangot, hátha kell majd egy M30-ra újabb váltó építéshez.
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #6162 Dátum: 2015. március 06. 19:56:29 pm »

Kérdés e28 520i támakörben, motorköteg lábkiosztása kellene m20b20 k-jet van most a kocsiban, de motronic kerülne helyére szintén m20...

másik kérdés, m20 automata váltó kardán hossza passzolhat kézi váltóhoz?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #6163 Dátum: 2015. március 07. 08:43:08 am »

Sziasztok!

Esetleg tudna valaki segíteni abban, hogy hogyan lehet megkülönböztetni az E21 [315, 318, 1980/9-ig gyártott 316] és az [1980/9 utáni 316 és 318i]-hez tartozó kilométerórát? Számlapja elvileg ugyanaz, cikkszám egyikre sincs írva. Van egyáltalán szemmel látható különbség, vagy csak az egyikbe erősebb rugót szereltek?

Köszönöm előre is!
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #6164 Dátum: 2015. március 07. 11:13:19 am »

I-scream:

Passzol, azonosak a fő felfogatási pontok, a váltóharang vaskosságában térhetnek el a különböző kuplungszerkezetek miatt. De a harangmélység mindig azonos.

Raddir:

Az automata és kéziváltós kardán hosszban különböző, nem tudod őket keverni.
K-jet csati. Alapvető különbségek, hogy a motronic és L-jet kötegek a kesztyűtartónál is kapnak még feszültséget, ford. jelet és fogyasztás jelet. De igazából amikor egymás mellé rakod a K-jet és motronic csatit, azonnal adja magát.

Dávid

Rugóerő, illetve a számláló fogaskerekének fogazása, átmérője különbözteti meg őket. Külön jelzett cikkszáma még lánykorában egy matricán volt, ami mára már nincs többnyire. Még segítség lehet a "W szám" a sebességmérő alsó részén. Ez a diffi áttételével van összefüggésben. Minél rövidebb a diffi, ez a szám annál nagyobb. Ha nincs W szám, akkor a hajtó fogaskerék fogszáma/átmérője a mérvadó. A több/nagyobb a rövidebb diffi.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #6165 Dátum: 2015. március 07. 13:10:35 pm »

Köszönöm Miki!

Tehát ha kézbe veszek egy órát, akkor összehasonlítási alap nélkül esélytelen megítélni, hogy mibe való.  Sad
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #6166 Dátum: 2015. március 08. 22:17:05 pm »

Miki: köszi!
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #6167 Dátum: 2015. március 11. 21:11:07 pm »

e21 első szériás "egybe" benzintank passzol a 2szériás tank helyére?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #6168 Dátum: 2015. március 11. 21:27:43 pm »

e21 első szériás "egybe" benzintank passzol a 2szériás tank helyére?
Felmegy, de a hátsó felfogatások némileg mások (nem atombiztos, de így emlékszem)
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #6169 Dátum: 2015. március 12. 00:08:36 am »

nem megy fel...
Én próbáltam...sehogysem jó....
Naplózva

steffe
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #6170 Dátum: 2015. március 17. 21:20:59 pm »

nem megy fel...
Én próbáltam...sehogysem jó....


Értem, hát kár :/
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #6171 Dátum: 2015. március 19. 21:36:58 pm »

Sziasztok

Barátom küzd egy 24td-vel.
Sebesség jel van viszont a fordulatszám mérő nem mozdul.
Cserélt már elektronokát meg óracsoportot de semmi nem mozdul.

Köszi a segítséget előre is

Krisz
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #6172 Dátum: 2015. március 19. 22:05:48 pm »

Engem már szivatott meg biztosíték nem működő fordulatszámmérőnél...  Roll Eyes
Naplózva

1985 E28 530i
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #6173 Dátum: 2015. március 19. 22:26:22 pm »

Idézetet írta: kzolee link=topic=977.msg27948 9#msg279489 date=1426799148
Engem már szivatott meg biztosíték nem működő fordulatszámmérőnél...  Roll Eyes

Kezdésnek nem rossz ötlet és olcsó is! Wink
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #6174 Dátum: 2015. március 20. 19:22:19 pm »

Hát a fordulatszám jeladóját és annak csatlakozóját néztétek-e a blokk oldalában? Típushibája a TD-nek.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #6175 Dátum: 2015. március 20. 20:19:55 pm »

Hát a fordulatszám jeladóját és annak csatlakozóját néztétek-e a blokk oldalában? Típushibája a TD-nek.

Holnap megnézzük ezt is!  Smiley

Köszi
Naplózva
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #6176 Dátum: 2015. március 20. 20:46:19 pm »

Hát a fordulatszám jeladóját és annak csatlakozóját néztétek-e a blokk oldalában? Típushibája a TD-nek.

Az elektronikáig megy a jel de utána nem jön..... Sad[/s]

Probléma megoldva, köszi a tippeket! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2015. március 24. 12:27:06 pm írta krivikri » Naplózva
richiem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414



« Válasz #6177 Dátum: 2015. március 21. 16:33:06 pm »

Sziasztok,

Tudna vki ajanlani olyat, aki ert a napfenyteto javitashoz e21 ben. Teljesen szetesett a mechanika. A dolog ugy indult, hogy bukonal jo volt, de nyitasnal csak a bal oldalt huzta, a jobbost nem. Most szetszedtem, de sehogy sem jo.

S.o.s pls

Koszi

R.
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #6178 Dátum: 2015. március 23. 15:52:34 pm »

Ezt a kábelt is visszadugtad?  Roll Eyes


* jeladokabel.jpg (31.17 KB, 475x400 - megtekintve 1273 alkalommal.)
Naplózva

1985 E28 530i
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #6179 Dátum: 2015. március 23. 18:13:13 pm »

cserélgesd a jeladó kábelt az injektorokon ha a hiba vándorol az injektorokon akkor nem az injektorok haltak be.
Naplózva

Bence
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!