Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #270 Dátum: 2009. augusztus 01. 14:26:39 pm » |
|
jaja, figyeltem. de miért nem tesz rá inkább automata váltót ? Sokkal kényelmesebb
Naja..Mi tudjuk, de vannak akik nem, és ők a kézit szeretik..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #271 Dátum: 2009. augusztus 01. 14:45:03 pm » |
|
nem szeretem a kézimunkát. Inkább kényelmesen hátradőlök és élvezem az utat a célig. Mindennek megvannak a hívei, és az ellenzői..Van aki benzines, van a ki dieseles, van aki gázos, van aki kéziváltós, van aki automatás, stb..Nekünk mindből van, lehet kérdezni.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #272 Dátum: 2009. augusztus 01. 15:57:50 pm » |
|
Ja most az automata vs. manuálváltó volt a kérdés? hát sztem nagymotor és 7-eshez csak autómata.
Nem,most kuplungkérdés volt.. 7-esből nem is nagyon volt kismotoros.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #273 Dátum: 2009. augusztus 01. 16:45:33 pm » |
|
csak a pár darab 25td , de ezt valami eldugott weboldalon láttam. igen, e 23-as volt. kedden beittam az egész üveg portóit, szépen néztem ki.. már a kollégáim is alkesznek könyveltek el. hihetetlen Kíváncsi lennék egy 25td-re..Egyébként volt 2,5 benzines is...Nade az se kismotor már..Idehaza a 2,8 alatt nem is nagyon van...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #274 Dátum: 2009. augusztus 01. 17:33:47 pm » |
|
csak a pár darab 25td , de ezt valami eldugott weboldalon láttam. igen, e 23-as volt. kedden beittam az egész üveg portóit, szépen néztem ki.. már a kollégáim is alkesznek könyveltek el. hihetetlen Sok volt a portói, Pet Nem volt 23-ban td, pláne 25 725i volt a franciáknál, belgáknál elsősorban
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #275 Dátum: 2009. augusztus 01. 20:27:18 pm » |
|
Hali!
E28-as nagykötényen a ködlámpák között abban a sávban van valami műanyag takaró elem? vagy csak feketére van festve ott abban a csíkban? Mert nekem nem gyárinak kinéző módon van megoldva, nagyobb a 2 oldalsó kivágás az indexnek és a ködlámpának mint ezek, ezért egy kb 2 centi széles lemez van odacsavarozva.
Valakinek van közeli képe az érintett területről, hogy hogy van ott megoldva, és ha van takaró akkor azt honnan tudnék szalajtani?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #276 Dátum: 2009. augusztus 02. 07:23:48 am » |
|
Az nem a vonószem takarója? legalábbis annak kell lennie,
Nem arra gondoltam, az lejjebb van. Piros nyíl jelöli a kérdéses helyet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #278 Dátum: 2009. augusztus 02. 08:28:46 am » |
|
vonoszem mert mindeg csak az a Portoi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #279 Dátum: 2009. augusztus 02. 08:57:17 am » |
|
Van ott olyan is, csak egy lukkal lejjebb: )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 02. 13:19:16 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #280 Dátum: 2009. augusztus 02. 10:42:10 am » |
|
Köszi! És akkor ez a kettő takaró(mármint hogy a bal és a jobb) középen ér össze, vagy megy oda még takaró vagy nem kell?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 02. 10:47:32 am írta GabStarDeLuxe »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #281 Dátum: 2009. augusztus 02. 11:03:25 am » |
|
Köszi! És akkor ez a kettő takaró(mármint hogy a bal és a jobb) középen ér össze, vagy megy oda még takaró vagy nem kell?
Nem érnek össze, ha jól emléxem középen nincs semmi, csak luk(talán hűtésileg jobb, ha lukas, vagy egyszerűen nem érezték szükségét a rendszám alatt beburkolni, vagy csak a mieinken nincs itthon..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #282 Dátum: 2009. augusztus 02. 11:31:43 am » |
|
Nem érnek össze, a rendszámig tartanak csak a burkolatok gyárilag is Volt olyan,amin lyuk volt közöttük,de ahogyan látom, ez teli kötényes. Mind1, ezen sem ért össze.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 02. 13:20:14 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #283 Dátum: 2009. augusztus 02. 13:43:03 pm » |
|
Köszi a választ! Csak azért kérdeztem mert így képeken nem nagyon látszik az a rész, mindíg takarja a rendszámtábla, csak gondoltam azért mégse marad ott ki egy szakaszon..aztán mégis
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 02. 13:46:34 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
axel68
Vendég
|
|
« Válasz #284 Dátum: 2009. augusztus 02. 17:04:58 pm » |
|
Igazából egyáltalán nem mér a megtett kilóméter számlálóm:S akkor mi a franc lehet a baja?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #285 Dátum: 2009. augusztus 02. 17:49:31 pm » |
|
Igazából egyáltalán nem mér a megtett kilóméter számlálóm:S akkor mi a franc lehet a baja?
halott az óraegységed.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #286 Dátum: 2009. augusztus 02. 18:14:02 pm » |
|
6-7 hete az enyém sem működik hehe..biztos vagy benne?? )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #287 Dátum: 2009. augusztus 02. 18:24:31 pm » |
|
nálam nem működik 6-7 hete... Ha más esetleg ki tudja vinni a cég telephelyéről akkor mehet vele. persze a fordulatszám szigorúan 2500 alatt!!! Legjobban azt szeretem, mikor olyan 1700-körüli fordulaton tartom a lábam.. olyan meseszépen vált. Szeretem mert cápa. Könnyű lesz mexeretni, mondtam én.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #288 Dátum: 2009. augusztus 03. 15:42:01 pm » |
|
E21-nél hogytudom kiszedni a műszeregységet?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #289 Dátum: 2009. augusztus 03. 15:43:37 pm » |
|
Alulról ha benézel a műszeregység alá, akkor ott van két recés alucsavar. Vagyis csak egy, a kormányoszlop bal oldalán.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 03. 15:48:08 pm írta pic »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #290 Dátum: 2009. augusztus 03. 22:04:14 pm » |
|
A műszerfalon mi az a kör ami körül szaggatott vonal van?
Nekem nem volt ott se izzó, se foglalat, ígyhát raktam bele egyet, de így világít (+ a ködlámpa visszajelzője is) ha le van kapcsolva a ködlámpa, ha felkacsolom, akkor meg elalszik mindkettő...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #291 Dátum: 2009. augusztus 03. 22:05:32 pm » |
|
fékbetétkopásvisszajelző (nem tudom hány szóba kell írni )
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #292 Dátum: 2009. augusztus 04. 09:49:59 am » |
|
Sziasztok!
Megint lenne egy kérdésem ha nem unjátok. Ugye ezeknek a régi vasaknak a sofőrülései igencsak szét vannak ülve, szakadva, viszont a jobb 1ből elég jókat lehet találni. A kérdés adja magát: Át lehet építenei a tömés-rugó-kárpit kombót a bal vázra?
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #293 Dátum: 2009. augusztus 04. 09:58:48 am » |
|
Sziasztok!
Megint lenne egy kérdésem ha nem unjátok. Ugye ezeknek a régi vasaknak a sofőrülései igencsak szét vannak ülve, szakadva, viszont a jobb 1ből elég jókat lehet találni. A kérdés adja magát: Át lehet építenei a tömés-rugó-kárpit kombót a bal vázra?
Át lehet! Az alsó rész egyszerű. Ott csak egyszerűen lecsavarozod a jobbos keretről (4db 6-os csavar) és át a balosra. A támlaállítás már bonyolultabb. Van egy kis pöcök, amit kifeszítesz (nem kell semmit fúrni,reszelni),ez tartja azt a közvetítő rudat,ami az ülés alatt megy a másik oldali támla állító mechanikához. Innentől már csak csavaroznod kell (emlékeim szerint csillag fejű csavarok, mindenképp PH3, vagy PH4-es csavarhúzó fejjel menj rá) . Takarítással,szenvedéssel együtt kb. 3 óra az egész
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #294 Dátum: 2009. augusztus 04. 10:07:22 am » |
|
Sziasztok! Egy nem-cápa szakmai kérdés: emlékeztek talán még a 645ci-re, amivel egyszer kint voltam a múzeumnál. A kérdés, hogy tud-e valaki valami komoly megoldást arra, hogy lehetne előcsalogatni belőle még jó sok lóerőt. Várom az ötleteket, itt vagy privátban.
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #295 Dátum: 2009. augusztus 04. 11:00:20 am » |
|
Sziasztok! Egy nem-cápa szakmai kérdés: emlékeztek talán még a 645ci-re, amivel egyszer kint voltam a múzeumnál. A kérdés, hogy tud-e valaki valami komoly megoldást arra, hogy lehetne előcsalogatni belőle még jó sok lóerőt. Várom az ötleteket, itt vagy privátban.
El tudom képzelni,hogy valami gyári programmal belemászva a vezérlőbe lehet előcsalogatni belőle lovakat. Bár ehez én már nem értek ,de nem is kell értenem
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #296 Dátum: 2009. augusztus 04. 16:08:11 pm » |
|
Adok egy számot, hívd fel! Gyári programból hátha rá lehet tölteni egy komolyabbat.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #297 Dátum: 2009. augusztus 04. 16:51:36 pm » |
|
Sziasztok! Egy nem-cápa szakmai kérdés: emlékeztek talán még a 645ci-re, amivel egyszer kint voltam a múzeumnál. A kérdés, hogy tud-e valaki valami komoly megoldást arra, hogy lehetne előcsalogatni belőle még jó sok lóerőt. Várom az ötleteket, itt vagy privátban.
Csip(csirip) tuning, vagy ha nagyon komolyat akarsz, akkor keresel hozzá kompresszor kitet.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #298 Dátum: 2009. augusztus 04. 19:06:45 pm » |
|
Át lehet! Az alsó rész egyszerű. Ott csak egyszerűen lecsavarozod a jobbos keretről (4db 6-os csavar) és át a balosra. A támlaállítás már bonyolultabb. Van egy kis pöcök, amit kifeszítesz (nem kell semmit fúrni,reszelni),ez tartja azt a közvetítő rudat,ami az ülés alatt megy a másik oldali támla állító mechanikához. Innentől már csak csavaroznod kell (emlékeim szerint csillag fejű csavarok, mindenképp PH3, vagy PH4-es csavarhúzó fejjel menj rá) . Takarítással,szenvedéssel együtt kb. 3 óra az egész Köszi- möszi, akkor megyek a Keresek topikba!
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #299 Dátum: 2009. augusztus 04. 19:53:23 pm » |
|
Sziasztok! Egy nem-cápa szakmai kérdés: emlékeztek talán még a 645ci-re, amivel egyszer kint voltam a múzeumnál. A kérdés, hogy tud-e valaki valami komoly megoldást arra, hogy lehetne előcsalogatni belőle még jó sok lóerőt. Várom az ötleteket, itt vagy privátban.
sportlégszűrő,sportgyertya,sportpedál,sportváltógomb,sport gyújtókábel,spuri üzemanyagadalék,krómláng...
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
|