CápaBMW fórum
2024. november 10. 23:49:47 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3021120 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #270 Dátum: 2009. augusztus 01. 14:26:39 pm »

jaja, figyeltem. de miért nem tesz rá inkább automata váltót ? Sokkal kényelmesebb

Naja..Mi tudjuk, de vannak akik nem, és ők a kézit szeretik..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #271 Dátum: 2009. augusztus 01. 14:45:03 pm »

nem szeretem a kézimunkát. Roll Eyes  Inkább kényelmesen hátradőlök és élvezem az utat a célig.

Mindennek megvannak a hívei, és az ellenzői..Van aki benzines, van a ki dieseles, van aki gázos, van aki kéziváltós, van aki automatás, stb..Nekünk mindből van, lehet kérdezni..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #272 Dátum: 2009. augusztus 01. 15:57:50 pm »

Ja most az automata vs. manuálváltó volt a kérdés?  hát sztem nagymotor és 7-eshez csak autómata.

Nem,most kuplungkérdés volt..

7-esből nem is nagyon volt kismotoros..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #273 Dátum: 2009. augusztus 01. 16:45:33 pm »

csak a pár darab 25td , de ezt valami eldugott weboldalon láttam. igen, e 23-as volt.

kedden beittam az egész üveg portóit, szépen néztem ki.. már a kollégáim is alkesznek könyveltek el. hihetetlen  Azn

Kíváncsi lennék egy 25td-re..Egyébként volt 2,5 benzines is...Nade az  se kismotor már..Idehaza a 2,8 alatt nem is nagyon van...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #274 Dátum: 2009. augusztus 01. 17:33:47 pm »

csak a pár darab 25td , de ezt valami eldugott weboldalon láttam. igen, e 23-as volt.

kedden beittam az egész üveg portóit, szépen néztem ki.. már a kollégáim is alkesznek könyveltek el. hihetetlen  Azn


Sok volt a portói, Pet Cheesy Nem volt 23-ban td, pláne 25 Smiley

725i volt a franciáknál, belgáknál elsősorban Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #275 Dátum: 2009. augusztus 01. 20:27:18 pm »

Hali!

E28-as nagykötényen a ködlámpák között abban a sávban van valami műanyag takaró elem? vagy csak feketére van festve ott abban a csíkban? Mert nekem nem gyárinak kinéző módon van megoldva, nagyobb a 2 oldalsó kivágás az indexnek és a ködlámpának mint ezek, ezért egy kb 2 centi széles lemez van odacsavarozva.

Valakinek van közeli képe az érintett területről, hogy hogy van ott megoldva, és ha van takaró akkor azt honnan tudnék szalajtani?
Naplózva

Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #276 Dátum: 2009. augusztus 02. 07:23:48 am »

Az nem a vonószem takarója? legalábbis annak kell lennie,
Nem arra gondoltam, az lejjebb van.

Piros nyíl jelöli a kérdéses helyet. Smiley
Naplózva

Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #277 Dátum: 2009. augusztus 02. 08:17:45 am »

Igen,oda kell egy műanyag takarólap.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4061&mospid=47211&btnr=51_0716&hg=51&fg=20

Ha van ködlámpád, akkor a 12-es, ha nincs akkor a 11-es.
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 02. 13:18:58 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #278 Dátum: 2009. augusztus 02. 08:28:46 am »

vonoszem 46 mert mindeg csak az a Portoi! 67
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #279 Dátum: 2009. augusztus 02. 08:57:17 am »

Van ott olyan is, csak egy lukkal lejjebb:Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 02. 13:19:16 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #280 Dátum: 2009. augusztus 02. 10:42:10 am »

Igen,oda kell egy műanyag takarólap.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4061&mospid=47211&btnr=51_0716&hg=51&fg=20

Ha van ködlámpád, akkor a 12-es, ha nincs akkor a 11-es.

Köszi!
És akkor ez a kettő takaró(mármint hogy a bal és a jobb) középen ér össze, vagy megy oda még takaró vagy nem kell?
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 02. 10:47:32 am írta GabStarDeLuxe » Naplózva

Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #281 Dátum: 2009. augusztus 02. 11:03:25 am »

Köszi!
És akkor ez a kettő takaró(mármint hogy a bal és a jobb) középen ér össze, vagy megy oda még takaró vagy nem kell?

Nem érnek össze, ha jól emléxem középen nincs semmi, csak luk(talán hűtésileg jobb, ha lukas, vagy egyszerűen nem érezték szükségét a rendszám alatt beburkolni, vagy csak a mieinken nincs itthon..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #282 Dátum: 2009. augusztus 02. 11:31:43 am »

Nem érnek össze, a rendszámig tartanak csak a burkolatok gyárilag is Smiley Volt olyan,amin lyuk volt közöttük,de ahogyan látom, ez teli kötényes. Mind1, ezen sem ért össze. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 02. 13:20:14 pm írta collins » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #283 Dátum: 2009. augusztus 02. 13:43:03 pm »

Köszi a választ! Csak azért kérdeztem mert így képeken nem nagyon látszik az a rész, mindíg takarja a rendszámtábla, csak gondoltam azért mégse marad ott ki egy szakaszon..aztán mégis Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 02. 13:46:34 pm írta collins » Naplózva

axel68
Vendég
« Válasz #284 Dátum: 2009. augusztus 02. 17:04:58 pm »

Igazából egyáltalán nem mér a megtett kilóméter számlálóm:S akkor mi a franc lehet a baja?
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #285 Dátum: 2009. augusztus 02. 17:49:31 pm »

Igazából egyáltalán nem mér a megtett kilóméter számlálóm:S akkor mi a franc lehet a baja?

halott az óraegységed.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #286 Dátum: 2009. augusztus 02. 18:14:02 pm »

6-7 hete az enyém sem működik Roll Eyes
hehe..biztos vagy benne??Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #287 Dátum: 2009. augusztus 02. 18:24:31 pm »

Roll Eyes nálam nem működik 6-7 hete... Ha más esetleg ki tudja vinni a cég telephelyéről akkor mehet vele.
persze a fordulatszám szigorúan 2500 alatt!!!  Legjobban azt szeretem, mikor olyan 1700-körüli fordulaton tartom a lábam.. olyan meseszépen vált.
Szeretem mert cápa.

Könnyű lesz mexeretni, mondtam én..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #288 Dátum: 2009. augusztus 03. 15:42:01 pm »

E21-nél hogytudom kiszedni a műszeregységet?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
pic
Vendég
« Válasz #289 Dátum: 2009. augusztus 03. 15:43:37 pm »

Alulról ha benézel a műszeregység alá, akkor ott van két recés alucsavar. Vagyis csak egy, a kormányoszlop bal oldalán.
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 03. 15:48:08 pm írta pic » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #290 Dátum: 2009. augusztus 03. 22:04:14 pm »

A műszerfalon mi az a kör ami körül szaggatott vonal van?

Nekem nem volt ott se izzó, se foglalat, ígyhát raktam bele egyet, de így világít (+ a ködlámpa visszajelzője is) ha le van kapcsolva a ködlámpa, ha felkacsolom, akkor meg elalszik mindkettő...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #291 Dátum: 2009. augusztus 03. 22:05:32 pm »

fékbetétkopásvisszajelző (nem tudom hány szóba kell írni  Embarrassed)
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #292 Dátum: 2009. augusztus 04. 09:49:59 am »

Sziasztok!

Megint lenne egy kérdésem ha nem unjátok. Ugye ezeknek a régi vasaknak a sofőrülései igencsak szét vannak ülve, szakadva, viszont a jobb 1ből elég jókat lehet találni. A kérdés adja magát: Át lehet építenei a tömés-rugó-kárpit kombót a bal vázra?
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #293 Dátum: 2009. augusztus 04. 09:58:48 am »

Sziasztok!

Megint lenne egy kérdésem ha nem unjátok. Ugye ezeknek a régi vasaknak a sofőrülései igencsak szét vannak ülve, szakadva, viszont a jobb 1ből elég jókat lehet találni. A kérdés adja magát: Át lehet építenei a tömés-rugó-kárpit kombót a bal vázra?

Át lehet!

Az alsó rész egyszerű. Ott csak egyszerűen lecsavarozod a jobbos keretről (4db 6-os csavar) és át a balosra.

A támlaállítás már bonyolultabb. Van egy kis pöcök, amit kifeszítesz (nem kell semmit fúrni,reszelni),ez tartja azt a közvetítő rudat,ami az ülés alatt megy a másik oldali támla állító mechanikához. Innentől már csak csavaroznod kell (emlékeim szerint csillag fejű csavarok, mindenképp PH3, vagy PH4-es csavarhúzó fejjel menj rá) .

Takarítással,szenvedéssel együtt kb. 3 óra az egész Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #294 Dátum: 2009. augusztus 04. 10:07:22 am »

Sziasztok!
Egy nem-cápa szakmai kérdés: emlékeztek talán még a 645ci-re, amivel egyszer kint voltam a múzeumnál.
A kérdés, hogy  tud-e valaki valami komoly megoldást arra, hogy lehetne előcsalogatni belőle még jó sok lóerőt.
Várom az ötleteket, itt vagy privátban.
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #295 Dátum: 2009. augusztus 04. 11:00:20 am »

Sziasztok!
Egy nem-cápa szakmai kérdés: emlékeztek talán még a 645ci-re, amivel egyszer kint voltam a múzeumnál.
A kérdés, hogy  tud-e valaki valami komoly megoldást arra, hogy lehetne előcsalogatni belőle még jó sok lóerőt.
Várom az ötleteket, itt vagy privátban.

El tudom képzelni,hogy valami gyári programmal belemászva a vezérlőbe lehet előcsalogatni belőle lovakat. Bár ehez én már nem értek ,de nem is kell értenem Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #296 Dátum: 2009. augusztus 04. 16:08:11 pm »

Adok egy számot, hívd fel! Gyári programból hátha rá lehet tölteni egy komolyabbat.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #297 Dátum: 2009. augusztus 04. 16:51:36 pm »

Sziasztok!
Egy nem-cápa szakmai kérdés: emlékeztek talán még a 645ci-re, amivel egyszer kint voltam a múzeumnál.
A kérdés, hogy  tud-e valaki valami komoly megoldást arra, hogy lehetne előcsalogatni belőle még jó sok lóerőt.
Várom az ötleteket, itt vagy privátban.

Csip(csirip) tuning, vagy ha nagyon komolyat akarsz, akkor keresel hozzá kompresszor kitet.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #298 Dátum: 2009. augusztus 04. 19:06:45 pm »

Át lehet!

Az alsó rész egyszerű. Ott csak egyszerűen lecsavarozod a jobbos keretről (4db 6-os csavar) és át a balosra.

A támlaállítás már bonyolultabb. Van egy kis pöcök, amit kifeszítesz (nem kell semmit fúrni,reszelni),ez tartja azt a közvetítő rudat,ami az ülés alatt megy a másik oldali támla állító mechanikához. Innentől már csak csavaroznod kell (emlékeim szerint csillag fejű csavarok, mindenképp PH3, vagy PH4-es csavarhúzó fejjel menj rá) .

Takarítással,szenvedéssel együtt kb. 3 óra az egész Smiley


Köszi- möszi, akkor megyek a Keresek topikba!
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #299 Dátum: 2009. augusztus 04. 19:53:23 pm »

Sziasztok!
Egy nem-cápa szakmai kérdés: emlékeztek talán még a 645ci-re, amivel egyszer kint voltam a múzeumnál.
A kérdés, hogy  tud-e valaki valami komoly megoldást arra, hogy lehetne előcsalogatni belőle még jó sok lóerőt.
Várom az ötleteket, itt vagy privátban.

sportlégszűrő,sportgyertya,sportpedál,sportváltógomb,sport gyújtókábel,spuri üzemanyagadalék,krómláng... Cheesy
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!