MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #300 Dátum: 2009. augusztus 04. 20:05:08 pm » |
|
Sziasztok! Egy nem-cápa szakmai kérdés: emlékeztek talán még a 645ci-re, amivel egyszer kint voltam a múzeumnál. A kérdés, hogy tud-e valaki valami komoly megoldást arra, hogy lehetne előcsalogatni belőle még jó sok lóerőt. Várom az ötleteket, itt vagy privátban.
Azért nagy kalandba ne vágd magad,a kompresszorszettel,nagyjából +100 ló a vége a hajtásláncnak,de lehet kevesebb,elsősorban az ajtómatára kondolok.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #301 Dátum: 2009. augusztus 04. 20:41:11 pm » |
|
sportlégszűrő,sportgyertya,sportpedál,sportváltógomb,sport gyújtókábel,spuri üzemanyagadalék,krómláng... Neked bejött?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #302 Dátum: 2009. augusztus 04. 20:44:58 pm » |
|
köszi! collins: köszi a számot sam: van valami konkrét ötleted, láttál már ilyesmit (kompresszor)? mr : +100 az elég lenne pont, az már 433le...
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #303 Dátum: 2009. augusztus 04. 20:48:52 pm » |
|
Neked bejött? nem próbáltam,de még a fórumon is tudok olyat aki próbálkozott hasonlókkal
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #305 Dátum: 2009. augusztus 04. 21:09:56 pm » |
|
az nem egy lízingelt kocsi? egy E46 M3 cab nem éri meg jobban mint kísérletezni?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #306 Dátum: 2009. augusztus 04. 21:24:49 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #307 Dátum: 2009. augusztus 04. 21:25:47 pm » |
|
az nem egy lízingelt kocsi? egy E46 M3 cab nem éri meg jobban mint kísérletezni?
figyelj, ez van a srácnak, ezt akarja buherálni akart venni egy m6-ot, de lebeszéltem, szerintem pénzkidobás
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #308 Dátum: 2009. augusztus 04. 22:28:21 pm » |
|
figyelj, ez van a srácnak, ezt akarja buherálni akart venni egy m6-ot, de lebeszéltem, szerintem pénzkidobás
Mondjuk én 100lóért nem tennék kompresszort,1.5 milláért,250ezrért tennék bele nitrót,eccerű,naccerű,occsó,és a hatás nem marad el!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #309 Dátum: 2009. augusztus 04. 22:30:19 pm » |
|
Mondjuk én 100lóért nem tennék kompresszort,1.5 milláért,250ezrért tennék bele nitrót,eccerű,naccerű,occsó,és a hatás nem marad el!
És ugyanúgy át kell építened hozzá a motort, ha nem akarod rövid időn belül az elolvadt dugattyúidat egyben kiönteni a kartertból.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #310 Dátum: 2009. augusztus 04. 22:32:03 pm » |
|
És ugyanúgy át kell építened hozzá a motort, ha nem akarod rövid időn belül az elolvadt dugattyúidat egyben kiönteni a kartertból. Miért is?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #311 Dátum: 2009. augusztus 04. 22:33:37 pm » |
|
Gyuri! Értem én, de szarral nem éri meg gurigázni azon a szinten. Más program, sportlégszűrő, valami durva sport kipuffogórendszer, társaik. Ezek nyilván light-osabb dolgok, de kár lenne elkúrni azt az autót...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #312 Dátum: 2009. augusztus 04. 22:37:00 pm » |
|
Miért is?
Szerinted egy széria motor arra az extrém többletterhelésre van tervezve, ami pl egy Nitroszett nyújt? Nameg a nitroval az a baj, a kompresszorral szemben, hogy míg a kompresszor folyamatosan adja a többlettejesítményt, addig a nitro csak egy szorosan behatárolt, és általában rövid ideig. Gyorsulási versenyen kívül máshol nem látom értelmét a Nitronak. Nameg nem is bírom a szagát. Ja nem, az a hígitó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #313 Dátum: 2009. augusztus 04. 22:53:12 pm » |
|
Szerinted egy széria motor arra az extrém többletterhelésre van tervezve, ami pl egy Nitroszett nyújt? Nameg a nitroval az a baj, a kompresszorral szemben, hogy míg a kompresszor folyamatosan adja a többlettejesítményt, addig a nitro csak egy szorosan behatárolt, és általában rövid ideig. Gyorsulási versenyen kívül máshol nem látom értelmét a Nitronak. Nameg nem is bírom a szagát. Ja nem, az a hígitó. 100%-ig biztos vagyok benne,hogy a BMW motorok elbírnak 25-30% töbletteljesítményt,akár több100ezer km-en keresztül,még a mai alu/nejlon szarok is.Pláne 10mp-ig! Szerintem épp az a jó benne,hogy csak akkor használod amikor kell,ergo akkor terheli a motort amikor szeretnéd,nem minden gázadásnál,amikor a kompi/túró betölt,ha tetszik,ha nem,nemmelesleg nem kér +kerót csak ha használod,szemben a másik kettővel. 250k ft komplett komputers szetett árulnak,ami a kipuba épitett szondákon keresztül méri az égéstermék összetételét,hőmérsékletét,így minimális eltérés esetén lekapcsolja a nitrót,ergo semmi nem olvad el. 10mp pont elég büntetni,ill. a sebességváltás után a következő fokozatban is rá lehet nyomni... Ami kicsi hátrány,hogy a palack kifogy,persze be lehet 2/több palackot is szerelni. Még valami?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #314 Dátum: 2009. augusztus 04. 23:52:53 pm » |
|
100%-ig biztos vagyok benne,hogy a BMW motorok elbírnak 25-30% töbletteljesítményt,akár több100ezer km-en keresztül,még a mai alu/nejlon szarok is.Pláne 10mp-ig! Szerintem épp az a jó benne,hogy csak akkor használod amikor kell,ergo akkor terheli a motort amikor szeretnéd,nem minden gázadásnál,amikor a kompi/túró betölt,ha tetszik,ha nem,nemmelesleg nem kér +kerót csak ha használod,szemben a másik kettővel. 250k ft komplett komputers szetett árulnak,ami a kipuba épitett szondákon keresztül méri az égéstermék összetételét,hőmérsékletét,így minimális eltérés esetén lekapcsolja a nitrót,ergo semmi nem olvad el. 10mp pont elég büntetni,ill. a sebességváltás után a következő fokozatban is rá lehet nyomni... Ami kicsi hátrány,hogy a palack kifogy,persze be lehet 2/több palackot is szerelni. Még valami?
Jó, nem vitatkozom veled, te biztos jobban értesz hozzá, mint én, aki még csak képen látott BMW motort. Ha szerinted elbírnak annyi többlet teljesítményt -teszem hozzá egy nitro szett nem 25-30%-ot ad- akkor az biztos úgy van. Meghajlok a nagyobb tudás előtt.... És nem vitatkozom olyannal, aki azt hiszi, mindent jobban tud.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #315 Dátum: 2009. augusztus 05. 00:14:53 am » |
|
apám, a velencei mágus jól beszélt, te tényleg változol!
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #316 Dátum: 2009. augusztus 05. 00:26:27 am » |
|
Egyet értek Sapcccccal.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #317 Dátum: 2009. augusztus 05. 08:42:25 am » |
|
megneztem azt a kompresszoros linket...kb 5milla mire benne van az autoban. akkor nyersz vele 0.6sec gyorsulast? ? vegsebessegben tobbet ez igaz... nemeri meg beletenni egy v10 M motort??? TECHNISCHE Daten technical data SERIE original SKN STUFE 1 stage 1 SKN Stufe CS1 stage CS1 SKN Stufe CS1A stage CS1A AUTOMATIK Art des Tuning - kind of tuning CHIP Tuning Kompressor Kit Kompressor Kit Hubraum (cm³) - cylinder capacity (cm³) 4.398 4.398 4.398 4.398 Leistung (kW/PS) - performance (kW/bhp) 245 /333 259 / 352 334 / 455 319 / 434 Drehmoment (Nm) - torque (Nm) 450 480 580 580 Gewicht – leer (kg) - weight – empty (kg) 1.690 1690 1.710 1.712 Leistungsgewicht (kg/PS) - power/weight ratio (kg/bhp) 5,08 4,80 3,80 3,95 Höchstgeschw. (km/h) - top Speed (km/h) 250 262 > 290 > 285 0 - 100 km/h (Sek.) - 0-100 km/h (sec.) 5,6 5,5 4,9 5,0
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #318 Dátum: 2009. augusztus 05. 12:06:33 pm » |
|
szakik,nemtudom valaki ismerős-e ilyen téren,de 524td első rugópáron találtam 3 sárga csíkot,függőlegesen húzva. az mit jelöl,mit lehet megállapítani belőle? mert gyárinak tűnik. lehet hogy tök hülye kérdés
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #319 Dátum: 2009. augusztus 05. 12:26:32 pm » |
|
szerintem tudasosítsa magában, hogy beszopta azt a gyenge autót, és fizessen rá egy m6-ra
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #320 Dátum: 2009. augusztus 05. 14:45:07 pm » |
|
Egyet értek Sapcccccal.
Én csak részben. Ha minden jól megy hamarosan kiderül, hogy egy használt HF csavarral összerakott, szemrevételezésügyileg csapágylehúzott, 20ezres 2,8 mennyi ideig bírja a kompjútermentes 100 ezer forintos nedves nitro szettet tőgázon. Van egy sanda gyanúm, hogy fogja bírni.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #321 Dátum: 2009. augusztus 05. 15:22:11 pm » |
|
Én csak részben. Ha minden jól megy hamarosan kiderül, hogy egy használt HF csavarral összerakott, szemrevételezésügyileg csapágylehúzott, 20ezres 2,8 mennyi ideig bírja a kompjútermentes 100 ezer forintos nedves nitro szettet tőgázon. Van egy sanda gyanúm, hogy fogja bírni. Az ilyenek fájnak ám a pici lelkemnek
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #322 Dátum: 2009. augusztus 05. 18:08:41 pm » |
|
Sziasztok! Egy meglehetősen primitív kérdésem van: Az m20b20-ra való váltó passzol-e m20b25-re? Előre is köszi a válaszokat. ayt
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
oldp
Vendég
|
|
« Válasz #323 Dátum: 2009. augusztus 05. 19:14:18 pm » |
|
Sziasztok Uraim! Segítséget keresek, mert megmérettem és egyedülkevésnek bizonyultam.. Hozzám került az ex Fullgas / majd Shamandog féle E21 (M30 3.5i motorral:) Rendbe szeretnék rajta tenni, átalakítani néhány dolgot, viszont ehhez kellenének nekem E21 javítási könyvek vagy CD-k, kapcsolási rajzok, robbantott ábrák.. Ez detto igaz az M30 motorra is, ha nem tévedek E12-be rakták anno. Akinek van ilyesmi kincsről információja - persze nemingyen - ne tartsa magában.. Aztán ha szép éesz meg még jó is, már teszek is fel képet, videót Előre is köszi, üdv: oldp
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #324 Dátum: 2009. augusztus 05. 19:39:11 pm » |
|
Én csak részben. Ha minden jól megy hamarosan kiderül, hogy egy használt HF csavarral összerakott, szemrevételezésügyileg csapágylehúzott, 20ezres 2,8 mennyi ideig bírja a kompjútermentes 100 ezer forintos nedves nitro szettet tőgázon. Van egy sanda gyanúm, hogy fogja bírni. Ettől BMW a BMW,és ttől BMW-s,a BMW-s! Hátperszehogy! Probiren egy,modern 30i-be,ami már 272le(nemtom a kóggy'át,de mindegy is),szerintem az egyik hamarabb elpukkan.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #325 Dátum: 2009. augusztus 05. 19:53:53 pm » |
|
Ma megnéztem az audi nivópálcáját,nem éri el az olajat.Ez jó? Januárban még elérte....Ki érti ezt?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #326 Dátum: 2009. augusztus 06. 09:37:54 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #327 Dátum: 2009. augusztus 06. 11:26:28 am » |
|
Egy kérdés...
Realoem-ben van egy pár autóhoz olyan lehetőség,hogy HD Suspension.. Na ez mit jelent pontosan???
Köszi!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #328 Dátum: 2009. augusztus 06. 11:38:32 am » |
|
Nem lehet, hogy erősített rugózást-rugókat (HD-HeavyDuty) takar gyári magasság megtartásával? Csak azért gondolom, mert nekem ilyen van a pirosban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #329 Dátum: 2009. augusztus 06. 14:21:27 pm » |
|
Egy kérdés...
Realoem-ben van egy pár autóhoz olyan lehetőség,hogy HD Suspension.. Na ez mit jelent pontosan???
Köszi!!
nem tudom, de talán jelentheti a szintszabályzós futóművet is
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
|