nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #1290 Dátum: 2009. november 29. 15:50:37 pm » |
|
Sziasztok! Megint elkezdett ketyegni a motor első részében valami,ugy hallatszik mintha nagy volna a szelephézag (de nem az) M-30 B28i . Attól félek megint ugy járok mint a nyáron (beszakitotta a dugó tetejét a szelep és a hegerfej is kuka lett) Van valami ötlete valakinek mit lehetne még megnézni? Az injektor ketyeghet-e
|
|
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1291 Dátum: 2009. november 29. 17:51:24 pm » |
|
Sziasztok! Megint elkezdett ketyegni a motor első részében valami,ugy hallatszik mintha nagy volna a szelephézag (de nem az) M-30 B28i . Attól félek megint ugy járok mint a nyáron (beszakitotta a dugó tetejét a szelep és a hegerfej is kuka lett) Van valami ötlete valakinek mit lehetne még megnézni? Az injektor ketyeghet-e Ehhez azért jó lenne hallani. Szelep tetejét te láttad, veztengelyt te láttad... lánc? Feszítő? Annyira sokféle zörej lehet
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #1292 Dátum: 2009. november 29. 18:02:38 pm » |
|
Ehhez azért jó lenne hallani. Szelep tetejét te láttad, veztengelyt te láttad... lánc? Feszítő? Annyira sokféle zörej lehet Hát igen igy nehéz elmagyarázni.Holnap megpróbálom alaposabban átnézni.A láncot lehet valahogy fesziteni?Én ahogy néztem a feszitőbe csak egy rugó van (gondolom annak kéne feszesen tartani a láncot)
|
|
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1293 Dátum: 2009. november 29. 18:20:43 pm » |
|
Hát igen igy nehéz elmagyarázni.Holnap megpróbálom alaposabban átnézni.A láncot lehet valahogy fesziteni?Én ahogy néztem a feszitőbe csak egy rugó van (gondolom annak kéne feszesen tartani a láncot)
Igen,annak, de a lánc tud nyúlni is, a lánckerék pedig kopni. Próbáld ki,hogy leveszed a szelepfedelet és a láncot próbáld meg mozgatni oldalirányba, valamint próbáld meg elemelni a lánckeréktől. Ha valamelyik is sikerül,akkor cserés a lánc a kerékkel együtt.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #1294 Dátum: 2009. november 29. 19:09:05 pm » |
|
Nálam is van egy autóféle a Mikinek , úgyhogy sztem körbe küldünk egy trélert az országba, oszt mindenki főtojja rá amije van, a Mikinek meg fájjon a feje, hogy hova stokizza be őket egyszerre.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1295 Dátum: 2009. november 29. 19:47:14 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1296 Dátum: 2009. november 29. 19:52:32 pm » |
|
Dobjuk össze én megszervezem..
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1297 Dátum: 2009. november 29. 20:12:37 pm » |
|
Nálam is van egy autóféle a Mikinek , úgyhogy sztem körbe küldünk egy trélert az országba, oszt mindenki főtojja rá amije van, a Mikinek meg fájjon a feje, hogy hova stokizza be őket egyszerre. Ti laktok messze
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #1298 Dátum: 2009. november 29. 20:17:11 pm » |
|
Miki.Ime a képek.Remélem jol látszik ami kell.Nagyon szét kell bontani a tisztitáshoz? Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1299 Dátum: 2009. november 29. 20:42:19 pm » |
|
Ellenőrizd az összes levegő csövet, főleg, ami bemegy a pillangószelep alá a szívósorba, nézd át a pótlevegő tolattyú és az alapjárat szabályzra menő csöveket, nincsenek-e kiszakadva, nézd meg a hidegindító szelepre menő benzincsövet ereszt-e, valamint a légtömegmérő csatlakozójának lábait ellenőrizd,hogy oxidosak-e, adott esetben kontakt spray, adott esetben kitisztíthatod a légtömegmérőt is féktisztítóval.
Működés közben vannak zavarok? Rángatás, fulladás, teljesítménycsökkenés ilyesmik?
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #1300 Dátum: 2009. november 29. 20:53:58 pm » |
|
Müködés közben amikor meleg a motor,nincsen.Hidegen miután beindul,kis gázadás után lemegy a fordulat 300 ig is,utána beáll.amugy szerintem az alapjáratom alacsony.Nem tudom mennyinek kéne lenni de hidegen kb.700 melegen 600.alig van különbség.Szerintem alacsony.Amikor behuzom sebességbe(automata) lemegy 500 körülre.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1301 Dátum: 2009. november 29. 21:06:08 pm » |
|
Vigyázz,mert bizonyos évjáratnál a fordulatszám mérő elég komolyan tud csalni! A hidegjárati problémát azt a pótlevegő tolattyú tisztítása, masszírozása meg fogja oldani A normál alapjáratnak 800+/- 50-nek kell lennie. Egyébként az égvilágon semmi baj nem lesz vele,ha így kell hazajönnöd
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #1302 Dátum: 2009. november 29. 21:27:22 pm » |
|
A fordulatszámmérö szerintem jo,mert régebben amikor leszálltam a fékröl az auto alapjáraton elég lendületesen indult meg.Mostanában csak elvánszorog.............A fordulatszámmérö szerint 5-600 közt van.Lehet ezzel valamit kezdeni?állitani?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1303 Dátum: 2009. november 29. 21:30:11 pm » |
|
Lehet állítani az alapjárat szabályzón, de előbb pucold ki
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 29. 21:40:22 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #1304 Dátum: 2009. november 29. 21:31:21 pm » |
|
Amugy amikor ma leszedtem a gumicsövet a légmennyiségmérö és a pillango közt,benzinszagu valamilyen folyadékszerü lerakodás volt bennük.ez gondolom nem normális..................
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1305 Dátum: 2009. november 29. 21:36:55 pm » |
|
Az a baloldali kütyü ott aképen a termosztát? A termosztátra rámegy a vákuumcső? Csak azért kérdem, mert nekem nincsen rajta semmilyen hely a vákuumcsöveknek... Másik. A 8-as számú alkatrész mi célt szolgál és annak a vezetéke/csöve, hova kell, hogy menjen?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1306 Dátum: 2009. november 29. 22:04:57 pm » |
|
Amugy amikor ma leszedtem a gumicsövet a légmennyiségmérö és a pillango közt,benzinszagu valamilyen folyadékszerü lerakodás volt bennük.ez gondolom nem normális..................
Az évek során le tud oda rakódni olajpára és benzinpára. Keveredve nagyon apró finomságú porral. Normális jelenség.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1307 Dátum: 2009. november 29. 22:11:58 pm » |
|
Az a baloldali kütyü ott aképen a termosztát? A termosztátra rámegy a vákuumcső? Csak azért kérdem, mert nekem nincsen rajta semmilyen hely a vákuumcsöveknek... Másik. A 8-as számú alkatrész mi célt szolgál és annak a vezetéke/csöve, hova kell, hogy menjen? Korábbi típusokon fordult elő -1979 végén szűnt meg- a termosztátházban egy hőre nyitó vákuumkapcsoló.13fokos folyadék hőmérséklet alatt elzárta a gyújtáselosztóra menő késleltetett gyújtás vákuum útját, ezáltal segítve a hideg motornak a pörgést és a megfelelő égést. Ezt később kiváltották a karbi fedelébe illesztett vákuumjárattal. Ilyet a Tiédben ne is keress. Az alsó ábrán egy hőgomba látható. A szívósor aljába van behajtva. Az ő szerepe az,hogy 17 fokos hűtőfolyadék hőmérséklet alatt nyitva tartja az indítófedél fűtését segítő áramkört. Önindító javításnál .vagy szívósor leszerelésnél általában ezt törik le először.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #1308 Dátum: 2009. november 29. 22:24:02 pm » |
|
Köszönöm Miki!Nagyon sokat segítettél.Amint lesz idöm kipucolom!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1309 Dátum: 2009. november 29. 22:42:43 pm » |
|
Köszönöm Miki!Nagyon sokat segítettél.Amint lesz idöm kipucolom! Örülök, ha sikerült
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1310 Dátum: 2009. december 03. 16:26:07 pm » |
|
Hát tulzás hogy autószerelés, de jobb topicot nem találtam:
Kérdés: Az E32 sima első lökhárítójára felmegy a V8/V12 toldat/koptató mahinálás, kókányolás nélkül?
Aki válaszol: E32-ben jártas kollégák.
Előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nigthving
Vendég
|
|
« Válasz #1311 Dátum: 2009. december 04. 18:52:35 pm » |
|
Egy kis segítségre lenne szükségem, mégpedig A váltó ahól csatlakozik a motorhoz ott a legalján mindig elfolyik belőle az ólaj és elég hamar és igy eltüni ka kuplung lécci segitsetek mi lehet a probléma
előre is köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1312 Dátum: 2009. december 04. 19:14:33 pm » |
|
Egy kis segítségre lenne szükségem, mégpedig A váltó ahól csatlakozik a motorhoz ott a legalján mindig elfolyik belőle az ólaj és elég hamar és igy eltüni ka kuplung lécci segitsetek mi lehet a probléma
előre is köszönöm
Kuplungmunkahengert cseréld ki.....Nem tudom milyen verda,de az új max.8-9ezer forint!! 2 darab csavar fogja és a olajnak a csövét leveszed róla,azt gyorsan rácsavarod az újra,hogy ne fojjon el több olaj,a régi le az új fel és olajjal feltöltöd,lelégtelenited azt gó...kb.1 órás művelet,de jó ha van akna,mert akkor könnyebb,de ha felemeled a kocsit akkor is jó lehet..én igy csináltam....25 perc volt az egész nekem...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
nigthving
Vendég
|
|
« Válasz #1313 Dátum: 2009. december 04. 23:55:58 pm » |
|
Kuplungmunkahengert cseréld ki.....Nem tudom milyen verda,de az új max.8-9ezer forint!! 2 darab csavar fogja és a olajnak a csövét leveszed róla,azt gyorsan rácsavarod az újra,hogy ne fojjon el több olaj,a régi le az új fel és olajjal feltöltöd,lelégtelenited azt gó...kb.1 órás művelet,de jó ha van akna,mert akkor könnyebb,de ha felemeled a kocsit akkor is jó lehet..én igy csináltam....25 perc volt az egész nekem...
köszi szépen am egy 315-ös bmw-ről van szó és még annyi hogy hol kapot ilyen kuplung munkahengert
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1314 Dátum: 2009. december 05. 00:46:23 am » |
|
köszi szépen am egy 315-ös bmw-ről van szó és még annyi hogy hol kapot ilyen kuplung munkahengert
Unix,bárdi,lángauto,startautó..ezeknél általában szokott lenni,esetleg még a meteornál.... De hogy biztos legyél benne,nézd meg jól a munkahengert és ha tiszta olaj akkor az a ludas...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #1315 Dátum: 2009. december 05. 00:47:07 am » |
|
köszi szépen am egy 315-ös bmw-ről van szó és még annyi hogy hol kapot ilyen kuplung munkahengert
Én javaslom a felső és alsó kupplung munkahenger cseréjét egyszerre. Ha valamelyik használt volt, mindig gyorsan kipurcant. Bármely autósboltban is kapsz szerintem munkahengert.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #1316 Dátum: 2009. december 05. 13:19:22 pm » |
|
Agyam elszáll már komolyan! Ma nekiestem az olajlámpa nem fölvillanása problémának, kiszedtem a műszerfalat, izzó jó. Olajgombára rámértünk, az meg mint a mesében, hol jó hol pedig nem, ergó az a ludas bár szoptam vele mire kitaláltam h mit is kéne mérni, de összejött. Ezután legaptam a légszűrőház fedelét, kiszedtem azt a fúvókát ami nálam mindíg eltömődik, visszarakom, erre ráz a motor mint állat . Kiszedtem a többit is egyesével, kifújkáltam mindet, de semmi javulás. Olyan hangja van a verdának mint egy kispóknak, mintha csak 2 henger menne, de gázdásra is. MIAKURVAAAA? ? Valami ötlet valakitől??? Köszi Thommy!
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1317 Dátum: 2009. december 05. 13:48:31 pm » |
|
Megszakítós gyújtásod van még?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 05. 16:48:54 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1318 Dátum: 2009. december 05. 14:02:19 pm » |
|
Megszakítós gyújtásod van még?
Merakkor a vákumcső lemaradt...Ugye ezt akartad írni?? )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1319 Dátum: 2009. december 05. 14:30:11 pm » |
|
Merakkor a vákumcső lemaradt...Ugye ezt akartad írni?? ) is... de éppen nem ezt Mert ha megszakítós (mint zsigulin),akkor lehet a "kalapács" - kondenzátor duett hirtelen elhalálozása is.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
|