Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1800 Dátum: 2010. január 30. 10:13:51 am » |
|
A híd legyen fönt difivel együtt végleges pozicióba, utána csak rá kell tolnod azt a lemezt és stimmelnie kell. Igazából semmi trükkje nincs neki. A szilentnél a nagy csavaron agyalok, mert nekem úgy rémlik, hogy az a lemezt is tartja..Viszont ha így van, akkor addig nincs végleges pozicióban, amíg a lemez nincs fenn..Vagy tegyem rá a élemezt is, és utánna húzzam le, és a két kasznihoz rögzítő csavar utánna kerül fel?Vagy az anya a lemez alatt van...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1801 Dátum: 2010. január 30. 11:39:12 am » |
|
Hidat felemeled a helyére, difit megfogatod, lemezt odailleszted,anyákat rákapatod, meghúzod, 2-2 8-as csavart behajtod,emelőt/bakot kiszeded alóla és örülsz Havazásban szerelsz?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1802 Dátum: 2010. január 30. 12:31:19 pm » |
|
Hidat felemeled a helyére, difit megfogatod, lemezt odailleszted,anyákat rákapatod, meghúzod, 2-2 8-as csavart behajtod,emelőt/bakot kiszeded alóla és örülsz Havazásban szerelsz? Nem, nem egészen: )Valamennyire teő alatt van, belül próbálkoztam, de macerás..Meg előbb a hidat kellene feltennem, aztán a futóművet, az abs csatiknak megcsinálni a lukat, aztán a kardánt, a kipuffot, a horgot, a tolatókamerát, a lököst,az állófűtést,és akkor asszem elég jól fogok állni az aljával...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #1803 Dátum: 2010. január 30. 13:28:37 pm » |
|
tolatokamerät!?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1804 Dátum: 2010. január 30. 13:36:08 pm » |
|
tolatokamerät!? Ja....ha már egyszer lesz benne monitor.. )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 31. 08:25:31 am írta Lütyő1 »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #1805 Dátum: 2010. január 31. 21:46:36 pm » |
|
Ja....ha már egyszer lesz benne monitor.. ) az ödäig ok! csak hogy ize hogy hogyis vagy hogy na jo ertem en a tied!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1806 Dátum: 2010. január 31. 22:02:31 pm » |
|
az ödäig ok! csak hogy ize hogy hogyis vagy hogy na jo ertem en a tied! Ha jól értem azt kérded,hogy minek bele?Elvileg Eszternek épül, aki ülve jóval alacsonyabb nálam, és a kocsi hátulját nem nagyon látja..És mivel nem egy nagy tétel(5khuf körül van az infrás)) inkább teszek bele, és egyébként se árt ha a gyerekeket észreveszzük mögötte...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1807 Dátum: 2010. január 31. 22:20:01 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1808 Dátum: 2010. január 31. 22:21:57 pm » |
|
De ha szereti?? )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1809 Dátum: 2010. február 01. 21:11:21 pm » |
|
E21-nél a 316-os vagy 318-as hátsó tengelycsonkja jó a 323i-be? ha nem, akkor mi a különbség? Az 1-es számú alkatrészről lenne szó:
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #1810 Dátum: 2010. február 01. 21:22:38 pm » |
|
Lelkiekben már készülök a vezérmű lánc, olaj lánc, fogaskerekek cseréjére, de amíg hóban fetrengek a kocsi alatt, nem kezdem el. Addig is pár instrukciót szeretnék! -Minden csavar a főtengelyen, valamint a vezérműtengelyen arra nyílik amerre kell, vagy van bal menetes is esetleg, ha igen melyik? -Olajszivattyúnak is szinkronban kell lennie valamivel,vagy az csak egy sima lánchajtás? -Generátort muszáj levennem, vagy elférek tőle? Saccperkb ennyi, majd még ha eszembe jut valami úgyis megkérdem. Előre is thx!
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1811 Dátum: 2010. február 01. 22:19:11 pm » |
|
E21-nél a 316-os vagy 318-as hátsó tengelycsonkja jó a 323i-be? ha nem, akkor mi a különbség? Az 1-es számú alkatrészről lenne szó: nem jó egyik sem..a 323ibe a 323i való!!Én próbáltam variálni,de átmérő és hosszuság problémák adódtak..
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1812 Dátum: 2010. február 01. 22:26:55 pm » |
|
Lelkiekben már készülök a vezérmű lánc, olaj lánc, fogaskerekek cseréjére, de amíg hóban fetrengek a kocsi alatt, nem kezdem el. Addig is pár instrukciót szeretnék! -Minden csavar a főtengelyen, valamint a vezérműtengelyen arra nyílik amerre kell, vagy van bal menetes is esetleg, ha igen melyik? -Olajszivattyúnak is szinkronban kell lennie valamivel,vagy az csak egy sima lánchajtás? -Generátort muszáj levennem, vagy elférek tőle? Saccperkb ennyi, majd még ha eszembe jut valami úgyis megkérdem. Előre is thx! minden csavar egyirányba lazul,semmi gond.. olajszivattyút majd a hézagoló lemezekkel kell beállitani,amugy bárhogy állhat mikor rakod össze.. generátort vedd le,mert csak akkor fogod tudni levenni a lánc fedelet!! Figyelj mindenre,inkább fényképezz sokat,ha elakadsz sokat tud segiteni majd!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1813 Dátum: 2010. február 01. 22:42:01 pm » |
|
nem jó egyik sem..a 323ibe a 323i való!!Én próbáltam variálni,de átmérő és hosszuság problémák adódtak..
Aha és első szériás és második szériás között van különbség?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Wisp
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Válasz #1814 Dátum: 2010. február 02. 00:57:00 am » |
|
Jó éjt/szép napot mindenkinek!
Némi szaktanácsot szeretnék kérni. Van egy szép 90/9 havi E32 750-em, és elől nem ártana lecserélni a lengéscsillapítókat. Kaptam egy árban nagyon kedvező ajánlatot új Monroe MG313 patronokra. Érdemes ilyet beletenni?
Köszönöm előre is!
W.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1815 Dátum: 2010. február 02. 10:39:29 am » |
|
A Monroe régen nagyon jó volt,de mára már a legalja Csak pénzkidobás.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1816 Dátum: 2010. február 02. 11:29:57 am » |
|
12 henger alá biztosan nem tennék Monroe-t, kivéve ha 2 havonta akarnám újra cseréltetni garanciában.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1817 Dátum: 2010. február 02. 14:19:04 pm » |
|
12 henger alá biztosan nem tennék Monroe-t, kivéve ha 2 havonta akarnám újra cseréltetni garanciában.
Hacsak nem psten jársz, mert ott az m10 alatt is benyekkent 2 garnitúránk, és a tartósabb se bírta egy hónapnál tovább..A szerelő azt mondta, biztos tipushiba..Utánna került bele Sachs, azóta nincs baja...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Wisp
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Válasz #1818 Dátum: 2010. február 02. 15:13:48 pm » |
|
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Kyb lenne még kedvező áron, mi a véleményetek? ragaszkodjak a Sachs-hoz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1819 Dátum: 2010. február 02. 15:26:55 pm » |
|
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Kyb lenne még kedvező áron, mi a véleményetek? ragaszkodjak a Sachs-hoz?
Szakértőt kellene megkérdezned, kinek mi jön be, és hol, meire használja..Nekünk az ezüst E28 alatt gázos LIP-ek vannak, több mint 2 éve.Tökéletesek a mai napig, pedig javarészt pesten kapják a dózist..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1820 Dátum: 2010. február 02. 15:30:54 pm » |
|
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Kyb lenne még kedvező áron, mi a véleményetek? ragaszkodjak a Sachs-hoz?
Ragaszkodj! Sachs, Boge, Billstein.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1821 Dátum: 2010. február 02. 15:32:37 pm » |
|
Ragaszkodj! Sachs, Boge, Billstein.
A Sachs és a Boge már egy és ugyanaz.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1822 Dátum: 2010. február 02. 15:36:48 pm » |
|
Szakértőt kellene megkérdezned, kinek mi jön be, és hol, meire használja..Nekünk az ezüst E28 alatt gázos LIP-ek vannak, több mint 2 éve.Tökéletesek a mai napig, pedig javarészt pesten kapják a dózist..
Még mindig ne feledkezzünk meg arról, hogy ez egy 12 hengeres autó!!!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1823 Dátum: 2010. február 02. 16:01:25 pm » |
|
Még mindig ne feledkezzünk meg arról, hogy ez egy 12 hengeres autó!!!
Ez miért zárja ki mondjuk a gázos lengéscsillapítókat?Én a saját tapasztalatot írtam le..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Wisp
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Válasz #1824 Dátum: 2010. február 02. 17:31:39 pm » |
|
Nagyon kímélő üzemmódban, keveset használom, vegyesen - de inkább városban. A futóműben szinte minden ki lett cserélve, a fékek vadi újak, szépen megújult a vas. Hátulra szerencsésen találtam tökéletes állapotú szintezős csillapítókat, csak az első gátlók nem tökéletesek. Nem látszanak elpukkantnak, de érezhetően gyengék. Hosszú távra szeretném megoldani a kérdést, amennyire lehet, költségtakarékosan.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1825 Dátum: 2010. február 02. 17:33:38 pm » |
|
Nagyon kímélő üzemmódban, keveset használom, vegyesen - de inkább városban. A futóműben szinte minden ki lett cserélve, a fékek vadi újak, szépen megújult a vas. Hátulra szerencsésen találtam tökéletes állapotú szintezős csillapítókat, csak az első gátlók nem tökéletesek. Nem látszanak elpukkantnak, de érezhetően gyengék. Hosszú távra szeretném megoldani a kérdést, amennyire lehet, költségtakarékosan.
Én azt mondom, be kellene méretned..Lehet hogy a gátlóknak semmi bajuk, előfordulhat hogy a rugók puhák..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Wisp
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Válasz #1826 Dátum: 2010. február 02. 17:53:13 pm » |
|
Eddig fel sem merült bennem, de jogos a felvetés... Én azt mondom, be kellene méretned..Lehet hogy a gátlóknak semmi bajuk, előfordulhat hogy a rugók puhák..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1827 Dátum: 2010. február 02. 19:27:46 pm » |
|
Nekem még itt van a Schnitzer 750 alatt, a gyári futóműve, ha gondolod!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1828 Dátum: 2010. február 02. 20:47:55 pm » |
|
Nekem még itt van a Schnitzer 750 alatt, a gyári futóműve, ha gondolod!
Én erre mozdulnék,ha beméretted és a gátlók szarok...... Apropó,mennyi péz egy ilyen sacsh gátló,nekem majd 800€ volt2,5 éve a 2gyári
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1829 Dátum: 2010. február 02. 22:21:26 pm » |
|
800 juró? Jól átvertek
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
|