CápaBMW fórum
2024. november 10. 22:41:12 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3020730 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1980 Dátum: 2010. március 06. 12:42:28 pm »

Hány lityi kell az M10-be? az Unixosból egy 5literes koncentrátum 2200 körül van.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1981 Dátum: 2010. március 06. 12:46:42 pm »

4-5 között asszem. de ha csak a hűtőből engeded le, akkor nem kell bele ennyi.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1982 Dátum: 2010. március 06. 13:02:46 pm »

Ha ki van eresztve a blokkból és a fűtésből is, akkor a full töltet 7,2 L.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1983 Dátum: 2010. március 06. 13:30:29 pm »

Akkor az kb 2500-ből megvan kb. Egy 5 lityis fagyálló + hozzá egy desztvíz... M20-nál kb 12 liter, az összeg duplázódik...  Evil
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1984 Dátum: 2010. március 06. 14:33:21 pm »

Akkor az kb 2500-ből megvan kb. Egy 5 lityis fagyálló + hozzá egy desztvíz... M20-nál kb 12 liter, az összeg duplázódik...  Evil

Azért azt az unixos fagyállót illik megnézni,hogy alumíniumhoz jó-e..mert ha nem, kicsit sokba kerülhet,bár igaz hogy nem fagy be,és a vízpumpát is keni, de a hengerfejet megeheti..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1985 Dátum: 2010. március 06. 15:14:45 pm »

Jó hozzá...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1986 Dátum: 2010. március 06. 16:39:56 pm »

Jó hozzá...

Akkor ez a kérdés kipipálva:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1987 Dátum: 2010. március 06. 18:14:03 pm »

Én még nem vettem előre bekevertet, mindig koncentrátumot csak. Ebből szoktam beletenni kettőt, többi desztvíz.
http://www.zsu.hu/data/image/product/normal/product_117402.jpg
Nem valami hú de drága, már a skodámban is ez muzsikált, sosem volt vele semmi bajom. Eddig nem evett szét semmit.  Smiley
Naplózva

Thommy
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1988 Dátum: 2010. március 06. 18:27:36 pm »

Én még nem vettem előre bekevertet, mindig koncentrátumot csak. Ebből szoktam beletenni kettőt, többi desztvíz.
http://www.zsu.hu/data/image/product/normal/product_117402.jpg
Nem valami hú de drága, már a skodámban is ez muzsikált, sosem volt vele semmi bajom. Eddig nem evett szét semmit.  Smiley

Én is ilyet szoktam:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1989 Dátum: 2010. március 07. 13:32:11 pm »

Régebben irtam,hogy valami ketyeg a motor eleje körül (M30B28) 528 i . Azóta nem sokat jártam vele.Most vettem elő megint a héten és mintha erősödött volna a ketyegés.A fordulatszám emelkedésével a ketyegés is gyorsul.Egyik ismerősöm azt mondta állitsam be a szelepeket 0,30 ra . Nem sok az egy kicsit,én ugy tudtam,hogy  0,25-re kell. Csak aaz a baj,hogy igy kezdődött a tavaly is mikor beleütött a dugó a szelepbe és összetört a dugó is meg a hengerfej is kuka lett. Kisértetiesen hasonlitanak a tünetek. Ja és az alapjáratom se valami egyenletes.

Gondolkodtam a problémádon,hogy mit is lehetne vele komolyabb bontás nélkül okoskodni, ráadásul otthoni körülmények között.
Érdekes, amit Csab is írt,hogy esetleg szelepgörbülés és szorul a szelep. Ez oké, viszont ha görbül, akkor az ott meg is szorul , a szelep nem zárt, rosszabb esetben le is szakad a tányér.
Hasonló, de nem ennyire drámai dolog jutott még eszembe. Az utángyártott szelepvezető sokkal puhább anyagból van, mint a gyári, ezért ha nem a megfelelő szerszámmal szeded le a régi szelepszárszimeringet, enyhén oválisra tudod nyomni a vezetőt, amiben kissé szorul a szelep-->melegszik--->szorul-->és már meg elő is fordulhat, amit Csab felvetett,hogy a dugó üti vissza a szelepet. Viszont a rugó eléggé erős, ami a másik oldala a dolognak, igaz a hőtágulás szorulással karöltve csodákra képes.
Harmadik,hogy esetleg nincs összehangban a motor. Akkor van jelen minden, ha az első szíjtárcsa OT vonása ugye a láncházon lévő jelnél, valamint hátul a váltóharangon benézve is az OT- t látod, a veztengely lánckerekének 2-2 csavarja tökéletesen párhuzamos, illetve merőleges a láncház síkjára.

Én kipróbálnám,hogy leveszem a láncfedelet és egy 36-os krovával szépen lassan körbetekerném a motort sűrűn megállva és nézném,hogy tud-e mozogni a himba--->szorul a szelep.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #1990 Dátum: 2010. március 07. 15:02:39 pm »

Köszönöm Miki a tanácsot.Holnap megpróbálom.De ha elől az OT-n van,előfordulhat hogy hátul nincs?Ja és nem számit,hogy hideg vagy meleg ugyanugy ketyeg,talán miután bemelegszik mntha csendesebb lenne.

Amit még megfigyeltem mikor állitottam a szelepeket ,megpróbáltam lenyomkodni a szelepeket egy kalaapács nyelével.mindegyik ment de az 1-es hengernél csak a rugótányérja mozdult meg a szelep nem majdnem ki is ugrott az a 2 kis biztositék.
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1991 Dátum: 2010. március 07. 19:53:26 pm »

Köszönöm Miki a tanácsot.Holnap megpróbálom.De ha elől az OT-n van,előfordulhat hogy hátul nincs?Ja és nem számit,hogy hideg vagy meleg ugyanugy ketyeg,talán miután bemelegszik mntha csendesebb lenne.

Amit még megfigyeltem mikor állitottam a szelepeket ,megpróbáltam lenyomkodni a szelepeket egy kalaapács nyelével.mindegyik ment de az 1-es hengernél csak a rugótányérja mozdult meg a szelep nem majdnem ki is ugrott az a 2 kis biztositék.

Az lesz az,amelyik szorul Wink.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1992 Dátum: 2010. március 07. 22:50:02 pm »

Kérdezzetek bátran!  Wink
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1993 Dátum: 2010. március 08. 14:57:48 pm »

http://www.ruddies.business.t-online.de/2B4Vergaser.htm

A 77 és 85ös rudazat felelős a benzinfröccsért, igaz Miki?
Ha igen, akkor ez nem 2 perc lesz mire belövöm, mert sok változást nem tapasztaltam a 2 végállás közt.  undecided
Naplózva

Thommy
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1994 Dátum: 2010. március 08. 16:02:14 pm »

Azaz! Wink

(karbi belövéssel nevetve el tud rohanni 2 nap)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1995 Dátum: 2010. március 08. 18:43:48 pm »

Még annyi, hogy az mitől van, hogy hidegen szar az alapjárat, össze vissza ingadozik, valamint ha megrúgom a pedált és rögtön vissza, akkor szinte befullasztja a motort, melegen pedig teljesen sima az alapjárat, mutató áll mint a cövek, és ott nem fullad be ennyire? Mondjuk melegen sem az igazi, még mindig rángat és csak padlógázon hajlandó megugrani, de még az is eléggé lagymatag, még nem 100as, de javul.
Naplózva

Thommy
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #1996 Dátum: 2010. március 09. 11:44:28 am »

Sziasztok !
Az alábbi dologban kellene a segítségetek.

E32 1991 kocsimban a gyári légzsák nélküli, négy dudagombos négy küllős kormány van, és azt szeretném kicserélni. Találtam egy jó állapotú E36-os légzsákos kormányt, ami ugyanugy néz ki -szerintem - mint az E32 1992-utáni kormányai vagy mint az E34-esé. Az vona a kérdésem, hogy ezt a kormányt fel tudom-e szerelni a kocsimra, úgy , hogy a duda működjön rajta. a lufi értelem szerűen nem tud, de gondolom, ha azt nem kötöm be, nem is robbanhat bele a képembe.

Tehát szerintetek a ricniszám, agyátmérő és a dutacsatlakozó megegyezik a két tipusnál? Sajnos az E36 kormány évjárata nem ismert számomra.

Segítségeteket előre is köszönöm!
Sziasztok!
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1997 Dátum: 2010. március 09. 12:29:04 pm »

Sem a tengely átmérő, sem a ricni szám és méret, nem egyezik meg, sajnos azt a kormányt nem fogod tudni feltenni az autódra.
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 09. 18:46:39 pm írta collins » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #1998 Dátum: 2010. március 09. 12:33:08 pm »

Szia Viktor !

Köszönöm, hát ez elszomorító, 5 rugót megért volna.

Van még egy linkem ugyanilyen kormányról ami E34-ben van. Az jó hozzá?

Üdv !
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 09. 18:46:56 pm írta collins » Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1999 Dátum: 2010. március 09. 13:05:09 pm »

Ha légzsákos az is akkor az sem jó hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 09. 18:47:15 pm írta collins » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2000 Dátum: 2010. március 09. 16:33:34 pm »

E34 530i m30b30 hűtő elfér az e28-ban, és kompátibilis m30b28-al?
Naplózva

scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #2001 Dátum: 2010. március 09. 16:52:23 pm »

Sziasztok !
Az alábbi dologban kellene a segítségetek.

E32 1991 kocsimban a gyári légzsák nélküli, négy dudagombos négy küllős kormány van, és azt szeretném kicserélni. Találtam egy jó állapotú E36-os légzsákos kormányt, ami ugyanugy néz ki -szerintem - mint az E32 1992-utáni kormányai vagy mint az E34-esé. Az vona a kérdésem, hogy ezt a kormányt fel tudom-e szerelni a kocsimra, úgy , hogy a duda működjön rajta. a lufi értelem szerűen nem tud, de gondolom, ha azt nem kötöm be, nem is robbanhat bele a képembe.

Tehát szerintetek a ricniszám, agyátmérő és a dutacsatlakozó megegyezik a két tipusnál? Sajnos az E36 kormány évjárata nem ismert számomra.

Segítségeteket előre is köszönöm!
Sziasztok!



93 e32 740?
Naplózva
Zsiráf

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 922



« Válasz #2002 Dátum: 2010. március 09. 19:29:56 pm »

Sziasztok.
Van egy pici gondom,hátha tudtok segíteni.
A tágulási tartálybol ömlik a víz,csövek rendbe,motorba nincs víz,termosztát is jó.
Mi lehet a gond?
Naplózva
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #2003 Dátum: 2010. március 09. 20:12:16 pm »

E34 530i m30b30 hűtő elfér az e28-ban, és kompátibilis m30b28-al?

Valszeg igen, mert én is most cseréltem és a dobozán a 25-35-ig volt megjelölve.  Smiley
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2004 Dátum: 2010. március 09. 21:06:08 pm »

Valszeg igen, mert én is most cseréltem és a dobozán a 25-35-ig volt megjelölve.  Smiley

Itt igazából az a lényegi kérdés szerintem, hogy "hosszában" elfér-e...(Nyúlványtól nyúlványig). Szerintem nem!!!

E34 hűtő nem csúszik be közéjük!
Naplózva

70/627-5355
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2005 Dátum: 2010. március 09. 21:41:20 pm »

Sziasztok.
Van egy pici gondom,hátha tudtok segíteni.
A tágulási tartálybol ömlik a víz,csövek rendbe,motorba nincs víz,termosztát is jó.
Mi lehet a gond?


Tágultótartályon a kupak rendben van?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2006 Dátum: 2010. március 10. 10:13:00 am »

Sziasztok !

Ma reggel a következő probléma fogadott a kocsin; előrevetem, hogy szombaton lemostam, és azóta nem indítottam be.

Be szeretném indítani, és teljesen süket az autó. Gyújtásra állításkor kivillan az összes fény, minden hibajelző elalszik, tehát minden tökéletesnek tűnik. Azomban, nem hallom a benzinpumpa halk zúgását, ezzel szemben elkezd levegőt fújni -valami- az utastérbe, annak ellenére, hogy minden ki van kapcsolva. Kulcs elfordításakor meg nem törénik semmi. Risztó ki van oldva, tehát az sem blokkolhatja, titkos kapcsolót minden állásban kipróbáltam, de semmi. Indítanék, és csak a szokásos jelenség fogad, hogy egy nagyon minimálisan veszít auz óraegység a fényerejéből - tehát feltételezem valami felveszi a terhelést.

Akksit még gyorsan kimértem , 12, 64 V tehát gyakorlatilag majdnem teljes a töltése.
Biztosítéktáblát nem néztem, inkább rohantam a buszhoz  Wink

Mi lehet ez a jelenség?
Sem a benzinpumpa, sem az indítómotor nem forog inditáskor , illetve gyújtáskor!

Azon kívül minden megy. Mennek az ablakok, megy a klíma, ablaktörlő, stb.

Biztosítéktáblán egy biztin megy a b.pumpa és az indítómotor? Lehet ott van a hiba? Vagy esetleg a riasztón?

Arra volt időm, hogy 5 percre kb, levegyem az akksit, hogy a vezérlő elfelejtsen mindent, de semmi...
Azalatt az idő alatt átnéztem a motorteret, hátha lóg-e egy vezeték...menyét a ludas esetleg?!


Ha van valami tippetek, vagy tapasztalatokok, segítsetek kérlek !

Köszönöm előre is, szép- pöccre indulós napot mindenkinek ! Cheesy
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2007 Dátum: 2010. március 10. 10:14:33 am »

...vagy lehet esetleg a szombati mosás eredménye? hagykár, vagy valami hasonló?

Mondjuk furcsálnám, mert 5-6 vödör vizzel mostam le, tehát nem öntöztem agyon.
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2008 Dátum: 2010. március 10. 11:01:28 am »

Lufis kormány téma. Azt csak akkor tudod beépíteni, ha magát a kormányoszlopot is kicseréled, én is így csináltam az E32-ben.

Nemindulás.

A benzinpumpa egyáltalán nem indul meg, ha a gyújtást ráadod (az az L-jet) ,csak akkor ,ha a motort indítózod és a jeladó forgást érzékelve jelet küld a vezérlőnek,amiből aztán lesz a szikra és a benzinpumpa relé behúzótekercsének vezérlőfeszültség.
Ilyen fordítod a kulcsot és semmi, még csak kattanás sem attól szokott lenni,hogy az automata választókarja nem P, vagy N állásban áll, hanem át van csúszva vmelyik sebesség fokozatba, netalán valahol félúton áll. De azt sem tartom kizártnak,hogy a relé, ami ezt az indításgátlást végzi, behalt.
Indítómotor behúzótekercsének vezérárama sosincs biztosítékon.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2009 Dátum: 2010. március 10. 11:19:46 am »

Szia Miki !

Kormány:

Az akkor szerintem felejtős lesz, annyira nem fontos a lufis kormány.

Nemindulás:

Váltót megrángattam minden irányban, próbáltam üresben és parkolásban egyaránt. A relét hol keressem? Elöl van valahol, vagy a hátsó ülés alatt?

Riasztó nem lehet a hiba okozója? Bár az akksiban van feszültség, tehát még az sem lehet, hogy alacson feszültség miatt letilt.
Megmondom őszintén kattanást nem hallok indítás előtt, de nem is tudtam , hogy van  Smiley


Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!