CápaBMW fórum
2024. november 10. 23:38:28 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3021048 alkalommal)
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2190 Dátum: 2010. április 02. 17:39:23 pm »

A 315 fék teljesítményben rosszabb, mint a vas nyereg? Vagy van egyéb különbség? Monnyuk érzésre cca fele olyan nehéz, mint a vas nyereg és nem rohad... Cheesy Ták lenne szerintetek 315 fékből 323i féket csinálni? huh Vagy a toldás nem javallott alu nyeregnél? Vagy amúgyis szar?
Vélemények?
ez nekem is eszembe jutott, szerintem életképes ötlet. A dugattyúk ugyan olyan átmérőjűek.
Egy gond lehet, azt nem tudom, hogy az alunyereg fülei kibírják-e ugyanazt a csavaróérőt, amit a vasé... mert a mechanikai kialakítás szinte megegyezik...

A vas és alumínium párosításához: le kell kadmiumoztatni a csavarokat, vagy eleve olyat venni, akkor neme fognak összenőni.
(én most szereztem a cégtől 2 db ősrégi parabolatükrös alufoglalatos kültéri lámpát, és azt hittem, hogy vért fogok izzadni a szétszedésével, ehelyett kézzel!! tekertem ki a házból a kadmiumos csavarokat mert a fejét leflexelték... )   
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2191 Dátum: 2010. április 02. 19:45:04 pm »

Egyre több a kérdésem, mert most leálltam kicsit a lakatolással, és inkább bütykölök...
Szóval van egy tökéletes zár készletem, már átlamelláztam a kesztyűtartózárat is a teljesség kedvéért, de nincs a készlethez tanksapkám...
Kérdés, hogyan kell szétszedni a tanksapkát, hogy átlamellázzam? undecided
Elküldhetném a szakinak, de ha én is meg tudom csinálni, akkor kár a gőzért...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2192 Dátum: 2010. április 02. 23:48:41 pm »

Az hogy lehet,hogy a realolemben nem találom a 333i-t? confused 824 842 904 :1566:Hogy keressek a dél Afrikai piacra? 44 44
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MCLeslee
aki nem hiszi, az üljön bele!!!

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



« Válasz #2193 Dátum: 2010. április 03. 00:03:13 am »

Sziaztok fórumtársak!
M42 moci e28-ba való beépitéséhez kérnék tőletek információt  ha lehet minél tobbet
motor + váltó + kardánhossz hoyg egyezik, mennyire nehez folyamat ennek a motornak a beepitese a kocsiba, hamarosan eljon az ido itt a tavasz es szeretnék valami okosagokat megtudni toletekha már cserelem a mocit.koszonom
Leslee
Naplózva

+421908683907
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2194 Dátum: 2010. április 03. 00:11:20 am »

Ugye nem akarod kidobni a 6 hengert a cápádból?? Remélem viccelsz a 4 hengeresítéssel  undecided Embarrassed Cry 
Naplózva

70/627-5355
csoribaba
Vendég
« Válasz #2195 Dátum: 2010. április 03. 18:57:13 pm »

Sziasztok!

Érdekelne hogy e23-as féltengelyeit hogy lehet felújítani, a szett ára, szétszedés...
Köszönöm
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2196 Dátum: 2010. április 03. 19:02:39 pm »

Ugye nem akarod kidobni a 6 hengert a cápádból?? Remélem viccelsz a 4 hengeresítéssel  undecided Embarrassed Cry 

Ne diszkriminálj,akvárium tulajdonos....... Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MCLeslee
aki nem hiszi, az üljön bele!!!

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



« Válasz #2197 Dátum: 2010. április 03. 19:51:58 pm »

Ugye nem akarod kidobni a 6 hengert a cápádból?? Remélem viccelsz a 4 hengeresítéssel  undecided Embarrassed Cry 
az egyik ismerosom is mondta hoyg gáz, ha a hengerek számát meg tudom számolni az egyik kezemen, de eredetileg is M10B18 moci volt benne, ami szinten csak 4 henger
és a 6hengeres miota megadta magát nagyon nem tudom hogy mi a baja
es senki se tudott rajta egyelore segiteni (fejem verem a falba, hoygha jok a megerzeseim és tenyleg csak egy kicsi beallitasra van szuksege), igy hát lőttem egy is moicit váltoval mindenével, le van tartva egy ismerosomnel akinek a coupe kaszni kellett rola csak (e36rol avn szo ugyebár).ez az utolso projekt amit el akarok vegezni az e28on
ha nem akkor nagyon begurulok és en is veszek egy B40est  Evil Evil Evil
szoval várom a technikai segitseget .koszi
Naplózva

+421908683907
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2198 Dátum: 2010. április 03. 20:24:26 pm »

Így már értem!! Nem tudtam, hogy a tiéd papíron 518i... Akkor az IS nagyon jó ötlet  Wink  Smiley  smiley
Naplózva

70/627-5355
MCLeslee
aki nem hiszi, az üljön bele!!!

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



« Válasz #2199 Dátum: 2010. április 06. 23:37:02 pm »

Így már értem!! Nem tudtam, hogy a tiéd papíron 518i... Akkor az IS nagyon jó ötlet  Wink  Smiley  smiley
köszönom, Dénes, és ha tudsz valami infót az összerakással kapcsolatban akkor kerlek ne tarts magadban semilyen infót, mindent tudni akarok errol a motorrol es felfuggeszteseirol, osszehasonlitast vegeztem az e28 es e34 kozott
ami az 1.8i motrokat illeti, illetve az e36 amelyet uyganigy gyartottak ilyen motorral, de az IS motorral kapcsolatban lenne olyan kerdesem minden forumtars felé akinek tapasztalata van ilyesmiben ami a motor beheylezeset es uzembehelyezeset illeti, hoyg nagy gond e a bekotese és uzembehozasa , jol fog e mukodni , birni fogja e a kocsi, mi az amit még cserelni kell, kifuppfrendszer, futomun kell e vegezni atalakitastelfer e ez a motor a motorterben, mik azok a dolgok amelyekre oda kell figyelni a beillesztesnel stsb stb stb.szoval minden velemeny es atapaztalat erdekel.
Naplózva

+421908683907
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2200 Dátum: 2010. április 07. 08:31:46 am »

köszönom, Dénes, és ha tudsz valami infót az összerakással kapcsolatban akkor kerlek ne tarts magadban semilyen infót, mindent tudni akarok errol a motorrol es felfuggeszteseirol, osszehasonlitast vegeztem az e28 es e34 kozott
ami az 1.8i motrokat illeti, illetve az e36 amelyet uyganigy gyartottak ilyen motorral, de az IS motorral kapcsolatban lenne olyan kerdesem minden forumtars felé akinek tapasztalata van ilyesmiben ami a motor beheylezeset es uzembehelyezeset illeti, hoyg nagy gond e a bekotese és uzembehozasa , jol fog e mukodni , birni fogja e a kocsi, mi az amit még cserelni kell, kifuppfrendszer, futomun kell e vegezni atalakitastelfer e ez a motor a motorterben, mik azok a dolgok amelyekre oda kell figyelni a beillesztesnel stsb stb stb.szoval minden velemeny es atapaztalat erdekel.

Az E36 olajteknője hátrafelé púpos, ezért azzal nem fogod tudni bele tenni, tehát először szerezz be egy E30 IS olajteknőt, és olajpumpa búvárcsövet. A motortartó bakokat mindenképpen le kell gyártani, mert nincs olyan ami egyből jó lenne. Az elektromos bekötés nem téma simán meg lehet csinálni. A többi meg majd jön magától. Ha valami kérdésed van nyugodtan hívj fel, segítek, amiben tudok.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2201 Dátum: 2010. április 07. 10:19:16 am »

http://www.bmwe21.net/specs.htm Hmm... e szerint a leírás szerint, a 2B4el szerelt 316ok COja 1% kell legyen. Akkor lehet azért zabál ennyit a vas, mert nekem kb 1.5ön van? Vagy az nem számít akkora difinek?  confused
Naplózva

Thommy
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2202 Dátum: 2010. április 07. 10:43:54 am »

http://www.bmwe21.net/specs.htm Hmm... e szerint a leírás szerint, a 2B4el szerelt 316ok COja 1% kell legyen. Akkor lehet azért zabál ennyit a vas, mert nekem kb 1.5ön van? Vagy az nem számít akkora difinek?  confused

1 +/- 0,5, tehát benne vagy bőven. 1,5-el nem fog "zabálni" Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2203 Dátum: 2010. április 07. 12:05:28 pm »

http://www.bmwe21.net/specs.htm Hmm... e szerint a leírás szerint, a 2B4el szerelt 316ok COja 1% kell legyen. Akkor lehet azért zabál ennyit a vas, mert nekem kb 1.5ön van? Vagy az nem számít akkora difinek?  confused

Mennyi az annyi amennyit zabál?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2204 Dátum: 2010. április 07. 13:40:47 pm »

Télen kb 16ot evett, most olyan 15-14,5 teljesen értelmes vegyes használat során. Értelmesen azt érem, hogy 90 fölé nemigen megyek, 2500nél pedig elváltom a kövi fokozatot. Utóbbi adatot még nem tudom pontosan, azóta tekergettem még kicsit a karbin, teszt körök még nem voltak meg.
Erő változatlanul hiányzik.  angry
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2205 Dátum: 2010. április 07. 13:44:13 pm »

ez kurva sok. 300 lóerő felett tartanám elfogadhatónak undecided
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2206 Dátum: 2010. április 07. 13:46:41 pm »

Az tényleg kiba sok... abból hogy erő is hiányzik arra tippelek hogy a karbiba ömlik csak be a benya, és az megfojtja. Fúvókacserét próbáltad már ?
Naplózva

Bence
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2207 Dátum: 2010. április 07. 13:53:35 pm »

de pl a gyújtásod tuti jó?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2208 Dátum: 2010. április 07. 13:58:10 pm »

Fúvóka még nem volt, mikor legutóbb voltam a karbisnál, akkor még bővített is rajta.  shocked Azt azóta visszacseréltem arra ami benne volt. Mostani fogyit nem tudom pontosan még, benne vannak az új tűszelepek, ezek zárnak rendesen, a régi konfiggal ez is gond volt, plusz most belőttem 900ra az alapjáratot, remélem kicsit mérséklődik a fogyi.
Igazából kéne neki egy szép nagy felújítás, de ehhez a karbihoz szinte alkatrész nincs, ezért is gondolkodom a Webereken. Kb az is ennyiben lenne mint ez szerintem. Ahhoz legalább alkatrészek vannak.
Naplózva

Thommy
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2209 Dátum: 2010. április 07. 14:00:43 pm »

de pl a gyújtásod tuti jó?
Szerintem nem, manus fordított rajta a szar karbihoz, most szerintem megint kéne az kevésbé szarhoz.  Cheesy Néha hidegen észreveszem h nem teker rendesen az indító, valszeg nagy az előgyújtás.
Addig úgy sem cserélek karbit míg ki nem aknázok minden variációt a mostanin, gyújtást, szelephézagokat is beleértve. Plusz még kezdő hengerfejes a gép, ez is dobhat rajta valamicskét.
Naplózva

Thommy
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2210 Dátum: 2010. április 07. 15:15:44 pm »

Kompressziót mértél már? Ha hengerfejes, akkor meg szerintem hatványozottan érvényes a K-Jetre átalakítás felé hajlásom.  Wink Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2211 Dátum: 2010. április 07. 16:23:17 pm »

Szerintem nem, manus fordított rajta a szar karbihoz, most szerintem megint kéne az kevésbé szarhoz.  Cheesy Néha hidegen észreveszem h nem teker rendesen az indító, valszeg nagy az előgyújtás.
Addig úgy sem cserélek karbit míg ki nem aknázok minden variációt a mostanin, gyújtást, szelephézagokat is beleértve. Plusz még kezdő hengerfejes a gép, ez is dobhat rajta valamicskét.

Kicsit szopóágon vagy ezzel a kocsival, nem??Bár a kitartás meghoz6ja a gyümólcsét...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2212 Dátum: 2010. április 07. 18:43:08 pm »

Kicsit???  Cheesy
Amúgy szerintem egy 30 éves autó, legyen az akármi, ha nem OT-s rendszámmal veszed, akkor alapból kaszni felújítással, motorgenerállal és belső építéssel jár. Az más tészta, hogy jelenleg tanuló státuszban vagyok és elég kevés a tőkém rá, plusz elrakni sem tudom későbbre, mert ez az egyetlen autóm. Viszont sokkal jobb vele akárhová mászkálni, nem unalmas "szürke" műanyag szar mint az utakon levők 95%a. Szívás remélem csak átmeneti állapot, majd lesz jobb is, ahogy az alkatrészek kicserélődnek szépen lassan.  angel



ui: Mondjuk Ot sosem lesz belőle míg nálam van.
Szívás másik fele abból adódik, hogy a szerszámrepertoár nem valami hatalmas, már ami itthon van. Erre még rá jön az is, hogy értelmes szerelőt még nem találtam Pest környékén, aki tényleg meg is tudja csinálni. Sajna az a tapasztalatom, hogy nem merik bevallani, hogy fingjuk nincs róla, mit és hogy kéne, inkább még jobban elkúrják.
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 07. 18:47:50 pm írta Thommy » Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2213 Dátum: 2010. április 07. 18:46:01 pm »

a motorfelújítást szerintem meg lehet úszni. én már kicseréltem minden "kiegészítő" cuccot, ami tulajdonképpen van egy E21-ben, és azt merem gondolni, hogy ez a motor 100 000 km-t még simán elmegy olajcsere, gyertyacsere, szelephézag-állítás nagyságrendű műveletekkel.
egyébként ezt a hengerfej mókát miből gondolod?
meg lehet, hogy rosszul emlékszem, de mintha az rémlene, hogy a kasztnid hibátlan volt mikor vetted. vagy ezt csak álmodtam? angel
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2214 Dátum: 2010. április 07. 18:58:12 pm »

Szép álom lehetett.  Grin Grin Az túlzás, hogy hibátlan, van rajta meló, de szerintem annyi nem, mint Dávidén, bár ő embertelenül OTra hajt, ahogy elnézem  Cheesy Hengerfejes dolgot, pedig ha benézel a garázsomba, első nekifutásos lánccserés résznél, lefényképeztem a szelepfedelem belsejét redvásan. Ott van benne a kapuccsínó.
Igazából motoromat jónak tartom, ami a blokkot és a dugókat illeti, monjduk kompressziót nem tudok mérni. Jelenleg ez a karbi szivat rendesen, emiatt nem tudom élvezni a bődületes teljesítmény adta örömöket.  Cheesy Grin
Naplózva

Thommy
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2215 Dátum: 2010. április 07. 19:18:22 pm »

Kicsit???  Cheesy
Amúgy szerintem egy 30 éves autó, legyen az akármi, ha nem OT-s rendszámmal veszed, akkor alapból kaszni felújítással, motorgenerállal és belső építéssel jár. Az más tészta, hogy jelenleg tanuló státuszban vagyok és elég kevés a tőkém rá, plusz elrakni sem tudom későbbre, mert ez az egyetlen autóm. Viszont sokkal jobb vele akárhová mászkálni, nem unalmas "szürke" műanyag szar mint az utakon levők 95%a. Szívás remélem csak átmeneti állapot, majd lesz jobb is, ahogy az alkatrészek kicserélődnek szépen lassan.  angel



ui: Mondjuk Ot sosem lesz belőle míg nálam van.
Szívás másik fele abból adódik, hogy a szerszámrepertoár nem valami hatalmas, már ami itthon van. Erre még rá jön az is, hogy értelmes szerelőt még nem találtam Pest környékén, aki tényleg meg is tudja csinálni. Sajna az a tapasztalatom, hogy nem merik bevallani, hogy fingjuk nincs róla, mit és hogy kéne, inkább még jobban elkúrják.
Az OT rendszám ma már gyakorlatilag nem garancia semmire az esetek növekvő százalékában...
Érden tudok egy normális szerelőt, nem BMW specialista, viszont jó munkát csinált nekem eddig bármelyik(diesel-benzines) kocsin.Ebből adódóan sajnos kb 2 hét az átfutási idő, mire van hely nála...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2216 Dátum: 2010. április 07. 19:23:01 pm »

a motorfelújítást szerintem meg lehet úszni. én már kicseréltem minden "kiegészítő" cuccot, ami tulajdonképpen van egy E21-ben, és azt merem gondolni, hogy ez a motor 100 000 km-t még simán elmegy olajcsere, gyertyacsere, szelephézag-állítás nagyságrendű műveletekkel.
egyébként ezt a hengerfej mókát miből gondolod?
meg lehet, hogy rosszul emlékszem, de mintha az rémlene, hogy a kasztnid hibátlan volt mikor vetted. vagy ezt csak álmodtam? angel

esetleg hibátlannak hirdetett:Sad(
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csoribaba
Vendég
« Válasz #2217 Dátum: 2010. április 07. 19:45:27 pm »

Sziasztok!

Mi lehet az oka hogy rengeteget eszik (e23B, 3.2moci, automatás) nagyjából 18 literre jön ki, igaz hogy hajtva időnként, de régebben nem evett ennyit, a 3.5 kézis ami télleg gyötörve volt annak volt ennyi fogyija.
Köszi
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2218 Dátum: 2010. április 08. 21:10:32 pm »

2B4-en hogy tudok állítani a benzinszinten? Azt vettem észre, hogy az első torokban, amiben 2 fúvóka van, ha fejre fordítom a karbi fedelét magasabban áll az úszó, mint a másikban. Megnéztem a haynes könyvben, hogy annak 30mmre kell lennie a fedél szélétől, ez több és szerintem hidegen ezért kaki az alapáratom, nem ér bele a benzinbe a fúvóka rendesen. Próbáltam hogy csinálok valami hézagolót, de akkor kifelé nem nyit rendesen a szelep. 5letek?
Előre is köszi, Thommy!
Erre senki?   Embarrassed
Naplózva

Thommy
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2219 Dátum: 2010. április 09. 11:24:19 am »

Nekem egy 5letem van: Karbit ugyan én csak Simsonban láttam, de ott ha teli állapotban ügyesen leemeled az úszóházat, akkor az öntvényben van egy kis tornyocska, és a benzinnek addig kell állnia pont azzal egyvonalban. Ez egy tuti mérési, beállítási segédlet. Nincs valami ilyen jel a BMW karbiban?
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!