CápaBMW fórum
2024. november 30. 16:47:04 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3040893 alkalommal)
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2460 Dátum: 2010. május 19. 14:16:30 pm »

Biztosan nem motronik. Az m20b23 az végig L-Jettel készült az e30-ban.


Tényleg, ezt benéztem. Pedíg valahonnan úgy emlékeztem volt motronicos is.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
blnt

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Válasz #2461 Dátum: 2010. május 19. 14:21:20 pm »

Sziasztok

Nektek mi a véleményetek a filtron olaj és levegő szűrőkröl? Használjátok és ajánljátok, vagy inkább valami mást?

Előre is köszönöm a választ.

Bálint
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #2462 Dátum: 2010. május 19. 21:09:01 pm »

Üdv!

Tudja valaki milyen szerkezet ez? '73as E12 prospektusból van.



* 04axx030.jpg (120.7 KB, 509x479 - megtekintve 698 alkalommal.)
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2463 Dátum: 2010. május 19. 21:14:16 pm »

M10B20 Kugelfischer injektor rendszerrel.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #2464 Dátum: 2010. május 19. 21:16:18 pm »

jahhh.... közben elolvastam a többi oldalt Cheesy  bocs.

Vierzylinder-Einspritzmotor kugelfischer-system 520i 130PS  

ez gondolom valami elég ritka cucc lehet...

Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2465 Dátum: 2010. május 19. 21:16:34 pm »

Sziasztok

Nektek mi a véleményetek a filtron olaj és levegő szűrőkröl? Használjátok és ajánljátok, vagy inkább valami mást?

Előre is köszönöm a választ.

Bálint

Majd mutatok egyszer 10ezret futott Filtron olajszűrő betétet és MANN/Bosch/Purolator/BMW betétet. (én ezeket használom, de 80%-ban BMW. Persze mindjárt le leszek faszozva...)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #2466 Dátum: 2010. május 19. 21:26:32 pm »

Amig egy gyári BMW olajszűrő 3000HUF, addig nem látom értelmét utángyártottal trükközni...

Igaz nem cápa, de én pl az E36ba ami utángyártott cucc van azzal eddig csak szívtam...
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2467 Dátum: 2010. május 19. 21:50:28 pm »

Még 3000 sincs egy gyári szűrő Wink Sajnos egyébként én is sokszor szívtam az utángy. cuccokkal + aki hozzám hozza a világ túlsó végéből az autót, nem építhetek be neki rossz minőséget, vagy olyat ,ami vagy jó lesz, vagy nem. Én gyertyákból is ezért választom a BMW által csomagoltat. Azon a rühes 300Ft-on én nem kockáztatom, hogy bepottyanjon a gyertya vége a motorba.... sajnos volt már rá példa.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #2468 Dátum: 2010. május 20. 06:09:37 am »

Üdv!

Tudja valaki milyen szerkezet ez? '73as E12 prospektusból van.



Mit nem adnék egy ilyen motorért. icon_slyuni
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2469 Dátum: 2010. május 20. 08:32:21 am »

Majd mutatok egyszer 10ezret futott Filtron olajszűrő betétet és MANN/Bosch/Purolator/BMW betétet. (én ezeket használom, de 80%-ban BMW. Persze mindjárt le leszek faszozva...)

én nem is láttam még 10ezret futottat:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2470 Dátum: 2010. május 20. 19:00:56 pm »

Az m20 motronikos pillangószelepe jó az L-Jetes szívósorra?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2471 Dátum: 2010. május 20. 19:20:24 pm »

"Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó..."  Grin
Kellő szerszámozottság és elszántság esetén biztosan felrakható. Azt, hogy esetleg átalakítás nélkül is  megoldható-e a feladat, azt nem tudom...  1075

B kérdés, mi a csere előnye/célja?
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2472 Dátum: 2010. május 20. 19:37:31 pm »

Elméletileg az m20b25 pillangója sokkal nagyobb átmérővel bír, mint az m20b23-é. 60mm a 48mm-el szemben.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2473 Dátum: 2010. május 20. 20:21:16 pm »

...

B kérdés, mi a csere előnye/célja?
Túl keveset eszik az E21, a tömérdek pénzét pedig nem győzi hova költeni.  Cheesy Cheesy Cheesy Evil Evil Evil Evil
Peace!  angel
Naplózva

Thommy
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2474 Dátum: 2010. május 20. 20:44:17 pm »

Én úgy vagyok vele, hogy szeretem, ha megy alattam a paripa. Sokat fogyaszt? Ez van, ha elfogy a benya megyek gyalog, de legalább amíg az autómmal megyek azt élvezem.  Wink Smiley

Ja és én sajnos naggyon naggyon csórók táborát képviselem. (Annyira, hogy nemrég lettem munkanélküli  Sad)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2475 Dátum: 2010. május 20. 20:48:13 pm »

Thommy! A tiéd fogyaszt elképesztő sokat.. Sam-nek még van pár liter addig angel
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #2476 Dátum: 2010. május 20. 20:51:47 pm »

Én úgy vagyok vele, hogy szeretem, ha megy alattam a paripa. Sokat fogyaszt? Ez van, ha elfogy a benya megyek gyalog, de legalább amíg az autómmal megyek azt élvezem.  Wink Smiley

Ja és én sajnos naggyon naggyon csórók táborát képviselem. (Annyira, hogy nemrég lettem munkanélküli  Sad)

Ott az 5 pont  "de legalább amíg az autómmal megyek azt élvezem."
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2477 Dátum: 2010. május 20. 21:01:40 pm »

Thommy! A tiéd fogyaszt elképesztő sokat.. Sam-nek még van pár liter addig angel
Már kultúrálódik, még mindig sok, de alakul. Vegyesben 10l!  Roll Eyes (ez nálam nagy szó a 15höz képest)


ui: Pont én beszélek mikor ikerkarbit tervezek tenni a motorra.  Cheesy Amúgy én is élményautónak szeretném megcsinálni, bár ahogy a benzinár halad...  undecided
Naplózva

Thommy
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2478 Dátum: 2010. május 20. 21:11:41 pm »

E85 afro
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
cavalli

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Válasz #2479 Dátum: 2010. május 21. 00:50:46 am »

Sziasztok!

Ca. 10 éve megvan a kocsim ( 635 CSi ) és most érkeznénk a finisbe ( teljes motorfelújítás többek között ), de a motor nem jár szépen. A kocsi a sokadik specialistát fogyasztja, de zéró eredmény.

A mostani műszerész szerint a komputer a hibás, úgyhogy megígértem neki megpróbálok szerezni 1 másikat, kipróbálásra. Szerintetek hol próbálkozzam? A komputer száma 0 261 200 011.

Üdv!

Gergő
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2480 Dátum: 2010. május 21. 00:58:21 am »

Van ilyen vezérlőm.

 De hogy hogy nem jár szépen? Mikori a gép? Miket néztek eddig?
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
cavalli

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Válasz #2481 Dátum: 2010. május 21. 09:08:22 am »

Elvileg mindent néztek. Injektorok ki, tisztít, áramlásmérő padra fel, kompresszió ( 1 - 2 tizedes az eltérés a hengerek között ), összes vákumcső új, teljes gyújtás új. Az injektor.hu - s palinál is voltam, senki nem jön rá.

Úgy jár mintha nem lenne tökéletes a gyújtása. Rendszertelen időközönként egy kicsit ( tényleg kicsit ) belepufog a kipufogóba. Nem síma mint ahogy kellene.

Részterhelésen, finom gyorsításnál pedig rángat.

1983 katalizátor mentes német darab.

Felhívom a szerelőt és megkéredezem mit nézett eddig ( a benzinnyomást nem tudom nézték e ugyanis ).
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2482 Dátum: 2010. május 21. 14:04:55 pm »

Na erre kiváncsi vagyok hogy VALAHA megjavítja-e valaki... undecided Emlékszem Rád, kb 1 éve írtad be hogy részterhelésen rángat a full felújított motorod. Az enyém azóta is szar, 1700-nál rángat hidegen, melegen, gurulva, gyorsulva.
Részletek a topikomban bőségesen olvashatók. Nem mintha segítene rajtad. undecided
http://capabmwforum.hu/index.php/topic,345.0.html
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2483 Dátum: 2010. május 21. 18:32:19 pm »

Elvileg mindent néztek. Injektorok ki, tisztít, áramlásmérő padra fel, kompresszió ( 1 - 2 tizedes az eltérés a hengerek között ), összes vákumcső új, teljes gyújtás új. Az injektor.hu - s palinál is voltam, senki nem jön rá.

Úgy jár mintha nem lenne tökéletes a gyújtása. Rendszertelen időközönként egy kicsit ( tényleg kicsit ) belepufog a kipufogóba. Nem síma mint ahogy kellene.

Részterhelésen, finom gyorsításnál pedig rángat.

1983 katalizátor mentes német darab.

Felhívom a szerelőt és megkéredezem mit nézett eddig ( a benzinnyomást nem tudom nézték e ugyanis ).

az injektor pont hu-s pali nem mérvadó,gyakorlatilag senkit nem tudnék, akink megcsinálták volna a kocsiját ott..gyertyákat nem cseréltek esetleg?légtömegmérő?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #2484 Dátum: 2010. május 22. 07:28:01 am »

Elvileg mindent néztek. Injektorok ki, tisztít, áramlásmérő padra fel, kompresszió ( 1 - 2 tizedes az eltérés a hengerek között ), összes vákumcső új, teljes gyújtás új. Az injektor.hu - s palinál is voltam, senki nem jön rá.

Úgy jár mintha nem lenne tökéletes a gyújtása. Rendszertelen időközönként egy kicsit ( tényleg kicsit ) belepufog a kipufogóba. Nem síma mint ahogy kellene.

Részterhelésen, finom gyorsításnál pedig rángat.

1983 katalizátor mentes német darab.

Felhívom a szerelőt és megkéredezem mit nézett eddig ( a benzinnyomást nem tudom nézték e ugyanis ).

Ilyen problémába már futottam bele én is. 2 hónapba és nem kevés pénzbe került, mire megoldottam.
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2485 Dátum: 2010. május 22. 07:41:07 am »

és mi volt a probléma oka?
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2486 Dátum: 2010. május 22. 07:53:09 am »

és mi volt a probléma oka?

sok pénzbe került......................
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2487 Dátum: 2010. május 22. 10:54:04 am »

Ilyen problémába már futottam bele én is. 2 hónapba és nem kevés pénzbe került, mire megoldottam.

Jó kis vevőcsalogató Wink Nem mondod meg mi a baja, had egye a fene, hogy végül elvigye hozzád, hogy beépíts neki egy új légtömegmérőt Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #2488 Dátum: 2010. május 22. 14:43:27 pm »

Jó kis vevőcsalogató Wink Nem mondod meg mi a baja, had egye a fene, hogy végül elvigye hozzád, hogy beépíts neki egy új légtömegmérőt Cheesy

Nem csalogatok vevőket.
De nem a légtömegmérő volt  Wink

Igen Lütyő, sok pénzbe került... Szerintem kéthavi fizetésed.... Original BMW Teile....
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 22. 14:47:17 pm írta Steam » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2489 Dátum: 2010. május 22. 17:05:21 pm »

Nem csalogatok vevőket.
De nem a légtömegmérő volt  Wink

Igen Lütyő, sok pénzbe került... Szerintem kéthavi fizetésed.... Original BMW Teile....

Momentán kéthavi fizetésemet simán otthagyon egy havi bevásárlásnál,úgyhogy nem nagy cucc..Mellesleg épp nekem mondhatod,hogy OBT,én nem veszek meg értük.....

Végülis hozzáértő szerelők majd megtalálják neki is a hiba okát,ne is áruldd el, nem ezért van ez a fórum....pedig hidd el, nem csak alkatrészbiznisz miatt lett létrehozva..pfffffffffff...:Sad(

Mellesleg aki a normál kéthavi fizumért vesz egy alkatrészt, azt nem nevezném értelmesnek, annyiért egy jó minőségű komplett motorgenerált csináltatok(persze nem veled),vagy veszek egy(két) komplett kocsit.Vagy szakemberre bízom a problémás mobilt..

« Utoljára szerkesztve: 2010. május 22. 17:43:48 pm írta Lütyő1 » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!