Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2640 Dátum: 2010. június 11. 18:06:10 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #2641 Dátum: 2010. június 11. 19:36:51 pm » |
|
Valaki mondja meg kérem hamarjába, hogy a K-jetnél a keveréket állító belső kulcsnyílású csavar az imbusz vagy torx, netán valami speckó, és mekkora, valamint hogy mekkora szára kell kb hogy legyen hogy elérje a célját. Sűrgős lenne. köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #2642 Dátum: 2010. június 11. 21:13:26 pm » |
|
Valaki mondja meg kérem hamarjába, hogy a K-jetnél a keveréket állító belső kulcsnyílású csavar az imbusz vagy torx, netán valami speckó, és mekkora, valamint hogy mekkora szára kell kb hogy legyen hogy elérje a célját. Sűrgős lenne. köszi!
3 mm-s imbusz... kb 20-30 cm hosszu T-kulcs az idealis... eloszor a benzin nyomasookat kellene megneni mert nagyon befolyasol mindent... ac nyomas + mennyisege also nyomas / rendszer nyomas felso nyomas bemelegedes szabalyzo + vacum csove + bimetalja
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2643 Dátum: 2010. június 12. 07:42:59 am » |
|
E21 diffi tetejéra, ha 41-es szám van írva, akkor az azt jelenti, hogy 4.1-es a diffi? inkább a 41-es öntőformát jelöli
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #2644 Dátum: 2010. június 12. 20:21:33 pm » |
|
E28 m20b20 K-jetnél hogy lehet az alapjáratot levinni? Mert a gázkar ütközője koppig be van tekerve, ahoz a vákumos baromsághoz se ér hozzá, a gázbovden se húzza, pótlevegő is elzárva, mégis 1200-at forog melegen...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2645 Dátum: 2010. június 12. 23:01:45 pm » |
|
A pillangószelepen van egy nagy "csavar", azt kell zárni, vele egyeütt korrigálni a torlótárcsán a keveréket, ennek persze előfeltétele, hogy legyen tökéletesen feltöltve a hűtőrendszer, egyik cső se legyen kirepedve és a pótlevegő tolattyú is tökéletesen elzárjon. A pillangószelepnek alapjáraton teljesen zárva kell lennie, mint minden más injektoros rendszernél. (tehát ott SOHA nem állítunk alapjáratot)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #2646 Dátum: 2010. június 13. 07:24:06 am » |
|
A nagy csavar el van zárva, a pillangószelep tutira zárva van. Légtelenítem még1x akkor a hűtőrendszert. Meg azon gondolkozom hogy az esetleg számíthat-e ennyit, hogy nem volt rajta a légszűrő? vagy akkor pótlevegő tolattyú...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2647 Dátum: 2010. június 13. 16:05:00 pm » |
|
A légszürö semmit nem változtathat, jól is néznénk ki, ha beleszólna az alapjárati fordulatba. A pótlevegőszelepet kell kizárni. Próbáld meg a rajta átmenö levegőcsövet kisérletképpen elszorítani teljesen. Ha változik, beszart a szelep. Nem tudom melyik van benne de egy tisztítás csodát tehet.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #2648 Dátum: 2010. június 13. 16:07:23 pm » |
|
Danke, holnap csekkolom
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 13. 22:39:06 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsombor
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
|
|
« Válasz #2649 Dátum: 2010. június 14. 10:29:03 am » |
|
Létezik után gyártott gr2es idomszett e21hez? Látott már valaki ilyet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2650 Dátum: 2010. június 15. 19:45:26 pm » |
|
Danke, holnap csekkolom Azt nézd meg, hogyha a HFre csavarozott elektromos pótlevegőszeleped van, kkor a hozzá menő alsó cső nincs-e kirepedve esetleg, mert az hazavágja egyböl a cuccos harmóniáját!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Dzsekszon
Vendég
|
|
« Válasz #2651 Dátum: 2010. június 16. 17:47:21 pm » |
|
Hali. Egy érdekes kérdésem lenne. A szitu az, hogy az autóból (E34) "elpárolgott" a benzin. Viszont, a tanksapka ajtaját a központi zár szintén lezárja, tehát nem lehet azt kinyitni. Nincsen semmilyen nyoma annak, hogy azt feszegette volna valaki. Kérdés, hogy le lehet-e csapolni az E34-et úgy, hogy a tanksapka ajtót érintetlenül hagyják? Vagy, valami más jellegű a probléma esetleg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2652 Dátum: 2010. június 16. 20:12:42 pm » |
|
Valahol nincs benzinfolt a kocsi alatt? mekkora mennyiség? Tömítetlenség valahol a benzinrendszerben? Alulról szeggel, vagy más hegyes dologgal kilyukasztva a tankot gyönyörű szépen 1 sugárban csorog a benzin kifelé... ami meg mellémegy, az sem gond, mert elég jó a "beszerzési ár"...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2653 Dátum: 2010. június 16. 21:51:36 pm » |
|
Ha fémtankos, akkor van rajta leeresztő.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2654 Dátum: 2010. június 16. 22:31:24 pm » |
|
Ez az olaj jó az E21 váltójába? A diffibe is jó? (Ha nem, akkor milyet rakjak bele?)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2655 Dátum: 2010. június 16. 23:19:33 pm » |
|
75W90-et ajánlok a váltóba. tudom, innentől okoskodónak fognak tartani..
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2656 Dátum: 2010. június 17. 14:42:39 pm » |
|
Olyan sokat számít az az 5w különbség? Miért nem jó ez bele? Diffi?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2657 Dátum: 2010. június 17. 15:49:54 pm » |
|
télen nehezen veszi majd a kettest. lényegében ennyi baja nem lesz tőle...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2658 Dátum: 2010. június 17. 15:59:33 pm » |
|
télen nehezen veszi majd a kettest. lényegében ennyi baja nem lesz tőle... Hm! Csak a kettest? Miért csak azt?
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2659 Dátum: 2010. június 17. 16:00:37 pm » |
|
Olyan sokat számít az az 5w különbség? Miért nem jó ez bele? Diffi? Nyilván a gyári BMW olaj jobb lenne, de... Öntsd bele nyugodtan!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2660 Dátum: 2010. június 17. 16:05:43 pm » |
|
Hm! Csak a kettest? Miért csak azt?
Mert általában 1-es fokozatban, vagy ha úgy adódik R-ben parkolsz. Elindulás után pedig 2-est kapcsolsz.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2661 Dátum: 2010. június 17. 16:32:42 pm » |
|
Mert általában 1-es fokozatban, vagy ha úgy adódik R-ben parkolsz. Elindulás után pedig 2-est kapcsolsz. Értem!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2662 Dátum: 2010. június 17. 16:43:07 pm » |
|
Viktor... el ne játszd itt most nekem, hogy akkor át mész hallgatósba, csak mert merészeltem beleszólni a dologba. Én is beleönteném, ha már megvettem volna, DE a következő cserénél 75-ös menne bele. De kérdezd meg pl. bob-ot (mint aki "hideg" helyen lakik), neki télen kint állás után volt-e ilyen problémája.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2663 Dátum: 2010. június 17. 18:00:55 pm » |
|
Nincs ezzel semmi baj, a megjegyzésem nem arra vonatkozott, hogy bele öntse vagy sem. Tudod, ha egy olaj miatt nehezen veszi a sebességet akkor mindegyiket nehezen veszi, ha csak a kettest veszi nehezen akkor más a probléma hidd el. Nincs nekem semmi bajom, csak mostanában úgy kikupálódtál autószerelésből, hogy csak na! Szóval mielőtt tanácsot adnál valamivel kapcsoltban, gondold át még egyszer! Néha feláll hajam attól amiket olvasok, de inkább nem szólok, nem írok hozzá semmit. Neked csak azért szólok, mert a barátom vagy, és ezért elnézed nekem. Nem akarom, hogy a barátomon mosolyogjanak a háta mögött.
Nagyjából ennyi... Szólottam: UFF!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 17. 19:36:30 pm írta collins »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2664 Dátum: 2010. június 17. 18:06:06 pm » |
|
Helyes nagyfőnök! Collinscsakmenjencsavartszaggatnimertahhozért.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2665 Dátum: 2010. június 17. 18:21:36 pm » |
|
Helyes nagyfőnök! Collinscsakmenjencsavartszaggatnimertahhozért. Na, Te meg jól el vagy tűnve!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2666 Dátum: 2010. június 17. 18:34:27 pm » |
|
Oké! És a diffibe milyen olajt rakjak?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #2667 Dátum: 2010. június 17. 19:09:40 pm » |
|
Oké! És a diffibe milyen olajt rakjak? Szerelési könyv szerint az e21 difibe SAE 90 Hypoid hajtóműolaj kell.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2668 Dátum: 2010. június 17. 19:38:15 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2669 Dátum: 2010. június 17. 19:43:10 pm » |
|
Viktor! Én értem, nincs harag, de nem írtam hülyeséget, és tartom is magam hozzá. Jó szándékból írtam, de lehetek feketeseggű, mert beleszóltam "kicsiként", csak leszarom. Lehet, hogy nem szakszerűen írtam le, mert magamból indultam ki, de azért érthetőnek gondolom. Olajspecifikációkkal tisztában lenni nem autószerelési tudás kérdése. Nem azt mondtam, hogy öntsön fűrészporos olajat a váltójába, ha recseg, hanem azt, hogy gondoljon a télre, mert -15 - -20 fok környékén sok lesz a 80. Ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
|