CápaBMW fórum
2024. november 01. 00:01:02 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3008739 alkalommal)
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2760 Dátum: 2010. július 07. 09:55:28 am »

Vagy elmész a tescoba és veszel 4et 100 forintért.  Cheesy
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
csibész

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #2761 Dátum: 2010. július 07. 10:29:35 am »

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az e24 első féktárcsája passzol e23-ba? Mindkettő 35-ös.
Naplózva

Lehet Cápa nélkül élni....                                                                                                                                                                                   ...csak nem érdemes!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2762 Dátum: 2010. július 07. 11:09:21 am »

Lenne egy kérdés... most okoskodjatok... de előre leszögezem, ha valamelyik esetleg azt próbálja mondani hogy dobjam ki, vagy vigyem a méhbe, azt jól picsán rúgom...  Evil

Szóval mint mindenki tudja, 2 db negyvenes dellorto van rajta, de ez a jelen esetben szerintem mellékes mert nem karbi gond lehet.
Néha azt csinálja, mint pl tegnap, hogy kurva jól megy az országúton, beérek Fehárvárra, lámpák, ácsorgás stb, majd elkezd nem lenni alapjárat,
és leáll, de olyan az egész, mitha nem kapna naftát, és el sem indul. Utána várok vele  negyed órát, mintha mi se tortént volna, simán elindul,
megyek a városban tovább, megint lámpák, ácsorgás, semmi baja, kimegyek az országútra, ott meg megint megy mint a barom, beérek pestre, semmi gond, hazaérek, és ott megint le akar állni. Ezt már kb egy hónapja produkálja, mondjuk csak kétszer mentem vele azóta. Lehet ez gyujtás probléma? Lehet hogy elmászik a hőtől, a melegtől? Nem értem... Kb egy hónapja a belvárosban játszotta el velem, egyszer csak nem volt alapjárat, akkor is félreálltam vele, negyed órát pihent, majd elindult és hazamentem vele. Mi a szar lehet? valaki azt mondta, hogy az áldogálásban a hőtől, felforrósodik a benzin a karbi előtt a csőben, és ezért áll le... de ez egy faszság szerintem, mert eddig nem volt ilyen baja, és minden ugyan ott van ahol eddig volt...  Tisztelettel és alázattak köszönöm ha valaki tudna valami építőjellegű okosságot mondani ezen anomáliára...



a vazelin nem csurgott rá a gázpedálra??Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2763 Dátum: 2010. július 07. 11:10:26 am »

nekem is eszembe jutott, de olyan nincs hogy csinálta egy hónapja is, pénteken meg lementem a balatonra semmi baja, majd visszafelé megint...
itt valami más van...

tankod mikor volt legutóbb kipucolva?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #2764 Dátum: 2010. július 07. 13:10:27 pm »

tankod mikor volt legutóbb kipucolva?

F@szom tudja mikor volt pucolva... miért te azt is szoktad pucolgatni? Megnézem inkább a vazelint, tényleg lehet hogy az a baj...
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2765 Dátum: 2010. július 07. 14:10:48 pm »

FONTOS!!!SŰRGŐS!!!

Esetleg a szakál-metálnál,van-e valakinek ipari kedvezménye??Ha igen akkor kérem privátban irjon rám...sürgös lenne...
Vagy aki,tud olcsón főtengely-hajtókar-tám csapágyat és dugattyúgyűrűt szerezni...
köszönöm!!!

Adott a mazda 1.3 16v karbi...
A kuplung fent fog..kivettem az egész gecit a heyléről..összehasonlitva az új és régi tárcsa között 1mm a különbség a vastagságban...szemmel látható sérülés nincs...talán a szerkezeten látható kicsi égés nyom,de az szerintem elhanyagolható...
Mi a fasz van??Kompletten lesz cserélve minden(csapágy,tárcsa,szerkezet),csak jó volna tudni,hogy akkor a hengereket is felkéne-e újitani vagy sem..mert sehol sem találni hozzá felújitó szettet...fasza...
Naplózva

steffe
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2766 Dátum: 2010. július 07. 14:35:29 pm »

Sziasztok!

Sürgősen kéne E28-as 520i, kisházas difihez tartozó baloldali féltengelyhossz, ma fél 6 körülig meg kéne tudnom, de sajnos nem tudom lemérni, mert nincs itt az autó..

Eléggé fontos lenne, előre is köszi!

Naplózva

Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2767 Dátum: 2010. július 07. 15:40:06 pm »

F@szom tudja mikor volt pucolva... miért te azt is szoktad pucolgatni? Megnézem inkább a vazelint, tényleg lehet hogy az a baj...

néha szoktam, de az úszón levő szűrőből kiderül...amilyen jó benzinek vannak itthon...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2768 Dátum: 2010. július 07. 15:42:49 pm »

FONTOS!!!SŰRGŐS!!!

Esetleg a szakál-metálnál,van-e valakinek ipari kedvezménye??Ha igen akkor kérem privátban irjon rám...sürgös lenne...
Vagy aki,tud olcsón főtengely-hajtókar-tám csapágyat és dugattyúgyűrűt szerezni...
köszönöm!!!

Adott a mazda 1.3 16v karbi...
A kuplung fent fog..kivettem az egész gecit a heyléről..összehasonlitva az új és régi tárcsa között 1mm a különbség a vastagságban...szemmel látható sérülés nincs...talán a szerkezeten látható kicsi égés nyom,de az szerintem elhanyagolható...
Mi a fasz van??Kompletten lesz cserélve minden(csapágy,tárcsa,szerkezet),csak jó volna tudni,hogy akkor a hengereket is felkéne-e újitani vagy sem..mert sehol sem találni hozzá felújitó szettet...fasza...


Én úgy tudom, ha fent fog,akkor a holtjáték tünt el, nem a betét kopott el, mert akkor nagyon lent kellene fognia...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2769 Dátum: 2010. július 07. 15:47:17 pm »

Sziasztok!

Sürgősen kéne E28-as 520i, kisházas difihez tartozó baloldali féltengelyhossz, ma fél 6 körülig meg kéne tudnom, de sajnos nem tudom lemérni, mert nincs itt az autó..

Eléggé fontos lenne, előre is köszi!



Biztos, hogy különböző a hosszuk?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2770 Dátum: 2010. július 07. 16:46:09 pm »

Nem, de a balos ment szét, azért írtam ezt, hosszát nem tudod esetleg?
Naplózva

Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2771 Dátum: 2010. július 07. 16:50:39 pm »

Kis házas 20i difi maradt a 28i alatt ?  Shocked
Naplózva

70/627-5355
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2772 Dátum: 2010. július 07. 23:07:44 pm »

Akkor senkinek sincs kapcsolata a szakálmetálnál??
Nagyon fontos volna....
Naplózva

steffe
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2773 Dátum: 2010. július 08. 07:37:37 am »

Nem, de a balos ment szét, azért írtam ezt, hosszát nem tudod esetleg?

momentán legkorábban holnap tudom megnézni..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2774 Dátum: 2010. július 08. 07:39:44 am »

Akkor senkinek sincs kapcsolata a szakálmetálnál??
Nagyon fontos volna....

elküldöm az öreg szerelő számát a szomszéd utcából, aki a co-dat beállította..Sztem neki van, a gépmunkákat ott szokta csináltatni...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2775 Dátum: 2010. július 08. 13:48:47 pm »

Kis házas 20i difi maradt a 28i alatt ?  Shocked

Jaaaa, és bírja Wink

Csak a féltengely nem...

Amúgy a nagyház is lesz, csak most melózok előtte.
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 08. 14:15:47 pm írta Gábor » Naplózva

steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2776 Dátum: 2010. július 09. 20:09:25 pm »

Az a kurva szakálmetál 3 hét pihin van,tud valaki más hengerfej javitót,akik heggezstenek is??
Naplózva

steffe
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2777 Dátum: 2010. július 10. 07:15:42 am »

Jó, jó, amiket itt mondtok, de nézzünk meg egy másik áspektusból.
Gábor, ha jól emlékszem, nem tekinthet vissza TÚL NAGY autós tapasztalatra, főképp vezetéstechnikailag. Kell még neki 5-10 év. Ha jól emlékszem, élete első nedves kanyarjában gyorsan berakta az 520i-t az árokba, ugye? huh (Mindenki más volt a hibás, az út, a gumi, minden, tudom!)
Namost, ennek okán azt mondanám, hogy hamár nem egy 20i-vel gyakorlatozik tovább, akkor legalább ne akarjátok már rábeszélni egy ön- és közveszélyes 3,5-ös motorra Embarrassed
A 28-i-vel is épp elég meglepetés fogja érni, nem tudom, emlékeztek-e még egy bizonyos SABC esetére, akinek volt már pár kilométer a jobb lábában, amikor a nyílegyenes úton kapott egy gellert? Nem tudta megfogni a 35-öt, és akkor se ha csak 90-nel ment. Persze, erre lehet azt írni hogy Bugi egy 518-al is fejreállt volna, de ne fáraszátok magatokat ezzel.
Szóval Gábornak üzenve: vedd észre a "jelet" ahogy az autód JELEN PILLANATBAN leggyengébb láncszeme, a féltengely szarráment. Ezt, most megúsztad, de nem szeretnék Veled szembe menni a Lepencei úton, motorral, ha érted mire gondolok! huh huh huh

Aki erre most anyázgat csendesen a gépe elött az gondolja végig a következőt. Mondjuk, Gábor leteszi a motorvizsgát, 1 év 125-ös Honda XL-ezés után egyből átül egy Hayabusára... Mennyi időt adtok neki??? Embarrassed
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2778 Dátum: 2010. július 10. 08:05:39 am »

Válaszolok ide, de valami modi majd legyen szives átrakni az egészet vitázóba pl.

Egy az hogy nem életem első vizes kanyarja volt, az elsőre tisztán emlékszem ezzel a kocsival, még a 4 évszakos gumikon. Az árkos esetben nem akarok magyarázkodni, de 2 haverommal mentünk vonatban 80-al, nem volt ott semmi jaszkari. Sabc esete szintén ugyanez(ja bocs, én tudom rosszul, nem volt kanyar, nem én voltam ott ahol betette az árokba...), ha az ember úgy megy végig az úton hogy ilyenektől retteg hogy mivanha itt nem sóznak pl, akkor még a 30 is életveszélyes tempó. Más kérdés hogy kellett az az árok mert azóta visszavettem.

A második hogy nem ismersz, én viszont ahogy körbenézek nem igazán érzem magam egy címeres ökörnek. Most az hogy van a városban kettő kanyar ahol mindig keresztberakom, meg ott lent szepezden mikor lefordultam a 71-esről és merészeltem padlógázzal gyorsítani, énszerintem nem baromállatság. És úgy amióta benne van a motor, meg tudom számolni hogy hányszor lett rendesen kihuzatva.

Vezetéstechnikai tapasztalatom tényleg nincs sok, elvégre 2,5 éve/20.000km-e van még csak jogsim, ezt aláírom. De könyörgöm valamit úgy tanul meg az ember, hogyha kipróbálja és begyakorolja. Attól hogy én 30 évig vezetek max 130-al, nem leszek tapasztaltabb mint most(sőt). De ha akár a teszkó parkolóba megyek ki csúszkálni, már tanultam valamit. Vezetéstechnikailag.

Három, betartom a fokozatosságot(2.0 -> 2.8 -> 3.5). De ez megint kurvára mindegy, mert haverom skodája bárhol és bármikor keresztbeáll, de főleg mikor nagyon nem számítassz rá. Aztán van vagy 60 ló most a wéber karbikkal. Tudom tudom, szar futómű, szar konstrukció. A futóművem nekem is szar, de otthon van a 28-as gyári fékje és hátsó hídja. Pusztán azért nincs még fölrakva, mert fel szándékozom újítani előtte.

Négy, Konkrétan összefosnám magam egy hayabusán bármiféle körülmény között, nem hogy még húzzam is neki.

Amúgy nagyon kedves hogy így aggódsz értem, de van már rá emberem. A jelen meg nem tom mit vegyek, mit úsztam meg? azt hogy esetleg gyorsult volna tovább az autó? nyílegyenes út volt, egyest kihúztam kb 6000-ig, alátettem a kettőt, kicsit túl határozottan engedtem rá a kuplungot, és a megszokott nyikorgás és farokrisza helyett egy sok mássalhangzóval leírható hangutánzó szó lett az achievement. De nem kötekszem, mer én veszélyesen élek. Még padlózni is szoktam.

A szájkaratét viszont nagyon unom már.

És hogy témába is vágjak leborítottam minden vákuumcsövet a motorról, ha már úgyse megy az autó, és az egyik meg van repedve, azon szívhatott falsot. Cserebere, új állítható pótlevegő tolattyú, aztán meglátjuk milyen lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 16. 23:47:58 pm írta collins » Naplózva

Bublas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



« Válasz #2779 Dátum: 2010. július 10. 09:36:36 am »

Esetleg tud valaki tanácsot adni az ügyben, hogy a tolótetőm az e21-en miért nem csukódik be rendesen?
A probléma, hogy 3-cm rel előbb megáll mint kellene, s nem lehet tovább tekerni, se kattanás a tekerőben, semmi..
A tetőkárpit leszedése miatt szedtem le a sineket meg vissza ugyan úgy, de ugylátszik vmit mégis elszúrtam!


* shibedatető.jpg (98 KB, 454x605 - megtekintve 766 alkalommal.)
Naplózva

E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2780 Dátum: 2010. július 11. 19:51:52 pm »

Szerintem rossz állásban tetted vissza a csévélőt. Szedd le, told be a tetőt teljesen, a tekerőt tekerd a bezárt állásba, és úgy tedd vissza.
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
toxi92
Vendég
« Válasz #2781 Dátum: 2010. július 12. 09:06:39 am »

Üdv.
Valaki eltudná mondani hogy ha hozzájutok egy Weber vagy valami hasonló karbihoz,
Azt hogy tudnám felszerelni m10b18 e21-re úgy hogy pöpecen működjön??
Mert moment találtam 45-ös solex-et csak nem tudom mi kell ahoz hogy az nekem működjön is!
Ha valaki ebben jártas vagy tudja hogy mi kell legyen szíves és írja meg!
Köszi
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2782 Dátum: 2010. július 12. 09:09:43 am »

Üdv.
Valaki eltudná mondani hogy ha hozzájutok egy Weber vagy valami hasonló karbihoz,
Azt hogy tudnám felszerelni m10b18 e21-re úgy hogy pöpecen működjön??
Mert moment találtam 45-ös solex-et csak nem tudom mi kell ahoz hogy az nekem működjön is!
Ha valaki ebben jártas vagy tudja hogy mi kell legyen szíves és írja meg!
Köszi

A válasz röviden és egyszerüen, mi kell hozzá? : CSODA! Wink
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
toxi92
Vendég
« Válasz #2783 Dátum: 2010. július 12. 09:38:09 am »

Köszi a Bíztatást!! Ezzel feldobtad így hétfő délelött a hangulatom Grin
Valami kézen foghatób választ várok
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2784 Dátum: 2010. július 12. 10:05:45 am »

Üdv.
Valaki eltudná mondani hogy ha hozzájutok egy Weber vagy valami hasonló karbihoz,
Azt hogy tudnám felszerelni m10b18 e21-re úgy hogy pöpecen működjön??
Mert moment találtam 45-ös solex-et csak nem tudom mi kell ahoz hogy az nekem működjön is!
Ha valaki ebben jártas vagy tudja hogy mi kell legyen szíves és írja meg!
Köszi
Valahol Martonvásáron van egy weber szervíz, címet nem tudok. Talán valahol Bubo topikjában találsz róla némi infót, neki is ők állították be, viszont más típussal nem nagyon foglalkoznak. Solexxel ne is próbálkozz náluk.
Naplózva

Thommy
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2785 Dátum: 2010. július 12. 10:32:21 am »

Sziasztok !

1991 E32 735IA klíma meleg levegőt fúj akárhova tekerem a szabályozót. Valószínüleg tölteni kell...
Volt valakinek hasonló gondaj?

Mégesgy dolog, a klima bekapcsolásakor, letekerve 16 fokra , a ventillátor nem forog. Annek nem is kell, vagy csak egy bizonyos idő utá kapcsol be? Én nagyjából 7-8 percig hagytam járni, de nem, és csak forró levegő volt.

Mi a tapasztalatotok ezen a téren?
Elég egy sima  nyomáspróba és újratöltés? Vagy van ebbe valami alkatrész ami általában elszáll benne?
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2786 Dátum: 2010. július 12. 11:51:47 am »

Ó, ez sokmindentől függ.

Lehetnek a fűtésboxról letört szabályzó motorok (rádióberakásnál a tirpákok szeretik eltörni), vagy a vezérlőben probléma, hibás klíma főrelé, hibás indító relék, nyomáskapcsolók, esetleg mágneskuplung hiba. De ha eleve a klímaventi nem indul el alacsony fokozatban az autó elejében, akkor esetleg bent a hiba, vagy elszállt az előtét ellenállása. A ventinek alapból indulnia kell, ahogy benyomod a klíma gombot.

Viszont, ha a gáz elszökik, akkor szinté nem indul semmi. Ez már bonyibb probléma. Épp most csinálok egy 750-et evvel a problémával. Az elpárologtató és a kondenzátor a ludas. mind2 csere.
Elpárologtatót sikerült bontva jót (saját magam nyomáspróbáztam), de a kondenzátorból új kell. Evvel a lendülettel kicsrélem az összes tömítő karikát, szárítószűrőt és az expanziós szelep szűrőjét is kipucolom, valamint a kompresszor tömszelencéjét is cserélem. Összerakás után kompresszorba észter olaj és mehet bele a 134a.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Bublas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



« Válasz #2787 Dátum: 2010. július 13. 21:16:21 pm »

Szerintem rossz állásban tetted vissza a csévélőt. Szedd le, told be a tetőt teljesen, a tekerőt tekerd a bezárt állásba, és úgy tedd vissza.
köszi megpróbáltam , s sikerült! Cheesy Smiley
Naplózva

E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2788 Dátum: 2010. július 15. 12:15:48 pm »

A motronicos km-órából való fogyasztásmérő és az inspekció kijelző jó az L-Jetronichoz?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2789 Dátum: 2010. július 15. 12:31:34 pm »

A motronicos km-órából való fogyasztásmérő és az inspekció kijelző jó az L-Jetronichoz?

Jó!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!