sura
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
 |
« Válasz #4320 Dátum: 2011. május 05. 19:00:59 pm » |
|
Köszönöm szépen válaszotokat 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #4321 Dátum: 2011. május 05. 19:20:37 pm » |
|
Nem feltétlen kell bowdenesre cserélni. Motortérbe be kell tenni az elektromos gázpedált, amit a bowden huzogat. Nem szép, de egyszerü és hatékony megoldás. Legalábbis egyszerübb mint a motorelektronikát és kábeleket cserélni  Azért az EML nem csak attól függ. Hidd el, egyszerűbb cserélni! Hozz egy EML-es autót, kiveszek neked egy izzót és megszűnik a "gázadás". Utána meg itt pislognál mint hal a szatyorban és nem jönnél rá mi a baj.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 05. 19:24:44 pm írta Dénes »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #4322 Dátum: 2011. május 05. 19:50:32 pm » |
|
Van valakinek képe az E21 hátsó stabilizátor Skoda motortartó bakos megoldásáról? (A jobboldali szilentjeim szétmentek és ha már cserélek, akkor már miért ne...  )
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
 |
« Válasz #4323 Dátum: 2011. május 05. 20:59:53 pm » |
|
Azért az EML nem csak attól függ. Hidd el, egyszerűbb cserélni! Hozz egy EML-es autót, kiveszek neked egy izzót és megszűnik a "gázadás". Utána meg itt pislognál mint hal a szatyorban és nem jönnél rá mi a baj. Ne mááá Dini!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #4324 Dátum: 2011. május 05. 22:30:16 pm » |
|
Mit ne?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
 |
« Válasz #4325 Dátum: 2011. május 07. 22:02:02 pm » |
|
Azért ne dini, mert még valaki elhiszi amit írtál. A gázpedáljeladót simán ki lehet kábelezni a motortérbe egy 735i E32 esetében. Még ha 750-ről van szó ott is megoldható. Ezt az izzó történetet azért neee...
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Bacsek
Vendég
|
 |
« Válasz #4326 Dátum: 2011. május 07. 22:20:48 pm » |
|
Audi és merci esetében még el is hinném... Kár hogy tul sokat turkáltam már E36tokban és E39ekben 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 07. 22:26:36 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #4327 Dátum: 2011. május 08. 10:19:17 am » |
|
Azért ne dini, mert még valaki elhiszi amit írtál. A gázpedáljeladót simán ki lehet kábelezni a motortérbe egy 735i E32 esetében. Még ha 750-ről van szó ott is megoldható. Ezt az izzó történetet azért neee...
Megoldható, de én a teljes eml beépítésére gondoltam, hogy az úgy működjön ahogy kell. Mert ha már csinálunk valamit, legyen rendesen. Bár én vagyok a hülye, végülis az m50 is jár 3 vezeték összekötésével. Bocsi... Az izzós dolog meg játszik  Amennyiben rendesről beszélünk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #4328 Dátum: 2011. május 08. 10:20:39 am » |
|
Azért ne dini, mert még valaki elhiszi amit írtál. A gázpedáljeladót simán ki lehet kábelezni a motortérbe egy 735i E32 esetében. Még ha 750-ről van szó ott is megoldható. Ezt az izzó történetet azért neee...
+ nem e32 735i esetéről van szó...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
 |
« Válasz #4329 Dátum: 2011. május 08. 12:19:46 pm » |
|
Én már kötöttem be pár ilyet, te?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 08. 12:34:51 pm írta collins »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #4330 Dátum: 2011. május 08. 15:48:05 pm » |
|
Igen, kötöttem és azért mondom az izzós dolgot is. V12 játszotta el. Persze az izzós dolgot is ki lehet kerülni, de én a gyári megoldásról beszélek.
Mind1, nem érdekel a téma, a lényeg hogy cápába nem való, nem kell beletákolni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
richiem
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
 |
« Válasz #4331 Dátum: 2011. május 08. 16:19:56 pm » |
|
Sziasztok
Tudna vki nekem készíteni legalább 2 megapixeles, jó minőségű képet készíteni a motortérben lévő matricákról??
( Original Teile, sárga Attentionos piros villámos, Bosch-os...meg ami még e21 ben szokott lenni)
Szereztem fehér nyomtatható matrica lapot és szeretnék újakat csinálni.
Köszi a segítséget.
R.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
 |
« Válasz #4332 Dátum: 2011. május 08. 16:35:28 pm » |
|
A realoem nem írja, h kifogyott volna, elvileg párszáz Ft-ért tudsz újakat is rendelni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
pepe_
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
 |
« Válasz #4334 Dátum: 2011. május 09. 17:04:25 pm » |
|
Üdv!
Frissen regisztráltam a fórumra, remélem jól teszem fel kérdésem (úgy értem, jó helyen). M20B20 L-jet motornál lehetséges cserélni a szelepszár szimeringeket a hengerfej leszerelése nélkül?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
 |
« Válasz #4335 Dátum: 2011. május 09. 20:17:13 pm » |
|
Nem lehet, mindenképpen le kell venned a hengerfejet.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 09. 21:05:55 pm írta collins »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #4336 Dátum: 2011. május 09. 21:44:32 pm » |
|
Én úgy tudom, hogy lehet, bár még sosem próbáltam...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
 |
« Válasz #4337 Dátum: 2011. május 09. 21:51:54 pm » |
|
Lehet, csak úgy gányolás... és mint tudjuk a szimering cserével más, járulékos munkákat is kell végezni.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
 |
« Válasz #4338 Dátum: 2011. május 10. 15:42:18 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
 |
« Válasz #4339 Dátum: 2011. május 10. 19:12:00 pm » |
|
Tud Valaki segíteni? Az E23-as fékkel lenne némi gondom.Ha hirtelen megnyomom a féket, nagyon kemény a pedál és csak kis késedelemmel kezd el fogni a fék.Olyan, mintha a szervó nem működne.Viszont a kormány nem nehéz. Ha "normálisan" megyek az autóval, ökéletesen működik a fék, csak ne kelljen vészfékezni, mert az egy kicsit ijesztő.Lehet a nyomástároló gömb hibája? Amikor megnyomom a féket egy pillanatra felvillan egy piros lámpa is a műszerfalon. Még egy kérdés.Milyen gyakori hibái szoktak lenni az ABS-nek? Amikor beindítom elalszik az ABS lámpa, majd 50 méter (néha 1km) után kigyullad a lámpa. Ameddig "működik" az ABS egy villanymotor szerű hangot ad. Segítségeteket előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pepe_
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
 |
« Válasz #4340 Dátum: 2011. május 10. 21:16:32 pm » |
|
Köszönöm a fenti válaszokat. Meglátjuk, mi lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #4341 Dátum: 2011. május 10. 21:24:12 pm » |
|
Nekem is lenne egy kérdésem, hátha valaki találkozott már ezzel. Az alanyunk egy '89-es E34 520i (m20). Tökéletesen indul hideg motorral, tökéletesen indul üzemmeleg motorral, viszont ha melegen leállítom és várok 10-15 percet, már tekertetni kell sokáig, hogy magához térjen. Akkor is úgy indul be, hogy szenved, össze vissza rázkódik az alacsony 500-as fordulaton. majd 2-3 mp után magához tér és beáll normál alapjáratra... Ha van valakinek valami ötlete, ne tartsa magában légyszíves. Köszönöm 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
 |
« Válasz #4342 Dátum: 2011. május 10. 21:29:32 pm » |
|
Hofoglu
Jól sejted, döglődik a nyomástároló gömb, az ABS pedig lehet főrelé és vmelyik jeladó is.
Dénes
Első körben légtömegmérő a ludas, aztán lehet gyatra önindító, ami elveszi az áramot a motronic-tól, elégtelen testelés. De 98%-ban a légtömegmérő a ludas.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #4343 Dátum: 2011. május 10. 21:50:19 pm » |
|
Köszi! Kerítek egy másikat és próba 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
 |
« Válasz #4344 Dátum: 2011. május 11. 20:24:29 pm » |
|
Hofoglu
Jól sejted, döglődik a nyomástároló gömb, az ABS pedig lehet főrelé és vmelyik jeladó is.
Köszönöm segíségedet, megpróbálok átrakni egy másikat.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 11. 21:11:04 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
 |
« Válasz #4345 Dátum: 2011. május 11. 21:38:03 pm » |
|
Köszönöm segíségedet, megpróbálok átrakni egy másikat.
Csak megerősíteni tudom ,a gömböd a ludas a féknyomás szlipjével .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #4346 Dátum: 2011. május 11. 21:48:10 pm » |
|
Igen, most az amcsi E23-nál is a gömb volt a ludas és pont ezt a tünetet adta elő
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4240
|
 |
« Válasz #4347 Dátum: 2011. május 12. 13:34:07 pm » |
|
Tud Valaki segíteni? Az E23-as fékkel lenne némi gondom.Ha hirtelen megnyomom a féket, nagyon kemény a pedál és csak kis késedelemmel kezd el fogni a fék.Olyan, mintha a szervó nem működne.Viszont a kormány nem nehéz. Ha "normálisan" megyek az autóval, ökéletesen működik a fék, csak ne kelljen vészfékezni, mert az egy kicsit ijesztő.Lehet a nyomástároló gömb hibája? Amikor megnyomom a féket egy pillanatra felvillan egy piros lámpa is a műszerfalon. Még egy kérdés.Milyen gyakori hibái szoktak lenni az ABS-nek? Amikor beindítom elalszik az ABS lámpa, majd 50 méter (néha 1km) után kigyullad a lámpa. Ameddig "működik" az ABS egy villanymotor szerű hangot ad. Segítségeteket előre is köszönöm.
Fékrásegítő gázgömb csere. ABS-nél takaríts ki első körben a jeladók elötti bordás részt .
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
 |
« Válasz #4348 Dátum: 2011. május 12. 16:38:53 pm » |
|
Valakinek van képe, vagy el tudja mondani hogy m30-asnál melyik lyukba megy a gázpedál és a tempomat bovdenháza illetve bovdene? Láttam többféle megoldást is, nemtudom melyik a hivatalos.
Köszi előre is!
Jól sejtem hogy a menetirány szerint előrébb, illetve lejjebbi lyukba a gázpedál bovdenháza, és a szintén előrébb lévő, de följebbibe a pillangón a gázpedál bovdenje?(a maradék meg adja magát a tempomathoz) Nemtudom van-e jelentősége, keresztezve mindenesetre nincsenek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 12. 16:48:27 pm írta Gábor »
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
 |
« Válasz #4349 Dátum: 2011. május 12. 20:23:09 pm » |
|
Hofoglu
Jól sejted, döglődik a nyomástároló gömb, az ABS pedig lehet főrelé és vmelyik jeladó is.
Kicseréltem a gömböt (szerencsére volt egy bontott) és megjavult a fék. Köszönöm mindenkinek segítséget, már csak az ABS-be kell életet lehelni, remélem az is működni fog. A főrelét hol találom? A biztosítéktáblában? Melyik az? Megpróbálom megtakarítani a jeladókat és a bordázott részt is.Hogy tudom kimérni a jeladókat? Csak oszcilloszkóppal vagy van egyszerűbb módszer is? Szakadást nem tudtam kimérni. Üdv:Hofoglu
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 12. 20:35:51 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
|