CápaBMW fórum
2024. november 27. 17:33:44 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3037821 alkalommal)
BFJ
Vendég
« Válasz #4530 Dátum: 2011. szeptember 10. 20:06:23 pm »

Sziasztok!
Ismét segítséget szeretnék kérni!
Az üzemanyag rendszer tiszta , a szivattyú dolgozik rendesen.
De még mindig nem jól.
A tank ki lett takarítva meg, a szivattyú ki lett mérve.A motortértől hátra fele a csövek is meglettek a tank fele fújatva.A motorig el is jut az üzemanyag.De azóta az autó be se indul mi lehet a baja még?
A motortérben a tanktól jövő csöveken kívül semmihez se nyúltunk és 100% , hogy jó helyre lettek visszarakva.
Szeretnék tanácsokat kérni ha valaki tud adni.
Előre is köszi    
ZSOMBOR "A gáz pedál maga nem elektromos ma még egyszer megnéztem , de a bovden egy tengelyt húzogat És a másik végén valami elektromos kütyü van!"
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 10. 20:13:01 pm írta BFJ » Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #4531 Dátum: 2011. szeptember 10. 20:21:54 pm »

Nyomásszabályzód a benzinhídon jó?

Légmennyiségmérőd jó? (ezt úgy tesztelheted, hogy lehúzod a csatiját, és ha van változás, akkor valamennyire működik)
Naplózva

1985 E28 530i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4532 Dátum: 2011. szeptember 11. 07:23:28 am »

Sziasztok!
Ismét segítséget szeretnék kérni!
Az üzemanyag rendszer tiszta , a szivattyú dolgozik rendesen.
De még mindig nem jól.
A tank ki lett takarítva meg, a szivattyú ki lett mérve.A motortértől hátra fele a csövek is meglettek a tank fele fújatva.A motorig el is jut az üzemanyag.De azóta az autó be se indul mi lehet a baja még?
A motortérben a tanktól jövő csöveken kívül semmihez se nyúltunk és 100% , hogy jó helyre lettek visszarakva.
Szeretnék tanácsokat kérni ha valaki tud adni.
Előre is köszi    
ZSOMBOR "A gáz pedál maga nem elektromos ma még egyszer megnéztem , de a bovden egy tengelyt húzogat És a másik végén valami elektromos kütyü van!"

Gyertyákat csekkoljátok nedves-e vagy száraz, meg milyen a színe.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #4533 Dátum: 2011. szeptember 15. 19:04:27 pm »

Udv Urak!

Segitsegre lenne szuksegem es hulye vagyok hozza!
E46 320d kombi honnet lehet tudni hogy M-es e a futomu vagy sem?

kofi
a
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #4534 Dátum: 2011. szeptember 15. 19:43:08 pm »

A VIN-el beslattyogsz egy BMW szalonba, ingyen megmondják a gyári alapfelszereltséget.  Wink
Naplózva

1985 E28 530i
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #4535 Dátum: 2011. szeptember 15. 19:52:05 pm »

Kofi!

zuzok is!
 Smiley
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4536 Dátum: 2011. szeptember 15. 19:56:54 pm »

Kofi!

zuzok is!
 Smiley

sztem most nem lesznek nyitva  crazy2 angel
Naplózva

sura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



« Válasz #4537 Dátum: 2011. szeptember 16. 08:21:26 am »

Sziasztok!

Igaz nem cápa, de mindig szoktam tőletek segítséget kapni. 96-os e36 320i-m van. Utóbbi pár napban kopogott az eleje. Azt hittem valami szilent baj van és el is akartam vinni szervizbe. Ma reggel viszont már alá néztem és azt látom, hogy a stabilizátor szilnet tartó egyik csavarja el van törve és a stabilizátor kopog. Ez átmenő csavar, vagy hegesztett, vagy valami karosszéria elemet kell-e cserélni hozzá? Az lenne még a kérdésem mekkora munka ezt kijavítani, mivel az autó napi használatban van. Válaszototkat előre is köszönöm!
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4538 Dátum: 2011. szeptember 16. 16:32:26 pm »

Sziasztok!
Tudom rég jártam erre.Hát a nyár hosszú volt,és az itthon töltött idö hamar elszállt.
Remélem mindenkinek jól telt a nyár és megfeleöen cápás volt!
Nekem szerencsére igen..................
Egy kérdét szeretnék.Véletlenül:-) láttam az autotrader-on egy E32 B11 alpina-t.
Szerelmes lettem bele,mert gyönyörü...............
http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201135413351929/sort/priceasc/usedcars/model/alpina/make/bmw/postcode/mk62ra/page/1/radius/1501/quicksearch/true?logcode=p
Mit érdemes tudni ezekröl?Ugyértem az Alpina BMW álltalában?
Köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 27. 20:12:52 pm írta Bee » Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #4539 Dátum: 2011. szeptember 16. 18:59:06 pm »

Sziasztok!
Tudom rég jártam erre.Hát a nyár hosszú volt,és az itthon töltött idö hamar elszállt.
Remélem mindenkinek jól telt a nyár és megfeleöen cápás volt!
Nekem szerencsére igen..................
Egy kérdét szeretnék.Véletlenül:-) láttam az autotrader-on egy E34 B10 alpina-t.
Szerelmes lettem bele,mert gyönyörü...............
http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201135413351929/sort/priceasc/usedcars/model/alpina/make/bmw/postcode/mk62ra/page/1/radius/1501/quicksearch/true?logcode=p
Mit érdemes tudni ezekröl?Ugyértem az Alpina BMW álltalában?
Köszönöm


Szia Bee!

Basszus. Meg tudlak érteni. Ebbe én is könnyen beleszerelmesednék.
- azért remélem nem a 6os árán kerülne a tulajdonodba - Wink

Szóval. E32 Alpina B11.
kis vesés, sor6-os, 3.5-es motor - sejtésem szerint némi okosítással.
Gyönyörű optika (17-es Alpina felnik) és elképesztő bőr belső. Mi kell még? Tuti!
Az a könyöklőben lévő hűtő meg egyenesen zseniális. Mostantól ilyen nekem is kell!!! Smiley

Én csak támogatni tudom az ötletet. Abszolút klasszikus!
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4540 Dátum: 2011. szeptember 17. 09:57:57 am »

Köszönöm gim_e12!
A szerelem az irányíthatatlan...............smiley
Hát fájdalmas szívvel de lehetséges meg kell válnom a 6-os tol,mert hamarosan egy nagyon nagyon komoly lakatolásnak kellene alávetni.Sajnos legutóbb megjártam a lakatossal,és most már az ö hibáit is javítani kellene.Tényleg nagy gondban vagyok,hogy mit tegyek.Az a terv,hogy ha sikerül megválni normális áron,akkor eladom,és akkor szívesen vennék egy olyan alpina-t.A kék E24-et pedig megcsináltatom,ahogy kell,mert most az egy garázsban áll,és várja a sorsa jobbrafordulását.
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 17. 10:20:04 am írta Bee » Naplózva
sura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



« Válasz #4541 Dátum: 2011. szeptember 19. 12:21:45 pm »

Sziasztok!

Tudtok nekem ajánlani olyan karosszéria lakatost, aki gyorsan és jól dolgozik? Budapesten érdekelne a dolog. Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #4542 Dátum: 2011. szeptember 19. 15:07:39 pm »

...én már egy olyannak is őrülnék aki csak simán tuti jól dolgozik.
(még, hogy gyors is legyen.... jó hogy nem még olcsó is mind e mellé....) Smiley
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4543 Dátum: 2011. szeptember 19. 16:03:14 pm »

Bizony jó esetben a három dolog közül csak az egyik teljesül............
Leginkább a lassu és sz@r páros jellemző,vagy a drága és sz@r.
Én legutóbb a lassú-sz@r-olcsó változatot tapasztaltam.
Szerintem a legjobb a lassú-jó-drága változat.A drága-olcsó csak viszonylagos természetesen.............
Naplózva
sura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



« Válasz #4544 Dátum: 2011. szeptember 20. 17:38:08 pm »

Annyi a baj, hogy letört az egyik stabilizátor tartó csavar. Átmenetileg az is jó lenne, ha csak lehegesztetném a tartólemezt. Majd, ha kasznizva lesz, akkor szépen kicseréltetem a tartót. Van nekem jó szakemberem, csak nagyon messze, és ezért a dologért most nem vinném el hozzá. De meg kell csináltatni, mert az autót meg használnom kell.
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4545 Dátum: 2011. szeptember 21. 11:29:49 am »

Üdv!

E23-nál az inspekciónullázáskor minden ok volt, de kb. 100 km után ismét ég az inspekciólámpa. Milyen meghibásodáskor villan ki ez a lámpa? Mik lehetnek az okok?

und

NEJLON OFF szerintetek milyen esélye van mechanikus TD adagolót feltenni TDS-re? Össze lehet hozni a computerrel? NEJLON ON

Előre is köszi!  Smiley
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Bacsek
Vendég
« Válasz #4546 Dátum: 2011. szeptember 21. 12:15:11 pm »

Sziasztok!

Tudnátok nekem segíteni? E23hoz kéne "kisebb" kormány, zavar a hajó feeling...
Melyik BMWvel egyezik még meg a ricni?
Előre is köszi!

üdv: Bacsek
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4547 Dátum: 2011. szeptember 21. 13:25:57 pm »

NEJLON OFF szerintetek milyen esélye van mechanikus TD adagolót feltenni TDS-re? Össze lehet hozni a computerrel? NEJLON ON
Előre is köszi!  Smiley
Ha jól olvastam, akkor a TD-nek tisztán mechanikus(+pneumatika?) vezérlése van, ahhoz köze nincs a computernek...Így nem is kell vele összehozni... A fizikai összeépítéshez pedig tudni kellene a (század)pontos méreteket, és innen már "csak" gépmunka+ hozzáértő szaki kérdése a dolog.

Turbódénes már fejtegette valahol a kérdést, de nem emlékszem pontosan merre... talán a nylontopicban? De ha ideér, biztosan hasznos tanácsokat ad.
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4548 Dátum: 2011. szeptember 21. 14:07:27 pm »

Ha jól olvastam, akkor a TD-nek tisztán mechanikus(+pneumatika?) vezérlése van, ahhoz köze nincs a computernek...Így nem is kell vele összehozni... A fizikai összeépítéshez pedig tudni kellene a (század)pontos méreteket, és innen már "csak" gépmunka+ hozzáértő szaki kérdése a dolog.

Turbódénes már fejtegette valahol a kérdést, de nem emlékszem pontosan merre... talán a nylontopicban? De ha ideér, biztosan hasznos tanácsokat ad.

Köszi!  Smiley

Azért kérdeztem így, mert nem tudom, most honnan veszi a fedcomp az adatokat, pl. a fogyasztást.
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #4549 Dátum: 2011. szeptember 21. 14:29:48 pm »

Üdv!

E23-nál az inspekciónullázáskor minden ok volt, de kb. 100 km után ismét ég az inspekciólámpa. Milyen meghibásodáskor villan ki ez a lámpa? Mik lehetnek az okok?

Ez milyen lehet?

http://www.ebay.de/itm/BMW-Service-Reset-OBD1-E28-E30-E34-E36-E38-E39-E46-Z3-/170699341220?pt=Elektrogeräte&hash=item27be793da4#ht_7075wt_1153
Naplózva

1985 E28 530i
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4550 Dátum: 2011. szeptember 21. 15:13:43 pm »

Nem az inspekciónullázással volt gondom. Már priviben jött egy megoldás, hogy lemerült a ceruzaakksi. Valószínű, nem bírja visszatölteni a 2000 mAh-st, a gyári 500-as kell bele.

Bár ettől függetlenül kérdezem, hogy az inspekció kivillanása milyen hibákra utalhat? (az oil service nem ég!)
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4551 Dátum: 2011. szeptember 21. 15:31:30 pm »

már ment privi
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4552 Dátum: 2011. szeptember 21. 15:59:54 pm »

Köszi, vizsgálom. Elképzelhető, hogy nem forrasztottam oda rendesen valamit.  undecided
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 21. 16:18:47 pm írta collins » Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4553 Dátum: 2011. szeptember 21. 19:21:04 pm »

Sziasztok!
Tudom,nem E24-nek kell a reset tool,de én innét vettem,és tökéletesen müködik az olajcserék alkalmaval.
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E24-E28-E34-E38-E39-E46-Service-Oil-Reset-Tool-key-/270822262611?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item3f0e43c753#ht_3412wt_1088
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4554 Dátum: 2011. szeptember 21. 19:53:13 pm »

Üdv!

E23-nál az inspekciónullázáskor minden ok volt, de kb. 100 km után ismét ég az inspekciólámpa. Milyen meghibásodáskor villan ki ez a lámpa? Mik lehetnek az okok?

und

NEJLON OFF szerintetek milyen esélye van mechanikus TD adagolót feltenni TDS-re? Össze lehet hozni a computerrel? NEJLON ON

Előre is köszi!  Smiley

Lehet hülye kérdés,de miért nem a tds adagolót teszed rendbe,plug&play?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4555 Dátum: 2011. szeptember 21. 19:56:16 pm »

Lehet hülye kérdés,de miért nem a tds adagolót teszed rendbe,plug&play?

Pusztán kíváncsi vagyok a véleményekre.
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4556 Dátum: 2011. szeptember 21. 20:21:32 pm »

Pusztán kíváncsi vagyok a véleményekre.

Ne csináld, sose lesz jó!
Az e38-ban pláne nem!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4557 Dátum: 2011. szeptember 21. 20:36:31 pm »

Ne csináld, sose lesz jó!
Az e38-ban pláne nem!

OK uram, vettem!  Wink
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4558 Dátum: 2011. szeptember 23. 16:32:10 pm »

Sziasztok!

Keresek E28 520imbe Hátsó gátlókat... Kayaba az eddigi legjobb ajánlatom 15/db áron.
Kérem aki ért hozzá pozícionálja a KAyabát nekem, hogy milyen minőségi kategőriába tartozik.
Naplózva

Bence
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4559 Dátum: 2011. szeptember 25. 17:52:15 pm »

Öööö,a hozzáértőket kérdem,hogy minden M21-en ilyen adagoló van?Komoly összegben fogadtam volna eddig,amíg nem láttam ezt a képet,hogy az enyémen soros adagoló volt confused 44,und valaki elmagyarázhatná nekem M21zseninek crazy2,hogy mitől jobb ez a kör adagoló,mint a soros,mert a tapasztalatom szerint(munkagépek/benzek idiot2)a régebbi mocikon voltak soros adagolók,sosem volt velük gond,az újabbak,és talán a kisebb lökettérfogatúak meg főleg kör,amikkel mindig gatya van.
Vagyis? shocked


* M21.jpg (259.63 KB, 1600x1200 - megtekintve 648 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!