p.t.kunta
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Válasz #4920 Dátum: 2012. február 25. 14:34:27 pm » |
|
Sziasztok! Az elmúlt héten sikerült hozzájutnom E21 hátsó nyíló ablakokhoz, de a beépítéshez szükséges gumigéder már nem volt meg. Hol juthatnék hozzá?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4921 Dátum: 2012. február 25. 15:13:38 pm » |
|
Vágd ki sima ajtókéderből és ragaszd össze palmatexszel. Esetleg walloth http://www.wallothnesch.com/ vagy gyári BMW ha újat szerenél. Foglalkoznak még veteránosok ajtókéderekkel, lehet érdemes lenne egynél bepróbálkozni.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #4922 Dátum: 2012. február 25. 16:41:32 pm » |
|
Eldugult fűtőradiátor? Rossz fűtéscsap? Azt, hogy a vízhőfok jó, azt honnan tudjuk? Termosztát tuti ok? Termosztát tuti,fűtéscsap nincs(direktbe megy)és a fűtőradiátohoz menő csövek is melegek!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #4923 Dátum: 2012. február 25. 16:44:53 pm » |
|
Kukkenzi bitte a hf tömítést. És/vagy a hf.-et,annak gátjait. Pl. [/quote] Motorcsere volt nem rég,és az előzővel sem volt tuti a fűtés és a hf hibátlan volt!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4924 Dátum: 2012. február 25. 18:44:44 pm » |
|
Termosztát tuti,fűtéscsap nincs(direktbe megy)és a fűtőradiátohoz menő csövek is melegek! Ha csak az odamenő cső meleg, akkor csak a fűtőradiátor lehet eldugulva, ha jól sejtem. Ha a visszatérő is meleg, akkor passz...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4925 Dátum: 2012. február 25. 18:53:30 pm » |
|
Fűtésboxban is el lehet törve a légterelő lemez, vagy akár a radiátor lamellái között is sok kosz gyűlhet össze. Javítottunk már olyan autót, aminek pl a klímája nem akart működni, pedig minden jó volt, a fűtésboxban a radiátoránál ~2cm (nem vicc!) növénymag, por, hajszál, darázs, légy, stb. volt összeállva, mint egy filcréteg...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4926 Dátum: 2012. február 25. 19:32:41 pm » |
|
Az szép meló lesz, a fűtésboxot kiszedni, kidzsuvázni... Én most vagyok túl rajta, nem volt egy leányálom.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #4927 Dátum: 2012. február 25. 20:22:10 pm » |
|
Köszönöm a válaszokat!Ettől féltem én is hogy a fűtésboxnál van valami!Akkor valószínű nálam is retek lesz a ludas,főleg ha azt az állapotot nézem mikor megvettem,mert magokban meg földben nem volt hiány! Sebaj úgy is jön a nyár!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #4928 Dátum: 2012. február 26. 19:58:39 pm » |
|
Esetleg a fűtéscsapnál lekötve kéne megfújni a f.radit, hogy tényleg el van-e dugulva.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #4929 Dátum: 2012. február 27. 18:40:52 pm » |
|
sziasztok! Találtam egy b20 as légtömegmérőt 0 280 202 031-es számmal, annak a csatija kis téglalap ... 5 lábas, az én légtömegmérőm ...056 végű, csati ugyanaz de 4 lábas és a kábelkötegben is 4 szál fut. működne?
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #4930 Dátum: 2012. február 28. 13:30:40 pm » |
|
sziasztok! Találtam egy b20 as légtömegmérőt 0 280 202 031-es számmal, annak a csatija kis téglalap ... 5 lábas, az én légtömegmérőm ...056 végű, csati ugyanaz de 4 lábas és a kábelkötegben is 4 szál fut. működne?
A 031 a jó.Ez van az L-Jet b20-b23-on.Haverom amikor megvette az e30-at,nem volt kerek,alapjárat,terhelés,elég rosszul ment.Ránézek az LMM-re,a szám nem stimmel,meg bontós cucc révén az volt ráírva,GTI .Az eladó srác szerint ez volt a rávaló . Csere a rávalóra,és láss csodát ,működött.Én egyébként úgy emlékszem,hogy csak 4 szál van bekötve,de holnapra biztosan meg tudom nézni neked.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4931 Dátum: 2012. február 28. 15:53:58 pm » |
|
Az l-jetes ltm jó motronichoz?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #4932 Dátum: 2012. február 28. 16:29:13 pm » |
|
Azt nem tudom Sam,csak azt hogy a 031 az az L-jetbe való.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #4933 Dátum: 2012. február 28. 17:37:42 pm » |
|
Én tegnap beszéltem a ltm- es sráccal akkor kérdeztem h milyen a csatija mondta h kis téglalap és h 5 pöcök van benne ,akkor leszaladtam és megnéztem a sajátomat az meg 4 pöckös. Neten sajnos nem találtam meg sehol a sajátomat 056-osat, hogy vajon miből lehet, viszont a 031-esre csak annyit találtam h 320i, na ebből nem derült ki hogy motronic vagy sem. http://www.unofficialbmw.com/all/motronic/all_motronic_part_numbers.html#BMW%20Air%20Flow%20Meterén itt nézetem.
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4934 Dátum: 2012. február 28. 17:53:13 pm » |
|
320i 2 litre (6 cyl) - 86-93 - Bosch - 0 280 202 083 - 13 62 1 710 539 - 2083
Szerintem neked ez kell. Az L-Jetes csatija ugyan olyan, mint a Motronicé. Legalábbis ránézésre.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
petrasdani
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
|
|
« Válasz #4935 Dátum: 2012. március 03. 20:17:51 pm » |
|
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy E30-ból származó M20B25-öt mennyire körülményes E28-ba átépíteni?
|
|
|
Naplózva
|
1986 BMW E28 518i
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4936 Dátum: 2012. március 03. 21:28:53 pm » |
|
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy E30-ból származó M20B25-öt mennyire körülményes E28-ba átépíteni?
Mi van benne most? -Ha M20B20 L-jet,akkor Szombat delelott megvan. -Ha M10B18 Karbi,akkor Szombat-vasarnap.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4937 Dátum: 2012. március 04. 17:18:57 pm » |
|
Ha M30B35,vagy M70,akkor eszedbe ne jusson!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
petrasdani
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
|
|
« Válasz #4938 Dátum: 2012. március 04. 19:24:25 pm » |
|
Mi van benne most? -Ha M20B20 L-jet,akkor Szombat delelott megvan. -Ha M10B18 Karbi,akkor Szombat-vasarnap.
Értem. M10B18 L-jet van benne, csak adódott lehetőség egy M20-ra
|
|
|
Naplózva
|
1986 BMW E28 518i
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4939 Dátum: 2012. március 12. 20:28:52 pm » |
|
E23 első széria. 1. kérdés: Szervó végállásoknál nagyin sivít, folyadékszint rendben, a pálcika a tartály közepén megmozgatva. Mintha nem lenne elég a szivattyú teljesítménye. Okozhatja ezt nem megfelelően feszes/túl feszes ékszíj? 2. kérdés: a főfékhenger és a fékpedál közötti rásegítőm halálán van. Mekkora szívás azt kicserélni, illetve mi a menete? 3. kérdés: váltókulissza perselyezésnek mi a menete, mit kell szétszedni hozzá? Előre is kösz!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4940 Dátum: 2012. március 12. 20:53:15 pm » |
|
2. kérdés: a főfékhenger és a fékpedál közötti rásegítőm halálán van. Mekkora szívás azt kicserélni, illetve mi a menete?
Nem nagy szívás Először a fékpedálnál szétkötöd (úgy mint a felső kuplungmunkahengert kötötted ) Majd a fékfolyadéktartályt leveszed (előtte kiszívod belőle a fékfolyadékot vagy gyors vagy, amikor lerántod ) Majd a főfékhengerről leveszed a 2 db fékcsövet, a főfékhengert a 2db 13-mas kulcsnyílású anyával Azt ki tudod húzni előre Majd a rásegítőt is le tudod csavarozni a tűzfalról Az is előre jön ki. Én az amcsiét felújítottam, de cserélheted is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4941 Dátum: 2012. március 12. 20:55:27 pm » |
|
És hogy újítod fel?
Akkor gondolom után légteleníteni is kell az egész fékrendszert.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 13. 06:37:30 am írta gagus »
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4942 Dátum: 2012. március 12. 21:00:04 pm » |
|
Had sírjon akkor engedi el a túlnyomást.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4943 Dátum: 2012. március 12. 21:06:52 pm » |
|
OK, de a nyilvánvaló presztízsveszteségen kívül más baja nem lesz? Mi okozhatja? Érezhetően nehezebben tekerhető a kormány a hang meglétekor..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4944 Dátum: 2012. március 12. 21:08:23 pm » |
|
Csak végállásban?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4945 Dátum: 2012. március 12. 21:16:40 pm » |
|
Igen. Mindkét végállásban, utolsó fél kormányfordulatnál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4946 Dátum: 2012. március 13. 05:51:39 am » |
|
... Érezhetően nehezebben tekerhető a kormány a hang meglétekor..
Okozhat ilyet az ékszíj ... meg kellene hallgatni, hogy hol visít... a túlnyomásszelep elvileg csak akkor visít, ha már végállásban koppant a kormánymű (legalábbis a francián)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 13. 05:55:18 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4947 Dátum: 2012. március 13. 06:38:39 am » |
|
Köszi a válaszokat!
A váltóperselyezésre van valakinek tapasztalat?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4948 Dátum: 2012. március 13. 12:10:19 pm » |
|
Esztergáltatni tudsz hozzá perselyeket vagy megveszel mindent újban. És hogy újítod fel?
Akkor gondolom után légteleníteni is kell az egész fékrendszert.
Háááát, ügyesen Már nem rémlik, honnan vettem hozzá a cuccokat. Igen, utána légtelenítés, de ha már ott vagy akkor a teljes folyadékot lecserélni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #4949 Dátum: 2012. március 13. 19:57:58 pm » |
|
Igen. Mindkét végállásban, utolsó fél kormányfordulatnál.
Ne tartsd rá a kormányt a szélső helyzetben . Egyébként ,feszítsd meg a szervó ékszíját .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|