Bublas
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
|
|
« Válasz #5280 Dátum: 2012. október 09. 15:55:37 pm » |
|
szerintem a 2-s a tömítés, és egy részből van! Legalábbis, nekem van 2 bontott sibedám és azon így látom!
|
|
|
Naplózva
|
E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5281 Dátum: 2012. október 09. 19:42:48 pm » |
|
Sziasztok! Régi, kopott motort meglehet gyűrűzni felfúrás nélkül? vagy beszorulhat a hengerbe az új gyűrű? és érdemes-e egyáltalán?
Nem kell fúrni,jellemzően,elég hónoltatni,de el kell vinni gépműhelybe,vagy valakihez,aki tutira meg tudja mérni,ha nem túl kopott a cucc,akkor elég lehet a hónolás. ha már olyan kopott,hogy fúrni kell,akkor kell dugattyú is,meg minden földi jó. Ha szétszeded,hajtókar csapágysort is cserélj,megéri.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
robauto2012
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Válasz #5282 Dátum: 2012. október 14. 12:31:09 pm » |
|
tudna segíteni vki?e21 zárszett (gyújtáskapcsoló,ajtózárak,csomagtérzár)kompatibilis az E12-ével??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
robauto2012
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Válasz #5283 Dátum: 2012. október 15. 18:24:21 pm » |
|
helllo! tudna segíteni vki?e21 zárszett (gyújtáskapcsoló,ajtózárak,csomagtérzár)kompatibilis az E12-ével??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bucibigyó
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #5284 Dátum: 2012. október 15. 21:04:31 pm » |
|
Húszdé motorhoz keresek vezérlési sematikus rajzot. (jelek, forgásirányok, esetleg belső forgó elemek szerelése, stb.) Holnap kezdenénk összerakni a blokkot, de még nem volt dolgunk ilyennel. Legalább egy linket.... Segítsetek légyszi. Kösz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5285 Dátum: 2012. október 16. 18:34:34 pm » |
|
E28 segédirányítókar szilent.
Ma cseréltem, az előző kb 5000 km-t bírt. Meyle volt, most is az ment bele, ennél tartósabb megoldáson agyalok.
Kemény műanyagból vagy poliuretánból megcsinálni esetleg...
Nincs valakinek ötlete?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5286 Dátum: 2012. október 16. 18:50:41 pm » |
|
ha valaki megcsinaltatja jelentkezem 1 szettre
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5287 Dátum: 2012. október 16. 19:05:28 pm » |
|
1 db van belőle...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5288 Dátum: 2012. október 16. 19:28:42 pm » |
|
Megvizsgáltam ma sajátkezűleg, de az is gumi...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5289 Dátum: 2012. október 16. 21:01:00 pm » |
|
Csapágyat beültetni? (Mint a zsigáknál ott bevált)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 17. 14:59:22 pm írta Gisti »
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5290 Dátum: 2012. október 17. 05:14:50 am » |
|
pcm (teflon) perselyt javasolnék. a forgatóerőn kívül mekkora (a csapágy tengelyével párhuzamos) oldalerőket kap a kar?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5291 Dátum: 2012. október 21. 22:31:02 pm » |
|
e21 23i be tennék előre gyárinál nagyobb féket. Mit, hogyan, miből? 15"-ba férjen bele egyelőre nem szeretnék 5 furatot szóval maradnék a 4*100nál. Nem gond ha esztergáltatni kell... Köszönöm:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 22. 09:41:53 am írta RaddiR »
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Addorjan
Nem elérhető
Hozzászólások: 184
|
|
« Válasz #5292 Dátum: 2012. október 27. 10:48:57 am » |
|
Hello! Nincs valakinek fotója E21 323i biztonsági öv csavarok-alátétekről melyik hogyan milyen sorrendben jön? Etk-nak nem hiszek Jöhet priviben vagy szeles@adorjan.huEzer thx
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szamitogepandris
Nem elérhető
Hozzászólások: 524
|
|
« Válasz #5293 Dátum: 2012. október 27. 16:31:48 pm » |
|
Cs,
Erre en is kivancsi lennek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #5294 Dátum: 2012. október 27. 21:39:48 pm » |
|
E28 segédirányítókar szilent.
Ma cseréltem, az előző kb 5000 km-t bírt. Meyle volt, most is az ment bele, ennél tartósabb megoldáson agyalok.
Kemény műanyagból vagy poliuretánból megcsinálni esetleg...
Nincs valakinek ötlete?
Febi-Bilstein tartósan orvosolja a problémát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gegE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
|
|
« Válasz #5295 Dátum: 2012. október 29. 14:25:49 pm » |
|
Sziasztok! segítséget szeretnék kérni! most raktam be a műszeregységet. gyújtásra az összes mutató ugrik egyet (kivéve a km mutató, és ez meg sem mozdul.) a műszeregység belülről jó, most jött Gisti-től akinek még egyszer Nagyon Szépen Köszönöm! a difiben a jeladó jelet ad! sárga csatlakozón sem találtam semmi rendellenességet, esetleg van hozzá tartozó biztosíték? vagy mi lehet a gond hogy nem látom a sebességet? és egy másik kérdés hogy valakinek csinált -e már olyat hogy ha jön a kicsit hidegebb a központi zár ki be zárogat. Előre is Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gegE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
|
|
« Válasz #5296 Dátum: 2012. október 29. 17:22:27 pm » |
|
* áramot esetleg kap valahonnan? vagy csak a difiből származó jeladóból való jel van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gegE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
|
|
« Válasz #5297 Dátum: 2012. október 30. 11:12:25 am » |
|
12 Voltot érintgettem a difiben lévő jeladó vezetékéhez(közben bent figyelte valaki), meg se mozdult a km mutató, jelet adja a jeladó. még arra jöttem rá hogy a vészvillogó visszajelző a műszeregységben (a két index nyíl között, az sem működik), de ha lehúzóm a sárga csatlakozót a műszeregység hátuljáról (4 vezeték megy bele), és a műszeregység hátulján vezetékkel árammal próbálgatom, úgy felvillan. de már abban se vagyok biztos jót néztem-e a km óra csatlakozónak. Egy sárga csatlakozó? mellette egy ugyan olyan kék. a difijeladó kábele megy a hátsó ülés alá, ott is megnéztem ott van egy csatlakozó az sincs szétcsúszva. esetleg még valami tanács mit nézzek meg? tanácstalan vagyok
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 30. 11:17:15 am írta gegE28 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5298 Dátum: 2012. október 30. 12:12:48 pm » |
|
Geg
A műszeregységedbe csatlakozó sárga csati csak a digitális órát (amiben van, ott a BC-t) látja el memóriafeszültséggel (piros/fehér), rádió állásba fordított kulcsnál működési feszültséggel (lila/szürke),bekapcsolt világításnál pedig "dimmelt" háttérvilágítással (szürke/piros), valamint testtel (barna). Tehát ezen a csatin csak kifelé megy jel az órából.
A műszeregység működéséhez szükségek jelek, feszültségek a fehér, illetve kék csatlakozón érkeznek.
A sebességmérő jeladója ugyebár a diffiben van, arra pedig 2 szál megy. Egy barna és egy barna/piros. Ez nem pozitív, hanem test szál, ugyanis a sebességadó a testet szaggatja, a sebességmérőhöz szükséges pozitív pedig ott van az órában. Ez a barna, barna/piros vezetékpáros összesodorva érkezik a difitől a műszeregység fehér színű csatlakozójába.
Másik. Az óraegységben a két irányjelző között nem a vészvillogó visszajelzője van, hanem a check controllé ( CC), ami alapvetően csak az M30 motorral szerelt típusokban van, a "kisebb motoros" modelleknél ez az opció extra volt, de csak egy bizonyos évjárat után. 518/518i-ben pl. sosem volt.
Mit nézz meg? a biztosítékokat a motortérben, valamint mérj egy szakadást a jeladó kábelen a diffi és a fehér csati között a megfelelő lábakon. Ha minden oké, akkor döglött maga a sebességmérő egység, ami nem ritka esetben egyik pillanatról a másikra elhal minden előjel nélkül.
Remélem tudtam segíteni.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gegE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
|
|
« Válasz #5299 Dátum: 2012. október 30. 14:56:57 pm » |
|
Köszönöm a kielégítő választ! Most már értem hogyan is működik. biztosítékok rendben vannak, még majd megnézem a jeladótól van-e szakadás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tamas
Vendég
|
|
« Válasz #5300 Dátum: 2012. október 30. 17:12:55 pm » |
|
Sziasztok. adott egy e21 1,8i k-jet. A tünet, hogy hidegen nagyon nehezen indul. Elözmény: kevés volt benne a benzin és szörcsögött a benzinszivattyú,tankoltam bele és azota indul nehezen.de ha beindult(nagyon nehezen) és utánna mindjárt leállitom utánna pöccre indul, 1-2 óra múlva is. De 8 óra mulva már nem csak megint nehezen. Menet közbe semmi hibát nem produkál. mit érdemes megnéznem? köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5301 Dátum: 2012. október 30. 20:37:36 pm » |
|
Sziasztok. adott egy e21 1,8i k-jet. A tünet, hogy hidegen nagyon nehezen indul. Elözmény: kevés volt benne a benzin és szörcsögött a benzinszivattyú,tankoltam bele és azota indul nehezen.de ha beindult(nagyon nehezen) és utánna mindjárt leállitom utánna pöccre indul, 1-2 óra múlva is. De 8 óra mulva már nem csak megint nehezen. Menet közbe semmi hibát nem produkál. mit érdemes megnéznem? köszi
AC pumpa mellett a nyomás tartó kütyü,vissza engedi az üzemanyagot.?
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5302 Dátum: 2012. október 30. 20:44:59 pm » |
|
Sziasztok. adott egy e21 1,8i k-jet. A tünet, hogy hidegen nagyon nehezen indul. Elözmény: kevés volt benne a benzin és szörcsögött a benzinszivattyú,tankoltam bele és azota indul nehezen.de ha beindult(nagyon nehezen) és utánna mindjárt leállitom utánna pöccre indul, 1-2 óra múlva is. De 8 óra mulva már nem csak megint nehezen. Menet közbe semmi hibát nem produkál. mit érdemes megnéznem? köszi
Még olyan tippem lenne hogy az injektorfúvókáknál esetleg elengedi a nyomást és a benzin befolyik a hengerbe. Nézd/Szagold meg az olajad hogy higabb-e és van-e benzin szaga
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5303 Dátum: 2012. október 30. 23:03:45 pm » |
|
Kérdésem a következő: mit csinálnak előbb a nagyok? Üregvédelem vagy alvázvédelem? Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #5304 Dátum: 2012. október 31. 21:30:32 pm » |
|
Szerintem először az alvázvédelmet kellene megcsinálni, mert ha a viaszos üregvédő ráfolyik a lemezekre, nem tudsz rá festeni vagy épp alvázvédőzni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5305 Dátum: 2012. november 01. 00:11:32 am » |
|
Szerintem először az alvázvédelmet kellene megcsinálni, mert ha a viaszos üregvédő ráfolyik a lemezekre, nem tudsz rá festeni vagy épp alvázvédőzni.
Köszönöm! Hasonló gondolat menet miatt fogalmazódott meg
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5306 Dátum: 2012. november 01. 01:32:16 am » |
|
üregvédelem mindig a vége!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Tamas
Vendég
|
|
« Válasz #5307 Dátum: 2012. november 01. 10:43:01 am » |
|
Még olyan tippem lenne hogy az injektorfúvókáknál esetleg elengedi a nyomást és a benzin befolyik a hengerbe.
Nézd/Szagold meg az olajad hogy higabb-e és van-e benzin szaga
köszi mindenkinek megnézem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5309 Dátum: 2012. november 06. 20:06:11 pm » |
|
Bekérne pár órát,de fel lehetne építeni egy rendes V motort aluból,ezzel a technikával........
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|