CápaBMW fórum
2024. március 28. 09:51:16 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2672919 alkalommal)
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5550 Dátum: 2013. május 12. 07:53:29 am »

Geg: Szerintem is kardáncsapágy lesz az, nekem is akkor csinálta ugyanezt, amikor kiaszakadt a gumiágya.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5551 Dátum: 2013. május 12. 11:06:10 am »

Csak a löket más, vezérlő is ugyanaz.

Köszönöm!

Akkor a fej és veztengely is ugyanaz?!?!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5552 Dátum: 2013. május 12. 12:15:17 pm »

A motronicosnak más a vezérműtengelye, b23-ból meg csak l-jetes vagy k-jetes létezett.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Kókusz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


« Válasz #5553 Dátum: 2013. május 14. 16:20:42 pm »

Sziasztok! E21-nél második szériás ajtóból lehet elsőt gyártani? Tudom, hogy az üveg és az emelőszerkezet más, de a tükör helyére a műanyag háromszögeket be lehet pattintani? A króm tükör helyét pedig gondolom ki lehet fúrni. Köszi a segítséget   Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013. május 14. 16:31:03 pm írta Kókusz » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5554 Dátum: 2013. május 15. 08:00:36 am »

Erről ki, mit tud?

http://www.weberservice.hu/news.php?readmore=1

Versenyautóba gondoltam.
Naplózva

Főmordor.
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5555 Dátum: 2013. május 15. 08:13:31 am »

Az mért jó hogy nem forr fel? Éppúgy megkapja a HF a hősokkot és behal/reped   ha nem veszed érsze hogy melegszik...  Vagy csak ha kijön a víz attól hal be és a HF kibírja a 180at ? huh
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5556 Dátum: 2013. május 15. 08:18:41 am »

Az árából meg kb veszel még egy is mocit.  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5557 Dátum: 2013. május 15. 08:33:30 am »

Nyílván nem 180 fokig akarom melegíteni. A tanyán lévő E30-ak motorját többször buggyantottuk meg, az ellen gondoltam.

A HF a 200-at is kibírja, de ha 105-nél elpárolog a víz, akkor átég a tömítés.

Tudom, hogy drága és egy M44 kijön az árából.
Naplózva

Főmordor.
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5558 Dátum: 2013. május 15. 09:05:06 am »

A hf bírja a hőt, azt nem bírja, hogy a forrás során keletkező buborékok helyén nem kap hűtést. azt lehet tudni "miből van"? mert amit eddig találtam róla, az csak ugyanazt szajkózza... mert az oké, hogy vízmentes és nem is mérgező, de pl milyen fajhője/tágulási együtthatója, stb van?  confused

Ill néztem, hogy nincs "lejárati ideje", innentől kezdve le kell dugózni a túlfolyót, nehogy egy csepp is kárba menjen... ( a leírás szerint úgy sem generál túlnyomást a rendszerben)
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5559 Dátum: 2013. május 15. 09:39:46 am »

A hf bírja a hőt, azt nem bírja, hogy a forrás során keletkező buborékok helyén nem kap hűtést. azt lehet tudni "miből van"? mert amit eddig találtam róla, az csak ugyanazt szajkózza... mert az oké, hogy vízmentes és nem is mérgező, de pl milyen fajhője/tágulási együtthatója, stb van?  confused

Ill néztem, hogy nincs "lejárati ideje", innentől kezdve le kell dugózni a túlfolyót, nehogy egy csepp is kárba menjen... ( a leírás szerint úgy sem generál túlnyomást a rendszerben)

Nem tudom. Én sem találtam róla semmit. Valami szintetikus cucc lehet. Elméletileg nincs vagy minimális a hőtágulása.
Naplózva

Főmordor.
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5560 Dátum: 2013. május 15. 13:35:53 pm »

Kérdés, hogy egy zárt, nyomásra tervezett hűtőrendszer hogy viselkedik nyomás nélkül.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #5561 Dátum: 2013. május 16. 06:22:05 am »

Egyszer láttam a tv-ben erről egy filmet. Akkor müködik rendesen ez a hűtőközeg, ha előtte a hozzávaló mosófolyadékkal kitisztítjuk az egész rendszert, hogy ne maradjon benne víz és egyéb szennyeződés. Gondolom ezt külön kell megvenni.
A mosófolyadék szürés után többször felhasználható.
Maga a lé biztos jó csak igen költséges. shocked
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5562 Dátum: 2013. május 19. 10:49:17 am »

Erről ki, mit tud?

http://www.weberservice.hu/news.php?readmore=1

Versenyautóba gondoltam.

Profi motorsportban mit használnak?  44
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5563 Dátum: 2013. május 21. 19:21:36 pm »

Egy olyan gondom támadt fék ügyben hogy,fel van töltve ki van légtelenítve de mégsem keményedik fel rendesen a pedál menet közben flaszterig taposom akkor lassit.
Körbe a 4 féknyeregben új karmantyúk vannak... egyedül a főfékhengerhez nem nyúltam...
Átereszthet a főfékhenger? szorulnak a dugattyúk a nyergekben?

Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5564 Dátum: 2013. május 22. 19:19:47 pm »

Kérdés,
Motor felfúrással kapcsolatban mik a tapasztalatok? m20-ról lenne konkrétan szó.Fúrás utáni élettartam?
Fúrás b20->b25re...
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #5565 Dátum: 2013. május 22. 20:00:30 pm »

Nem a fúrás a gond, hanem az, hogy milyen alkatrészekkel (dugattyú, gyűrűk, csapágyak) rakjátok össze. Persze, a gyári futásteljesítményt nehéz elérni, de 2-300000km elérhető Kolbenschmidt, Mahle vagy Goetze alkatrészekkel.
Naplózva
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #5566 Dátum: 2013. május 26. 18:12:47 pm »

Csaó
Lengéscsillapító felújitással kapcsolatban van vkinek tapasztalata? Érdemes-nem,megéri-e?
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #5567 Dátum: 2013. május 26. 18:41:46 pm »

Nekem a cápáét itt csinálták, eddig elégedett vagyok.

http://www.lindor.hu/
Naplózva

1985 E28 530i
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #5568 Dátum: 2013. május 29. 19:07:43 pm »

M30 Motronic 1.0 CO érték beállításnak van valami fortélya? A légtömegmérőn úgy tudom van egy állító csavar, azon kívül mással lehet még korrigálni?
Naplózva
gegE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



« Válasz #5569 Dátum: 2013. május 31. 10:16:11 am »

Geg: Szerintem is kardáncsapágy lesz az, nekem is akkor csinálta ugyanezt, amikor kiaszakadt a gumiágya.
Holnap lesz időm és aláfekszek leveszem a kardánt. (tavaly nyáron cseréltem csapágyat, valami 5600 ft volt, lehet ez lehet a gond hogy "gagyi? vagy ilyen hamar tönkremennek? esetleg milyen márkát ajánlotok?)
elkezdett menet közben csiszolódó hangot adni a váltó felöl, ha benyomom kuplungot akkor elmúlik, úgyhogy a váltót is le kell szednem, valami ötlet ezt mi csinálhatja? ( eddig olyan volt ha üresben felengedtem kuplungot csörgött nagyon, de most már menet közben is van ez a csiszolódó hangja.)
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5570 Dátum: 2013. május 31. 11:24:53 am »

kinyomócsapágy
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5571 Dátum: 2013. május 31. 12:37:16 pm »

Csaó
Lengéscsillapító felújitással kapcsolatban van vkinek tapasztalata? Érdemes-nem,megéri-e?

Én meg itt: http://karaszy.hu/hu/

Ez sem lett szar. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5572 Dátum: 2013. május 31. 20:19:02 pm »

kinyomócsapágy

A fehéren ugyanez van és új kinyomó van benne, ez nyelestengely csapágyas, szerencsére váltófelrakás után derült ki, hogy szar Cheesy A tiéd is lehet az! Csörög rendesen? Gyorsításnál is erősödik? Az enyém 4-ben halálos Cheesy
Naplózva

70/627-5355
gegE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



« Válasz #5573 Dátum: 2013. június 02. 07:53:26 am »

Csak üresben csörög ha nincs benyomva a kuplung, de akkor nagyon. menetközben inkább csiszolodó hangja van. Cheesy
Naplózva
gegE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



« Válasz #5574 Dátum: 2013. június 04. 11:09:14 am »

ez milyen turbó lehet? az enyémen nem ilyen van és neten sem találtam képet ami m21 és ilyen lett volna.


* 249104_512080845514413_523524470_n.jpg (75.4 KB, 800x600 - megtekintve 670 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2013. június 04. 14:08:12 pm írta gegE28 » Naplózva
gegE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



« Válasz #5575 Dátum: 2013. június 04. 19:58:10 pm »

senki nemtudja? :-S nem a pontos tipus kéne hanem hogy min lehetett ez vagy m21re gyárilag raktak ilyet?
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5576 Dátum: 2013. június 05. 18:01:23 pm »

Még nem láttam ilyet egy M21-en sem, szerintem nem volt ilyen.
Naplózva

70/627-5355
gegE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



« Válasz #5577 Dátum: 2013. június 06. 07:14:11 am »

na majd ha itthon lesz megvizsgálom milyen is pontosan, ahogy gyors átnéztem a turbó felfogatás egy az egyben ugyan olyan.
« Utoljára szerkesztve: 2013. június 06. 09:12:55 am írta gegE28 » Naplózva
Andi & Laci
Andi és Laci

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



« Válasz #5578 Dátum: 2013. június 08. 12:52:17 pm »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a következőkhöz:

E28 525i-be (M30B25) szeretnék E34 535i (M30B35, 1989-es) motort építeni. Az E28 kézi váltós, és az is maradna, az E34 automata volt.

Miket kellene még beszereznem az E34-ből hozzá? A lendkerék, váltó, kardán, diffi és a kipuff rendszer, valamint az üzemanyag szivattyú maradhat-e az 525i-jé?
Az első-hátsó futóműből mi az, ami átalakítás nélkül beszerelhető lenne, ill. a kormányoszlop egyezik-e?

Köszi, Üdv!
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5579 Dátum: 2013. június 08. 15:34:42 pm »

Mivel M30 volt benne, így valamennyivel egyszerűbb dolgod van, de pár dolog így is sántít.

A lendkerék és kuplung maradhat a cápáé (kérdés, hogy a kuplung bírni fogja-e), váltó + kardán + difi is maradhat viszont a kipufogórendszer nem. Egycsöves rendszer van a 25i alatt, nem? Azt növelni kéne. A 35i motor gyári kipufogóleömlője maradjon és az ahhoz tartozó első csőtag (kicsit alakítani kell majd a tűzfalnál). Onnan dupla 50-es csővel csináljatok egy kipufogórendszert. Üzemanyag szivattyú és a rendszer is maradhat.
Hátsó futóműnél a két lengőkar bemegy és a teleszkóp a rugókkal, elsőnél is vannak egyezések, de én a gólyalábat nem bántanám, maradhat a cápáé. Kormányoszlopot miért kérded? Mikori évjárat az E28?
Ha bekerül a 35i növeld a fékeket is, pl az E34 535i fékei passzolnak.

A 25i motorról jó lesz a baloldali motortartóbak (alu és gumi is) viszont jobbos bakot csinálnod kell hozzá. A cápa vízcsövei és a HF végén lévő vízkönyök jó lesz a 35i-re. A 25i vízhűtője és viszkója is maradhat.

Az E34-ből a komplett motor kell neked mindenével és a kipufogó rendszerének egy darabja. Az első dob utánig pl...

Naplózva

70/627-5355
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!