CápaBMW fórum
2024. március 29. 00:50:14 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2673890 alkalommal)
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5880 Dátum: 2014. február 13. 20:20:20 pm »

Sziasztok!

E30 M20B23 L-jet motort találtam komplett felújítás után, kuplungszerkezettel. Milyen finomságok várnának rám, ha K-jetre való visszaalakítás után be akarnám lógatni az enyémbe? Motortartó? Kuplung? Köszi előre is.



m20-m20 miden azonos a befecskendező rendszeren kívül...e21 motortartó bakokat ráteszed és kompatibilis...
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5881 Dátum: 2014. február 13. 22:25:09 pm »

Ezt sem hittem volna, hogy collins ilyet ír valaha. Cheesy

Amúgy igaza van. Ki kell herélni. Ja és 30 ezernél többet ne adj érte, mert kb 5 órás művelet. Cheesy

Most miért mindig engem? Cheesy
Egyébként azóta sem értem, hogy ezt mégis hogy gondolták. Amit pedig nem tudok elképzelni sem, hogy a teszt km-ek alatt hogy nem hullott szét egy motor sem.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5882 Dátum: 2014. február 13. 23:13:22 pm »

Most miért mindig engem? Cheesy
Egyébként azóta sem értem, hogy ezt mégis hogy gondolták. Amit pedig nem tudok elképzelni sem, hogy a teszt km-ek alatt hogy nem hullott szét egy motor sem.

Mert ez életed első innovációellenes megmozdulása. Cheesy

Egyébként aki látott már ilyet szétszedve az el nem tudja képzelni, hogy ezt hogy gondolták. Sad
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5883 Dátum: 2014. február 13. 23:51:26 pm »

Ez nem innováció, baromság. Hitvány, műanyag fos.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5884 Dátum: 2014. február 14. 00:19:10 am »

Már kezdem érteni,hogy annó a főnököm,hogyan tudott vagy 3millkót rákölteni ~1.5 év alatt az E38 30dezsőjére,meg akkoriban az még csúcs technika volt,le is húzták mint a sz@ros gatyát  Cheesy,alig 8évvel később meg már mint ujjgyakorlat említjük,hogy ki kell venni belőle a lapkákat.Emlékszem,mondta,hogy a szívósorral van valami,de a fél motort meg kellett generálozni  Cheesy,egy misi nem takarta be akkoriban  Roll Eyes,bár a szerelőnek kinézett belőle egy lapostévé is minimum. Cheesy
Meg ő is okos volt,nyekergett a szervó benne,mondom neki kevés az olaj,á,majd ő tudja,fel trélereztette a nagyfaluba,valami szervízbe,mindjárt tettek bele neki egy új szivattyút,meg szíjakat,szíjtárcsákat,valami 4 kilcsiért+ tréler,büszke is voltam,hogy milyen jól karban tartotta a gépet,keményen meg is dolgoztam érte. Tongue
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
tom

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1244



« Válasz #5885 Dátum: 2014. február 14. 08:20:14 am »


Sziasztok!

Kinek van tapasztalata hogy lehet kivenni az ABS jeladót, (első, hátsó) egyben. ( darabolni, összetörni, szétverni én is tudom )
Naplózva

Tom
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #5886 Dátum: 2014. február 14. 11:42:02 am »

Sziasztok!

Kinek van tapasztalata hogy lehet kivenni az ABS jeladót, (első, hátsó) egyben. ( darabolni, összetörni, szétverni én is tudom )

nem szeretem feladatok koze tartozik mivel nem mindig sikerul egeszben kiszedni...normal esetben nem is kell kiszedni ,hacsak nem komplett kerekagyat kell cserelni valami miatt...ha az ellenalasa stimmel akkor hagyni kell..

sokat kell folyadekban aztatni ,hogy a korulotte levo rozsda fellazuljon, ami a szoros illeztes miatt nagyon szorosan fogja....az ujjabb tipusok mar lazan annak illesztve ,de ennek ellenere alltalaban csak roncsolassal lehet oket kiszerelni,...amugy is erzekenyek mindenfele nemkivan rezonanciara.../kalapacs..stb./...

szerintem.
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #5887 Dátum: 2014. február 14. 12:11:13 pm »

Melyikből ? Mert a cápákból nem tudod egyben kiszedni...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
tom

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1244



« Válasz #5888 Dátum: 2014. február 14. 13:54:23 pm »

Hogy tudom kimérni melyik szar? cápa és szeretném homokoltatni az egészet. 
Naplózva

Tom
Turi Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Csabcser


« Válasz #5889 Dátum: 2014. február 20. 22:37:57 pm »

Sziasztok!524td e28 kb 500km utàn elkezdi lefogazni a generàtor szíjat nem egyből csak ilyen sumàkul.Mitől lehet tàrcsàt nem làtom kopottnak.Màr a harmadik szíjat cserélem..
Naplózva

Csabcser
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #5890 Dátum: 2014. február 21. 09:27:05 am »

Vonalban futnak a tárcsák?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Turi Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Csabcser


« Válasz #5891 Dátum: 2014. február 21. 11:13:27 am »

Figyelj ahogy néztem igen,de megnéztem a Passatomon is látsz benne valamennyi eltérést optikai csalódás miatt,de ha nem is futna vonalban akkor le is dobná vagy eltépné nem?Nekem legalábbis az e30 ilyenért elszabta már 300 km után.
Naplózva

Csabcser
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #5892 Dátum: 2014. február 21. 11:29:35 am »

Csaba a mérete biztosan megfelelő?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Turi Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Csabcser


« Válasz #5893 Dátum: 2014. február 21. 18:09:25 pm »

Na látod itt a kánya,volt fent egy mikor megvettem elég szarul nézett ki le volt fogazódva fel lett rakva rá egy kicsivel nagyobb,azzal koppra kiment a feszítő,de most ezt is leszedte,ma ráakartuk tenni ami jó de a generátort csak félig lehet behúzni a csúszkáján.Attól félek ezt is leszedi teljesen.
Naplózva

Csabcser
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #5894 Dátum: 2014. február 21. 18:49:53 pm »

10x995-ös ékszíjat hoz hozzá a program, 10x865-öt a szervószivattyúra, a klímára pedig 13x800-at.  Smiley
Naplózva
Turi Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Csabcser


« Válasz #5895 Dátum: 2014. február 21. 19:05:14 pm »

De itt nincs klíma volt benne,de már nincs.
Naplózva

Csabcser
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #5896 Dátum: 2014. február 21. 19:50:37 pm »

Akkor azt a szíjat nem teszed fel..
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
B.Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Válasz #5897 Dátum: 2014. február 22. 09:47:18 am »

Sziasztok!

Megtudná nekem mondani valaki, hogy az e21 5 gangos spirálos váltója (m10-es motorra), és az e30 szintén 5 gangos, de nem spirálos váltója (ugyancsak m10-es motorra) között mi a különbség? Ha van spirálos hátlapom, az átrakható az e30-aséra? Vagy nem lehet átalakítani?

Üdv:

    Csabi
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5898 Dátum: 2014. február 22. 18:07:34 pm »

Sziasztok!

Megtudná nekem mondani valaki, hogy az e21 5 gangos spirálos váltója (m10-es motorra), és az e30 szintén 5 gangos, de nem spirálos váltója (ugyancsak m10-es motorra) között mi a különbség? Ha van spirálos hátlapom, az átrakható az e30-aséra? Vagy nem lehet átalakítani?

Üdv:

    Csabi

Nem, sajnos nem rakható át, az E30 váltó nem csak a spirál elhagyásában különbözik, hanem egy teljesen másik típus.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
B.Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Válasz #5899 Dátum: 2014. február 22. 18:37:31 pm »

Nem jó hír, de köszönöm a segítséget!!

Csabi
Naplózva
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #5900 Dátum: 2014. február 23. 14:09:09 pm »

 GTS-G40 11'H ez  van a difimre irva.ez valami tuning cucc hogy gts vagy sima difi?
« Utoljára szerkesztve: 2014. február 23. 14:17:55 pm írta fura » Naplózva

06305678912
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #5901 Dátum: 2014. február 24. 08:13:08 am »

GTS-G40 11'H ez  van a difimre irva.ez valami tuning cucc hogy gts vagy sima difi?

Ha jól tudom,ez csak az önténynek (magának az anyagösszetételnek g=grauguss (szürkeöntvény) )
a száma.A blokkokon is kell hasonló "g" betűnek szerepelni valamilyen számmal,attól függ milyen ötvözet.

A belseje a lényeg. Wink
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #5902 Dátum: 2014. február 24. 20:31:59 pm »

Ha jól tudom,ez csak az önténynek (magának az anyagösszetételnek g=grauguss (szürkeöntvény) )
a száma.A blokkokon is kell hasonló "g" betűnek szerepelni valamilyen számmal,attól függ milyen ötvözet.

A belseje a lényeg. Wink
hát egy nagy 7-es van a tetején.sajnos nem találtam s betüt sehol:( köszi a választ:)
Naplózva

06305678912
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #5903 Dátum: 2014. február 24. 21:08:59 pm »

Pedig nem egy űrkutatás kideríteni milyen a bele... Ha autón van, akkor emeld fel a hátulját, és tekerd meg az egyik oldalon a kereket. Ha meg nincs, akkor az egyik oldali kihajtást. Vagy vedd le a hátlapot, akkor látszik, hogy CO vagy igazi sperr.  Cheesy
Naplózva

1985 E28 530i
Turi Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Csabcser


« Válasz #5904 Dátum: 2014. február 24. 21:38:53 pm »

No.Hétvégén kicseréltem,a kis sűrű fogas szíjat szétkapta 30km alatt -10 fog kapásból,viszont utána a garázsomban volt egy új szíj nem tudom milyen szíj lehet szegény édesapám tehette még el.Feltettem azt a képen láthatjátok a szélesebb fogazású nem ilyen szíj hasonló,na most ezzel már próbáltuk amennyit egy hegesztés alatt álló autóval lehet próbálni,most úgy néz ki jó.Még nem kérte ki magának az öreg kék vérű sm_68


* 150_8179.JPG (51.06 KB, 400x266 - megtekintve 659 alkalommal.)

* tb6217mc_sze_top_belt_10x925_ekszij_---top_belt_ekszij.jpg (24.79 KB, 459x455 - megtekintve 651 alkalommal.)
Naplózva

Csabcser
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #5905 Dátum: 2014. február 24. 22:27:27 pm »

Pedig nem egy űrkutatás kideríteni milyen a bele... Ha autón van, akkor emeld fel a hátulját, és tekerd meg az egyik oldalon a kereket. Ha meg nincs, akkor az egyik oldali kihajtást. Vagy vedd le a hátlapot, akkor látszik, hogy CO vagy igazi sperr.  Cheesy
tudom hogy nem sperr
Naplózva

06305678912
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #5906 Dátum: 2014. március 01. 18:04:10 pm »

A tanácsotokat szeretném kérni.
Javítok egy öreg Toyota Corolla GT-t, gyakorlatilag teljes felújítás volt rajta. A tulaj most beállított egy rakás futóműalkatrésszel. Mindenhová (előre-hátra, kitámasztókarokhoz, összekötőkhöz) G-szemes csuklókat hozott.
Ez utcai autóhoz mennyire jó? Gondolom a vizsgáról kivágják, de ezen kívül nincs más gond? Ugye semmiféle porvédő nincs rajta, a por, sár nem végzi ki?
Nem szívesen rakom be, de valamivel meg kell indokolnom.
Aztán lehet, hogy csak pályázós-kiállítós autó lesz belőle, de ezt még nem tudom.
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5907 Dátum: 2014. március 01. 19:24:37 pm »

porvédőzni lehet, az nem gond, de minden rugalmasság megszűnik a futóműben, ezért a kényelem konkrétan megszűnik létezni, de a rallysok majd megmondják pontosabban
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #5908 Dátum: 2014. március 01. 19:51:16 pm »

A kényelem hiánya nem érdekel annyira, nem az én autóm. Smiley
Inkább a biztonság és az élettartam, karbantartás érdekelne.
Naplózva
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #5909 Dátum: 2014. március 05. 18:25:56 pm »

Sziasztok!

Segítség kellene nekem. Az autóm olyat produkál, hogy kb 40km/h-tól 50-ig egy folyamatosan erősödő sípoló hangot hallat majd 50-nél kuss! Persze ez lassulásnál is igaz csak fordítva....Ez mi lehet???
Előre is köszi
Krisz
Naplózva
Oldalak: 1 ... 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!