Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #1920 Dátum: 2010. október 22. 20:04:18 pm » |
|
Beszéljünk inkább a hüvelygombáról?
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1921 Dátum: 2010. október 22. 20:05:22 pm » |
|
Részemről 397-398 Ikarus. Persze én távolságokban gondolkodom,mert itt több napi járóföldre van bármi is. Egyetértek mindenkivel,de csak részekben. POWER. D10-ből,11-ből Euro 5-öt fejleszteni,tudod mit jelent? Hm? Én naponta össze tudok hasonlítani Euro 0-1-2-3-4-eket egymással... D10-ből Euro 5-öt csinálni olyan,mint Queen Elizabteh-et felkészíteni POWERBOAT World Championship-re. ...igen,végülis lehetséges. Sokkal olcsóbb kartert alkotni és beszerezni egymástól a fődarabokat. Csak tudni kell,ki-mit tud jól csinálni. Ennyi. Egyébként valószínűleg senkinek sem rémlik ebben a szmogban hogy annak idején ezek a masztodonok,amikor még nem voltak így leharcolva,az egész flotta eregetett annyi kormot,mint most egyetlen példány. A 30 éves átlag életkor nem kellene hogy egyet jelentsen a bűzzel,korommal,szmoggal,fapaddal... Majd ha egy szép napon meghalnak páran,mert kettétörik alattuk egy busz,akkor fognak a fejükhöz kapni. Ez az ország kibaszottul ért a megijedéshez!!! A félelmet azt még nem ismeri,de megijedni,fejéhez kapkodni azt tud. Egyébként:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1922 Dátum: 2010. október 22. 20:13:54 pm » |
|
Ez mind szép és jó,csak az a gond hogy a hazai szervizek nem feltétlenül rendelkeznek megfelelő háttérrel illetve amíg az utasok és a sofőrök lelakják a 200asokat nem adnék nekik fapadot sem.A BKVs Ikarusok nagyrészében szívó motor van ezt ne feledjük el ezért a sok károsanyag és a füst MINIMUM D10 kellene beléjük hanem D11
Mert a VOLÁN,mint tröszt széthullott a rendszerváltással. A privatizáció,a kizsákmányolás,a magánosítás mind-mind a rákfenéje lett a pusztulásuknak. 25 évvel ezelőtt mindenki a VOLÁN-hoz hordta az adagolókat,porlasztókat,mert korrektül felszerelt,a kor követelményeinek megfelelő műhelyeik voltak. És utcára is nyitottak,evvel is szerezve némi plusz tőkét. Most? Hozzánk hozzák ki az utolsó kis csip-csup porlasztót is ha valami bajuk van. Semmijük nincs,mindent eladtak,kidobtak,bérbe adtak. Így csak leköltségelik,nincs vele gond,csak leírják mint kiadás. Ennyi. Ezért tartanak itt a VOLÁN szervizek. Vannak kivételek,ahol tényleg a mai követelményeknek megfelelő géppark és szervízháttér van kialakítva. Ott valószínűleg emberek dolgoznak,nem milliókért a főnöki székben. És azt ne mond hogy a szívó diesel az jobban kormol,mint a turbó diesel. Ha mégis,akkor annak bánata van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1923 Dátum: 2010. október 22. 20:16:27 pm » |
|
Okok van igazad,maradjuk abban hogy bánom hogy nincs csak 4 Scania itt mert ezek tényleg jó gépek alig vannak műhelyben és viszonylag a fenntartásuk is gazdaságos.Az Ikarus mellet szól még az hogy ha kimegyek csajágaröcségre és a faló kocsmában elkiáltom magam hogy 280ashoz kell kardán vagy fékdob hozzámvágnak 5-6ot
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1924 Dátum: 2010. október 22. 20:18:21 pm » |
|
Mert a VOLÁN,mint tröszt széthullott a rendszerváltással. A privatizáció,a kizsákmányolás,a magánosítás mind-mind a rákfenéje lett a pusztulásuknak. 25 évvel ezelőtt mindenki a VOLÁN-hoz hordta az adagolókat,porlasztókat,mert korrektül felszerelt,a kor követelményeinek megfelelő műhelyeik voltak. És utcára is nyitottak,evvel is szerezve némi plusz tőkét. Most? Hozzánk hozzák ki az utolsó kis csip-csup porlasztót is ha valami bajuk van. Semmijük nincs,mindent eladtak,kidobtak,bérbe adtak. Így csak leköltségelik,nincs vele gond,csak leírják mint kiadás. Ennyi. Ezért tartanak itt a VOLÁN szervizek. Vannak kivételek,ahol tényleg a mai követelményeknek megfelelő géppark és szervízháttér van kialakítva. Ott valószínűleg emberek dolgoznak,nem milliókért a főnöki székben. És azt ne mond hogy a szívó diesel az jobban kormol,mint a turbó diesel. Ha mégis,akkor annak bánata van. Ez Így igaz meg az a gond hogy itt sem a volán magának csinálja a gépeit hanem egy külsős cég akik ugye hogy máshogy nem figyelnek oda kellően.A D2156HMU6 különösen füstölős fajta motor persze szerették odaadni a töltést
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1925 Dátum: 2010. október 22. 20:24:25 pm » |
|
Igen. Ám ezek közhasznú gépek. Nem kell csajágröcsögén kardánt szerzeni hozzá, olyan állapotúnak kell lennie reggel, mikor kimegy az utakra, hogy fel se merüljön, hogy valami bekakkanthat. Az Euro5-től meg olyan messze vagyunk, mint ide lacháza. Nagyon szép és jó, hogy új korukban jók voltak (bzmg, hát újak voltak, nehogy már örüljünk ennek!), de a tényen nem változtat, hogy most szarok.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1926 Dátum: 2010. október 22. 20:26:47 pm » |
|
Az hogy amit te látsz az szar nem kell kivetíteni az egész állományra hogy mind olyan.Meglátásom szerint a hazai Ikarus állomány kb 55% csereérett a többi jó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #1927 Dátum: 2010. október 22. 20:44:28 pm » |
|
Mit szólnátok egy jó Roburhoz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1928 Dátum: 2010. október 22. 20:45:06 pm » |
|
Póver. Ez teljességgel kizárt. 2010-et írunk, egyszerűen nem lehet jó az Ikarusok 45 %-a, mert nem gyártottak az utóbbi tíz évben számottevő mennyiséget (vagy újítottak fel koppig).
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1929 Dátum: 2010. október 22. 20:53:25 pm » |
|
De pedig igen,rengeteg magános van aki azért vigyáz a vasra illetve kissebb vállalatok is vannak számtalan hidd el valós a %
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #1930 Dátum: 2010. október 22. 20:58:39 pm » |
|
Ha nagyon unatkoztok, íme , lefekvés előtt egy kis szórakozás: Eddig ez még senkinek nem sikerült! Intelligens a jobb lábad? Ami most következik, az elég vicces és fogadok, hogy legalább 50-szer újra fogod próbálni, hogy képes vagy-e megcsinálni. Próbáld csak ki! 1. Tehát, ülsz most éppen a székeden, emeld fel a jobb lábadat a padlóról, és körözz vele az óramutató járásával megegyező irányban! 2. Míg körözöl a jobb lábaddal, rajzolj a levegőbe a jobb kezeddel egy 6-os számjegyet! ..... a lábad irányt változtat! ..... és nem tudsz ellene semmit tenni. --
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #1931 Dátum: 2010. október 22. 21:00:40 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1932 Dátum: 2010. október 22. 21:01:04 pm » |
|
Mit szólnátok egy jó Roburhoz? Keresztapámnak anno a kilencvenes évek elején volt egy. Barna-fehér. Nekem kifejezetten bejön,olyan partyjárgánynak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1933 Dátum: 2010. október 22. 21:02:16 pm » |
|
Ha nagyon unatkoztok, íme , lefekvés előtt egy kis szórakozás: Eddig ez még senkinek nem sikerült! Intelligens a jobb lábad? Ami most következik, az elég vicces és fogadok, hogy legalább 50-szer újra fogod próbálni, hogy képes vagy-e megcsinálni. Próbáld csak ki! 1. Tehát, ülsz most éppen a székeden, emeld fel a jobb lábadat a padlóról, és körözz vele az óramutató járásával megegyező irányban! 2. Míg körözöl a jobb lábaddal, rajzolj a levegőbe a jobb kezeddel egy 6-os számjegyet! ..... a lábad irányt változtat! ..... és nem tudsz ellene semmit tenni. -- B@zmeg Zotya!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1934 Dátum: 2010. október 22. 21:14:25 pm » |
|
Okok van igazad,maradjuk abban hogy bánom hogy nincs csak 4 Scania itt mert ezek tényleg jó gépek alig vannak műhelyben és viszonylag a fenntartásuk is gazdaságos.Az Ikarus mellet szól még az hogy ha kimegyek csajágaröcségre és a faló kocsmában elkiáltom magam hogy 280ashoz kell kardán vagy fékdob hozzámvágnak 5-6ot
De a Scania-hoz nem kell kéregetned az útszélén. Én abban nem vagyok kompetens hogy szerkezetileg milyenek. Egyet tudok. Az újabb motorok (EU3-4) már PDTDi rendszerűek és jók. azért 600 ezrenként egy átgumizás,meg csúcs csere és ennyi. Még állítgatni sem kell őket. A motor mechanika pedig ugyanilyen pörfekt. Én csak Scania-ra cserélném az összes csereérett buszt ebben az országban. Árban,minőségben szerintem a legjobbak. És ennyi. Egyébként meg had javítsak: A turbós sem füstöl jobban,mint a szívó,ha jól van beállítva. És a többi komponens is jó természetesen...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #1935 Dátum: 2010. október 22. 21:16:27 pm » |
|
Gratula! De ez csak úgy sikerülhet ha balkezes vagy, vagy a hatost szintén az óra járásával egy irányba írod, tehát, középről , kifelé...
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #1936 Dátum: 2010. október 22. 21:17:42 pm » |
|
Valóban balkezes vagyok!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1937 Dátum: 2010. október 22. 22:47:57 pm » |
|
Most lehet, közellenség leszek, de sz@rok rá.
Ha bármi befolyásom lenne a budapesti közlekedésre (és a vidéki városokéra), első számú célom lenne a 260-as, 280-as szériás Ikarusok száműzése a kohó túloldalára. Természetesen néhányat (ha nincs elég, ezt nem tudom) eltetetnék, felújíttatnék az utókornak.
Gyermekkoromban sokat gondolkodtam azon, hogy mi szennyezi jobban a környezetet, busz esetében, 100g/km-rel több co kibocsátás vagy elbontani, elégetni, megsemmisíteni és újragyártani 10000kg vasat, 2000kg műanyagot, 500kg szövetet, 100kg üveget. Azt, hogy kinek és milyen haszna képződik az ilyen állítólagos környezetvédelemről, azt gondolom, pont neked, nem kell ecsetelnem.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #1938 Dátum: 2010. október 23. 12:02:27 pm » |
|
Hát ez kurva jó!!! Hogy a pöcsbe nem terjedt el jobban?
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1939 Dátum: 2010. október 23. 12:15:10 pm » |
|
A lánctalplobby erősebb volt A viccet félretéve valószínűleg azért, mert eléggé speciális a "kerék" gyártástechnológia szempontjából, illetve a meghajtásához a meglévő gépszerkezeten kívül kell egy szöghajtómű... Ebből a szempontból a lánctalpnál a hajtás adott, "csak" az oldalankénti fékezhetőséget kell megoldani, a kereket már feltalálták (lánckerék, támaszkerekek), és a láncgyártás is elég egyszerűen megoldható. Viszont az tagadhatatlan, hogy olyan helyen, ahol csak víz, jég, hó (laza vagy lápos talaj) átmenet van, oda kiváló kétéltű jármű építhető ezzel a hajtással... Asszem volt is valami discovery-s expedíció, ahol valami lánctalpas célgépre volt valami ilyesmi felszerelve, de ott is csak a lápos, vizes helyeken használták, amikor a lánctalp már nem volt jó a víz miatt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #1940 Dátum: 2010. október 23. 13:17:15 pm » |
|
http://www.google.hu/Csak ma van aktualitása.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1941 Dátum: 2010. október 23. 14:36:59 pm » |
|
Lehet velem van a baj,de nekem már kicsit unalmas ez a téma. És nem is humoros. Szerinted mennyire érdekel,hogy unalmas számodra a téma és ráadásul nem is humoros,hidd el nem téged akarlak szórakoztatni. Jó párszor célozgattunk a megalománias motormizériádra,de változás nem történt,te ilyen vagy ennyi.A vakerom pedig Tibinek szólt,nem látok mellette más nevet,vagy avatart.Esetlegesen ez neki fájó pont,akkor rendezi velem a számodra unalmas beírásaimat.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1942 Dátum: 2010. október 23. 16:57:04 pm » |
|
Nekem tetszik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1943 Dátum: 2010. október 23. 18:06:48 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1945 Dátum: 2010. október 23. 19:07:44 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1946 Dátum: 2010. október 23. 19:19:28 pm » |
|
MR!
Megtaláltam a számodra legmegfelelőbb járművet!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1947 Dátum: 2010. október 23. 19:34:48 pm » |
|
Kössz!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1948 Dátum: 2010. október 23. 19:41:29 pm » |
|
Na haver is megtalálta a számára legideálisabb autót nekem is ilyen haver kell jó sok cápa alkatrész elfér benne, és a kárpitot sem viseli meg! zsír!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
|
|