CápaBMW fórum
2024. november 23. 23:45:09 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa 4. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 719569 alkalommal)
tom

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1266



« Válasz #240 Dátum: 2015. november 12. 16:07:09 pm »

Szép őszi táj kép! Wink




Tiéd?  Shocked Roll Eyes Shocked... mert akkor irigy vagyok. Evil
Naplózva

Tom
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #241 Dátum: 2015. november 12. 22:43:34 pm »

Sam!

Forró motoron nem cserélünk gyertyát ....


Miért is nem? Shocked
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #242 Dátum: 2015. november 12. 22:44:30 pm »

Szép őszi táj kép! Wink





Nem arcemelt,így sanyzos,hogy benzines.Még infót. Roll Eyes
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863



« Válasz #243 Dátum: 2015. november 16. 07:59:38 am »

Sajnos nem az enyém de szívem vágya egy E38 még ha dízel is! Smiley
A hahun van fent itt olvashatók az infók és a link.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/725/bmw_725tds_automata-9514824

* Eladó használt BMW 725tds (Automata), 1997-es.pdf (575.33 KB - letöltve 642 alkalommal.)
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #244 Dátum: 2015. november 22. 10:14:23 am »

Na akkor a kék E21 Pécsről:
A képek minőségéért elnézést de merülőben volt a telóm örülök, hogy ennyit sikerült A kocsi már két éve a szalonban áll ennyi idő alatt a kereskedő ( és egyben a tulaj) elmondása szerint összesen  olyan 40-50km-t ment. Légszűrő azért nincs rajta mert próbálták indítani de nem sok sikerrel. Szerintem érdemes megnézni...


* 20151121_132700.jpg (96.34 KB, 800x600 - megtekintve 1329 alkalommal.)

* 20151121_132706.jpg (78.39 KB, 800x600 - megtekintve 1435 alkalommal.)

* 20151121_132720.jpg (54.2 KB, 800x600 - megtekintve 1441 alkalommal.)

* 20151121_132729.jpg (53.32 KB, 800x600 - megtekintve 1387 alkalommal.)

* 20151121_132740.jpg (51.79 KB, 800x600 - megtekintve 1395 alkalommal.)

* 20151121_132815.jpg (60.96 KB, 800x600 - megtekintve 1297 alkalommal.)

* 20151121_132835.jpg (57.01 KB, 800x600 - megtekintve 1393 alkalommal.)

* 20151121_132916.jpg (76.22 KB, 800x600 - megtekintve 1382 alkalommal.)

* 20151121_133005.jpg (68.2 KB, 800x600 - megtekintve 1403 alkalommal.)

* 20151121_133009.jpg (52.24 KB, 800x600 - megtekintve 1406 alkalommal.)

* 20151121_133044.jpg (43.38 KB, 800x600 - megtekintve 1383 alkalommal.)

* 20151121_133053.jpg (60.08 KB, 800x600 - megtekintve 1369 alkalommal.)

* 20151121_133106.jpg (60.82 KB, 800x600 - megtekintve 1362 alkalommal.)

* 20151121_133114.jpg (83.05 KB, 800x600 - megtekintve 1326 alkalommal.)

* 20151121_133127.jpg (70.88 KB, 800x600 - megtekintve 1281 alkalommal.)

* 20151121_133137.jpg (46.62 KB, 800x600 - megtekintve 1340 alkalommal.)

* 20151121_133200.jpg (78.49 KB, 800x600 - megtekintve 1330 alkalommal.)

* 20151121_133208.jpg (62.49 KB, 800x600 - megtekintve 1350 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2015. november 22. 10:18:00 am írta Gisti » Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #245 Dátum: 2015. november 22. 13:09:02 pm »

Ez tényleg szépnek tűnik.

Ha most keresnék verdát, valószinűleg beneveznék rá. Smiley
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #246 Dátum: 2015. november 22. 17:47:44 pm »

Úgy tűnik nagyon egyben van.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
maxx900

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1001


A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal


« Válasz #247 Dátum: 2015. november 22. 21:12:30 pm »

Nikinek ezért fel kellene törnie a malacperselyét!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

TYREMAXX
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #248 Dátum: 2015. november 23. 15:23:29 pm »

Szerintem is .
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Niki
Vendég
« Válasz #249 Dátum: 2015. december 02. 01:08:13 am »

Alig várom, hogy hazaérjek.... aztán irány Pécs, van egy másik BMW is a közelben megtekintésre... de a kiscápára nagyon kíváncsi vok milyen élőben Smiley Nagyon tetszik, de lehet nem kéne forgalomban használni egy ilyet  Cry
Naplózva
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #250 Dátum: 2015. december 02. 11:24:13 am »

Alig várom, hogy hazaérjek.... aztán irány Pécs, van egy másik BMW is a közelben megtekintésre... de a kiscápára nagyon kíváncsi vok milyen élőben Smiley Nagyon tetszik, de lehet nem kéne forgalomban használni egy ilyet  Cry

De akkor meg minek? Úgy, hogy csak nézegesd  elég egy poszter is nem?! vagy mint most ott az "üvegpalotában"...
Naplózva
Niki
Vendég
« Válasz #251 Dátum: 2015. december 02. 21:09:48 pm »

De akkor meg minek? Úgy, hogy csak nézegesd  elég egy poszter is nem?! vagy mint most ott az "üvegpalotában"...

Hát igaz, bár eddig akinek említettem mind azt mondták vétek... és nem szinten tartható....
Én arra gondoltam ha kap egy üreg és alváz védelmet...
Diffi, váltó, motor olaj, víz, szűrők cserét azért nem esik szét szegény... bár itthon csak kibetonozott ponyvagarázs van, de nyakig hóban nem menne persze.
Szerintem, csak szinten tartható az állapota  huh undecided
Napi használatra jobban alkalmas mint egy polski fiat, és azok is mennek  Roll Eyes
Naplózva
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #252 Dátum: 2015. december 02. 21:23:52 pm »

Hát igaz, bár eddig akinek említettem mind azt mondták vétek... és nem szinten tartható....
Én arra gondoltam ha kap egy üreg és alváz védelmet...
Diffi, váltó, motor olaj, víz, szűrők cserét azért nem esik szét szegény... bár itthon csak kibetonozott ponyvagarázs van, de nyakig hóban nem menne persze.
Szerintem, csak szinten tartható az állapota  huh undecided
Napi használatra jobban alkalmas mint egy polski fiat, és azok is mennek  Roll Eyes

Mi magunk sem vagyunk szinten tarthatók, nem? Ezek akkor is csak autók, bármennyire is szeretjük ezeket.
Vétek? Szerintem nem, arra kell használni amire kitalálták. Ha csak azt szeretnénk, hogy otthon nézegessük akkor olcsóbb venni egy vázát meg 3 képet.. Grin
Naplózva
Niki
Vendég
« Válasz #253 Dátum: 2015. december 02. 22:22:18 pm »

 Cheesy Cheesy
Naplózva
DD_one

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #254 Dátum: 2015. december 02. 23:42:38 pm »

Hát igaz, bár eddig akinek említettem mind azt mondták vétek... és nem szinten tartható....
Én arra gondoltam ha kap egy üreg és alváz védelmet...
Diffi, váltó, motor olaj, víz, szűrők cserét azért nem esik szét szegény... bár itthon csak kibetonozott ponyvagarázs van, de nyakig hóban nem menne persze.
Szerintem, csak szinten tartható az állapota  huh undecided
Napi használatra jobban alkalmas mint egy polski fiat, és azok is mennek  Roll Eyes

Egy cápa arra való hogy használják! Persze óvni és védeni kell őket, illetve karbantartani de ha nem használod azzal is romlik az állapota. Egy ilyen autóval élvezet menni, és minden benne töltött perccel jobban és jobban megszereted Smiley Ha egy kicsit odafigyelsz rá, és évente legalább egyszer átnézegeted a kritikus pontokat a karosszérián szerintem nem lehet vele gond! Persze ehhez egy jó állapotú autó kell ami megfelelő üregvédelemmel van ellátva! Én minden nap használom a TD-t és már elvonási tüneteim vannak ha nem ülhetek bele. Cheesy
Naplózva

e28 524TD, e28 535i?
Niki
Vendég
« Válasz #255 Dátum: 2015. december 03. 23:34:32 pm »

Egy cápa arra való hogy használják! Persze óvni és védeni kell őket, illetve karbantartani de ha nem használod azzal is romlik az állapota. Egy ilyen autóval élvezet menni, és minden benne töltött perccel jobban és jobban megszereted Smiley Ha egy kicsit odafigyelsz rá, és évente legalább egyszer átnézegeted a kritikus pontokat a karosszérián szerintem nem lehet vele gond! Persze ehhez egy jó állapotú autó kell ami megfelelő üregvédelemmel van ellátva! Én minden nap használom a TD-t és már elvonási tüneteim vannak ha nem ülhetek bele. Cheesy

az első az üregvédelem lenne, és alváz védelem ha nincs rajta, fékek átnézése, olajok cseréje, karbi felújítás.... stb.
Egy dolgot nem tudok, hol lehet venni karbi felújító szettet, mert a 600-as Fiathoz anno könnyű volt, de az unixnál sem lehet csak 46 ezerért az M10-es motorhoz, persze ha annyi akkor annyi.... de hiányolok egy olyan webshopot, ahol robbantott ábrák vannak, gyári cikk számok, árak e30-e21-02 ami éppen kell.... létezik ilyen?
Tényleg ilyen drága lenne, vagy inkább a Wallis a járható út, mert anno pl.: bmw hűtő 180 unix, wallis 105 volt, persze az nem régi, de megnyugtattak sok dolog van e21-hez polcon, és e30-hoz is, de karbi felújító szettet nem kérdezetem... valami olyanra gondolok, amiben a membránok, fúvókák, tömítések, gumigyűrűk, ha kell tengely perselyek megtalálhatóak.  Roll Eyes

Neked TD e21-ed van???  Shocked olyan is volt  shocked
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #256 Dátum: 2015. december 04. 06:48:26 am »

Ha nem ragaszkodsz a pl a Didta 32/32 karbihoz, akkor több más lehetőség is van pl a solexek terén, amihez alkatrész és dokumentáció is akad, nem úgy mint a "gyári" karbikhoz, csak a légszűrőházat kell módosítani/lecserélni a solexhez valóra, de minden más más csatlakozásuk azonos, így kívülről nem látható a változás.
Én pl bizotosan egy full mechanikus karbit teszek fel, amikor visszaépítem a cápát gyáriasra. (nálam belefér, hogy kézi szivató lesz az automata helyett)
Naplózva
DD_one

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #257 Dátum: 2015. december 04. 09:53:51 am »



Neked TD e21-ed van???  Shocked olyan is volt  shocked

 Cheesy Nem, nekem e28am van de amit írtam minden cápára igaz Wink

Alkatrészt motorhoz és futoműhöz érdemes  Szakál metálnál is megnézni, sokmindenük van, és sokmindent egyenesen a gyártótól rendelnek! Pl.: Ate classic parts
Naplózva

e28 524TD, e28 535i?
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #258 Dátum: 2015. december 04. 11:14:41 am »

... de hiányolok egy olyan webshopot, ahol robbantott ábrák vannak, gyári cikk számok, árak e30-e21-02 ami éppen kell.... létezik ilyen?

http://www.wallothnesch.com/
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #259 Dátum: 2015. december 07. 12:21:44 pm »

Hát igaz, bár eddig akinek említettem mind azt mondták vétek... és nem szinten tartható....
Én arra gondoltam ha kap egy üreg és alváz védelmet...
Diffi, váltó, motor olaj, víz, szűrők cserét azért nem esik szét szegény... bár itthon csak kibetonozott ponyvagarázs van, de nyakig hóban nem menne persze.
Szerintem, csak szinten tartható az állapota  huh undecided
Napi használatra jobban alkalmas mint egy polski fiat, és azok is mennek  Roll Eyes

Ugyan miért ne lehetne szinten tartható? Még napi használat mellett is az. Csak az a nem mindegy hogyan használod. Ha a jó öreg Magyar hagyomány szerint  csak mennek vele és nem szervízelik, illetve akkor nyúlnak hozzá, amikor már nem lehet vele arrébállni és még olyankor is csak szigszallagoznak, gyorskötegeleőznek, taknyolnak, akkor persze hogy széthullik. De ez minden autóra igaz és sajnos itthon az autótulajdonosok nagy része meg van győződve róla hogy ez az élet rendje, nem is lehet máshogy csinálni.
Pedig szerintem lehet. Szerelek egy E28 automata etát. A tulajdonos egy autóipari mérnök srác, napi használatra vette, sőt ezzel ingázik a munkahely és a lakhely között, napi 2x40km -et. Régi vágya volt hogy legyen egy napi használatú öreg autója, lássák az új autóban ülő ismerősei, akik folyton lehülyézték, hogy nincs igazuk. És ez az öreg vas hibátlanul teljesíti a feladatot, amire meg lett véve. Tulajdonképpen csak kiszállni utál belőle, annyira szeret vele menni.
Persze ehhez az kellett hogy kivárjon egy olyan autót, aminek volt GAZDÁJA tizensok éven keresztül, aki odafigyelt rá, szervízelte, és nem pedig leélte. Ennek megfelelően hibátlanul működik az autó és fog is még nagyon sokáig, hiszen az új gazdi sem sajnálja a pénzt/időt az autóra, rögtön mindent cserélünk - merthogy mindig jelen van a beavatkozásoknál - rajta ami csereérett, sőt még inkább azt megelőzően.
Persze hogy lehet egy E21 -et is használni anélkül hogy szétesne. Ha abból indulok ki hogy már lassan egy éve jársz aggódni közénk, akkor azt gondolom hogy a leendő cápádra is legalább ennyi figyelmet fordítanál.  Smiley És ha ez így lesz akkor nem fog szétesni a használattól. Nem fog szétesni, mert egyszerű, de jól kitalált konstrukció, mindene arra lett kitalálva hogy használják. Éppen ezért használni kell, mert akkor volt értelme megvenni, ha vezeted.
Szereintem aggódj kicsit kevesebbet, menj el megnézni a fent belinkelt E21 -et és ha élőben is olyan mint a képeken akkor vedd meg, ülj bele és meg se állj hazáig.  Wink
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Zombi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



« Válasz #260 Dátum: 2015. december 07. 12:57:34 pm »

Az e21-em másfél éven keresztül szolgálta a célt, hogy hazajártam vele pestről Hajdúszoboszlóra. Bele van kendácsolva egy motor, de még ezzel is kvázi hibátlanul tette a dolgát. Egyszer volt egy benzincső probléma vele. Ennyi.  Amúgy egy kvázi jól kezelt autó volt az előző tulajnál.
Az e30am ami egy igazán kokány szigszlaagos, gyorskötözős fos, már hoz mindent amit mondott Kox, mindent csinál de leginkább szétesik.
Naplózva

Tomi ez olyan beleülős és menős autó..ne vedd meg...ezzel nem lehet szopni...
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #261 Dátum: 2015. december 07. 14:29:25 pm »

mindent csinál de leginkább szétesik.

Hallottam már erről az autóról. Nem irigylem a szerelődet.   Grin
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #262 Dátum: 2015. december 07. 16:29:03 pm »

Hát igaz, bár eddig akinek említettem mind azt mondták vétek... és nem szinten tartható....

Ezt kik mondták? Ott a példa az enyémre, évek óta jön-megy teszi a dolgát. Persze azért karban is van tartva, de kapja az ívet, belenyal a fordulatszámszabályzóba, kiviszem a hóban is, esőben is, lévén a közelis rokonságban egyáltalán nincs egyéb jármű... Idősebbeknek macerás beszállni hátra, de ennyi.
Az E21 egyszerű, mint a faék, kb mint a zsiguli, csak 100x annyit bír ki minden alkatrésze és jóval megbízhatóbb is... Ugyanez igaz az E30-ra, meg az összes korabeli BMW-re is...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #263 Dátum: 2015. december 07. 17:54:01 pm »

Kox hidd el olyan..... Smiley
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
lowlygentleman

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Válasz #264 Dátum: 2015. december 07. 18:42:06 pm »

DD-nek igaza van! Egy romhalmazt vettem 2014-ben, nevezzük 524tda-nak. Alapszervízt megkapta, rendgeteg szeretetet és törődést kap, napi használatban van. Igaz télen nem jártam vele, mert van másik autó, de csillió kilométert mentem vele a nyáron, dugóban, autópályán, soha nem hagyott cserben. És hiszem azt, ha szeretettel megkap minden törődést semmi baja nem lesz. Viszont a hosszú állás tönkreteszi. Ha van rá anyagi lehetőséged, vedd meg ezt az e21-et, szerintem remek autó. Rendszeresen ápold és nem lesz baja! Szobrokra szerintem nincs szükség!
Naplózva
DD_one

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #265 Dátum: 2015. december 10. 00:14:32 am »


Szerelek egy E28 automata etát. A tulajdonos egy autóipari mérnök srác, napi használatra vette, sőt ezzel ingázik a munkahely és a lakhely között, napi 2x40km -et. Régi vágya volt hogy legyen egy napi használatú öreg autója, lássák az új autóban ülő ismerősei, akik folyton lehülyézték, hogy nincs igazuk. És ez az öreg vas hibátlanul teljesíti a feladatot, amire meg lett véve. Tulajdonképpen csak kiszállni utál belőle, annyira szeret vele menni.
Persze ehhez az kellett hogy kivárjon egy olyan autót, aminek volt GAZDÁJA tizensok éven keresztül, aki odafigyelt rá, szervízelte, és nem pedig leélte. Ennek megfelelően hibátlanul működik az autó és fog is még nagyon sokáig, hiszen az új gazdi sem sajnálja a pénzt/időt az autóra, rögtön mindent cserélünk - merthogy mindig jelen van a beavatkozásoknál - rajta ami csereérett, sőt még inkább azt megelőzően.


KOX-nak teljesen igaza van, a kellő törődés és oda figyelés mellett teljesen alkalmas lehet egy e21 vagy e28 vagy bármilyen cápa a napi használatra. Tökéletes példa az említett ETA, a tulaját én is ismerem és megvásárlás után nálunk kötött ki az autó mert néhány apró rozsdafolt volt rajta, egy igazán jó állapotban lévő autót vett eleve, de oda figyelt arra hogy a kezdeti rozsdásodás még időben javítva legyen! Küszöbök és taposók még simán menthetőek voltak, pont időben nyúltunk hozzá, üreg és alvázvédelmet is megkapta így a javított részek nem kezdenek el rohadni! 
Naplózva

e28 524TD, e28 535i?
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #266 Dátum: 2015. december 10. 13:18:17 pm »

Niki, 48 ezer km-t mentem az E21-emmel. Az utolso 'olcso' E21-ek egyike volt, egy igazi kokanyolt szar a maga nemeben. Igyekeztem muszakilag rendbetenni, ez sok forumosnak koszonhetoen szepen haladt. Halas vagyok nekik ezert, hiszen nagyon elveztem hasznalni, szerettem vele jonni-menni.
2 alkalommal nem indult, aprosagok voltak (biztositek, lecsuszott csati).
Most, egy igen alapos felujitas utan beleulok es hasznalom. Bizom benne, hogy megbizhato lesz, jol osszeall, es marad napi szintu autonak. Persze garazsban tartva, collins modon babusgatva, de evi cca. 20 ezer km koruli futas mellett szeretnem elvezni, hogy a rakoltott millioknak ertelme is legyen.
Minel tovabb varsz, annal kisebb eselyed lesz vallalhato E21-et realis aron szerezni, ez a kek pedig jo alap lehet. Hajra!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
tom

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1266



« Válasz #267 Dátum: 2015. december 12. 09:24:29 am »

Ja ja, Collins megmondta a frankót!  Smiley Smiley angel
Naplózva

Tom
Niki
Vendég
« Válasz #268 Dátum: 2015. december 15. 23:32:47 pm »

Uraim  Kiss

Tegnap autó vadászatban voltam, BP- Kiskunlac- Szeged- Pécs- Kozármisleny- Agárd- BP egy nap alatt Cheesy

W123 coupe, lebilincselő tolóhajó 3.0 dízelben... w114, sajnos gatya tűzfallal így kiesett....
Majd jöttek, azok a csodák amiket régóta nem találtam...
Első körben beestem szó szerint zárórára a szalonba 4-en mentünk, jól megnézzük, hozzáértők...
Egyszerűen ez az autó meseszép, esküszöm még gyári illata is van... sehol egy hiba, a belsőtér patyolat, motortér összes matricája megvan, minden működik... néztük vagy egy órát és csak hüppögtünk... az az egy kis lepercenés és semmi több, ez az autó meseszép  Shocked Sok autót láttam, sok cápát de mellette a pislogás is bűnnek számít!
Ilyet még nem láttam, pedig volt már pár 1 millió feletti cápával dolgom.... egyetlen "hibája" a számomra nem túl prioritást élvező kérdés... vagyis a ccm! Kicsi a motorkája Cheesy
De engem nem zavar! Nagyon megéri, még befektetésnek is egy ilyen autó... de használni főleg friss jogsival bűn... próbálom összehozni két projektet, egy használóssal.
Ugyanis találtam egy piros, gyári állapotú 87 ezret futott kislámpás, automata, e30-at... minden gyári mütyür, még a vonószem dugó is megvan, az összes patent, összes króm csodaszép, alul nincs rohadás semmi, egy kis pörsenés a bal hátsó keréknél de csak felületi a kerékjáratban... pöc-röf indul, még a kulcsos kerékőr is megvan potom 500 ezer forint (ennyiért nem hogy szép QP-t nem találni, de ilyet végkép nem) Persze ez is kis motoros 1800-as, ami itt sem érdekes számomra... automata, ami az első időkben nagy előny egy nőnek... ha ezt a két projektet párosítani tudnám, álom lenne Cheesy Januárig megpróbálom megalkotni egy kis segítséggel a tőkét, de tutira lefoglalózom ha a tulajdonosok tudnak várni, és nem állnak sorba a helyemre... Cheesy
Naplózva
Niki
Vendég
« Válasz #269 Dátum: 2015. december 15. 23:40:17 pm »

Őszintén, egy kicsit meg is ijedtem... olyan szép ott a csempén állva... lehet bűn elmozdítani.
Nagyon köszönöm még egyszer Gistinek, hogy időt szakított rá, és megtekintette nekem előre a kis kékséget...
Köszönöm, a sok tapasztalatot... amit leírtatok, ezek szerint a cápa a vízben jó és nem a falra preparálva  Grin
Milyen egy 316-os, a tulajdonos azt mondta olyan mint egy Zsiguli dinamikára és komfortra  Shocked
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!