Schnitzer
Vendég
|
 |
« Válasz #1140 Dátum: 2008. október 16. 22:27:34 pm » |
|
Ez szép volt... tehát 185/70 R14  ...akár 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
 |
« Válasz #1141 Dátum: 2008. október 17. 12:09:34 pm » |
|
Előkerült ma egy régi ügyfelem/barátom az ő általa épített eléggé egyedi E21-esével. Ki veszi észre a nem feltünő változtatásokat?
Ennek a kocsinak a 70% a E36. Sárvédők elöl hátul az tuti meg a csomitető is. Az eleje az kritikán aluli, többi még úgyahogy elmenne...
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
 |
« Válasz #1142 Dátum: 2008. október 17. 13:04:28 pm » |
|
Szerintem egy 185/70 R14 lenne az a méret!
Remélem ez a méret, akkor 50.000 körül meg lesz a szett gumi..  a pontos méret a gyári könyv szerint: 195/70-14 ill 175 SR 14 per nélkül!
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
 |
« Válasz #1143 Dátum: 2008. október 17. 15:20:40 pm » |
|
Előkerült ma egy régi ügyfelem/barátom az ő általa épített eléggé egyedi E21-esével. Ki veszi észre a nem feltünő változtatásokat?
Ennek a kocsinak a 70% a E36. Sárvédők elöl hátul az tuti meg a csomitető is. Az eleje az kritikán aluli, többi még úgyahogy elmenne... Egyetlen E36-os alkatrész sincs benne, minden elem az eredetiből kézimunkával átalakított darab.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
 |
« Válasz #1144 Dátum: 2008. október 17. 15:45:41 pm » |
|
Ne aggódj, Viktor, én maximálisan értékelem azt a BMW-t. Amit kézzel mo.-on ki lehet hozni házibarkácsilag, azt megoldotta. Érdekes gondolat, bár a szinnel nem tudok azonosulni. Amúgy az hogy van hogy az egész orra le van törve? hogy létezik hogy az oldalvonal nem egyenes, enyhén szólva? A csávó egyszerüen KIPÜFFESZTETTE a gyári elsô sárvédôt, és ehhez lejjebb nyomta az egész elejét?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. október 17. 15:49:47 pm írta csabE28 »
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
 |
« Válasz #1145 Dátum: 2008. október 17. 16:30:11 pm » |
|
Ne aggódj, Viktor, én maximálisan értékelem azt a BMW-t. Amit kézzel mo.-on ki lehet hozni házibarkácsilag, azt megoldotta. Érdekes gondolat, bár a szinnel nem tudok azonosulni. Amúgy az hogy van hogy az egész orra le van törve? hogy létezik hogy az oldalvonal nem egyenes, enyhén szólva? A csávó egyszerüen KIPÜFFESZTETTE a gyári elsô sárvédôt, és ehhez lejjebb nyomta az egész elejét?
Unatkozó karosszérialakatos mindenre képes!!! Az első doblemezekből is és a sárvédőkből is ki van vágva.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
 |
« Válasz #1146 Dátum: 2008. október 17. 16:37:22 pm » |
|
Na ez hiba volt. A törés az oldalvonalban az gáz!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
 |
« Válasz #1147 Dátum: 2008. október 17. 19:04:20 pm » |
|
Na megnéztem, hát az én pótkerekem 195/70R14 Unirolyal, úgyhogy vlszlg eredeti. Szerintem Neked a 185 lesz a jó méret.
az enyém meg 175hr14 és goodyear, dot száma alapján '85 év végi gyártás. mind olyan volt. mint a bakelit... nekem is detto ugyan ez a gyári potkerék méret,talán egyszer ha volt fenn a kocsin,még zsíír 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
 |
« Válasz #1148 Dátum: 2008. október 17. 21:51:11 pm » |
|
Na és melyikkel is detto azonos??? 
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
 |
« Válasz #1149 Dátum: 2008. október 18. 01:26:24 am » |
|
Tudja valaki, mekkora az E28 518 gyári gumimérete, és hogy nagyjából mivel csereszabatos? Most ugyan téli van fenn, de nagyon zajos, és tavaszig vennem kéne 4 új vagy újszerű nyári gumit, jó ballonosat, hogy ne üsse a futóművet:)
Nekem 195/70 14, egyébként az ajtófalcban a matricán is megtalálod a gyári méreteket. Én is most vettem a múlthéten ajánlom a www.gumibolt.hu -t, náluk talán van még dunlop jó áron.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
 |
« Válasz #1150 Dátum: 2008. október 18. 09:47:33 am » |
|
Hü de fasza kis oldal, minden gumihoz ugyanaz a kép jön fel!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
 |
« Válasz #1151 Dátum: 2008. október 18. 09:56:51 am » |
|
Hü de fasza kis oldal, minden gumihoz ugyanaz a kép jön fel!
> Kimész a Szentmihályi útra > kiválasztod élőben > megveszed > örülsz  Mondjuk nálam nem is volt kétséges, egyik gagyi márkát semtartottam illendőnek megvenni, nem a minta volt a mérvadó. A szélvédősnél akit ajánlottál nekem annó szerinted van még barna szélvédő? Az autoglassba megrendeltem kb fél éve de még mindíg nem jött meg....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Murphy666
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
 |
« Válasz #1152 Dátum: 2008. október 18. 18:36:16 pm » |
|
Sziasztok!
Valaki nyugtasson meg legyen szíves! Azt tudom, hogy hivatalosan nem tehetek bele E-21-be M50B25-öt, de ugye M20B25 beletehető, hiszen M20-as motor mindkettő?
Remélem megnyugodhatok, ugyanis most készülök venni egyet.
Murphy
|
|
|
Naplózva
|
E-21; 2,5L Ha esetleg érdekes: 30/311-6758
|
|
|
rnie
Vendég
|
 |
« Válasz #1153 Dátum: 2008. október 18. 18:49:14 pm » |
|
Tudja valaki, mekkora az E28 518 gyári gumimérete, és hogy nagyjából mivel csereszabatos? Most ugyan téli van fenn, de nagyon zajos, és tavaszig vennem kéne 4 új vagy újszerű nyári gumit, jó ballonosat, hogy ne üsse a futóművet:)
Hali. e28-at szerelték 175 SR 14-el és 195/70 HR 14-el. (korabeli jelölések,nem volt külön sebességindex,hanem az R-radiál szövetszerkezet- betű elé biggyesztették a sebesség indexét) Plusz szerelték még TRX -milliméteres- kerékkel.Ez 200/60 R 390 vagy 220/55 R 390 volt.Lehetett. A 240/45 VR 415-ös TRX-ek pedig az e23,e24-es kiváltságai voltak. Rajtuk 205/70 VR 14-es coll-os méretek voltak. Szóval miután kipofáztam magam,Neked konkrétan az 518-ra 175 R 14-es gumi volt gyárilag. Ez ment még a későbbi 18i-re és a 20i-kre.24Td-től felfelé pedig a 195-ös voltszerelve. Váltómérete lehet a 185/70R14-es.Ez valamelyest kisebb átmérőjű,de hamarabb találsz mint 195/70-est. De ettől ballonosabbat csak ha térdenállva könyörögsz... ...nem nagyon gyártanak. Elvétve találni 205/70-est,de az már orbitális.  ...na jó,befejezem,ma amúgy is egész nap agymenésem volt... Nekem ez a 175SR14 rémlik a gumikról, de már hetek óta nincs nálam a cápa, mert bringaszállításra jobb a f...s... Szoval 175SR14 jól sejtem, h nem nagyon van? biztos jó a per70 is, de azzal lehet, h túl kemény lesz a futómű:)))
(persze minden viszonyítás kérdése, az M3-as 245/40 17+ M futómű, a focus 205/40 17 ill. 30mm-t ültető Eibach sportfutómű.. Ehhez képest a cápa 175 SR14 helyett 185/70 lehet, h nem is lesz annyira vészesen kemény....)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
 |
« Válasz #1154 Dátum: 2008. október 18. 18:51:18 pm » |
|
Sziasztok!
Valaki nyugtasson meg legyen szíves! Azt tudom, hogy hivatalosan nem tehetek bele E-21-be M50B25-öt, de ugye M20B25 beletehető, hiszen M20-as motor mindkettő?
Remélem megnyugodhatok, ugyanis most készülök venni egyet.
Murphy
Nem, mert az a motorkód, és ilyen teljesítményű motor soha nem volt E21-ben. Kisszériás darabok nem számítanak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
 |
« Válasz #1155 Dátum: 2008. október 18. 18:53:37 pm » |
|
Sziasztok!
Valaki nyugtasson meg legyen szíves! Azt tudom, hogy hivatalosan nem tehetek bele E-21-be M50B25-öt, de ugye M20B25 beletehető, hiszen M20-as motor mindkettő?
Remélem megnyugodhatok, ugyanis most készülök venni egyet.
Murphy
Nem, mert az a motorkód, és ilyen teljesítményű motor soha nem volt E21-ben. Kisszériás darabok nem számítanak. De attól még motorkódot kaphat... 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. október 18. 19:12:21 pm írta Kox »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
 |
« Válasz #1156 Dátum: 2008. október 18. 19:00:56 pm » |
|
Sziasztok!
Valaki nyugtasson meg legyen szíves! Azt tudom, hogy hivatalosan nem tehetek bele E-21-be M50B25-öt, de ugye M20B25 beletehető, hiszen M20-as motor mindkettő?
Remélem megnyugodhatok, ugyanis most készülök venni egyet.
Murphy
De attól még motorkódot kaphat...  Nem, mert az a motorkód, és ilyen teljesítményű motor soha nem volt E21-ben. Kisszériás darabok nem számítanak. Kaphat, de azt kérdezte, hogy hivatalosan.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Murphy666
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
 |
« Válasz #1157 Dátum: 2008. október 18. 19:06:02 pm » |
|
Sziasztok!
Valaki nyugtasson meg legyen szíves! Azt tudom, hogy hivatalosan nem tehetek bele E-21-be M50B25-öt, de ugye M20B25 beletehető, hiszen M20-as motor mindkettő?
Remélem megnyugodhatok, ugyanis most készülök venni egyet.
Murphy
De attól még motorkódot kaphat...  Nem, mert az a motorkód, és ilyen teljesítményű motor soha nem volt E21-ben. Kisszériás darabok nem számítanak. És ki néz utána ennek? A mostani motorom egy M20B20, de E30-asból való, tehát már nincs is rajta hely a mechanikus AC-nak. Ezt a motort 5 éve tettem bele az autóba. A KPM-esek ekkor azt mondták, hogy hozzak a BMW képviselettől egy papírt, hogy típusazonos a motor. El is mentem a miskolci képviseletbe, felnyitottam a motorháztetőt, és mondta a srác, hogy ez egy M20-as motor és némi pénz ellenében ezt papírra is vetette. Igazából az, hogy hány köbcentis, már nem is volt rajta a papíron. Sajna ez az igazolásom már nincsen meg, mert az eredeti kellett a KPM-nek, én meg a nagy sietségben elfelejtettem lemásolni.
|
|
|
Naplózva
|
E-21; 2,5L Ha esetleg érdekes: 30/311-6758
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
 |
« Válasz #1158 Dátum: 2008. október 18. 21:12:32 pm » |
|
Nekem ez a 175SR14 rémlik a gumikról, de már hetek óta nincs nálam a cápa, mert bringaszállításra jobb a f...s... Szoval 175SR14 jól sejtem, h nem nagyon van? biztos jó a per70 is, de azzal lehet, h túl kemény lesz a futómű:)))
(persze minden viszonyítás kérdése, az M3-as 245/40 17+ M futómű, a focus 205/40 17 ill. 30mm-t ültető Eibach sportfutómű.. Ehhez képest a cápa 175 SR14 helyett 185/70 lehet, h nem is lesz annyira vészesen kemény....)
Nyugodj meg Rnie,a 185/70-es az jó 10mm-el lesz alacsonyabb,mint a 175 nemperes.  Annak 140mm az oldalfala,ez lesz 129.  Megmarad a komfort.  Nekem most 225/60-as van fennt.... (135mm) JA!! Létezik még a 175-ös is,csak 175/80-asnak hívják.  És az ára is elfogadható,csak rá kell venni a gumist hogy szerezzen be.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4239
|
 |
« Válasz #1159 Dátum: 2008. október 19. 08:18:22 am » |
|
Újabb napfürdő ezúttal Tököl volt a célállomás:
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. október 19. 09:11:03 am írta Gisti »
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
 |
« Válasz #1160 Dátum: 2008. október 19. 08:59:21 am » |
|
Ujjab napfürdő ezúttal Tököl volt a célállomás:
Jaj,a szívem....  Látom,a főnökasszony,megbékült. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4239
|
 |
« Válasz #1161 Dátum: 2008. október 19. 09:12:00 am » |
|
Jaj,a szívem....  Látom,a főnökasszony,megbékült.  [/quote] A látszat néha csal (igaz néha nem..  )
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
 |
« Válasz #1162 Dátum: 2008. október 19. 09:20:05 am » |
|
A látszat néha csal (igaz néha nem..  ) Tudtam én... ...csak nem sejtettem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
 |
« Válasz #1163 Dátum: 2008. október 19. 13:41:27 pm » |
|
Újabb napfürdő ezúttal Tököl volt a célállomás:
Az Öreglány egy fiatal lánnyal, az jó párosnak tűnik. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
 |
« Válasz #1164 Dátum: 2008. október 19. 17:39:39 pm » |
|
Valaki meg tudná mondani, hogy ez a belső szín milyen fantázianév alatt fut?
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
 |
« Válasz #1165 Dátum: 2008. október 19. 17:48:15 pm » |
|
Valaki meg tudná mondani, hogy ez a belső szín milyen fantázianév alatt fut?
Szasz! pont ilyen volt az e12 gyári belseje úgy kb30 évvel ezelött. A HENNAROT színhez adták ezt, konkrétan nem tudom ezt a színt, de az e12.de-n megvan a táblázatban. Üdv Van egy 90%-os tippem, de nem akartam leírni, hogy ezzel ne befolyásoljam a véleményeket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
 |
« Válasz #1166 Dátum: 2008. október 19. 18:03:55 pm » |
|
Hát ezzel nem lettem okosabb, főleg, mert megnevezést nem találok hozzá. Rendelni meg csak megnevezés tudatában lehet. http://e12.assertion.de/primary/01001l20.htm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
 |
« Válasz #1167 Dátum: 2008. október 19. 18:07:59 pm » |
|
Megtaláltam az elnevezéseket is, de most hogy a jófenébe jöjjek rá, hogy a Tiédben melyik volt?? A kocsi-színes melett nincs megnevezés csak egy kis kocka, amiből 4-5 fajta van, itt meg vagy 20 féle belső http://e12.assertion.de/primary/01001l20.htm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
 |
« Válasz #1168 Dátum: 2008. október 19. 18:15:43 pm » |
|
A couleurs-nál vannak az E21 színek. persze páran gondolom észreveszik, hogy nem teljes a lista. Na akkor most melyik lehet ez?? http://www.e21.free.fr/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
 |
« Válasz #1169 Dátum: 2008. október 19. 18:50:29 pm » |
|
az a pokoliszürke lesz az  HELLGRAU OFF: kicsit rommátörték a pótkocsimat franciában, egy buzi hébererszes volt képek holnap az offban. kicsit pihi kell most mert Venlotól én vezetem haza... héberersz:) Vazz, szétröhögtem magam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|