Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2610 Dátum: 2009. január 21. 00:18:10 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2611 Dátum: 2009. január 21. 00:32:51 am » |
|
[/color] Szeretnélek megkérni, hogy ne tedd !
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #2612 Dátum: 2009. január 21. 08:53:29 am » |
|
üdv!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2613 Dátum: 2009. január 21. 09:03:58 am » |
|
üdv!
Ásztáqrva az a Fulvia...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #2614 Dátum: 2009. január 21. 09:16:48 am » |
|
Altenmarkt-Zauchensee Ice Trophy!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2615 Dátum: 2009. január 21. 10:16:01 am » |
|
az a bézs belső... és nem sajnálja szegény autót
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2616 Dátum: 2009. január 21. 10:53:22 am » |
|
Ásztakurva az az m2 kettes eszkort...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2617 Dátum: 2009. január 21. 20:24:33 pm » |
|
Ásztakurva az az m2 kettes eszkort...
Asztakurva, az a Trabbi...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2618 Dátum: 2009. január 21. 20:27:29 pm » |
|
Ásztakurva az az m2 kettes eszkort...
Asztakurva, az a Trabbi... Gondoltam... Én most elmegyek alukálni, nézd gyorsan át a többi topicot is, hogy holnap reggelre meglegyen a megválaszolni valóm...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2619 Dátum: 2009. január 21. 20:28:19 pm » |
|
Ásztakurva az az m2 kettes eszkort...
Asztakurva, az a Trabbi... Gondoltam... Én most elmegyek alukálni, nézd gyorsan át a többi topicot is, hogy holnap reggelre meglegyen a megválaszolni valóm... Oké.Bár nem ígérhetek semmit: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2620 Dátum: 2009. január 21. 23:16:04 pm » |
|
ezek szerint nem ismered az én cápázós hóbortjaimat
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
g
Nem elérhető
Hozzászólások: 140
Az ördög jobb és bal keze
|
|
« Válasz #2621 Dátum: 2009. január 22. 12:26:24 pm » |
|
ezek szerint nem ismered az én cápázós hóbortjaimat igen, álljon minden autó felbakolva fűtött garázsban. merazautóaznemazévanhogyhasználjuk, neeeeeeeem. sose értettem. S1! 100%ig egyetértek Veled. Azért van, hogy használd. Max respect. Sajnos kevesen gondolkodnak így. Ha költök rá, szolgáljon ki, ha kell lehessen haladni Vele, nem kelljen már 90el menni autópályán, azért mert 20 éves az autó. Ez a minimum. Szerintem. Más! E23 Alpina készült? Ha igen, milyen motorral? Esetleg van valami infolelőhely, mert én nem találtam semmit.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 22. 12:32:00 pm írta g »
|
Naplózva
|
Ősállat...
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2622 Dátum: 2009. január 22. 13:29:47 pm » |
|
Hazafelé, a 15. kerületben kaptam telefonvégre a cars&girls E24-et.
|
|
|
|
moneytoo
Nem elérhető
Hozzászólások: 691
|
|
« Válasz #2623 Dátum: 2009. január 22. 13:39:24 pm » |
|
Hazafelé, a 15. kerületben kaptam telefonvégre a cars&girls E24-et.
A Miskolci úton láttad? Szerinem ez az, ahogy látom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2624 Dátum: 2009. január 22. 13:44:19 pm » |
|
Hazafelé, a 15. kerületben kaptam telefonvégre a cars&girls E24-et.
A Miskolci úton láttad? Szerinem ez az, ahogy látom. Meg nem mondom melyik a miskolci út, de ha ez segít: a körvasútsortól haladtam az örs irányába (kertekalján).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BaltusE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
|
|
« Válasz #2625 Dátum: 2009. január 22. 13:56:09 pm » |
|
A gyárat sajna nem sikerült lekapni(hja menet közben félig kilógva az autóból) de ez a kép is önmagáért beszél...lehet valaha itt készült valamelyikünk cápija.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
moneytoo
Nem elérhető
Hozzászólások: 691
|
|
« Válasz #2626 Dátum: 2009. január 22. 15:05:32 pm » |
|
Hazafelé, a 15. kerületben kaptam telefonvégre a cars&girls E24-et.
A Miskolci úton láttad? Szerinem ez az, ahogy látom. Meg nem mondom melyik a miskolci út, de ha ez segít: a körvasútsortól haladtam az örs irányába (kertekalján). Az lesz az.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2627 Dátum: 2009. január 22. 17:22:06 pm » |
|
ezek szerint nem ismered az én cápázós hóbortjaimat igen, álljon minden autó felbakolva fűtött garázsban. merazautóaznemazévanhogyhasználjuk, neeeeeeeem. sose értettem. S1! 100%ig egyetértek Veled. Azért van, hogy használd. Max respect. Sajnos kevesen gondolkodnak így. Ha költök rá, szolgáljon ki, ha kell lehessen haladni Vele, nem kelljen már 90el menni autópályán, azért mert 20 éves az autó. Ez a minimum. Szerintem. Más! E23 Alpina készült? Ha igen, milyen motorral? Esetleg van valami infolelőhely, mert én nem találtam semmit. Igen létezett.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2628 Dátum: 2009. január 22. 20:02:44 pm » |
|
igen, álljon minden autó felbakolva fűtött garázsban. merazautóaznemazévanhogyhasználjuk, neeeeeeeem. sose értettem.
vállalom mostanában lelkiismeretfurdalásom van, néha még esőben is megyek vele
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #2629 Dátum: 2009. január 22. 20:54:08 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #2630 Dátum: 2009. január 22. 21:17:07 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2631 Dátum: 2009. január 22. 21:50:00 pm » |
|
nahát az nálam is előfordul. aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak . amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #2632 Dátum: 2009. január 23. 09:49:28 am » |
|
nahát az nálam is előfordul. aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak . amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet. ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz! a nagy gond a so! es ahova a viz eljut oda a so is! na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen! ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #2633 Dátum: 2009. január 23. 10:08:48 am » |
|
nahát az nálam is előfordul. aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak . amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet. ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz! a nagy gond a so! es ahova a viz eljut oda a so is! na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen! ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni! Gondolhatjátok vérzik a szívem amikor szinte hallom csámcsogni a sós vizet az egyhónapos küszöbömön
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #2634 Dátum: 2009. január 23. 10:34:28 am » |
|
nahát az nálam is előfordul. aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak . amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet. ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz! a nagy gond a so! es ahova a viz eljut oda a so is! na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen! ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni! Gondolhatjátok vérzik a szívem amikor szinte hallom csámcsogni a sós vizet az egyhónapos küszöbömön azért az egy hónapos küszöb kicsit tartósabb, vagy ha nem, akkor a munkvával van inkább a baj. ez is többször már eszembe jutott, frissen lakatolt autót tutujgatnak, hogy hű, hát mittomén, "megnyomja a küszöböt az emelő" (frissen lakatoltat, hápersze.), elrohad, stb. szerintem ezek az emberek nem igazán bíznak abban, hogy jó lett a munka. vélemény, nem szükséges egyetérteni vele. igen a bizalom? velemenyem pl. az uj küszöb a büdös eletben nem lessz olyan tartos mint az eredeti,es nem azert mert nincs lekezelve hanem mert az anyag mas!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #2635 Dátum: 2009. január 23. 11:09:17 am » |
|
nahát az nálam is előfordul. aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak . amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet. ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz! a nagy gond a so! es ahova a viz eljut oda a so is! na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen! ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni! Gondolhatjátok vérzik a szívem amikor szinte hallom csámcsogni a sós vizet az egyhónapos küszöbömön azért az egy hónapos küszöb kicsit tartósabb, vagy ha nem, akkor a munkvával van inkább a baj. ez is többször már eszembe jutott, frissen lakatolt autót tutujgatnak, hogy hű, hát mittomén, "megnyomja a küszöböt az emelő" (frissen lakatoltat, hápersze.), elrohad, stb. szerintem ezek az emberek nem igazán bíznak abban, hogy jó lett a munka. vélemény, nem szükséges egyetérteni vele. ahol heggesztenek soha nemlesz olyan mint a gyári.. fényezés nemvolt csak küszöbcsere, le van taknyolva vastagon feketére, de azért az nemolyan mint a gyári felületkezelés. szóval nem a munka miatt azzal elégedett vagyok.. csak most készült el és ilyen agresszív anyagoknak teszem ki, úgy hogy mosóba nemjárok, csak ha hazajutok pécsre akkor mosom magam. Persze aztis csak akkor ha nincs fagy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #2636 Dátum: 2009. január 23. 11:27:15 am » |
|
ahol heggesztenek soha nemlesz olyan mint a gyári.. fényezés nemvolt csak küszöbcsere, le van taknyolva vastagon feketére, de azért az nemolyan mint a gyári felületkezelés. szóval nem a munka miatt azzal elégedett vagyok.. csak most készült el és ilyen agresszív anyagoknak teszem ki, úgy hogy mosóba nemjárok, csak ha hazajutok pécsre akkor mosom magam. Persze aztis csak akkor ha nincs fagy.
nem lesz olyan, mint a gyári... miért, az szegecselve volt, vagy ragasztva, vagy mi? szóval na, a javítás meg a tűzoltás közé nem tennék egyenlőségjelet, mindkettő jó valamire, de más. Ok én kérek elnézést hogy aggódom a fényezetlen alapózott küszöbömért. Neharagudj kérlek szánom bánomtöbbet nem fordul elő ígérem.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #2637 Dátum: 2009. január 23. 11:31:42 am » |
|
Nem kopasz, de még azis lehet hogy bontott és nem utángyártott... ki tudja lényeg h tudom emelni és nemlátok át rajta 40 ezer volt a munkadíj, 5500 a küszöb / oldal. ennyit számláztak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #2638 Dátum: 2009. január 23. 11:47:47 am » |
|
Nem kopasz, de még azis lehet hogy bontott és nem utángyártott... ki tudja lényeg h tudom emelni és nemlátok át rajta 40 ezer volt a munkadíj, 5500 a küszöb / oldal. ennyit számláztak. ha egeszseges bontot volt meg jobban is jartal!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #2639 Dátum: 2009. január 23. 11:54:05 am » |
|
nahát az nálam is előfordul. aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak . amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet. ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz! a nagy gond a so! es ahova a viz eljut oda a so is! na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen! ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni! Gondolhatjátok vérzik a szívem amikor szinte hallom csámcsogni a sós vizet az egyhónapos küszöbömön azért az egy hónapos küszöb kicsit tartósabb, vagy ha nem, akkor a munkvával van inkább a baj. ez is többször már eszembe jutott, frissen lakatolt autót tutujgatnak, hogy hű, hát mittomén, "megnyomja a küszöböt az emelő" (frissen lakatoltat, hápersze.), elrohad, stb. szerintem ezek az emberek nem igazán bíznak abban, hogy jó lett a munka. vélemény, nem szükséges egyetérteni vele. igen a bizalom? velemenyem pl. az uj küszöb a büdös eletben nem lessz olyan tartos mint az eredeti,es nem azert mert nincs lekezelve hanem mert az anyag mas! egy normálisan kilakatolt, felületkezelt, kiüregvédett autó, simán fog annyit bírni, mint az eredeti, ebben teljesen biztos vagyok. csak ahhoz az kell, hogy tényleg komolyan vegye a lakatos a munkát, ami rohadt, azt levágja. a tűzoltómunka után persze, hogy ledobja a lemezt öt év után. hát valahogy így lakatol az, aki komolyan gondolja. Mivel úgy látom hogy itt a komplett elemet le kellett gyártani, és ha nem csal az emlékem akkor van valami jaguárod jól veszm ki hogy ez az?
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
|