Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #4710 Dátum: 2009. szeptember 26. 16:15:54 pm » |
|
2002 turbo A 02-es karosszéria neve volt az E20 ? Na megint megokosodtam. Ma is érdemes volt felkelnem. Köszönöm szépen Johanna.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4711 Dátum: 2009. szeptember 26. 16:18:01 pm » |
|
Ki fogja kitölteni a hiányzó adatokat? És ki fog beírni az E12, E21, E23, E28, stb helyekre?? Sok munkánk van még
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #4712 Dátum: 2009. szeptember 26. 16:22:29 pm » |
|
Ki fogja kitölteni a hiányzó adatokat? És ki fog beírni az E12, E21, E23, E28, stb helyekre?? Sok munkánk van még Ezt most nem értem. Mire érted amit írtál ?
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4713 Dátum: 2009. szeptember 26. 16:24:13 pm » |
|
Akkor nem lehetetlen... Na jó, de az nem úgy működik, hogy fogod és átteszed. A 2 fajta kisházas E30 ból is csak az egyikel lehet megjátszani és az kívülről nem látszik, tehát vétel előtt szét kell borítani. Az áttelepítés sem költség és munka mentes, tehát a végeredmény az így sem egyszerű. Maradjunk annyiban, hogy nagy nehézségek árán megoldható, mint ahogyan nagy nehézségek árán lehet kapni E21 spert is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4714 Dátum: 2009. szeptember 26. 16:24:54 pm » |
|
Ezt most nem értem. Mire érted amit írtál ? Vazz, kimaradt a link, bocsesz!! http://hu.wikipedia.org/wiki/BMW
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4715 Dátum: 2009. szeptember 26. 16:31:12 pm » |
|
Na jó, de az nem úgy működik, hogy fogod és átteszed. A 2 fajta kisházas E30 ból is csak az egyikel lehet megjátszani és az kívülről nem látszik, tehát vétel előtt szét kell borítani. Az áttelepítés sem költség és munka mentes, tehát a végeredmény az így sem egyszerű. Maradjunk annyiban, hogy nagy nehézségek árán megoldható, mint ahogyan nagy nehézségek árán lehet kapni E21 spert is Tehát akkor mégis egyszerűbb a diffitartó segédkeretet átheggeszteni. Tudtok olyant, aki ezt megtudja csinálni?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #4716 Dátum: 2009. szeptember 26. 16:43:17 pm » |
|
Valóban nem egy teljes átfogó iromány. Inkább a szórjunk egy kis igét a parasztoknak szedett vedett dolog.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4717 Dátum: 2009. szeptember 26. 17:56:38 pm » |
|
Tehát akkor mégis egyszerűbb a diffitartó segédkeretet átheggeszteni. Tudtok olyant, aki ezt megtudja csinálni?
Itt szokott lenni a srác asszem e21m20b27 a nickje,az ő projektjében van ilyen jellegű lakatolás,és aszem ő is elvitte valami lakatoshoz a hátsó hidat.a bimmerteamon van a topikja.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4718 Dátum: 2009. szeptember 26. 21:10:19 pm » |
|
Tehát akkor mégis egyszerűbb a diffitartó segédkeretet átheggeszteni. Tudtok olyant, aki ezt megtudja csinálni?
Ordenálé módon egyszerű, jól már kicsit nehezebb. De amúgy én a difi belsejének a cseréjéről beszéltem, akkor nem kell hegesztgetni, meg lengőkarokat vagy segédalvázat hegeszteni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #4719 Dátum: 2009. szeptember 26. 22:55:34 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Apusch
Nem elérhető
Hozzászólások: 350
|
|
« Válasz #4720 Dátum: 2009. szeptember 27. 00:15:18 am » |
|
Egyszerűség kedvéért a fontosabbak kiírva: E 100: Isetta E 101: Isetta 250 E 102: Isetta 300 E 107: 700 Limusine E 110: 700 Cabriolet E 111: 600 E 114: 1502, 1602, 1802, E 115: 1500 (négyajtós) E 116: 1500 (négyajtós) E 118: 1800 (négyajtós) E 120: 2000C, 2000CS (Karmann) E 121: 2000 (négyajtós) E 10 : 2002, 2002TII, E 20 : 2002 Turbo (Viszont azt én sem értem, hogy miért csak 6 darab... )
|
|
|
Naplózva
|
Öreg autó szivatóval indul...
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4721 Dátum: 2009. szeptember 27. 08:02:11 am » |
|
Egyszerűség kedvéért a fontosabbak kiírva: E 100: Isetta E 101: Isetta 250 E 102: Isetta 300 E 107: 700 Limusine E 110: 700 Cabriolet E 111: 600 E 114: 1502, 1602, 1802, E 115: 1500 (négyajtós) E 116: 1500 (négyajtós) E 118: 1800 (négyajtós) E 120: 2000C, 2000CS (Karmann) E 121: 2000 (négyajtós) E 10 : 2002, 2002TII, E 20 : 2002 Turbo (Viszont azt én sem értem, hogy miért csak 6 darab... ) A 2000c,2000cs-ről kaphatnánk egy fotót?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #4722 Dátum: 2009. szeptember 27. 08:38:11 am » |
|
http://www.bmwarchiv.de/e-code/120.htmla kicsivel lejjebb lévő e-lista link tartalmaz egy csomó fotót a típusokról, sajna nem mindet engem egy e23s érdekelne, nem találtam a neten
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4723 Dátum: 2009. szeptember 27. 08:53:14 am » |
|
Milyen érdekes,hogy pl. E32-t is már 79/szeptemberétől kezdték fejleszteni és az E34-et is már 81-ben kezdték. Ennek amúgy a cápában annyi a nyoma,hogy a hátsó ülés alatt a bal oldalban van ugye az E32 és E34 "ZKE" egysége, vagyis a központi karosszéria elektronika. Mikor építettem át az E12-t M50 motorosra, én az E34 kábelkötegét az első lámpától a hátsóig beépítettem. Nem volt egyszerű, de fura módon ez a ZKE egység minden további alakítás nélkül tökéletesen passzolt az E12 hátsó ülése alá Hozzáteszem,hogy az autóm 79/9 utáni. Van egy másik E12-m, ami 79/9 előtti, abban nincs ilyen hely kialakítva Jó mi? Vagy pl. az E23 és E28 kormánykapcsolóinak a lábkiosztása (és az E12 79/9-től) ugyanaz, mint pl. a korai E32/E34-eseké.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4724 Dátum: 2009. szeptember 28. 13:41:11 pm » |
|
Hideg motornál tuti nem...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4725 Dátum: 2009. szeptember 28. 14:30:39 pm » |
|
Pedig a korábbi típusok (cápa, E32/E34) üzemkönyvében a "hogyan takarékoskodjunk" részben le van ,hogy csak akkor állítsuk le a motort, ha előre tudjuk,hogy 1,5 percnél többet fogunk állni. Ellenkező esetben magas fogyasztás és a motornak sem kedvezünk vele.... Most meg már lehet? ...szánalmas.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4726 Dátum: 2009. szeptember 28. 14:50:46 pm » |
|
Pedig a korábbi típusok (cápa, E32/E34) üzemkönyvében a "hogyan takarékoskodjunk" részben le van ,hogy csak akkor állítsuk le a motort, ha előre tudjuk,hogy 1,5 percnél többet fogunk állni. Ellenkező esetben magas fogyasztás és a motornak sem kedvezünk vele....
Most meg már lehet? ...szánalmas.
Hát ez pedig az önindítófelújítóműhelyek lobbytevékenységének eredménye!! Mellesleg mekkora pénzt nyomhatott a reklámért az Agip...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4727 Dátum: 2009. szeptember 28. 15:21:20 pm » |
|
Hát ez pedig az önindítófelújítóműhelyek lobbytevékenységének eredménye!! Elvileg nem kell önindítózni. Úgy állítja le a motort, hogy legyen egy hengerben éghető keverék fhp után. csak egy szikra kell hozzá, és már megy is a motor. mondjuk kíváncsi vagyok, hogy ugyanez a rendszer egy 400Ekm-es széthajtott motroban mit fog csinálni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4728 Dátum: 2009. szeptember 28. 15:24:45 pm » |
|
Elvileg nem kell önindítózni. Úgy állítja le a motort, hogy legyen egy hengerben éghető keverék fhp után. csak egy szikra kell hozzá, és már megy is a motor. mondjuk kíváncsi vagyok, hogy ugyanez a rendszer egy 400Ekm-es széthajtott motroban mit fog csinálni...
Ma is tanultam valamit.... De ez szerintem hogy pont FHP-n legyen a cucc elég könnyen meghibásodhat és lesz rengeteg mazsola aki bealszik a lámpánál
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4729 Dátum: 2009. szeptember 28. 15:34:56 pm » |
|
De ez szerintem hogy pont FHP-n legyen a cucc elég könnyen meghibásodhat és lesz rengeteg mazsola aki bealszik a lámpánál Nemérted a lényeget... Ezt nem valami cucc csinálja, hanem maga a motorvezérlés kapott plusz 1 funkciót a vezérlőprogramba integrálva. Ha ez meghibásodik, akkor már hiába indítózol, az ugyan nem megy sehova...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4730 Dátum: 2009. szeptember 28. 15:42:53 pm » |
|
Nemérted a lényeget... Ezt nem valami cucc csinálja, hanem maga a motorvezérlés kapott plusz 1 funkciót a vezérlőprogramba integrálva. Ha ez meghibásodik, akkor már hiába indítózol, az ugyan nem megy sehova...
Akkor viszont egy komplett város forgalmának blokkolása is elérhető lesz környezetvédelem címszó alatt...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
ciri e21
Nem elérhető
Hozzászólások: 236
|
|
« Válasz #4731 Dátum: 2009. szeptember 28. 16:20:48 pm » |
|
Mennyi minden elvetemültséget tudnak kitalálni...hmm...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #4732 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:59:19 pm » |
|
Elvileg nem kell önindítózni. Úgy állítja le a motort, hogy legyen egy hengerben éghető keverék fhp után. csak egy szikra kell hozzá, és már megy is a motor. mondjuk kíváncsi vagyok, hogy ugyanez a rendszer egy 400Ekm-es széthajtott motroban mit fog csinálni...
Dízelt. Szikrával. Ma is tanultam valamit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4240
|
|
« Válasz #4733 Dátum: 2009. szeptember 28. 19:00:20 pm » |
|
Ne légy olyan maradi....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4734 Dátum: 2009. szeptember 28. 19:05:05 pm » |
|
Szerintem is a 118d-re kell ilyen kütyü,a 760 meg úgy jó ahogy van! Ennyi f@szt,egy tervező irodában.Katasztrófa.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4735 Dátum: 2009. szeptember 28. 21:22:28 pm » |
|
Elvileg nem kell önindítózni. Úgy állítja le a motort, hogy legyen egy hengerben éghető keverék fhp után. csak egy szikra kell hozzá, és már megy is a motor. mondjuk kíváncsi vagyok, hogy ugyanez a rendszer egy 400Ekm-es széthajtott motroban mit fog csinálni...
És ezt hogy? a FHP előtt képes maradni csak a gyújtás előtt robbanásképes keverék ,már amennyiben benzinesről beszélünk. De akkor a 2 szelepnek éppen tökéletesen zárva kell lennie, a másik pedig az,hogy egy motor sem fogja megtartani a robbanóképes elegyet, nem hogy a piros lámpa idejére ,de még pár másodpercre sem. Max annyi,hogy egy minimális + befecskendezést kap,hogy a motor indítózásra hamarabb beröffenjen,de ez sem keverék, hanem csak benzin. Egy példa. karbis vs. motronic rendszer. Ha van egy ugyanolyan motorod karbival, akkor az fél fordulatra,már járni fog, de a motronicot meg tekerned kell. Ez olyan, mintha visszalépnének...de akkor is érdekes,hogy 15 éve még káros volt az indítgatás, most meg már nem.... Önindító nélkül meg ritkán indítasz...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4736 Dátum: 2009. szeptember 28. 22:08:11 pm » |
|
Miki nem értesz te ehhez! Ma már sokkal jobb, tartósabb önindítókat csinálnak mint régen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4737 Dátum: 2009. szeptember 28. 22:14:13 pm » |
|
Miki nem értesz te ehhez! Ma már sokkal jobb, tartósabb önindítókat csinálnak mint régen. frissebb, lágyabb, jobb!
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4738 Dátum: 2009. szeptember 29. 08:03:28 am » |
|
Dízelt. Szikrával. Ma is tanultam valamit.
jogos, nem néztem, hogy a link a dízelről szól
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4739 Dátum: 2009. szeptember 30. 19:21:56 pm » |
|
üdvözlöm a bronzit vagy bahamabeige ködlámpamentes e28 tulaját(mintha intett is volna), valamint az amerikai sötétkék(usa lökös és lámpa) tulaját is, akiket ma láttam. na meg a széna tér környén állt egy ezüst 20i, duplacsöves, autómata, elöl villanyablakos. Ja meg a petőfi híd budai hídfőnél egy piroska is volt.in motion, natürlicht, csak a villamosról láttam. asszem ennyi....tömegautóm van akurvaéletbe...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|