CápaBMW fórum
2024. november 23. 19:42:35 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 816976 alkalommal)
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #300 Dátum: 2009. május 31. 18:59:18 pm »

Felhívtam az alpinweiss 316os tulaját, mondta hogy küldjek e-mailt és megválaszolja a kérdéseimet, plusz kértem még fotókat nagy felbontásbúban, tényleg nem rossz a kicsike, de az orra be van lökve minimum 5cm-t ami nem igazán jó pont  Sad .
Íme a válasza:
Hello!
Az autó 3 éve volt lakatolva és fényezve, 2 új első sárvédő és küszöbök lettek cserélve ,hátsó teleszkóp torony javítva,a fenéklemezeket kell lassan javítani de még egy vizsgát kibír.semmi olajfolyás sehol,futómű jó nem kopog-zörög,fékek jók,a motorban garantáltan minden alapméretes,nem füstöl,olajat nem fogyaszt,minden működik,üzembiztos,semmit nem kell rá költeni.


Esetleg ide tudok beszúrni képet, hogy ti is lássátok, vagy csak linkelés megy Huh??
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #301 Dátum: 2009. május 31. 19:03:25 pm »

amikor új hozzászólást írsz, a szövegdoboz alatt balra ott van, hogy további opciók, onnan menni fog.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #302 Dátum: 2009. május 31. 19:09:50 pm »

amikor új hozzászólást írsz, a szövegdoboz alatt balra ott van, hogy további opciók, onnan menni fog.
jah megvan,


* 316 003.jpg (94.8 KB, 1664x1248 - megtekintve 1116 alkalommal.)
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #303 Dátum: 2009. május 31. 19:13:08 pm »

már meg se próbállak rábeszélni, hogy az elejétől eltekintve ez sokkal jobb autó. de te tudod, bár eddig a pirosat nem favorizálta senki  smiley.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #304 Dátum: 2009. május 31. 19:14:28 pm »

amikor új hozzászólást írsz, a szövegdoboz alatt balra ott van, hogy további opciók, onnan menni fog.
jah megvan,


Jó lenne arról látni képeket, hog ymi van benyomva 5 centit..Mert ha a mocitető is bennt volna annyira, akkor az már a szélvédő volna..Lehet hog ycsak a műanyagok..Viszont szimpatikus, hogy nem kertel a csákó, egy jó motor,futómű, hajtáslánc már fél siker..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #305 Dátum: 2009. május 31. 19:15:38 pm »

már meg se próbállak rábeszélni, hogy az elejétől eltekintve ez sokkal jobb autó. de te tudod, bár eddig a pirosat nem favorizálta senki  smiley.
Annyira nem kell rábeszélni, így nagy képen én is jobban látom a dolgokat, el fogok menni megnézni mindenképp, bár nem tudom mi lelte az elejét  Embarrassed
remélem csak a műanyag van eltörve, de nemtom.
Naplózva

Thommy
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #306 Dátum: 2009. május 31. 19:16:00 pm »

már meg se próbállak rábeszélni, hogy az elejétől eltekintve ez sokkal jobb autó. de te tudod, bár eddig a pirosat nem favorizálta senki  smiley.

Jaja..A lököse is jól áll, és a kötényben is benne van a műanyag betét..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #307 Dátum: 2009. május 31. 19:20:04 pm »

ha én olyat vehettem volna, mint ez a fehér... mármint kasztni ügyileg.. jó lett volna igencsak.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #308 Dátum: 2009. május 31. 19:22:49 pm »

tán ezen még jobban látszik


* 316méretezett.jpg (53.92 KB, 800x600 - megtekintve 1238 alkalommal.)
Naplózva

Thommy
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #309 Dátum: 2009. május 31. 19:24:25 pm »

ha én olyat vehettem volna, mint ez a fehér... mármint kasztni ügyileg.. jó lett volna igencsak.
Néztem a garázsodat, azért te sem panaszkodhatsz  Azn, szerintem lesz majd mit csinálni ezen is, ha emellett döntök  Smiley
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #310 Dátum: 2009. május 31. 19:27:05 pm »

mindegyiken van mit csinálni, különben nem vennénk meg  Cheesy

kérj fotót, hogy nyitott motorháztetőnél fényképezze le. én nem is értem mi a szar van ott, de tuti nem komoly..
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #311 Dátum: 2009. május 31. 19:30:17 pm »

mindegyiken van mit csinálni, különben nem vennénk meg  Cheesy

kérj fotót, hogy nyitott motorháztetőnél fényképezze le. én nem is értem mi a szar van ott, de tuti nem komoly..
Én úgy látom hogy csak a műanyag maszk áll szarul. Kértem nyitott tetővel is, de mivel szakad az eső nálunk, csak azt küldte ami van, amint értelmesebb idő lesz kapom a képeket. Kértem még a csomagtartó bélésről meg küszöbről.
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #312 Dátum: 2009. május 31. 19:34:31 pm »

na már most szerintem nem. a grill a homlokfalra van felcsavarozva alul, felül. ez láthatóan felül nem arra van csavarozva, valamint a vesét felül két csavar tartja, ami szintén oda fut be, az alja pedig lent támaszkodik. szóval én ezt így nem értem. a homlokfal felső része az olyan alakú, hogy a vese felé szélesedik rajta a "perem". ha gondolod lefotózom a garázsban hogy kéne lennie..
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #313 Dátum: 2009. május 31. 19:40:31 pm »

Szerintem egyszerűbb lenne a tulajt megkérdezni mi történt... Smiley
Naplózva

Bence
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #314 Dátum: 2009. május 31. 19:49:19 pm »

na már most szerintem nem. a grill a homlokfalra van felcsavarozva alul, felül. ez láthatóan felül nem arra van csavarozva, valamint a vesét felül két csavar tartja, ami szintén oda fut be, az alja pedig lent támaszkodik. szóval én ezt így nem értem. a homlokfal felső része az olyan alakú, hogy a vese felé szélesedik rajta a "perem". ha gondolod lefotózom a garázsban hogy kéne lennie..
Nah az jó lenne, ilyent még nem igazán láttam közelről, hogy ez hogy működik, nem is ezt figyeltem  Smiley
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #315 Dátum: 2009. május 31. 20:05:53 pm »

nem tudom sajnos lefotózni, nincs itthon a fényképezőm, tesóm elvitte  Sad.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #316 Dátum: 2009. május 31. 22:52:40 pm »

mindegyiken van mit csinálni, különben nem vennénk meg  Cheesy

kérj fotót, hogy nyitott motorháztetőnél fényképezze le. én nem is értem mi a szar van ott, de tuti nem komoly..
Én úgy látom hogy csak a műanyag maszk áll szarul. Kértem nyitott tetővel is, de mivel szakad az eső nálunk, csak azt küldte ami van, amint értelmesebb idő lesz kapom a képeket. Kértem még a csomagtartó bélésről meg küszöbről.

Thomy, ne legyenek illúzióid  Sad
Az orra törött volt valószinüleg, rendkívül gyanus hogy CSAK a rácsok vannak beljebb. Szerintem megküldték az elejét, szarráment a géptető, a lökös, a rácsok, a köténylemez és mindkét első sárvédőlemez. Ezek után házilag úgy ahogy rendbe húzgálták, kicserélték amit nem lehetett kihúzgálni és lefestették fehérre. Ezért szarul áll az első lökös, a kötény valami nagyon furcsán torz, a rács meg egyenesen érthetetlen!
Reméljük, az első váznyulványok nem kaptak valami baromi pofont hogy jól megrogyjanak.
A másik pedig az oldalvonal, a díszlécek...hát sok jót nem sejtet, még a hátsó lökös is önmagában se vízszintes, ez nagyon érdekes.

A képen láthatod, hogy néz ki egy tökéletes orr!


* IMG_5444.jpg (92.19 KB, 850x509 - megtekintve 1029 alkalommal.)

* IMG_5517.jpg (85.73 KB, 850x638 - megtekintve 1038 alkalommal.)

* IMG_5499.jpg (89.07 KB, 850x1133 - megtekintve 1019 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 31. 22:55:58 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #317 Dátum: 2009. május 31. 23:05:02 pm »

ez egy szar összerakástól ugyanígy lehet.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #318 Dátum: 2009. május 31. 23:08:22 pm »

Én úgy látom hogy csak a műanyag maszk áll szarul. Kértem nyitott tetővel is, de mivel szakad az eső nálunk, csak azt küldte ami van, amint értelmesebb idő lesz kapom a képeket. Kértem még a csomagtartó bélésről meg küszöbről.

Thomy, ne legyenek illúzióid  Sad
Az orra törött volt valószinüleg, rendkívül gyanus hogy CSAK a rácsok vannak beljebb. Szerintem megküldték az elejét, szarráment a géptető, a lökös, a rácsok, a köténylemez és mindkét első sárvédőlemez. Ezek után házilag úgy ahogy rendbe húzgálták, kicserélték amit nem lehetett kihúzgálni és lefestették fehérre. Ezért szarul áll az első lökös, a kötény valami nagyon furcsán torz, a rács meg egyenesen érthetetlen!
Reméljük, az első váznyulványok nem kaptak valami baromi pofont hogy jól megrogyjanak.
A másik pedig az oldalvonal, a díszlécek...hát sok jót nem sejtet, még a hátsó lökös is önmagában se vízszintes, ez nagyon érdekes.

A képen láthatod, hogy néz ki egy tökéletes orr!
köszi a képeket, abban bízok hogy csak egy horgot csókolt be és azt sem 140el, bár tényleg furák ott a dolgok, Sajna most ez a 2 verda van csak amit érdemesnek tartok a megnézésre, hát majd meglássuk. Mondjuk törés mentest nem hiszem hogy találni fogok bárhol is, vagy szarrá rohadva.
Remélem nem lesz vészes...
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:57:21 pm írta Promega » Naplózva

Thommy
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #319 Dátum: 2009. május 31. 23:12:51 pm »

Egyébként mégegy észrevétel a pirosra visszatérve: Ha jól megnézitek, a LÁMPÁK sokat elárulnak ám! Fakult, totál bemattult, napszítta búrák, ködös fényszórók. Ez azt jelenti hogy igénytelen gazdája volt és soha nem törődött vele, ráadásul az utcán rohasztotta. Fujfujfuj igénytelenség!!! Tongue
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #320 Dátum: 2009. május 31. 23:17:12 pm »

ez egy szar összerakástól ugyanígy lehet.
Az első rácsok közvetlenül a felső lemez éléhez vannak acél klamnikkal hozzárögzítve, a lemez mögé nem lehet rakni, tehát a fehérnek az örrában a fém be van nyomva kb 5-7 cm-rel. Ez tény. Hát megnézném mihez van rögzítve a géptető zsanérszerkezete és zárja...
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #321 Dátum: 2009. május 31. 23:21:32 pm »

ez egy szar összerakástól ugyanígy lehet.
Az első rácsok közvetlenül a felső lemez éléhez vannak acél klamnikkal hozzárögzítve, a lemez mögé nem lehet rakni, tehát a fehérnek az örrában a fém be van nyomva kb 5-7 cm-rel. Ez tény. Hát megnézném mihez van rögzítve a géptető zsanérszerkezete és zárja...
Jogos a feltételezés...
Naplózva

Thommy
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #322 Dátum: 2009. május 31. 23:26:13 pm »

Sziasztok! Néztem egy autót,de az a bibi,hogy a tulaj 5 éve nem iratta át.  Ez milyen bonyodalmakkal járhat rám nézve,át tudom iratni? Meg esetlag nem kell megvárnom amíg bevasalják rajta az 5 év súlyadót meg a büntit?
Kérdezzd Sabc-ot, vagy Boogie -t , vagy Dogmeat-et vagy ... Mindhárman végigszopták az utat
szerintem ő "csak" egy duplaátírást szopott be, igaz azt 34xx ccm-en.. az adót a régi tulajokon szokják bevasalni, nem? huh
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #323 Dátum: 2009. május 31. 23:29:45 pm »

Egyébként mégegy észrevétel a pirosra visszatérve: Ha jól megnézitek, a LÁMPÁK sokat elárulnak ám! Fakult, totál bemattult, napszítta búrák, ködös fényszórók. Ez azt jelenti hogy igénytelen gazdája volt és soha nem törődött vele, ráadásul az utcán rohasztotta. Fujfujfuj igénytelenség!!! Tongue
Már sajnálom szegény autót, ennyi kritikát  Grin  Grin  Grin
Egyébként nemtom mióta van a srácnál az a piros de szerintem nem több mint 1.5-2éve és előéletét nem tudom az autónak, elmondása szerint ő a 3. tulaj mióta itthon van, az látszik hogy ő foglalkozott vele, kérdés hogy a pénztárcája mennyire engedte. Most nagyon patika garázsban áll, böhöm nagy, le van kövezve, tán még fűtött is és srác sokat nem használta, ez látszik rajta. Nem néz ki egy autószerelgetős típusnak, szerintem ezt szerelő csinálta mióta nála van. Az persze tény hogy a szerelők is tudnak érdekeségeket művelni pláne olyanok akiknek fingjuk nincs erről a szakmáról  angry
Naplózva

Thommy
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #324 Dátum: 2009. június 01. 06:40:05 am »

Sziasztok! Néztem egy autót,de az a bibi,hogy a tulaj 5 éve nem iratta át.  Ez milyen bonyodalmakkal járhat rám nézve,át tudom iratni? Meg esetlag nem kell megvárnom amíg bevasalják rajta az 5 év súlyadót meg a büntit?
Kérdezzd Sabc-ot, vagy Boogie -t , vagy Dogmeat-et vagy ... Mindhárman végigszopták az utat
szerintem ő "csak" egy duplaátírást szopott be, igaz azt 34xx ccm-en.. az adót a régi tulajokon szokják bevasalni, nem? huh

Az adót rád nem verik, az tuti.Viszont ilyenkor kivonják a kocsiot a forgalomból, hiába vagy jóhiszemű vevő, és addig kivonva is marad, amíg az előző gazdája nem rendezi az elmaradásait..:Sad(
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #325 Dátum: 2009. június 01. 07:13:16 am »

Én úgy látom hogy csak a műanyag maszk áll szarul. Kértem nyitott tetővel is, de mivel szakad az eső nálunk, csak azt küldte ami van, amint értelmesebb idő lesz kapom a képeket. Kértem még a csomagtartó bélésről meg küszöbről.

Thomy, ne legyenek illúzióid  Sad
Az orra törött volt valószinüleg, rendkívül gyanus hogy CSAK a rácsok vannak beljebb. Szerintem megküldték az elejét, szarráment a géptető, a lökös, a rácsok, a köténylemez és mindkét első sárvédőlemez. Ezek után házilag úgy ahogy rendbe húzgálták, kicserélték amit nem lehetett kihúzgálni és lefestették fehérre. Ezért szarul áll az első lökös, a kötény valami nagyon furcsán torz, a rács meg egyenesen érthetetlen!
Reméljük, az első váznyulványok nem kaptak valami baromi pofont hogy jól megrogyjanak.
A másik pedig az oldalvonal, a díszlécek...hát sok jót nem sejtet, még a hátsó lökös is önmagában se vízszintes, ez nagyon érdekes.

A képen láthatod, hogy néz ki egy tökéletes orr!

Nem biztos,hogy ennyire drámai a helyzet.Ráadásul lehet,hogy könnyen helyrehozható.Akár a kötényt is felteheték szarul, és attól már az egész eltolódik.Persze nincs kizárvaa, hogy puffos volt, de sajns ez képről nem fog kiderülni, hacsak a rácsokat le nem szedi,de valószinüleg az eladó nem fogja...Egy személyes ránézés lenne a megoldás, Miskolc környéékéről is vannak itt páran, szerintem ha valamelyikük ráér, és megkéred, megnézi..
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:56:54 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #326 Dátum: 2009. június 01. 07:49:04 am »

hali..most nezem hogy a piros az falumbeli,wazz nem is neztem... huh
megnezzem nektek ,meg fotozok is ha lehet,.szoval mi legyen?
igaz most esik az eso ,dee lesz@rom. afro

amugy keprol a feher sem nagyon szar,tuti hogy mindketttonek vannak hibai,ha nem lenne akkor min.2xennyibe kerulne.

szivesen megteszem Cool Cool
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #327 Dátum: 2009. június 01. 07:52:26 am »

szerintem ő "csak" egy duplaátírást szopott be, igaz azt 34xx ccm-en.. az adót a régi tulajokon szokják bevasalni, nem? huh

Az adót rád nem verik, az tuti.Viszont ilyenkor kivonják a kocsiot a forgalomból, hiába vagy jóhiszemű vevő, és addig kivonva is marad, amíg az előző gazdája nem rendezi az elmaradásait..:Sad(
.
eccer en is vettem egy nemm atirt autot,es ERD-en az ocsmanyirodaban azt mondtak hogy en fizessek csak eggyet,a tobbit majd behajtjak az emberen...szal rendesek voltak...
kb.2003-2004-ben volt
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:56:36 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #328 Dátum: 2009. június 01. 07:54:37 am »

hali..most nezem hogy a piros az falumbeli,wazz nem is neztem... huh
megnezzem nektek ,meg fotozok is ha lehet,.szoval mi legyen?
igaz most esik az eso ,dee lesz@rom. afro

amugy keprol a feher sem nagyon szar,tuti hogy mindketttonek vannak hibai,ha nem lenne akkor min.2xennyibe kerulne.

szivesen megteszem Cool Cool

Hát ha már itt lax a szomszédban:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #329 Dátum: 2009. június 01. 07:55:25 am »


Thomy, ne legyenek illúzióid  Sad
Az orra törött volt valószinüleg, rendkívül gyanus hogy CSAK a rácsok vannak beljebb. Szerintem megküldték az elejét, szarráment a géptető, a lökös, a rácsok, a köténylemez és mindkét első sárvédőlemez. Ezek után házilag úgy ahogy rendbe húzgálták, kicserélték amit nem lehetett kihúzgálni és lefestették fehérre. Ezért szarul áll az első lökös, a kötény valami nagyon furcsán torz, a rács meg egyenesen érthetetlen!
Reméljük, az első váznyulványok nem kaptak valami baromi pofont hogy jól megrogyjanak.
A másik pedig az oldalvonal, a díszlécek...hát sok jót nem sejtet, még a hátsó lökös is önmagában se vízszintes, ez nagyon érdekes.

A képen láthatod, hogy néz ki egy tökéletes orr!

Nem biztos,hogy ennyire drámai a helyzet.Ráadásul lehet,hogy könnyen helyrehozható.Akár a kötényt is felteheték szarul, és attól már az egész eltolódik.Persze nincs kizárvaa, hogy puffos volt, de sajns ez képről nem fog kiderülni, hacsak a rácsokat le nem szedi,de valószinüleg az eladó nem fogja...Egy személyes ránézés lenne a megoldás, Miskolc környéékéről is vannak itt páran, szerintem ha valamelyikük ráér, és megkéred, megnézi..

Thommy

A tulaj mondta, hogy beljebb van lökve az eleje 5 cm-el?
Mert nekem marha gyanús, hogy szimplán az első szériás géptető, második szériás vese konfig van a kocsin,
illetve érdemes lenne ezen a területen keresni a -5cm problémáját.

Amúgy részemről is (szigorúan képek alapján) is 1 strigula a fehér javára.

Egy pár jó tanács: az egész E21 lelke a motortartó nyúlvány toldata a tűzfal alatti részen. Aztán ehhez jönnek a tornyok, taposók, a hátfal a lámpák sarkainál, a rendszámtábla világítás vezetékeinek kivezetésénél, B oszlop tövei, első szélvédő sarkai.
Ha kaszni rendben van, 30-50e-ért komplett bontott hajtásláncot kapsz bele, egy jó lakatolás pedig ennek 5-10x-be kerül...

Amúgy a skodánál tapasztalható karbi kopás probléma is van E21nél, a 2b1 szokott szétkopni, ha jól tudom.

Thommy, megy privi!
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:56:15 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!