CápaBMW fórum
2024. április 16. 06:49:52 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Veterán-nagyon veterán  (Megtekintve 792785 alkalommal)
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1020 Dátum: 2009. augusztus 18. 08:35:12 am »

Ha valami ronda, akkor ez nagyon.
Hogyan tudtak ennyire förtelmes formát kitalálni. Annyira franciás vonalai vannak, hogy már fáj. icon_slyuni

Szerintem kimondottan magyaros vonalai vannak. Olyan Járay Pálos.
Naplózva

Főmordor.
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1021 Dátum: 2009. augusztus 18. 12:44:34 pm »

 cool_photos icon_slyuni 25


* _L1H1756_alpina_batmobile.jpg (71.5 KB, 640x427 - megtekintve 892 alkalommal.)
Naplózva

750ia
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1022 Dátum: 2009. augusztus 18. 13:10:13 pm »

Szerintem kimondottan magyaros vonalai vannak. Olyan Járay Pálos.

Ki a bánat az a Járay Pál?HuhHuh? shocked shocked shocked shocked
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1023 Dátum: 2009. augusztus 18. 13:18:33 pm »

Ki a bánat az a Járay Pál?HuhHuh? shocked shocked shocked shocked

Na ez szép. Nézz utána kicsit! Röviden annyit, hogy neki köszönhetjük, hogy az autók nem féltégla formájúak és nem zabálnak 30 litert 100km-en. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1024 Dátum: 2009. augusztus 18. 13:19:15 pm »

Ki a bánat az a Járay Pál?HuhHuh? shocked shocked shocked shocked




Ha a kérdésed komoly:Járay Pál feltaláló, a járműáramlástani vizsgálatok úttörője huszonöt éve,
1974. szeptember 22-én hunyt el St. Gallenben.

Bécsben született 1889. március 10-én. Pályafutását a Bécs melletti Fischamendben repülőgépek tervezésével kezdte. A német katonai hatóságok kérésére 1913-ban Friedrichshafenbe, a Luftschiffbau Zeppelinhez vezényelték szolgálatra, s ott a léghajók áramlástani vizsgálatával foglalkozott. Munkássága nyomán a Zeppelin-léghajók gazdaságossága a kétszeresére növekedett. Az első világháború után elkészítette a világ akkori legnagyobb szélcsatornáját, és folytatta a testek légellenállási tényezőjének csökkentésére irányuló vizsgálatait. Már 1920-ban szabadalmaztatta a legkisebb örvényleválást keltő léghajóalakot. Kutatásait ezután kiterjesztette a talaj közelében mozgó testekre, és 1920-ban szabadalmaztatta a legkisebb légellenállást adó, ideális járműalakot, az általa Stromlinienwagennek nevezett, teljesen áramvonalazott karosszériájú autót. Számos autógyár (Audi, Adler, Bugatti, Voison, Tatra) sok modellje készült a Járay-féle elvek alapján. A harmincas évek dereka táján építettek a Mercedes-, illetve Audi-alvázra Járay karosszériát, és Járay szabadalma alapján készültek a népszerűvé vált „bogárhátú” Volkswagen prototípusai is. A légellenállási tényezőt az akkor hagyományos kivitelű járművekhez képest körülbelül 25 százalékra csökkentette, így az üzemanyag-felhasználás mintegy 30 százalékkal csökkent. Ráadásul az áramvonalas autó nem keltett maga mögött nagy örvényeket, kevesebb port és sarat vert fel az úttestről.
Járay 1923-tól Svájcban élt, elsősorban repülőgépek korszerűsítésével és vízi járművek áramlástani tervezésével foglalkozott. A Járay-féle járműalak légellenállása még a mai kutatások szerint is a legkisebb. Az általa kifejlesztett – teljesen áramvonalas – autókarosszéria megelőzte korát, s elvei máig is alapjai a járműáramlástani vizsgálatoknak.
Naplózva

750ia
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1025 Dátum: 2009. augusztus 18. 13:30:00 pm »

Csak 1 a sok közül  Shocked


* tatra jaray design.jpg (61.22 KB, 575x368 - megtekintve 1013 alkalommal.)
Naplózva

750ia
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #1026 Dátum: 2009. augusztus 24. 20:07:38 pm »

Ezt csak úgy:


* söröskocsi.JPG (77.04 KB, 819x614 - megtekintve 983 alkalommal.)
Naplózva
moneytoo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 691



« Válasz #1027 Dátum: 2009. augusztus 25. 07:34:30 am »

Azért mennyire stílusos tud lenni egy öreg autó. A króm lámpa keret, a hűtő, a srávédő ívek.... A mai műanyagok elbújhatnak mellettük.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1028 Dátum: 2009. augusztus 25. 11:02:28 am »

Azért mennyire stílusos tud lenni egy öreg autó. A króm lámpa keret, a hűtő, a srávédő ívek.... A mai műanyagok elbújhatnak mellettük.

Evvel egyetértek.Bár a sárvédőíveket én inkább fehérnek nevezném.Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #1029 Dátum: 2009. szeptember 02. 13:21:44 pm »

Ezt csak úgy:

Köszi Zoli barárom.
Szépséges autó. 
Akkor még volt stílusuk, egyéni megjelenésük az autóknak. Nem egyforma szar volt mindek a kinézete-és a minősége- mint most.
Na jó egy két kivételes cég azért maradt, de nem sok.
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #1030 Dátum: 2009. szeptember 02. 15:08:28 pm »

Igaz, hogy Off, de talán megbocsájtható a szépsége és az igényessége miatt:


* Merga.JPG (54.14 KB, 455x341 - megtekintve 857 alkalommal.)

* B_1.JPG (91.19 KB, 640x480 - megtekintve 856 alkalommal.)

* B_2.JPG (82.32 KB, 640x480 - megtekintve 856 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 02. 15:22:10 pm írta bömbölő » Naplózva
moneytoo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 691



« Válasz #1031 Dátum: 2009. szeptember 02. 17:02:28 pm »

Igaz, hogy Off, de talán megbocsájtható a szépsége és az igényessége miatt:

Szépségesek. Köszi a képeket.
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #1032 Dátum: 2009. szeptember 03. 10:13:33 am »

Igaz, hogy Off, de talán megbocsájtható a szépsége és az igényessége miatt:


A Bentley nagyon bejön. Iszonyúan tetszenek a 30-as 40-es évek formái.   36 eusa_clap 80 409
A Mercedes engem sosem mozgatott meg igazán, bár ennek az állapota nagyon rendben van.  afro_
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #1033 Dátum: 2009. szeptember 03. 13:23:14 pm »

Megint egy kis Off, de lesz egy idevaló is Wink


* Alfa.JPG (46.83 KB, 452x339 - megtekintve 842 alkalommal.)

* Pobeda.JPG (57.59 KB, 512x384 - megtekintve 842 alkalommal.)

* Rolls.JPG (60.62 KB, 640x480 - megtekintve 837 alkalommal.)

* volvó.JPG (49.12 KB, 461x346 - megtekintve 906 alkalommal.)

* Volvó_kombi.JPG (105.73 KB, 640x480 - megtekintve 878 alkalommal.)
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #1034 Dátum: 2009. szeptember 03. 13:24:16 pm »

Hoppá:


* 507.JPG (72.28 KB, 640x480 - megtekintve 802 alkalommal.)
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #1035 Dátum: 2009. szeptember 03. 22:48:13 pm »

Klasszak! Kössz!  Wink
Naplózva
Apusch

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 350



WWW
« Válasz #1036 Dátum: 2009. szeptember 04. 23:00:35 pm »

Az utolsó egy 507 kéne legyen???  44
Szerintem az így néz ki:


* 6_675.jpg (60.55 KB, 675x506 - megtekintve 811 alkalommal.)
Naplózva

Öreg autó szivatóval indul...
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #1037 Dátum: 2009. szeptember 06. 13:57:10 pm »

Az elején ott volt a vese, csak arról a fényképezőgép "gyorsasága" miatt lemaradtam.
Szerintem  507, de ha tudsz valamit, ne tartsd magadban!
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #1038 Dátum: 2009. szeptember 06. 20:51:25 pm »

Az elején ott volt a vese, csak arról a fényképezőgép "gyorsasága" miatt lemaradtam.
Szerintem  507, de ha tudsz valamit, ne tartsd magadban!

Ne vicceljetek már !
Ez nem 507-es és nem is széria, "gyári"  BMW autó !
Szerintem ezek Olasz vonalak.
Első látásra azt mondanám ,hogy ez egy Pietro Frua által tervezett GLASS egyik típusa.
Bár én nem igazán ástam bele magamat az egyedi tervezésű karosszéria gyártó cégek történelmébe
és lehet, hogy tévedek.
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
András

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 652



« Válasz #1039 Dátum: 2009. szeptember 09. 21:18:06 pm »

pedig ez egy álom 507-es
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #1040 Dátum: 2009. szeptember 09. 21:40:22 pm »

A piros valóban BMW 507-es, de mi most a kékről beszélgetünk.
Az meg nagyon nem az.
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #1041 Dátum: 2009. szeptember 10. 16:18:59 pm »

Akkor mostmár sose tudjuk meg, hogy milyen autó ez?  Cry
Naplózva
András

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 652



« Válasz #1042 Dátum: 2009. szeptember 10. 20:39:10 pm »

nem bmw, szerintem nem is francia, hanem inkább fiat, volvo, esetleg valami angol.... idiot2
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #1043 Dátum: 2009. szeptember 11. 00:03:21 am »

Akkor mostmár sose tudjuk meg, hogy milyen autó ez?  Cry

Te láttad, süsd meg!    1225
Neked kellene tudni mit láttál.  Grin
Azt írtad : "Az elején ott volt a vese".
Ha jól láttad, akkor szerintem egy Frua design BMW GLASS.
Ha rosszul láttad, akkor lehet egy Alfa Romeo, FIAT vagy akármi.

VOLVO hasonló típusa nekem nem ugrik be.  1084
Gistit kérnénk mikrofonhoz !   angel
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 11. 13:03:32 pm írta Cápa730 » Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #1044 Dátum: 2009. szeptember 11. 16:14:33 pm »

Lehet, hogy fordítva kell elindulni.  1001
Zárjuk ki azokat a márkákat, amik biztosan nem lehetnek, és a végén megmarad, hogy mi volt? 1057
audi, merga, peugeot,renault, zastava, volga, zsiguli...  Cheesy

Komolyan mondom, hogy már abban sem vagyok biztos, hogy volt-e az elején vese? undecided

De akkor miért kaptam elő a fényképezőgépet?  huh
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #1045 Dátum: 2009. szeptember 11. 17:53:54 pm »

Esetleg 1957-es  503-as aminek 3,2l V8-as motorja volt aluminium kasznival és már akkor -a német kocsik közül elsőként-elektromosan nyitható tetővel. Egyébként Peti jófelé kapisgált mert az orr rész a korabeli Alfákra volt jellemző.

Ja és ha senki nem vette volna észre akkor a Topolino sem Pobeda mint az Bömbölő barátunk írta...
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 11. 18:10:52 pm írta Gisti » Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #1046 Dátum: 2009. szeptember 11. 19:38:39 pm »

Esetleg 1957-es  503-as aminek 3,2l V8-as motorja volt aluminium kasznival és már akkor -a német kocsik közül elsőként-elektromosan nyitható tetővel. Egyébként Peti jófelé kapisgált mert az orr rész a korabeli Alfákra volt jellemző.

Ja és ha senki nem vette volna észre akkor a Topolino sem Pobeda mint az Bömbölő barátunk írta...

Szia Gisti barátom!
Nem is láttam mi volt a Topolino alá írva. 
Na de Zoliii.    eusa_naughty   Grin

A kék autó alakja oldalról nem olyan mint a BMW 503-asnak és a hátsólámpája sem ilyen
hosszú állított krómkeretes forma.
Az 503-as hátsólámpája köralakú.   confused
Legalábbis amiket én könyvben látok azok ilyenek.
Van képed arról az 503-as változatról, amire gondolsz?
Mindjárt teszek be képeket arról amiket én találtam.
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 11. 20:38:27 pm írta Cápa730 » Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #1047 Dátum: 2009. szeptember 11. 20:36:54 pm »

Ez a BMW 503, 505-ös.


* BMW 503 505 .jpg (113.84 KB, 1154x1500 - megtekintve 969 alkalommal.)

* BMW 503 1.jpg (68.32 KB, 1196x1500 - megtekintve 980 alkalommal.)

* BMW 503 2.jpg (77.88 KB, 1133x1500 - megtekintve 959 alkalommal.)

* BMW 503 505.jpg (72.19 KB, 1156x1500 - megtekintve 959 alkalommal.)
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #1048 Dátum: 2009. szeptember 11. 20:41:55 pm »


Valamiért így rakta be a rendszer, hogy a jobb oldalt levágta.
Nyissátok meg és nagyitsatok rá a részletekre!
Akkor tökéletesen látható, elmenthető.
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #1049 Dátum: 2009. szeptember 11. 20:45:47 pm »

Ez pedig a 3200CS
A vonalvezetés és főleg a hátsólámpa egyiknél sem olyan, amilyet Zoli fotózott.


* BMW 3200CS 1.jpg (81 KB, 1127x1500 - megtekintve 954 alkalommal.)

* BMW 3200CS 2.jpg (70.21 KB, 1104x1500 - megtekintve 950 alkalommal.)

* BMW 3200CS 3.jpg (46.53 KB, 900x1500 - megtekintve 932 alkalommal.)

* BMW 3200CS 4.jpg (75.79 KB, 1500x1070 - megtekintve 958 alkalommal.)
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!