CápaBMW fórum
2018. november 18. 00:38:13 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Veterán-nagyon veterán  (Megtekintve 300598 alkalommal)
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1042



« Válasz #690 Dátum: 2008. december 20. 23:28:52 pm »

Cápa 730-nak  Wink

Mintha nem lenne épp elég gondom, hozzám került még ez is  Roll Eyes

Végre lesz egy megbízható járműved is.   Grin   coolsmiley afro_
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
VfB

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4516


+36 30 370 85 77


« Válasz #691 Dátum: 2008. december 21. 00:05:17 am »

Cápa 730-nak  Wink

Mintha nem lenne épp elég gondom, hozzám került még ez is  Roll Eyes

Nekem is van egy ilyenem, "kosaras" kivitelben... (3 kosárban per pill... szerintem soha nem lesz rá időm...)

Apámnak is van egy Czetka Jawa "GEV 30" as kivitelben... (30Kg kapacitású GEV ládában van a moci kb 10 éve Smiley )
Naplózva

Bence
-----------------------------------------
'82 BMW E28 520i "Edyna"
'82 Mercedes W123 300TDT USA "Darth Vader"
'86 Trabant 601 "Leia"
'14 Suzuki RV 125 Van Van "Katsumi"
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1042



« Válasz #692 Dátum: 2008. december 21. 11:40:38 am »

Cápa 730-nak  Wink

Mintha nem lenne épp elég gondom, hozzám került még ez is  Roll Eyes

Nekem is van egy ilyenem, "kosaras" kivitelben... (3 kosárban per pill... szerintem soha nem lesz rá időm...)

Apámnak is van egy Czetka Jawa "GEV 30" as kivitelben... (30Kg kapacitású GEV ládában van a moci kb 10 éve Smiley )

Addig sem kopik a főtengely. Hát így is lehet állagot megőrizni.   Grin
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
VA E21
Vendég
« Válasz #693 Dátum: 2008. december 21. 21:23:36 pm »

Cápa 730-nak  Wink

Mintha nem lenne épp elég gondom, hozzám került még ez is  Roll Eyes

Végre lesz egy megbízható járműved is.   Grin   coolsmiley afro_
Ismered  motorokról a véleményem. 90-es évek, 1000ccm felett és csak japán Smiley Bár egy régi 2.vh-s bmw v. zündapp az igen. illetve a 70-es, 80-as évekbeli versenymotorok. MV, Ducati, Motoguzzi V8..stb.
Engem sajnos ezek sose vonzottak  undecided Tudom, mert fiatal vagyok és nem éltem át és hasonlók. Hát ez van  Tongue
Bár az új motorokról is az a véleményem ,mint az új kocsikról, vagy a női fociról  Evil
Csak 24. -éig marad nálam ez a Pannonia T5 (ha jól mondom). Egy barátom vette apjának karácsonyra, csak itt van eldugva Tongue A fater meg ,majd legózhat vele  Evil
Naplózva
Lidérc
E21 Brothers mother

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 495



« Válasz #694 Dátum: 2008. december 27. 18:08:35 pm »

Cápa 730-nak  Wink

Mintha nem lenne épp elég gondom, hozzám került még ez is  Roll Eyes

Végre lesz egy megbízható járműved is.   Grin   coolsmiley afro_
Ismered  motorokról a véleményem. 90-es évek, 1000ccm felett és csak japán Smiley Bár egy régi 2.vh-s bmw v. zündapp az igen. illetve a 70-es, 80-as évekbeli versenymotorok. MV, Ducati, Motoguzzi V8..stb.
Engem sajnos ezek sose vonzottak  undecided Tudom, mert fiatal vagyok és nem éltem át és hasonlók. Hát ez van  Tongue
Bár az új motorokról is az a véleményem ,mint az új kocsikról, vagy a női fociról  Evil
Csak 24. -éig marad nálam ez a Pannonia T5 (ha jól mondom). Egy barátom vette apjának karácsonyra, csak itt van eldugva Tongue A fater meg ,majd legózhat vele  Evil
Indykém, az anyai nagyapádnak is Pannoniája volt. Igaz, hogy 1956-ban.  Majd keresek fotót.
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #695 Dátum: 2008. december 27. 19:38:04 pm »

Cápa 730-nak  Wink

Mintha nem lenne épp elég gondom, hozzám került még ez is  Roll Eyes

Végre lesz egy megbízható járműved is.   Grin   coolsmiley afro_
Ismered  motorokról a véleményem. 90-es évek, 1000ccm felett és csak japán Smiley Bár egy régi 2.vh-s bmw v. zündapp az igen. illetve a 70-es, 80-as évekbeli versenymotorok. MV, Ducati, Motoguzzi V8..stb.
Engem sajnos ezek sose vonzottak  undecided Tudom, mert fiatal vagyok és nem éltem át és hasonlók. Hát ez van  Tongue
Bár az új motorokról is az a véleményem ,mint az új kocsikról, vagy a női fociról  Evil
Csak 24. -éig marad nálam ez a Pannonia T5 (ha jól mondom). Egy barátom vette apjának karácsonyra, csak itt van eldugva Tongue A fater meg ,majd legózhat vele  Evil
Indykém, az anyai nagyapádnak is Pannoniája volt. Igaz, hogy 1956-ban.  Majd keresek fotót.
Kösz anyu. Már megint égetsz  Evil Tongue
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1042



« Válasz #696 Dátum: 2008. december 27. 20:17:24 pm »

Látod azt a motort kellene megkeresni és visszavásárolni !
Az már nem "egy Pannónia" lenne, hanem a "NAGYPAPA PANNÓNIÁJA"
Na ez a nem mindegy Cica Mica  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 27. 20:21:37 pm írta Cápa730 » Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4073



« Válasz #697 Dátum: 2008. december 28. 15:59:43 pm »

Képzeld el Indy-t: berobog egy camponás talira a rendbehozott pancsival és amikor megdicsérjük a munkáját, hogy végre felnőtt módjára is tud motort építeni (újjá)......
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
VA E21
Vendég
« Válasz #698 Dátum: 2008. december 28. 16:07:55 pm »

Képzeld el Indy-t: berobog egy camponás talira a rendbehozott pancsival és amikor megdicsérjük a munkáját, hogy végre felnőtt módjára is tud motort építeni (újjá)......
Nem bántani akarom a régi motorokat, de:    (motor)  Wink

 sm_69..sorry  ..Bár ,most lesz 18 éves  Tongue


* KunMad_1244_resize.JPG (187.59 KB, 800x532 - megtekintve 419 alkalommal.)

* KunMad_1256_resize.JPG (135.25 KB, 800x532 - megtekintve 408 alkalommal.)
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4073



« Válasz #699 Dátum: 2008. december 28. 16:15:03 pm »

Indykém!
Elismerem a tehetségedet ezeknek a terén.(mindjárt jön 02-es), de ilyen motort ha van pénzed akkor tudsz venni csináltatni.
Ha van pénzed akkor sem biztos, hogy kapsz egy olyan Pannóniát (mert már nincs, nem adja el akinek van stb. stb)
E21-el furikázol sajátban.S miért nem egy új rizsrakétával? Mert szereted! Az öreg motorokat legalább annyira lehet tisztelni és szeretni pláne  ha az a nagyapádé volt. Én a Triumph-ot minden gépemnél jobban szeretem! (nem azért mert az a legjobb hanem mert a családom tulajdona 1976 óta és olyan érzelmi kötődésem van hozzá amit nem tudnak pénzben kifejezni)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
VA E21
Vendég
« Válasz #700 Dátum: 2008. december 28. 16:22:16 pm »

Indykém!
Elismerem a tehetségedet ezeknek a terén.(mindjárt jön 02-es), de ilyen motort ha van pénzed akkor tudsz venni csináltatni.
Ha van pénzed akkor sem biztos, hogy kapsz egy olyan Pannóniát (mert már nincs, nem adja el akinek van stb. stb)
E21-el furikázol sajátban.S miért nem egy új rizsrakétával? Mert szereted! Az öreg motorokat legalább annyira lehet tisztelni és szeretni pláne  ha az a nagyapádé volt. Én a Triumph-ot minden gépemnél jobban szeretem! (nem azért mert az a legjobb hanem mert a családom tulajdona 1976 óta és olyan érzelmi kötődésem van hozzá amit nem tudnak pénzben kifejezni)
Kösz Gisti! Nem akarok vitázni, de ha van pénzed ugyanúgy tudsz venni 02-t, 21-et, E9-et és csináltatni, vagy készen felújítva megvenni. Annyi a különbség, h. a gixxerhez képest 10 évvel öregebbek.  Akinek van pénze nem ilyen motort vesz, mert van vele mókolás. Hanem bemegy és kitolja az új hikomata szart, mert elhitették vele, hogy ez a tuti ,meg xxx lóerő.
Aláírom, hogy nagyobb eszmei értéke tud lenni egy Pancsinak, de ez megítélés kérdése. Kinek mi, engem sajnos baromira nem izgatnak fel, mert életképtelenek a szememben. Sorry, ez van.
Nem akarok kiselőadást tartani a gsxr1100-ről, de nem hiszem, hogy találnál jó állapotút már m.o.-n. Ugyan az a szitu, mint E21. Kinek van, már nem adja el, (Amit meg találsz az hulladék. Mi rendszerváltásnál bekerült az országba és a paraszt ment vele jaszkarizni a balcsira a strandra  undecided ) ugyanazon elvek miatt, ami miatt én vagy te is szereted a cápáid.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4073



« Válasz #701 Dátum: 2008. december 28. 16:38:22 pm »

Megbeszéljük majd élőben!
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
VA E21
Vendég
« Válasz #702 Dátum: 2008. december 28. 16:41:31 pm »

Megbeszéljük majd élőben!
Ja sejtem.. Két pofon mellett  Evil
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4073



« Válasz #703 Dátum: 2008. december 28. 16:49:12 pm »

 eusa_naughty eusa_naughty  68
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #704 Dátum: 2008. december 28. 17:34:19 pm »

Indykém!
Elismerem a tehetségedet ezeknek a terén.(mindjárt jön 02-es), de ilyen motort ha van pénzed akkor tudsz venni csináltatni.
Ha van pénzed akkor sem biztos, hogy kapsz egy olyan Pannóniát (mert már nincs, nem adja el akinek van stb. stb)
E21-el furikázol sajátban.S miért nem egy új rizsrakétával? Mert szereted! Az öreg motorokat legalább annyira lehet tisztelni és szeretni pláne  ha az a nagyapádé volt. Én a Triumph-ot minden gépemnél jobban szeretem! (nem azért mert az a legjobb hanem mert a családom tulajdona 1976 óta és olyan érzelmi kötődésem van hozzá amit nem tudnak pénzben kifejezni)
Tegyél be légyszi a Triumph-ról képet.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4073



« Válasz #705 Dátum: 2008. december 28. 17:58:44 pm »

Tessék:


* P4010052.JPG (95.53 KB, 1024x768 - megtekintve 430 alkalommal.)

* Félprofil.jpg (315.52 KB, 640x480 - megtekintve 444 alkalommal.)

* Muzeális igazolvány.jpg (143.99 KB, 640x445 - megtekintve 429 alkalommal.)

* Készül a kocsi03.jpg (99.47 KB, 1024x717 - megtekintve 426 alkalommal.)

* Készül a kocsi2.jpg (88.61 KB, 1024x717 - megtekintve 432 alkalommal.)

* Szemből.JPG (79.37 KB, 1024x768 - megtekintve 434 alkalommal.)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #706 Dátum: 2008. december 29. 00:58:32 am »

 cool_photos

Köszi! Szépen megcsináltátok. Smiley
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4073



« Válasz #707 Dátum: 2008. december 29. 19:48:17 pm »

Kösz. Szerintem tesód még ült is benne.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1354


Alpina fan


« Válasz #708 Dátum: 2008. december 29. 21:01:06 pm »

Látjátok azért ezek az Angolok is tudtak ezt azt csinálni.Tényleg mi van az autógyártásukkal.Van egyáltalán,vagy teljesen kivásárólták őket a saját hazájukban  1084 nem tudom csak kérdezem.
Szomorú ez így  undecided
Naplózva

730ia
rnie
Vendég
« Válasz #709 Dátum: 2008. december 29. 23:35:21 pm »


Aláírom, hogy nagyobb eszmei értéke tud lenni egy Pancsinak, de ez megítélés kérdése. Kinek mi, engem sajnos baromira nem izgatnak fel, mert életképtelenek a szememben. Sorry, ez van.
Nem akarok kiselőadást tartani a gsxr1100-ről,

Indy!

Ez abszolut szubjektív, az én szememben egy 10 éves sportmotor életképtelen, mert gyenge, lassú, szarok a fékek és nem lehet vele kanyarodni, ugyanakkor egy MZ már érdekes, nem is szólva egy 20 évesnél öregebb boxer BMW-ről... Persze mindenkinek más a szép, nem hiszem, h ma az Ósen parkolóban bárki is az E28-amra nézve azt gondolta volna, h hűbazmeg ez kell nekem:)))
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6662


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #710 Dátum: 2008. december 29. 23:42:08 pm »

nem hiszem, h ma az Ósen parkolóban bárki is az E28-amra nézve azt gondolta volna, h hűbazmeg ez kell nekem:)))


 Ezzel nem értek egyet!  Wink  Evil
Naplózva

70/627-5355
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6831


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #711 Dátum: 2008. december 29. 23:43:29 pm »

sokan szidják az angolokat is meg a franciákat is, hogy idióta népség az autóépítés terén.
tény, hogy van egyfajta lelkiviláguk, de ha egyszer rájön az ember, kiderül, hogy nem jobb, nem rosszabb, csak más.

történetesen szerintem a francia az egyik leginnovatívabb mérnök. citroenek pl. eszement jók voltak egy időben, meg egyáltalán a cuccaik abszolut nem szarok.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Apusch

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 345



WWW
« Válasz #712 Dátum: 2008. december 29. 23:46:32 pm »

Nézegetve Gisti képeit (khm. gépeit Smiley), azt kell mondjam, hogy nem csak az angol autóépítés múzsája, hanem a restauráló kitartása is kellett hozzá. Szép, igényes darab, és azt hiszem nem is egy sűrűn látott modell. Itt generálódna egy kérdésem, ami nem csak Gistinek szól: hol húzódik szerintetek az az értékhatár, amit egy járműbe érdemes beleőlni? (Ez a legutóbbi tali végén kinőtt kabinetkérdés volt.)
Naplózva

Öreg autó szivatóval indul...
rnie
Vendég
« Válasz #713 Dátum: 2008. december 29. 23:54:53 pm »

Nézegetve Gisti képeit (khm. gépeit Smiley), azt kell mondjam, hogy nem csak az angol autóépítés múzsája, hanem a restauráló kitartása is kellett hozzá. Szép, igényes darab, és azt hiszem nem is egy sűrűn látott modell. Itt generálódna egy kérdésem, ami nem csak Gistinek szól: hol húzódik szerintetek az az értékhatár, amit egy járműbe érdemes beleőlni? (Ez a legutóbbi tali végén kinőtt kabinetkérdés volt.)
Ez a kérdés engem is foglalkoztat. Az E28 a piaci  értékének legalább háromszorosába fog kerülni:)

Ugyanakkor az Ebayen és néhány veterános oldalon szemezgetve sokszor azt látom, h itthoni viszonylatban fiillérekért lehet venni az angoloknál szép veteránokat, amiknek kint az elterjedtségük miatt nincs értéke. Itthon meg azért nincs, mert valaki vagy magának csinálja, készen meg ahogy láttam a Merci a sláger.
pedig marhára gondolkodtam azon, h egy-egy Minort, Spitfire-t kint megvenni 3-600.000ft-ért, kicsit használni, és ugyanannyiért eladni, de ez az itthoni paicon sztem nem működik:( vagy nem tudok róla.

A beleölésről meg azt gondolom, ha az ember nagyon sokáig meg akar tartani valamit, akkor megéri akár látszólag ésszerűtlenül is. nekem 1m-be lesz a Cápa mire elkészül, ugyanakkor ennyit kényelmesen veszít 2-3 év alatt egy új autó is..  Ugyanakkor nem költenék többet egy autó restaulására, mint amennyiért meg tudom venni készen. Kivétel, ha érzelmi kötődés van egy adott darabhoz, vagy valakinek a felújítás maga és nem az eredmény okoz örömet.

Tehát válasszuk ketté:
Felhasználó: annyit költsön, amennyiért nem tud jobbat venni
Felújító: amennyit bír:)
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5967


Üzemképtelenítő


« Válasz #714 Dátum: 2008. december 30. 00:25:59 am »

Nekem úgy 10millkó lenne az a határ amit négykerekűért adnék/felújitására költanék,persze ez csupán költői,mert nem hinném,hogy valaha ennyi kp-t egyben össze tudnék gyüjteni,pláne autóra költeni.Nagyjából ebből már bármilyen luxus,vagy sportkocsi elérhető pár éves korára,ill. ennyiből már nagyon zord E31-et,E32-t lehetne épiteni.A BMW-től ezek a tipusok izgatnak fel igazán,meg az E21,de azt kb. a harmadából letudnám.
Egy sokmolliós lottónyeremény estém sem igen költenék többet egy autóra,viszont nagyjából ezek állnának a garázsomban.850CSi TT,E32750i TT,E21 350i,560 sec(600 V12),C4 corvette 572 Calloway,Porsche 928 S4,valami brutál USA cirkáló:impala,vagy bel air,roadmaster,esetleg elldorado.
Ha megtehetném sem adnék 80-100millkót phantomért,continental gtért,lamboért,ferrariért. undecided
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6831


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #715 Dátum: 2008. december 30. 00:59:03 am »

lehetetlen egy téma. tulajdonképpen bármennyit el lehet rá költeni. hitler merci pl kiváncsi vagyok mennyiért menne el. meg úgy egyáltalán. annyi minden meghatározza egy veterán autó értékét, hogy na. és akkor még nem beszéltünk arról a tényezőről, hogy ki mennyit adna érte.

szerintem nincs olyan, hogy egy járműbe mennyit érdemes beleölni. egyáltalán, ki tartja normálisnak, hogy pl S1-nek több mint másfél millióból van egy keveset futott, semmi extra 520i-je? szerintem rajtunk kívül kevesen. és akkor az még nem egy nagy összeg volt.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
VA E21
Vendég
« Válasz #716 Dátum: 2008. december 30. 01:46:22 am »


Aláírom, hogy nagyobb eszmei értéke tud lenni egy Pancsinak, de ez megítélés kérdése. Kinek mi, engem sajnos baromira nem izgatnak fel, mert életképtelenek a szememben. Sorry, ez van.
Nem akarok kiselőadást tartani a gsxr1100-ről,

Indy!

Ez abszolut szubjektív, az én szememben egy 10 éves sportmotor életképtelen, mert gyenge, lassú, szarok a fékek és nem lehet vele kanyarodni, ugyanakkor egy MZ már érdekes, nem is szólva egy 20 évesnél öregebb boxer BMW-ről... Persze mindenkinek más a szép, nem hiszem, h ma az Ósen parkolóban bárki is az E28-amra nézve azt gondolta volna, h hűbazmeg ez kell nekem:)))
Ezt is,csak az értékeli kinek van némi sütnivalója. Ezért írtam mr.átlagról, kit meglehet fűzni egy új motorra. Neki ,arra van igénye, vigye, szíve joga. Hogyha kicsit átlátná mivel nyújt többet egy régebbi vas, másképp gondolkodna. Főleg műszaki oldalról közelítve. Kérdés: Vajon az igazán komoly dragbike-ok blokkjai miért régi gsxr 1100, gsx 1100, Z 1000, stb. (nem az új hulladék!!!) blokkokból épülnek? Rnie nem akarok vitázni, te teszteled én szereltem ilyet is , olyat is és mentem is mindel. (Nyilván nem olyan behatóan, mint egy újságcikkben, hanem saját magamnak ,tapasztalat gyűjtésből.) Nincs az a pénz, amiért én vegyek egy zzr 1400-et, hayabusát, új bmw-t, gsx-r K sorozat, vagy bármi más hulladékot  undecided Hikomata szarok! Aláírom, hogy 5 % látja így ,mint én!
"az én szememben egy 10 éves sportmotor életképtelen, mert gyenge, lassú, szarok a fékek és nem lehet vele kanyarodni"  Ezt egy Mz-re érteném. Átfordítva ezt 90-es évek sportmotorjaira: Ezt úgy mondanám, hogy egy újabbal könnyebb motorozni egy kezdőnek! (Nem rád gondolok, félre ne érts!!!)
Mondtad, hogy teszteled ,majd a K8-at ha minden igaz. Egy Mátra? Vagy v.melyik ring? Hívj meg!  900 Lehet cikk is belőle  Evil De már érzem, hogy hátrányból indulnék Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 30. 01:52:47 am írta Indy » Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5967


Üzemképtelenítő


« Válasz #717 Dátum: 2008. december 30. 02:02:53 am »

Nekem úgy 10millkó lenne az a határ amit négykerekűért adnék/felújitására költanék,persze ez csupán költői,mert nem hinném,hogy valaha ennyi kp-t egyben össze tudnék gyüjteni,pláne autóra költeni.Nagyjából ebből már bármilyen luxus,vagy sportkocsi elérhető pár éves korára,ill. ennyiből már nagyon zord E31-et,E32-t lehetne épiteni.A BMW-től ezek a tipusok izgatnak fel igazán,meg az E21,de azt kb. a harmadából letudnám.
Egy sokmolliós lottónyeremény estém sem igen költenék többet egy autóra,viszont nagyjából ezek állnának a garázsomban.850CSi TT,E32750i TT,E21 350i,560 sec(600 V12),C4 corvette 572 Calloway,Porsche 928 S4,valami brutál USA cirkáló:impala,vagy bel air,roadmaster,esetleg elldorado.
Ha megtehetném sem adnék 80-100millkót phantomért,continental gtért,lamboért,ferrariért. undecided

azért a komoly veterán autóktól ezek nagyon messze vannak.
és hát ott nagyon hamar el lehet lőni ennek a többszörösét is akkor is ha te csinálod az utolsó csavarig és akkor is, ha készen veszed.
ez pl nem is öreg, aztán nézd már, mennyibe kerül:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=91823857&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelDescription=speedster&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1975-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1
nem azt mondom, hogy ezen az áron összeverekednek érte, de ebből pl egy 928s4hez képest alig pár darabot gyártottak (2104), mindig is értékesebb volt és mindig is az lesz. 928 s4ből meg volt valami tizenhatezer darab....

Valószinüleg csupán hobbiból hirdeti,mert ennyiért még meglesz egy darabig,de lehet egyszerűen hülye az ember. crazy2
Én spec az E21-nél "visszáb" nem mennék,a régebbi modelleket megnézem,elismerem a rengeteg munkát,hozzáértést amivel ujjávarázsolták,de magamnak nem érzek késztetést,hogy megvegyem.A belinkelt porschét sose tekintettem komoly sportkocsinak,nekem egy sportkocsi legyen nagyobb 3.0l-nél,és 6 hengernél,az alatt csak vr6.
Ami számomra igazi sportkocsi az pl: ac cobra,de az eredeti(!!!!)500 cui,vasblokk,2szelep,karbi(sok-sok karbi),1vez.tengely,mech.himbák.Holmiféle kipörgésgátlók,stabilizálós rendszerek,érintőképernyők,egyéb buzoid,lányos arcú pedofil,sztájlisz,divattervezőknek kitalált gigabájtok(csakhogy a ratyi ne essen el a tengerpartig a fostos M6-jával)nekem ne zavarjanak bele a filingbe.Van még egy gyártó Angliában aki a mai napig épit (kérésre) elettrónika nélküli vasakat.TVR Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5967


Üzemképtelenítő


« Válasz #718 Dátum: 2008. december 30. 02:16:20 am »


Aláírom, hogy nagyobb eszmei értéke tud lenni egy Pancsinak, de ez megítélés kérdése. Kinek mi, engem sajnos baromira nem izgatnak fel, mert életképtelenek a szememben. Sorry, ez van.
Nem akarok kiselőadást tartani a gsxr1100-ről,

Indy!

Ez abszolut szubjektív, az én szememben egy 10 éves sportmotor életképtelen, mert gyenge, lassú, szarok a fékek és nem lehet vele kanyarodni, ugyanakkor egy MZ már érdekes, nem is szólva egy 20 évesnél öregebb boxer BMW-ről... Persze mindenkinek más a szép, nem hiszem, h ma az Ósen parkolóban bárki is az E28-amra nézve azt gondolta volna, h hűbazmeg ez kell nekem:)))
Ezt is,csak az értékeli kinek van némi sütnivalója. Ezért írtam mr.átlagról, kit meglehet fűzni egy új motorra. Neki ,arra van igénye, vigye, szíve joga. Hogyha kicsit átlátná mivel nyújt többet egy régebbi vas, másképp gondolkodna. Főleg műszaki oldalról közelítve. Kérdés: Vajon az igazán komoly dragbike-ok blokkjai miért régi gsxr 1100, gsx 1100, Z 1000, stb. (nem az új hulladék!!!) blokkokból épülnek? Rnie nem akarok vitázni, te teszteled én szereltem ilyet is , olyat is és mentem is mindel. (Nyilván nem olyan behatóan, mint egy újságcikkben, hanem saját magamnak ,tapasztalat gyűjtésből.) Nincs az a pénz, amiért én vegyek egy zzr 1400-et, hayabusát, új bmw-t, gsx-r K sorozat, vagy bármi más hulladékot  undecided Hikomata szarok! Aláírom, hogy 5 % látja így ,mint én!
"az én szememben egy 10 éves sportmotor életképtelen, mert gyenge, lassú, szarok a fékek és nem lehet vele kanyarodni"  Ezt egy Mz-re érteném. Átfordítva ezt 90-es évek sportmotorjaira: Ezt úgy mondanám, hogy egy újabbal könnyebb motorozni egy kezdőnek! (Nem rád gondolok, félre ne érts!!!)
Mondtad, hogy teszteled ,majd a K8-at ha minden igaz. Egy Mátra? Vagy v.melyik ring? Hívj meg!  900 Lehet cikk is belőle  Evil De már érzem, hogy hátrányból indulnék Tongue


Indy,látom te nem sztájliszt vagy. angel 101%-ig egyetértek veled,mondjuk én kawa buzi vagyok,és 7éve volt az utolsó motorom,de ezek az uj taknyok,csak úgy adják el öket,hogy wow itt az új modell már augusztusban(!!!),még 3lóerővel erősebb,még 2.78kg-val könnyeb,mé kisseb,még keskenyebb,még digitálisabb,annnya az.... eusa_naughty
ZZR 1100,ZXR 750(a porszivócsövestankos zöldfehérkék)Z 1000,ZX 10 és a többi régi iskola,a korabeli másik 3 gyártó modelljei is faszák,de nekem ezek jönnek be.Mikor ezeken ülsz,érzed,hogy van valami a lábad közt(nem félreérteni),zúg,csattog,szuszog,rezeg,vibrál mint állat,vagyis ÉL a gép. 574
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5967


Üzemképtelenítő


« Válasz #719 Dátum: 2008. december 30. 02:24:47 am »


Valószinüleg csupán hobbiból hirdeti,mert ennyiért még meglesz egy darabig,de lehet egyszerűen hülye az ember. crazy2
Én spec az E21-nél "visszáb" nem mennék,a régebbi modelleket megnézem,elismerem a rengeteg munkát,hozzáértést amivel ujjávarázsolták,de magamnak nem érzek késztetést,hogy megvegyem.A belinkelt porschét sose tekintettem komoly sportkocsinak,nekem egy sportkocsi legyen nagyobb 3.0l-nél,és 6 hengernél,az alatt csak vr6.
Ami számomra igazi sportkocsi az pl: ac cobra,de az eredeti(!!!!)500 cui,vasblokk,2szelep,karbi(sok-sok karbi),1vez.tengely,mech.himbák.Holmiféle kipörgésgátlók,stabilizálós rendszerek,érintőképernyők,egyéb buzoid,lányos arcú pedofil,sztájlisz,divattervezőknek kitalált gigabájtok(csakhogy a ratyi ne essen el a tengerpartig a fostos M6-jával)nekem ne zavarjanak bele a filingbe.Van még egy gyártó Angliában aki a mai napig épit (kérésre) elettrónika nélküli vasakat.TVR Cool

ja, hobbiból szoktak autót hirdetni, nincs is annál szebb hobbi.
ér ez annyit, ha megnézed, ez az egyik legolcsóbb speedster a mobile.de-n.
mert ugye ez nem szimpla kabrió.
és hát miért ne lehetne komoly sportautónak tartani a szempontjaid alapján?
3,2es motorja van...

Fél-ig lefelé kerekitünk(tek),kivétel a big six,ami 3400pár ccm,mi mégis háromfélnek hivjuk Wink.Akkor is egy kis fos,és csak 6 henger. icon_mad
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!