CápaBMW fórum
2018. december 10. 09:57:06 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Veterán-nagyon veterán  (Megtekintve 306344 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5969


Üzemképtelenítő


« Válasz #720 Dátum: 2008. december 30. 02:41:51 am »

Mitől 3.2-es ez?Hobbihirdetőnek hivom aki olyan magas áron hirdeti a kocsit,hogy tuti senki nem veszi meg,van a használtautón egy kolléga 3.5millkót akar az E21 745i-ért idiot2.Ez nem az az ország szerintem. 44 46
De mostmár megek hunyni,mert beszundizok a gép előtt. 79
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3709



« Válasz #721 Dátum: 2008. december 30. 10:12:34 am »

 1335 1335 sm_69 sm_69
Naplózva
Apusch

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 346



WWW
« Válasz #722 Dátum: 2008. december 30. 20:12:54 pm »

Nézegetve Gisti képeit (khm. gépeit Smiley), azt kell mondjam, hogy nem csak az angol autóépítés múzsája, hanem a restauráló kitartása is kellett hozzá. Szép, igényes darab, és azt hiszem nem is egy sűrűn látott modell. Itt generálódna egy kérdésem, ami nem csak Gistinek szól: hol húzódik szerintetek az az értékhatár, amit egy járműbe érdemes beleőlni? (Ez a legutóbbi tali végén kinőtt kabinetkérdés volt.)
nincs ilyen határ szerintem.
a tömegtermelésben előállított járműveknél sima napi rutin, hogy a bekerülési érték fölötte van a piaci értéknek. ha szigorúan anyagilag nézzük, akkor innentől meg nagyon hamar ki lehet mondani, hogy ez az értékhatár a nullánál húzódik. pont.
viszont ilyen dögöket nem racionális szempontok szerint szed össze az ember, szóval nem nagyon látom értelmét a kérdésnek.
 Smiley
..pontosan a "nem racionális szempont"-nak szólt a kérdés!!! Evil
Naplózva

Öreg autó szivatóval indul...
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #723 Dátum: 2008. december 30. 20:36:16 pm »

Nézegetve Gisti képeit (khm. gépeit Smiley), azt kell mondjam, hogy nem csak az angol autóépítés múzsája, hanem a restauráló kitartása is kellett hozzá. Szép, igényes darab, és azt hiszem nem is egy sűrűn látott modell. Itt generálódna egy kérdésem, ami nem csak Gistinek szól: hol húzódik szerintetek az az értékhatár, amit egy járműbe érdemes beleőlni? (Ez a legutóbbi tali végén kinőtt kabinetkérdés volt.)
nincs ilyen határ szerintem.
a tömegtermelésben előállított járműveknél sima napi rutin, hogy a bekerülési érték fölötte van a piaci értéknek. ha szigorúan anyagilag nézzük, akkor innentől meg nagyon hamar ki lehet mondani, hogy ez az értékhatár a nullánál húzódik. pont.
viszont ilyen dögöket nem racionális szempontok szerint szed össze az ember, szóval nem nagyon látom értelmét a kérdésnek.
 Smiley
..pontosan a "nem racionális szempont"-nak szólt a kérdés!!! Evil
akkor viszont nincs határ.
de ezen nagyon el lehet úszni.

Szerintem meg csak pénztárca kérdése... nekem elég volt az amit ráköltöttem az enyémre, és kb a feléért tudnám eladni. Ismerek olyat, aki 20 millát költött a felújításra, és 12 ért tudta eladni amikor megszorult...
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4078



« Válasz #724 Dátum: 2008. december 30. 20:50:59 pm »

Na ez sem volt egy  könnyű menet:


* P8010016.JPG (86.95 KB, 1024x768 - megtekintve 460 alkalommal.)

* P8010017.JPG (87.01 KB, 1024x768 - megtekintve 423 alkalommal.)

* P8010019.JPG (78.19 KB, 1024x768 - megtekintve 437 alkalommal.)

* P8010020.JPG (80.66 KB, 1024x768 - megtekintve 413 alkalommal.)

* P8010021.JPG (80.68 KB, 1024x768 - megtekintve 426 alkalommal.)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4078



« Válasz #725 Dátum: 2008. december 30. 20:59:44 pm »

Aha. Valahol elveszett kettő.  Cheesy
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #726 Dátum: 2008. december 30. 21:32:23 pm »

Na ez sem volt egy  könnyű menet:

Bár sose voltam se Ferrari, se Porsche rajongó, de ami szép az szép. Ez az!
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1354


Alpina fan


« Válasz #727 Dátum: 2008. december 30. 23:14:40 pm »

Porsche 911 Volt hozzá szerencsém a volt melóhejemen.Full motorgenerál ,előtte se volt semmi iszonyat nyomaték alapról ,puritán sportos és a földön ülsz.A talaj minden hibáját közvetlenül érzed iszonyat  Cheesy
A tulaj magyar diplomás srác, jó arc nem az a könyv faló.Megcsipett kinn egy állást.A  Porschénak van egy váltókkal foglalkozó részlege és ott mérnökösködik áll. jó eredményekkel. sm_68


* DSC00605.JPG (103.15 KB, 480x640 - megtekintve 406 alkalommal.)

* DSC00609.JPG (82.92 KB, 480x640 - megtekintve 416 alkalommal.)
Naplózva

730ia
rnie
Vendég
« Válasz #728 Dátum: 2008. december 30. 23:44:00 pm »

Nekem ez a gumilökhárítós talán még jobban is tetszik, mint az előtte levő krómos:) Illetve nem is tudom, mindkettőnek megvan a maga vonzereje.
Persze egy jó Mercedes....

Smiley))
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1354


Alpina fan


« Válasz #729 Dátum: 2008. december 30. 23:45:47 pm »

Huuuu Mercedes téma vigyázz indul a lavina csak jóidulatból vauztam be Wink Wink Wink
Naplózva

730ia
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #730 Dátum: 2009. január 01. 23:22:47 pm »

Na ez sem volt egy  könnyű menet:

csaba péter - porsche 912 1968-ból, 4 hengeres 1,6-os boxer, 90 lóerő, 5 gang gyári váltó
(mellesleg a nevedet meg sem említi a csávó a köszönetek közt...  angry  knuppel2 )
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #731 Dátum: 2009. január 01. 23:29:18 pm »

hogy mennyit érdemes költeni egy autóra, egy haverommal leveleztem, aki iso-ban utazik, (eddig 2 tökéletes darabja van, egy rivolta és egy grifo)

ezt írta egy autóról, egy két dolgot kipontoztam, mert nem kérdezetm meg, hogy közzétehetem-e, de lényegtelen, a számokra figyeljetek:
"elég romos, kpl eleje csere, mert törve volt és egy széria orr van rajta, pedig a két prototípus más volt. Ára 500e usd. Amúgy nem sok, mert az ....-t 4 éve adták el 1.2m usd-ért. Sztem a restaurálás kijön 200e eurból, csak le kéne venni az .... pontos méreteit, de a tulaj nem hajlandó rá. A geci. Fotók után meg sose lesz pontos..."

szóval felső határ a csillagos ég, és ez nem vélemény, hanem tény
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #732 Dátum: 2009. január 02. 10:39:51 am »

Na ez sem volt egy  könnyű menet:

csaba péter - porsche 912 1968-ból, 4 hengeres 1,6-os boxer, 90 lóerő, 5 gang gyári váltó
(mellesleg a nevedet meg sem említi a csávó a köszönetek közt...  angry  knuppel2 )

Mert porsét álnéven szerel:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1354


Alpina fan


« Válasz #733 Dátum: 2009. január 02. 15:00:12 pm »

Mindenkinek ajánlanám pipec kis oldal  www.bmw2002ti.gportal.hu
Naplózva

730ia
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #734 Dátum: 2009. január 02. 16:46:57 pm »

Mindenkinek ajánlanám pipec kis oldal  www.bmw2002ti.gportal.hu

Imi haverom alkotása... Evil
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4078



« Válasz #735 Dátum: 2009. január 02. 16:54:08 pm »

Na ez sem volt egy  könnyű menet:

csaba péter - porsche 912 1968-ból, 4 hengeres 1,6-os boxer, 90 lóerő, 5 gang gyári váltó
(mellesleg a nevedet meg sem említi a csávó a köszönetek közt...  angry  knuppel2 )
Észrevette de későn és már ne tudta javítani. Egyébként pedig már építjük neki a másikat de verseny változatban
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #736 Dátum: 2009. január 02. 17:25:09 pm »

Na ez sem volt egy  könnyű menet:

csaba péter - porsche 912 1968-ból, 4 hengeres 1,6-os boxer, 90 lóerő, 5 gang gyári váltó
(mellesleg a nevedet meg sem említi a csávó a köszönetek közt...  angry  knuppel2 )
Észrevette de későn és már ne tudta javítani. Egyébként pedig már építjük neki a másikat de verseny változatban

Jók azok a Fuchs felnik rajta...
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4078



« Válasz #737 Dátum: 2009. január 02. 17:29:14 pm »

Igényesen lett megépítve az egész kocsi
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1556


06202342414


« Válasz #738 Dátum: 2009. január 02. 19:30:04 pm »

Na ez sem volt egy  könnyű menet:

csaba péter - porsche 912 1968-ból, 4 hengeres 1,6-os boxer, 90 lóerő, 5 gang gyári váltó
(mellesleg a nevedet meg sem említi a csávó a köszönetek közt...  angry  knuppel2 )
Észrevette de későn és már ne tudta javítani. Egyébként pedig már építjük neki a másikat de verseny változatban

Jók azok a Fuchs felnik rajta...
Egyébként ezeket gyárilag is szereltél ilyen kerekekkel? Asszem valaki azt mondta, hogy nem tettek rá ilyen felniket gyárilag.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4078



« Válasz #739 Dátum: 2009. január 02. 19:31:42 pm »

Az tévedett. Gyári extra.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #740 Dátum: 2009. január 02. 19:37:00 pm »

Na ez sem volt egy  könnyű menet:

csaba péter - porsche 912 1968-ból, 4 hengeres 1,6-os boxer, 90 lóerő, 5 gang gyári váltó
(mellesleg a nevedet meg sem említi a csávó a köszönetek közt...  angry  knuppel2 )
Észrevette de későn és már ne tudta javítani. Egyébként pedig már építjük neki a másikat de verseny változatban

Jók azok a Fuchs felnik rajta...
Egyébként ezeket gyárilag is szereltél ilyen kerekekkel? Asszem valaki azt mondta, hogy nem tettek rá ilyen felniket gyárilag.

Hát az qrva nagyot tévedett...
Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1556


06202342414


« Válasz #741 Dátum: 2009. január 02. 23:36:36 pm »

Nem tudtam biztosra azért írtam így. Nem akartam hülyeséget mondani.
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #742 Dátum: 2009. január 03. 01:40:35 am »

Nem tudtam biztosra azért írtam így. Nem akartam hülyeséget mondani.
Biztos a homasitában hallottad  Tongue
Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #743 Dátum: 2009. január 04. 13:06:27 pm »

Na ez sem volt egy  könnyű menet:

csaba péter - porsche 912 1968-ból, 4 hengeres 1,6-os boxer, 90 lóerő, 5 gang gyári váltó
(mellesleg a nevedet meg sem említi a csávó a köszönetek közt...  angry  knuppel2 )
Észrevette de későn és már ne tudta javítani. Egyébként pedig már építjük neki a másikat de verseny változatban

az is 912? 4 henger?
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
02 Targa
Barátusch

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67



« Válasz #744 Dátum: 2009. január 04. 14:29:31 pm »

Én sokat gondolkodtam, hogy mit mennyiért éri meg felújítani. Szerintem sok minden hit kérdése is, mert vannak elrugaszkodottan drága technológiák.
De ha csak a számokat nézzük az öreg -veterán- autók felújítása, üzemeltetése és egy új SUZUKI fenntartása, üzemeltetése között az alábbiakat kapjuk.
Egy SUZI-t átlagosan 3,6 millió forintért lehet megvenni, ha részletre veszed 20% önrész után 120 hónapig fizetsz 35-38.000 Ft közötti összeget. (kb.: 4,5 millió forint)
Mi, akik régi vassal járunk veszünk egy gépet 200.000-800.000 Ft közötti áron és átlagosan három év alatt felújítjuk úgy, hogy kb. azt az összeget-inkább kevesebbet- fordítjuk rá havi szinten, mint a SUZI-s a részletre, ezt még élvezzük is és vallom, hogy értéket állítunk elő.
Naplózva

E10 Cab (2002 targa), E12 520, E28 520i
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #745 Dátum: 2009. január 04. 14:31:31 pm »

Én sokat gondolkodtam, hogy mit mennyiért éri meg felújítani. Szerintem sok minden hit kérdése is, mert vannak elrugaszkodottan drága technológiák.
De ha csak a számokat nézzük az öreg -veterán- autók felújítása, üzemeltetése és egy új SUZUKI fenntartása, üzemeltetése között az alábbiakat kapjuk.
Egy SUZI-t átlagosan 3,6 millió forintért lehet megvenni, ha részletre veszed 20% önrész után 120 hónapig fizetsz 35-38.000 Ft közötti összeget. (kb.: 4,5 millió forint)
Mi, akik régi vassal járunk veszünk egy gépet 200.000-800.000 Ft közötti áron és átlagosan három év alatt felújítjuk úgy, hogy kb. azt az összeget-inkább kevesebbet- fordítjuk rá havi szinten, mint a SUZI-s a részletre, ezt még élvezzük is és vallom, hogy értéket állítunk elő.

Arról nem beszélve, hogy a mi kocsijaink értéke nő az évekkel arányosan, mindezekmellett a rizskályháké erősen a nulla felé stagnál..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
VA E21
Vendég
« Válasz #746 Dátum: 2009. január 04. 16:21:01 pm »

Én sokat gondolkodtam, hogy mit mennyiért éri meg felújítani. Szerintem sok minden hit kérdése is, mert vannak elrugaszkodottan drága technológiák.
De ha csak a számokat nézzük az öreg -veterán- autók felújítása, üzemeltetése és egy új SUZUKI fenntartása, üzemeltetése között az alábbiakat kapjuk.
Egy SUZI-t átlagosan 3,6 millió forintért lehet megvenni, ha részletre veszed 20% önrész után 120 hónapig fizetsz 35-38.000 Ft közötti összeget. (kb.: 4,5 millió forint)
Mi, akik régi vassal járunk veszünk egy gépet 200.000-800.000 Ft közötti áron és átlagosan három év alatt felújítjuk úgy, hogy kb. azt az összeget-inkább kevesebbet- fordítjuk rá havi szinten, mint a SUZI-s a részletre, ezt még élvezzük is és vallom, hogy értéket állítunk elő.

Jól leírtad  Wink
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1354


Alpina fan


« Válasz #747 Dátum: 2009. január 04. 16:38:32 pm »

Állandóan bántani kell a Mercit v. Suzukit nincs más  huh
Naplózva

730ia
VA E21
Vendég
« Válasz #748 Dátum: 2009. január 04. 16:42:59 pm »

Állandóan bántani kell a Mercit v. Suzukit nincs más  huh
Nem ezen volt a lényeg.
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1354


Alpina fan


« Válasz #749 Dátum: 2009. január 04. 16:57:17 pm »

Állandóan bántani kell a Mercit v. Suzukit nincs más  huh
Nem ezen volt a lényeg.

A kérdés nagy általánosságban értendő,hiszen nem idéztem senkit(elöző hozzászólásomnál.)
Mielőtt én kérnék elnézést,hogy beírtam  Evil
Naplózva

730ia
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!