krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #1380 Dátum: 2015. március 01. 09:38:54 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #1381 Dátum: 2015. április 14. 18:15:44 pm » |
|
Anyus! Remélem idén is jöttök! Másokat is várunk!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 14. 18:19:49 pm írta Gisti »
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #1382 Dátum: 2015. május 04. 05:19:38 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
András
Nem elérhető
Hozzászólások: 652
|
|
« Válasz #1383 Dátum: 2015. május 11. 13:08:05 pm » |
|
hétvégén látta egy barátom, 2002, szép. Ha fórumos Gratulálok hozzá, ha nem akkor is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #1384 Dátum: 2015. május 12. 22:59:54 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
maxx900
Nem elérhető
Hozzászólások: 1001
A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal
|
|
« Válasz #1385 Dátum: 2015. augusztus 16. 16:22:14 pm » |
|
Ma kaptam a képeket.
|
|
|
Naplózva
|
TYREMAXX
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #1386 Dátum: 2015. augusztus 18. 07:57:53 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. augusztus 18. 08:02:14 am írta Gisti »
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #1387 Dátum: 2015. augusztus 28. 14:17:52 pm » |
|
|
1985 E28 530i
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #1388 Dátum: 2015. szeptember 13. 19:32:14 pm » |
|
Na akkor a pécsi hétvége csak BMW szekció
|
DSCF1328.jpg (94.47 KB, 640x480 - megtekintve 1310 alkalommal.)
DSCF1329.jpg (119.51 KB, 800x600 - megtekintve 1338 alkalommal.)
DSCF1355.jpg (106.14 KB, 800x600 - megtekintve 1313 alkalommal.)
DSCF1386.jpg (79.24 KB, 800x600 - megtekintve 1292 alkalommal.)
DSCF1388.jpg (130.66 KB, 800x600 - megtekintve 1318 alkalommal.)
DSCF1406.jpg (114.37 KB, 800x600 - megtekintve 1323 alkalommal.)
DSCF1414.jpg (92.54 KB, 800x600 - megtekintve 1328 alkalommal.)
DSCF1415.jpg (149.58 KB, 800x600 - megtekintve 1303 alkalommal.)
DSCF1422.jpg (89.27 KB, 800x600 - megtekintve 1326 alkalommal.)
DSCF1423.jpg (163.25 KB, 800x600 - megtekintve 1310 alkalommal.)
DSCF1424.jpg (144.25 KB, 800x600 - megtekintve 1325 alkalommal.)
DSCF1426.jpg (163.68 KB, 800x600 - megtekintve 1380 alkalommal.)
DSCF1455.jpg (147.23 KB, 800x600 - megtekintve 1286 alkalommal.)
DSCF1459.jpg (110.28 KB, 800x600 - megtekintve 1308 alkalommal.)
DSCF1476.jpg (140.35 KB, 800x600 - megtekintve 1338 alkalommal.)
DSCF1508.jpg (109.75 KB, 800x600 - megtekintve 1294 alkalommal.)
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1389 Dátum: 2015. szeptember 14. 06:51:42 am » |
|
Merre volt az útvonal.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #1390 Dátum: 2015. szeptember 14. 07:46:26 am » |
|
Pécs, Abaliget, Orfű, Magyarhertelend, Árpádtető, Remeterét, Expócenter Tuning show, Tévétorony
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1391 Dátum: 2015. szeptember 14. 17:23:57 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #1392 Dátum: 2015. szeptember 14. 17:54:01 pm » |
|
Jöhettél volna te is...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1393 Dátum: 2015. szeptember 14. 19:56:18 pm » |
|
Jah, mehettem volna. Amúgy dolgoztam... (7x24 3 hétig)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gergő
Nem elérhető
Hozzászólások: 215
|
|
« Válasz #1394 Dátum: 2016. március 28. 14:11:08 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017. április 06. 14:54:28 pm írta Gergő »
|
Naplózva
|
|
|
|
nortem
Nem elérhető
Hozzászólások: 429
|
|
« Válasz #1395 Dátum: 2016. március 28. 17:33:05 pm » |
|
Úh, ez tényleg szép.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #1396 Dátum: 2017. március 14. 13:38:21 pm » |
|
Csak ámultam... ezt így kell? https://youtu.be/9fDzNIBYkwU
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
nortem
Nem elérhető
Hozzászólások: 429
|
|
« Válasz #1397 Dátum: 2017. március 15. 08:31:56 am » |
|
Hát nem hiszem, hogy lehetne ennél alaposabban csinálni. Az egyik ismerősöm csinált egy 503 coupet. Már ahhoz is hajmeresztő árak voltak. Első sárvédő oldalán krómos bmw hűtőrács 500.000 ft. Első hátsó lökös 1,2-1,2 misi! Stb., stb. Annak is még a csomagtartóban látható tankoló csöve is be volt bőrözve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #1398 Dátum: 2017. december 24. 09:54:48 am » |
|
Sziasztok. Csak azt kérdezném, hogy a Bmw 2000 Neue Klasse alkatrészei mennyire kompatibilisek a 2002, 1800, 1502-vel stb..korabeli társaival?!
Köszi Krisz
Ui: Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Apusch
Nem elérhető
Hozzászólások: 350
|
|
« Válasz #1399 Dátum: 2017. december 30. 21:23:41 pm » |
|
Hát nem hiszem, hogy lehetne ennél alaposabban csinálni. Az egyik ismerősöm csinált egy 503 coupet. Már ahhoz is hajmeresztő árak voltak. Első sárvédő oldalán krómos bmw hűtőrács 500.000 ft. Első hátsó lökös 1,2-1,2 misi! Stb., stb. Annak is még a csomagtartóban látható tankoló csöve is be volt bőrözve. Figyelembe kell venni, hogy ez a jármű kategória szigorúan már műtárgynak számít, vagyonos emberek versengenek érte, hogy legyen egy-egy a gyűjteményükben. Az árak is ennek megfelelően alakultak, ha most rákeresel a neten, egy BMW 507-ért elkérnek 2.5 millió dollárt.
|
|
|
Naplózva
|
Öreg autó szivatóval indul...
|
|
|
Apusch
Nem elérhető
Hozzászólások: 350
|
|
« Válasz #1400 Dátum: 2017. december 30. 21:26:51 pm » |
|
Sziasztok. Csak azt kérdezném, hogy a Bmw 2000 Neue Klasse alkatrészei mennyire kompatibilisek a 2002, 1800, 1502-vel stb..korabeli társaival?!
Köszi Krisz
Ui: Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!
Most azt kellene kérdeznem: csak nem kedved szottyant egy ilyenre? Segítségként annyi, hogy sok minden megegyezik, főként a motor és az első futómű környékén, de a fékrendszerben és az elektromosságban is vannak azonosságok. Ha komolyan érdekel, akkor megírom neked részletesen is.
|
|
|
Naplózva
|
Öreg autó szivatóval indul...
|
|
|
krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #1401 Dátum: 2017. december 30. 21:37:10 pm » |
|
Most azt kellene kérdeznem: csak nem kedved szottyant egy ilyenre? Segítségként annyi, hogy sok minden megegyezik, főként a motor és az első futómű környékén, de a fékrendszerben és az elektromosságban is vannak azonosságok. Ha komolyan érdekel, akkor megírom neked részletesen is.
Szia Apusch! De, szöget ütött a fejemben...csak miután megnéztem az autót és a megemlített "hiánytalan" állapot sem fedte a valóságot, az átírás is érdekes lett volna mert kocsi van forgalmi van rendszám van de a tulajt nem tudni ki....és a 2000cm3-es motor helyett ott mosolygott egy 1,6-os.... Annyira nem volt kedvem elhozni....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Apusch
Nem elérhető
Hozzászólások: 350
|
|
« Válasz #1402 Dátum: 2017. december 30. 21:43:20 pm » |
|
Melyik volt ez a "drága" darab?
|
|
|
Naplózva
|
Öreg autó szivatóval indul...
|
|
|
krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #1403 Dátum: 2017. december 30. 22:17:57 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|