MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #720 Dátum: 2008. december 30. 01:41:51 am » |
|
Mitől 3.2-es ez?Hobbihirdetőnek hivom aki olyan magas áron hirdeti a kocsit,hogy tuti senki nem veszi meg,van a használtautón egy kolléga 3.5millkót akar az E21 745i-ért .Ez nem az az ország szerintem. De mostmár megek hunyni,mert beszundizok a gép előtt.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #721 Dátum: 2008. december 30. 09:12:34 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Apusch
Nem elérhető
Hozzászólások: 350
|
|
« Válasz #722 Dátum: 2008. december 30. 19:12:54 pm » |
|
Nézegetve Gisti képeit (khm. gépeit ), azt kell mondjam, hogy nem csak az angol autóépítés múzsája, hanem a restauráló kitartása is kellett hozzá. Szép, igényes darab, és azt hiszem nem is egy sűrűn látott modell. Itt generálódna egy kérdésem, ami nem csak Gistinek szól: hol húzódik szerintetek az az értékhatár, amit egy járműbe érdemes beleőlni? (Ez a legutóbbi tali végén kinőtt kabinetkérdés volt.) nincs ilyen határ szerintem. a tömegtermelésben előállított járműveknél sima napi rutin, hogy a bekerülési érték fölötte van a piaci értéknek. ha szigorúan anyagilag nézzük, akkor innentől meg nagyon hamar ki lehet mondani, hogy ez az értékhatár a nullánál húzódik. pont. viszont ilyen dögöket nem racionális szempontok szerint szed össze az ember, szóval nem nagyon látom értelmét a kérdésnek. ..pontosan a "nem racionális szempont"-nak szólt a kérdés!!!
|
|
|
Naplózva
|
Öreg autó szivatóval indul...
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #723 Dátum: 2008. december 30. 19:36:16 pm » |
|
Nézegetve Gisti képeit (khm. gépeit ), azt kell mondjam, hogy nem csak az angol autóépítés múzsája, hanem a restauráló kitartása is kellett hozzá. Szép, igényes darab, és azt hiszem nem is egy sűrűn látott modell. Itt generálódna egy kérdésem, ami nem csak Gistinek szól: hol húzódik szerintetek az az értékhatár, amit egy járműbe érdemes beleőlni? (Ez a legutóbbi tali végén kinőtt kabinetkérdés volt.) nincs ilyen határ szerintem. a tömegtermelésben előállított járműveknél sima napi rutin, hogy a bekerülési érték fölötte van a piaci értéknek. ha szigorúan anyagilag nézzük, akkor innentől meg nagyon hamar ki lehet mondani, hogy ez az értékhatár a nullánál húzódik. pont. viszont ilyen dögöket nem racionális szempontok szerint szed össze az ember, szóval nem nagyon látom értelmét a kérdésnek. ..pontosan a "nem racionális szempont"-nak szólt a kérdés!!! akkor viszont nincs határ. de ezen nagyon el lehet úszni. Szerintem meg csak pénztárca kérdése... nekem elég volt az amit ráköltöttem az enyémre, és kb a feléért tudnám eladni. Ismerek olyat, aki 20 millát költött a felújításra, és 12 ért tudta eladni amikor megszorult...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4238
|
|
« Válasz #724 Dátum: 2008. december 30. 19:50:59 pm » |
|
Na ez sem volt egy könnyű menet:
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4238
|
|
« Válasz #725 Dátum: 2008. december 30. 19:59:44 pm » |
|
Aha. Valahol elveszett kettő.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #726 Dátum: 2008. december 30. 20:32:23 pm » |
|
Na ez sem volt egy könnyű menet:
Bár sose voltam se Ferrari, se Porsche rajongó, de ami szép az szép. Ez az!
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #727 Dátum: 2008. december 30. 22:14:40 pm » |
|
Porsche 911 Volt hozzá szerencsém a volt melóhejemen.Full motorgenerál ,előtte se volt semmi iszonyat nyomaték alapról ,puritán sportos és a földön ülsz.A talaj minden hibáját közvetlenül érzed iszonyat A tulaj magyar diplomás srác, jó arc nem az a könyv faló.Megcsipett kinn egy állást.A Porschénak van egy váltókkal foglalkozó részlege és ott mérnökösködik áll. jó eredményekkel.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #728 Dátum: 2008. december 30. 22:44:00 pm » |
|
Nekem ez a gumilökhárítós talán még jobban is tetszik, mint az előtte levő krómos:) Illetve nem is tudom, mindkettőnek megvan a maga vonzereje. Persze egy jó Mercedes.... ))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #729 Dátum: 2008. december 30. 22:45:47 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #730 Dátum: 2009. január 01. 22:22:47 pm » |
|
Na ez sem volt egy könnyű menet:
csaba péter - porsche 912 1968-ból, 4 hengeres 1,6-os boxer, 90 lóerő, 5 gang gyári váltó (mellesleg a nevedet meg sem említi a csávó a köszönetek közt... )
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #731 Dátum: 2009. január 01. 22:29:18 pm » |
|
hogy mennyit érdemes költeni egy autóra, egy haverommal leveleztem, aki iso-ban utazik, (eddig 2 tökéletes darabja van, egy rivolta és egy grifo)
ezt írta egy autóról, egy két dolgot kipontoztam, mert nem kérdezetm meg, hogy közzétehetem-e, de lényegtelen, a számokra figyeljetek: "elég romos, kpl eleje csere, mert törve volt és egy széria orr van rajta, pedig a két prototípus más volt. Ára 500e usd. Amúgy nem sok, mert az ....-t 4 éve adták el 1.2m usd-ért. Sztem a restaurálás kijön 200e eurból, csak le kéne venni az .... pontos méreteit, de a tulaj nem hajlandó rá. A geci. Fotók után meg sose lesz pontos..."
szóval felső határ a csillagos ég, és ez nem vélemény, hanem tény
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #732 Dátum: 2009. január 02. 09:39:51 am » |
|
Na ez sem volt egy könnyű menet:
csaba péter - porsche 912 1968-ból, 4 hengeres 1,6-os boxer, 90 lóerő, 5 gang gyári váltó (mellesleg a nevedet meg sem említi a csávó a köszönetek közt... ) Mert porsét álnéven szerel: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #733 Dátum: 2009. január 02. 14:00:12 pm » |
|
Mindenkinek ajánlanám pipec kis oldal www.bmw2002ti.gportal.hu
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #734 Dátum: 2009. január 02. 15:46:57 pm » |
|
Imi haverom alkotása...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4238
|
|
« Válasz #735 Dátum: 2009. január 02. 15:54:08 pm » |
|
Na ez sem volt egy könnyű menet:
csaba péter - porsche 912 1968-ból, 4 hengeres 1,6-os boxer, 90 lóerő, 5 gang gyári váltó (mellesleg a nevedet meg sem említi a csávó a köszönetek közt... ) Észrevette de későn és már ne tudta javítani. Egyébként pedig már építjük neki a másikat de verseny változatban
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #736 Dátum: 2009. január 02. 16:25:09 pm » |
|
Na ez sem volt egy könnyű menet:
csaba péter - porsche 912 1968-ból, 4 hengeres 1,6-os boxer, 90 lóerő, 5 gang gyári váltó (mellesleg a nevedet meg sem említi a csávó a köszönetek közt... ) Észrevette de későn és már ne tudta javítani. Egyébként pedig már építjük neki a másikat de verseny változatban Jók azok a Fuchs felnik rajta...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4238
|
|
« Válasz #737 Dátum: 2009. január 02. 16:29:14 pm » |
|
Igényesen lett megépítve az egész kocsi
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #738 Dátum: 2009. január 02. 18:30:04 pm » |
|
Na ez sem volt egy könnyű menet:
csaba péter - porsche 912 1968-ból, 4 hengeres 1,6-os boxer, 90 lóerő, 5 gang gyári váltó (mellesleg a nevedet meg sem említi a csávó a köszönetek közt... ) Észrevette de későn és már ne tudta javítani. Egyébként pedig már építjük neki a másikat de verseny változatban Jók azok a Fuchs felnik rajta... Egyébként ezeket gyárilag is szereltél ilyen kerekekkel? Asszem valaki azt mondta, hogy nem tettek rá ilyen felniket gyárilag.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4238
|
|
« Válasz #739 Dátum: 2009. január 02. 18:31:42 pm » |
|
Az tévedett. Gyári extra.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #740 Dátum: 2009. január 02. 18:37:00 pm » |
|
Na ez sem volt egy könnyű menet:
csaba péter - porsche 912 1968-ból, 4 hengeres 1,6-os boxer, 90 lóerő, 5 gang gyári váltó (mellesleg a nevedet meg sem említi a csávó a köszönetek közt... ) Észrevette de későn és már ne tudta javítani. Egyébként pedig már építjük neki a másikat de verseny változatban Jók azok a Fuchs felnik rajta... Egyébként ezeket gyárilag is szereltél ilyen kerekekkel? Asszem valaki azt mondta, hogy nem tettek rá ilyen felniket gyárilag. Hát az qrva nagyot tévedett...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #741 Dátum: 2009. január 02. 22:36:36 pm » |
|
Nem tudtam biztosra azért írtam így. Nem akartam hülyeséget mondani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #742 Dátum: 2009. január 03. 00:40:35 am » |
|
Nem tudtam biztosra azért írtam így. Nem akartam hülyeséget mondani.
Biztos a homasitában hallottad
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #743 Dátum: 2009. január 04. 12:06:27 pm » |
|
Na ez sem volt egy könnyű menet:
csaba péter - porsche 912 1968-ból, 4 hengeres 1,6-os boxer, 90 lóerő, 5 gang gyári váltó (mellesleg a nevedet meg sem említi a csávó a köszönetek közt... ) Észrevette de későn és már ne tudta javítani. Egyébként pedig már építjük neki a másikat de verseny változatban az is 912? 4 henger?
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
02 Targa
Barátusch
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
|
« Válasz #744 Dátum: 2009. január 04. 13:29:31 pm » |
|
Én sokat gondolkodtam, hogy mit mennyiért éri meg felújítani. Szerintem sok minden hit kérdése is, mert vannak elrugaszkodottan drága technológiák. De ha csak a számokat nézzük az öreg -veterán- autók felújítása, üzemeltetése és egy új SUZUKI fenntartása, üzemeltetése között az alábbiakat kapjuk. Egy SUZI-t átlagosan 3,6 millió forintért lehet megvenni, ha részletre veszed 20% önrész után 120 hónapig fizetsz 35-38.000 Ft közötti összeget. (kb.: 4,5 millió forint) Mi, akik régi vassal járunk veszünk egy gépet 200.000-800.000 Ft közötti áron és átlagosan három év alatt felújítjuk úgy, hogy kb. azt az összeget-inkább kevesebbet- fordítjuk rá havi szinten, mint a SUZI-s a részletre, ezt még élvezzük is és vallom, hogy értéket állítunk elő.
|
|
|
Naplózva
|
E10 Cab (2002 targa), E12 520, E28 520i
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #745 Dátum: 2009. január 04. 13:31:31 pm » |
|
Én sokat gondolkodtam, hogy mit mennyiért éri meg felújítani. Szerintem sok minden hit kérdése is, mert vannak elrugaszkodottan drága technológiák. De ha csak a számokat nézzük az öreg -veterán- autók felújítása, üzemeltetése és egy új SUZUKI fenntartása, üzemeltetése között az alábbiakat kapjuk. Egy SUZI-t átlagosan 3,6 millió forintért lehet megvenni, ha részletre veszed 20% önrész után 120 hónapig fizetsz 35-38.000 Ft közötti összeget. (kb.: 4,5 millió forint) Mi, akik régi vassal járunk veszünk egy gépet 200.000-800.000 Ft közötti áron és átlagosan három év alatt felújítjuk úgy, hogy kb. azt az összeget-inkább kevesebbet- fordítjuk rá havi szinten, mint a SUZI-s a részletre, ezt még élvezzük is és vallom, hogy értéket állítunk elő.
Arról nem beszélve, hogy a mi kocsijaink értéke nő az évekkel arányosan, mindezekmellett a rizskályháké erősen a nulla felé stagnál..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #746 Dátum: 2009. január 04. 15:21:01 pm » |
|
Én sokat gondolkodtam, hogy mit mennyiért éri meg felújítani. Szerintem sok minden hit kérdése is, mert vannak elrugaszkodottan drága technológiák. De ha csak a számokat nézzük az öreg -veterán- autók felújítása, üzemeltetése és egy új SUZUKI fenntartása, üzemeltetése között az alábbiakat kapjuk. Egy SUZI-t átlagosan 3,6 millió forintért lehet megvenni, ha részletre veszed 20% önrész után 120 hónapig fizetsz 35-38.000 Ft közötti összeget. (kb.: 4,5 millió forint) Mi, akik régi vassal járunk veszünk egy gépet 200.000-800.000 Ft közötti áron és átlagosan három év alatt felújítjuk úgy, hogy kb. azt az összeget-inkább kevesebbet- fordítjuk rá havi szinten, mint a SUZI-s a részletre, ezt még élvezzük is és vallom, hogy értéket állítunk elő.
Jól leírtad
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #747 Dátum: 2009. január 04. 15:38:32 pm » |
|
Állandóan bántani kell a Mercit v. Suzukit nincs más
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #748 Dátum: 2009. január 04. 15:42:59 pm » |
|
Állandóan bántani kell a Mercit v. Suzukit nincs más Nem ezen volt a lényeg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #749 Dátum: 2009. január 04. 15:57:17 pm » |
|
Állandóan bántani kell a Mercit v. Suzukit nincs más Nem ezen volt a lényeg. A kérdés nagy általánosságban értendő,hiszen nem idéztem senkit(elöző hozzászólásomnál.) Mielőtt én kérnék elnézést,hogy beírtam
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
|