Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #30 Dátum: 2007. július 03. 08:09:29 am » |
|
Akkor kezdeném... Hajnal István Ágasegyháza 2 uccával arrébtőlünk... ha felhívsz elviszlek hozzá Kibaszott lassú de nagyon szépen dolgozik és szerintem nem is drága... Fényezőt ő ajánlotta szerintem ő is ok.... 10e/elem volt metálból Ballószög Beretvásköz asszem Kiss a neve... A 10ezer Ft/elem "jó minőségű" fényezést azért megnézném )) Sanyi! Miért van az, hogy ha ide valami le van írva, akkor te egyből kötözködsz, hogy azt megnéznéd! Én láttam, meg is nézheted, mert q-va jó! Egyszer, ha majd nagy fiu leszel, akkor majd rájössz, hogy vidéken mindent sokkal olcsóbban lehet megoldani mint ezen a kib...ott Pesten. Szólok! Nem kötekszem, ne menjünk itt egy mélyreható vitába, mert lehet hogy a többieket nem érdekli. Úgy is jössz még hozzám, majd szóban lejátszuk. Ebben mi volt a kötekedés? Annyit mondtam, hogy megnézném )) Ha tényleg jó, akkor már egy percig nem gondolkodnék, hogy hova vigyem fújni a kocsit, mert lenne rajta 2-3elem, amit fényezni kéne. Csak kicsit fentartásokkal kezelem a 10ezer Ft-ot, mert a záram vidéken is annyi, az anyag vidéken is annyi és a fényező se ingyé dolgozik. Pesten metált 20-25, de inkább 25ezer Ft/ elem áron fújnak, sok helyen utánajártam már, mert aktuális nekem a téma. Ahol a kocsimat rakjuk/raktuk össze Pesttől 65 km-re, ott 18 ért fújnak, azt láttam, tényleg szép volt. Szal a 10ezernél vhol vmi ki van spórolva, és lehet az nem 1, hanem 2-3 év után fog kiütközni a fényezésen. Ez az én véleményem, és nem kötekedés 25/elem a metálfény? Ember és mennyi a teljes metálfény? 300? Kezdünk stasisi árakat elérni . Egybként egyszer egy fényező elmondta, hogy miért drágább 20%-al a teljes fény mint az elemek fényezése összesen. merthogy míg a hőkamrába bevisz 10 db elemet egyenként addig befér egy elmeire csupaszított bódé. Én láttam,hogy a fényezőm hogyan dolgozik,nem is egy munkáját kísértem figyelemmel, hát,amit ő művészkedik az autókkal, és ahogyan, meg is értem,hogy 300-400-at mond egy olyan telifényre,ahol a kasztni 4 bakon áll és kívül belül úgy festi,hogy te azt nem mondod meg,hogy nem a gyári fény... ja és ami a legfontosabb,hogy nem nyavajog a tulaj az autója mellett,hogy " jaaj,már 2 éves a festés és milyen csúnya..." Persze van olyan fényező,aki elkéri a 300-400-at és okádék amit művel... Te ilyenre gondolsz. Egy jó példa az "én festőm ócsójé lefújja és milyen szép" . Ugye van az én autóm a maga fényével (ami 7 éves már) ,és van haverom friss fényezése. Ez a haverom is ugyanúgy gondolkodik,mint a legtöbb autófelújító,hogy a fényezésen (is) spórol. Szintén én voltam az ökör,mert milyen sokba volt a fényezésem...,merhogy neki 120-ból kijött és milyen szép. Aztán mikor a 2 autó egymás mellett állt,akkor megint csak az lett,hogy enyémben gyönyörködik,mert az övé narancsos ,meg pár helyen nem a legszebb. Erre persze mondtam,hogy "látod,megéri megfizetni a munkát" ,de nem fogta fel... Megkereste ő is a festő haveromat, aki mondta neki,hogy 250-300 között meglesz a fény,ő erre lehülyézte,hogy mitképzel... tessék,az erdmény...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
brothaD
Nem elérhető
Hozzászólások: 314
|
|
« Válasz #31 Dátum: 2007. július 03. 08:32:27 am » |
|
Fényezés esetén javaslom Pintér Tamás és brigádja, Salgótarján. Pár cápi és versenyautó készült már ott. Huzatnak, lakatolnak (nem gitt egylet), átalakítanak, újraépítenek, fényeznek, beleködölnek-elpolírozással, műanyagoznak. A vállalási határidől bajosak, de kis könyörgéssel megoldható. Nagyon rendes srácok, nem kérnek sokat, aki viszont ebből is pofátlanul alkudni akar, az elküldik a búsba helyből. 1-2 elemért nem biztos hogy megéri ennyit utazni, de aki komolyan gondolja és teli fényt, big lakatot, ilyesmit szeretne, annak szívből ajánlom.
Nem náluk készült Brotha kocsija?Mert akkor tényleg normálisak! Igen! Láttam a tornyot előtte, közben, utána.....nem gyenge munkát végeztek. Ami +becsület, hogy Brotha is megnézhette közben, szóval nem gittegylet! Nekem ez a kedvencem, előtte: a kocsi tetőn landolt, szinte minden üveg kitört, motortér kigyulladt.... utána: Brotha bácsi is alátámasztja de nézzük a tényeket: 1. színhelyesen fényezték, mert nem telifény volt, de minden elemet kellett fújni 2. nem kevés lakatolást végeztek el kb 1 hét alatt. és csak kritikus pontokon: tornyok, szélvédőkeret amit nagyon jól megcsináltak. 3. 1 év után sincsen rajta SEHOL rozsda - nem állt a gép azóta garázsban. 4. szinte ingyen volt 5. bármikor lemehettem megnézni, körbefotózták amikor kértem 6. nincs rajta 6 kg gitt csa
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #32 Dátum: 2007. július 03. 08:59:41 am » |
|
Én láttam,hogy a fényezőm hogyan dolgozik,nem is egy munkáját kísértem figyelemmel, hát,amit ő művészkedik az autókkal, és ahogyan, meg is értem,hogy 300-400-at mond egy olyan telifényre,ahol a kasztni 4 bakon áll és kívül belül úgy festi,hogy te azt nem mondod meg,hogy nem a gyári fény... ja és ami a legfontosabb,hogy nem nyavajog a tulaj az autója mellett,hogy " jaaj,már 2 éves a festés és milyen csúnya..." Persze van olyan fényező,aki elkéri a 300-400-at és okádék amit művel... Te ilyenre gondolsz.
Egy jó példa az "én festőm ócsójé lefújja és milyen szép" .
Ugye van az én autóm a maga fényével (ami 7 éves már) ,és van haverom friss fényezése. Ez a haverom is ugyanúgy gondolkodik,mint a legtöbb autófelújító,hogy a fényezésen (is) spórol. Szintén én voltam az ökör,mert milyen sokba volt a fényezésem...,merhogy neki 120-ból kijött és milyen szép. Aztán mikor a 2 autó egymás mellett állt,akkor megint csak az lett,hogy enyémben gyönyörködik,mert az övé narancsos ,meg pár helyen nem a legszebb. Erre persze mondtam,hogy "látod,megéri megfizetni a munkát" ,de nem fogta fel... Megkereste ő is a festő haveromat, aki mondta neki,hogy 250-300 között meglesz a fény,ő erre lehülyézte,hogy mitképzel... tessék,az erdmény...
Most Te estél a restaurálás az utókornak/felújítás mindennapokra csapdájába. Igazad van és elhiszem, hogy egy olyan fényezés, amilyennek mindegyiknek lennie kellene az 300-400 ezer, de most nem erről volt szó. Mifelénk 200-ból tök jó fényezést lehet igényelni és fogok is. A 3-400at azt sokallom egy mindennapos autóra Azért gondolkodom így, mert még az életben nem volt autóm 3 évnél tovább illetve évente 2-szer belémjönnek, nekimegyek valaminek, kiugrik elém egy kutya stbstb. A mostani autóm december óta van meg azóta kiszaladt elém egy borz, sajnos nem tudtam kikerülni és lerendezte az autóm bal oldalát az első lökhárítómtól a hátsóig. Az előző szolg autóm 3 év alatt 4-szer volt törve mindíg más hibájából. Én azon csodálkozom, hogy tudom, hogy sokat mászkálsz az autóddal és hogyhogy nem történt vele semmi 7 év alatt.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #33 Dátum: 2007. július 03. 09:19:42 am » |
|
Én láttam,hogy a fényezőm hogyan dolgozik,nem is egy munkáját kísértem figyelemmel, hát,amit ő művészkedik az autókkal, és ahogyan, meg is értem,hogy 300-400-at mond egy olyan telifényre,ahol a kasztni 4 bakon áll és kívül belül úgy festi,hogy te azt nem mondod meg,hogy nem a gyári fény... ja és ami a legfontosabb,hogy nem nyavajog a tulaj az autója mellett,hogy " jaaj,már 2 éves a festés és milyen csúnya..." Persze van olyan fényező,aki elkéri a 300-400-at és okádék amit művel... Te ilyenre gondolsz.
Egy jó példa az "én festőm ócsójé lefújja és milyen szép" .
Ugye van az én autóm a maga fényével (ami 7 éves már) ,és van haverom friss fényezése. Ez a haverom is ugyanúgy gondolkodik,mint a legtöbb autófelújító,hogy a fényezésen (is) spórol. Szintén én voltam az ökör,mert milyen sokba volt a fényezésem...,merhogy neki 120-ból kijött és milyen szép. Aztán mikor a 2 autó egymás mellett állt,akkor megint csak az lett,hogy enyémben gyönyörködik,mert az övé narancsos ,meg pár helyen nem a legszebb. Erre persze mondtam,hogy "látod,megéri megfizetni a munkát" ,de nem fogta fel... Megkereste ő is a festő haveromat, aki mondta neki,hogy 250-300 között meglesz a fény,ő erre lehülyézte,hogy mitképzel... tessék,az erdmény...
Most Te estél a restaurálás az utókornak/felújítás mindennapokra csapdájába. Igazad van és elhiszem, hogy egy olyan fényezés, amilyennek mindegyiknek lennie kellene az 300-400 ezer, de most nem erről volt szó. Mifelénk 200-ból tök jó fényezést lehet igényelni és fogok is. A 3-400at azt sokallom egy mindennapos autóra Azért gondolkodom így, mert még az életben nem volt autóm 3 évnél tovább illetve évente 2-szer belémjönnek, nekimegyek valaminek, kiugrik elém egy kutya stbstb. A mostani autóm december óta van meg azóta kiszaladt elém egy borz, sajnos nem tudtam kikerülni és lerendezte az autóm bal oldalát az első lökhárítómtól a hátsóig. Az előző szolg autóm 3 év alatt 4-szer volt törve mindíg más hibájából. Én azon csodálkozom, hogy tudom, hogy sokat mászkálsz az autóddal és hogyhogy nem történt vele semmi 7 év alatt. Erre felénk is vannak jó kezű kasztnisok meg fényezők. Az árak meg szerintem eléggé képlékenyek amikről beszéltek. Bár nem tom. Ezek az árak úgy ennyik hogy odaviszed->szétszedik->kiheggesztik->lefestik->összerakják? Mert akkor érthető árak. Szerintem. Csaba barátom kasztnis,ő csinált mindent magának,csak a fényezést vitte máshova. Ő vette a festéket,a köcölékeket,mindent. Ő hegesztett,csiszolt,szétszedett és összerakott. Így kijött kábé 200-ból (nem tudom pontosan,ez csak megközelítő) az egész,a többit élő munkával kiváltotta. És szép lett. Valszeg az enyém is így fog készülni,miután meg lesznek a kellékek mindenhez. De egy biztos,kamrás fényezést fogok igényelni,és AlpinWeis lesz. Az ár pedig (egy bizonyos fokig) nem számít.Csak szép legyen. De ha csak festeni kell,akkor olyan 3-6 ezer forint lesz / elem. A többi meg majd mennyiség függvénye. Egyébként meg látam már 400 ezres festést E39-en.Gyöngyház fehér volt. Háááát...............a szín az szép volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #34 Dátum: 2007. július 03. 09:57:14 am » |
|
Én láttam,hogy a fényezőm hogyan dolgozik,nem is egy munkáját kísértem figyelemmel, hát,amit ő művészkedik az autókkal, és ahogyan, meg is értem,hogy 300-400-at mond egy olyan telifényre,ahol a kasztni 4 bakon áll és kívül belül úgy festi,hogy te azt nem mondod meg,hogy nem a gyári fény... ja és ami a legfontosabb,hogy nem nyavajog a tulaj az autója mellett,hogy " jaaj,már 2 éves a festés és milyen csúnya..." Persze van olyan fényező,aki elkéri a 300-400-at és okádék amit művel... Te ilyenre gondolsz.
Egy jó példa az "én festőm ócsójé lefújja és milyen szép" .
Ugye van az én autóm a maga fényével (ami 7 éves már) ,és van haverom friss fényezése. Ez a haverom is ugyanúgy gondolkodik,mint a legtöbb autófelújító,hogy a fényezésen (is) spórol. Szintén én voltam az ökör,mert milyen sokba volt a fényezésem...,merhogy neki 120-ból kijött és milyen szép. Aztán mikor a 2 autó egymás mellett állt,akkor megint csak az lett,hogy enyémben gyönyörködik,mert az övé narancsos ,meg pár helyen nem a legszebb. Erre persze mondtam,hogy "látod,megéri megfizetni a munkát" ,de nem fogta fel... Megkereste ő is a festő haveromat, aki mondta neki,hogy 250-300 között meglesz a fény,ő erre lehülyézte,hogy mitképzel... tessék,az erdmény...
Most Te estél a restaurálás az utókornak/felújítás mindennapokra csapdájába. Igazad van és elhiszem, hogy egy olyan fényezés, amilyennek mindegyiknek lennie kellene az 300-400 ezer, de most nem erről volt szó. Mifelénk 200-ból tök jó fényezést lehet igényelni és fogok is. A 3-400at azt sokallom egy mindennapos autóra Azért gondolkodom így, mert még az életben nem volt autóm 3 évnél tovább illetve évente 2-szer belémjönnek, nekimegyek valaminek, kiugrik elém egy kutya stbstb. A mostani autóm december óta van meg azóta kiszaladt elém egy borz, sajnos nem tudtam kikerülni és lerendezte az autóm bal oldalát az első lökhárítómtól a hátsóig. Az előző szolg autóm 3 év alatt 4-szer volt törve mindíg más hibájából. Én azon csodálkozom, hogy tudom, hogy sokat mászkálsz az autóddal és hogyhogy nem történt vele semmi 7 év alatt. ne érts félre Mike, nem akartalak leszólni, sem beszólni neked, amúgy tökéletesen igazad van ! Nekem sem lenne szabad ennyiért fényeztetni a mindennapos autót,de mivel én hosszútávon gondolkodom és az E12 örök autó, ezért dobattam rá marha drága fényt, nameg szeretem ha minden szép,mégha mindennapos is. Bizony történt jópár dolog a 7 év alatt, és mindig idegbajos is voltam,dehát ez benne van a pakliban,ha egy 20 millás új BMW-vel járnék,akkor is. A legelején ,mikor éppen készlettem az autómmal, belementem egy indulásnál haverom vonóhorgos autójába,mert ő valamiért besatuzott,ekkor letört a rendszámtartóm,meg egy kicsit benyomódott a lökös. Mondjuk kb 2 óra volt megcsinálni Aztán megkarcoltam a tetőelemet a sibedán,mikor javítottam, pattant fel kavics, meg beverték az ablakaimat,mert összekevertek valakivel,akkor is sérült a dukkó hátul,nameg egyszer megpördültem egy tréler utánfutóval,rajta egy Nissan Sylvia, ez mind az autómon kötött ki. Na ekkor hittem azt,hogy vége az autómnak,műr gondolkodtam is,hogy pakolok át a fehérbe (amit megvettél). De lakatosom átnézte,átméregette és mondta,hogy nincs itt semmi baj, a kasztni nem deformálódott,nehogy eldobjam a kasztnit. Gondoltam,hogy oké,de sárvádő kell hátulra. Mondta,hogy az is felesleg,mert olyan jó anyagból van,hogy lehet kalapálni. 11 napig kalapálta,zsugorgatta lánggal (vagy micsinált ) ,végig ottvoltam mellette,néztem ,hogy micsinál. A végeredmény nagyon jó lett,az autó minden vonalát visszakapta,minden éle tökletesen fut. Amiből másik kellett,az egy csomifedél. A fényező mondta neki,hogy csak alapozza le,majd ő csinálja a végső munkákat. A fényezőnél is ottvoltam, őt is csodáltam,hogy mit és hogyan. A végeredményt már ti is ismeritek pár kép.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #35 Dátum: 2007. július 03. 10:00:12 am » |
|
...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #36 Dátum: 2007. július 03. 10:05:29 am » |
|
Az eredmény: ide próbáltam képet tenni,de nem sikerült 4. próbára sem. mind1, úgyis ismeritek az autómat,meg raktam már be sokszor képeket
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #37 Dátum: 2007. július 03. 10:06:48 am » |
|
Az eredmény: ide próbáltam képet tenni,de nem sikerült 4. próbára sem. mind1, úgyis ismeritek az autómat,meg raktam már be sokszor képeket Én még szeretném nézegetni,léci a sajátfényképesbe tegyél,na,léci-léci.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #38 Dátum: 2007. július 03. 10:11:50 am » |
|
Az eredmény: ide próbáltam képet tenni,de nem sikerült 4. próbára sem. mind1, úgyis ismeritek az autómat,meg raktam már be sokszor képeket Én még szeretném nézegetni,léci a sajátfényképesbe tegyél,na,léci-léci. Mostmár mennem kell,nincs időm, de sztem a közeljövőben fogunk találkozni Ment priv.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #39 Dátum: 2007. július 03. 10:12:44 am » |
|
Kötekednék a topiknév miatt. Ugyanis nem KASZNIS, hanem KASZTNIS
nem kotekedes mer igazibol Karosszelialakatos.. a jo munkat igazan meg kell fizetni es eloote megnezni a munkafazisok valodi vegrehalytasat mert nem mindig csinaljak meg rendesen ,soot,..de ezeket csak a hozzaerto tudja ellenorizni a laikus nem...rozsdatlanitas+csiszolas+feluletkezeles+csiszolas+alapozas+szaradas+alapozas+gitteles/nemvastagon/+csiszolas+szaradas+gitteles/nemvastagon/+szaradas+csiszolas+szorogitteles+szaradas+csiszolas/megfelelo finomsagu papir/+szorogitteles+szaradas+csiszolas+zsiirtalanitas+takaro ragasztas+festek keveres+szuures+levego mennyiseg+levego nyomas+festek viszkozitasanak beallitasa+megfelelo kamra+fenyezo szakamber gyakorlata+szeme+retegek kozotti szaradasi ido+vegso szaradas+kitakaras+nnnna...kb ennyi mindennek kell tuti joonak lenni ha igazan jo fenyezest akar valaki...ezert kerull annyiba amennyibe..szerintem.....a legtobb idoo megy el az elookeszites fazisaival,meg nagyon nagy alapossagot igenyel...nem lattam meg hibatlan fenyezest ..ujj auton sem mertha jool megnezed akkor azok is narancsosak. ..kb 10perc alat lehet megtalalni a hibakat... de kb 10 evvel ezeloot is 200e be kerult egy jo fenyezes..
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #40 Dátum: 2007. július 03. 10:52:57 am » |
|
Én láttam,hogy a fényezőm hogyan dolgozik,nem is egy munkáját kísértem figyelemmel, hát,amit ő művészkedik az autókkal, és ahogyan, meg is értem,hogy 300-400-at mond egy olyan telifényre,ahol a kasztni 4 bakon áll és kívül belül úgy festi,hogy te azt nem mondod meg,hogy nem a gyári fény... ja és ami a legfontosabb,hogy nem nyavajog a tulaj az autója mellett,hogy " jaaj,már 2 éves a festés és milyen csúnya..." Persze van olyan fényező,aki elkéri a 300-400-at és okádék amit művel... Te ilyenre gondolsz.
Egy jó példa az "én festőm ócsójé lefújja és milyen szép" .
Ugye van az én autóm a maga fényével (ami 7 éves már) ,és van haverom friss fényezése. Ez a haverom is ugyanúgy gondolkodik,mint a legtöbb autófelújító,hogy a fényezésen (is) spórol. Szintén én voltam az ökör,mert milyen sokba volt a fényezésem...,merhogy neki 120-ból kijött és milyen szép. Aztán mikor a 2 autó egymás mellett állt,akkor megint csak az lett,hogy enyémben gyönyörködik,mert az övé narancsos ,meg pár helyen nem a legszebb. Erre persze mondtam,hogy "látod,megéri megfizetni a munkát" ,de nem fogta fel... Megkereste ő is a festő haveromat, aki mondta neki,hogy 250-300 között meglesz a fény,ő erre lehülyézte,hogy mitképzel... tessék,az erdmény...
Most Te estél a restaurálás az utókornak/felújítás mindennapokra csapdájába. Igazad van és elhiszem, hogy egy olyan fényezés, amilyennek mindegyiknek lennie kellene az 300-400 ezer, de most nem erről volt szó. Mifelénk 200-ból tök jó fényezést lehet igényelni és fogok is. A 3-400at azt sokallom egy mindennapos autóra Azért gondolkodom így, mert még az életben nem volt autóm 3 évnél tovább illetve évente 2-szer belémjönnek, nekimegyek valaminek, kiugrik elém egy kutya stbstb. A mostani autóm december óta van meg azóta kiszaladt elém egy borz, sajnos nem tudtam kikerülni és lerendezte az autóm bal oldalát az első lökhárítómtól a hátsóig. Az előző szolg autóm 3 év alatt 4-szer volt törve mindíg más hibájából. Én azon csodálkozom, hogy tudom, hogy sokat mászkálsz az autóddal és hogyhogy nem történt vele semmi 7 év alatt. ne érts félre Mike, nem akartalak leszólni, sem beszólni neked, amúgy tökéletesen igazad van ! Nekem sem lenne szabad ennyiért fényeztetni a mindennapos autót,de mivel én hosszútávon gondolkodom és az E12 örök autó, ezért dobattam rá marha drága fényt, nameg szeretem ha minden szép,mégha mindennapos is. Bizony történt jópár dolog a 7 év alatt, és mindig idegbajos is voltam,dehát ez benne van a pakliban,ha egy 20 millás új BMW-vel járnék,akkor is. A legelején ,mikor éppen készlettem az autómmal, belementem egy indulásnál haverom vonóhorgos autójába,mert ő valamiért besatuzott,ekkor letört a rendszámtartóm,meg egy kicsit benyomódott a lökös. Mondjuk kb 2 óra volt megcsinálni Aztán megkarcoltam a tetőelemet a sibedán,mikor javítottam, pattant fel kavics, meg beverték az ablakaimat,mert összekevertek valakivel,akkor is sérült a dukkó hátul,nameg egyszer megpördültem egy tréler utánfutóval,rajta egy Nissan Sylvia, ez mind az autómon kötött ki. Na ekkor hittem azt,hogy vége az autómnak,műr gondolkodtam is,hogy pakolok át a fehérbe (amit megvettél). De lakatosom átnézte,átméregette és mondta,hogy nincs itt semmi baj, a kasztni nem deformálódott,nehogy eldobjam a kasztnit. Gondoltam,hogy oké,de sárvádő kell hátulra. Mondta,hogy az is felesleg,mert olyan jó anyagból van,hogy lehet kalapálni. 11 napig kalapálta,zsugorgatta lánggal (vagy micsinált ) ,végig ottvoltam mellette,néztem ,hogy micsinál. A végeredmény nagyon jó lett,az autó minden vonalát visszakapta,minden éle tökletesen fut. Amiből másik kellett,az egy csomifedél. A fényező mondta neki,hogy csak alapozza le,majd ő csinálja a végső munkákat. A fényezőnél is ottvoltam, őt is csodáltam,hogy mit és hogyan. A végeredményt már ti is ismeritek pár kép. hogy pördültél mege a trailerrel? kanyarba fékeztél és kilökött?
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #41 Dátum: 2007. július 03. 13:48:58 pm » |
|
ne érts félre Mike, nem akartalak leszólni, sem beszólni neked, amúgy tökéletesen igazad van ! Nekem sem lenne szabad ennyiért fényeztetni a mindennapos autót,de mivel én hosszútávon gondolkodom és az E12 örök autó, ezért dobattam rá marha drága fényt, nameg szeretem ha minden szép,mégha mindennapos is. Bizony történt jópár dolog a 7 év alatt, és mindig idegbajos is voltam,dehát ez benne van a pakliban,ha egy 20 millás új BMW-vel járnék,akkor is. A legelején ,mikor éppen készlettem az autómmal, belementem egy indulásnál haverom vonóhorgos autójába,mert ő valamiért besatuzott,ekkor letört a rendszámtartóm,meg egy kicsit benyomódott a lökös. Mondjuk kb 2 óra volt megcsinálni Aztán megkarcoltam a tetőelemet a sibedán,mikor javítottam, pattant fel kavics, meg beverték az ablakaimat,mert összekevertek valakivel,akkor is sérült a dukkó hátul,nameg egyszer megpördültem egy tréler utánfutóval,rajta egy Nissan Sylvia, ez mind az autómon kötött ki. Na ekkor hittem azt,hogy vége az autómnak,műr gondolkodtam is,hogy pakolok át a fehérbe (amit megvettél). De lakatosom átnézte,átméregette és mondta,hogy nincs itt semmi baj, a kasztni nem deformálódott,nehogy eldobjam a kasztnit. Gondoltam,hogy oké,de sárvádő kell hátulra. Mondta,hogy az is felesleg,mert olyan jó anyagból van,hogy lehet kalapálni. 11 napig kalapálta,zsugorgatta lánggal (vagy micsinált ) ,végig ottvoltam mellette,néztem ,hogy micsinál. A végeredmény nagyon jó lett,az autó minden vonalát visszakapta,minden éle tökletesen fut. Amiből másik kellett,az egy csomifedél. A fényező mondta neki,hogy csak alapozza le,majd ő csinálja a végső munkákat. A fényezőnél is ottvoltam, őt is csodáltam,hogy mit és hogyan. A végeredményt már ti is ismeritek pár kép. [/quote] Miki! A f>sz kivan ezekkel a képekkel, mindig azt hiszem történt valami... Amire céloztál az a pontmelegezés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zakicorp
Vendég
|
|
« Válasz #42 Dátum: 2007. július 03. 19:56:36 pm » |
|
Pécs környékieknek ajánlanám: Komlói az illető, neve Bence László. Motor, kaszni mindegy már évtizedek óta csak erre szakosodott
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #43 Dátum: 2007. július 04. 21:23:27 pm » |
|
Én láttam,hogy a fényezőm hogyan dolgozik,nem is egy munkáját kísértem figyelemmel, hát,amit ő művészkedik az autókkal, és ahogyan, meg is értem,hogy 300-400-at mond egy olyan telifényre,ahol a kasztni 4 bakon áll és kívül belül úgy festi,hogy te azt nem mondod meg,hogy nem a gyári fény... ja és ami a legfontosabb,hogy nem nyavajog a tulaj az autója mellett,hogy " jaaj,már 2 éves a festés és milyen csúnya..." Persze van olyan fényező,aki elkéri a 300-400-at és okádék amit művel... Te ilyenre gondolsz.
Egy jó példa az "én festőm ócsójé lefújja és milyen szép" .
Ugye van az én autóm a maga fényével (ami 7 éves már) ,és van haverom friss fényezése. Ez a haverom is ugyanúgy gondolkodik,mint a legtöbb autófelújító,hogy a fényezésen (is) spórol. Szintén én voltam az ökör,mert milyen sokba volt a fényezésem...,merhogy neki 120-ból kijött és milyen szép. Aztán mikor a 2 autó egymás mellett állt,akkor megint csak az lett,hogy enyémben gyönyörködik,mert az övé narancsos ,meg pár helyen nem a legszebb. Erre persze mondtam,hogy "látod,megéri megfizetni a munkát" ,de nem fogta fel... Megkereste ő is a festő haveromat, aki mondta neki,hogy 250-300 között meglesz a fény,ő erre lehülyézte,hogy mitképzel... tessék,az erdmény...
Most Te estél a restaurálás az utókornak/felújítás mindennapokra csapdájába. Igazad van és elhiszem, hogy egy olyan fényezés, amilyennek mindegyiknek lennie kellene az 300-400 ezer, de most nem erről volt szó. Mifelénk 200-ból tök jó fényezést lehet igényelni és fogok is. A 3-400at azt sokallom egy mindennapos autóra Azért gondolkodom így, mert még az életben nem volt autóm 3 évnél tovább illetve évente 2-szer belémjönnek, nekimegyek valaminek, kiugrik elém egy kutya stbstb. A mostani autóm december óta van meg azóta kiszaladt elém egy borz, sajnos nem tudtam kikerülni és lerendezte az autóm bal oldalát az első lökhárítómtól a hátsóig. Az előző szolg autóm 3 év alatt 4-szer volt törve mindíg más hibájából. Én azon csodálkozom, hogy tudom, hogy sokat mászkálsz az autóddal és hogyhogy nem történt vele semmi 7 év alatt. ne érts félre Mike, nem akartalak leszólni, sem beszólni neked, amúgy tökéletesen igazad van ! Nekem sem lenne szabad ennyiért fényeztetni a mindennapos autót,de mivel én hosszútávon gondolkodom és az E12 örök autó, ezért dobattam rá marha drága fényt, nameg szeretem ha minden szép,mégha mindennapos is. Bizony történt jópár dolog a 7 év alatt, és mindig idegbajos is voltam,dehát ez benne van a pakliban,ha egy 20 millás új BMW-vel járnék,akkor is. A legelején ,mikor éppen készlettem az autómmal, belementem egy indulásnál haverom vonóhorgos autójába,mert ő valamiért besatuzott,ekkor letört a rendszámtartóm,meg egy kicsit benyomódott a lökös. Mondjuk kb 2 óra volt megcsinálni Aztán megkarcoltam a tetőelemet a sibedán,mikor javítottam, pattant fel kavics, meg beverték az ablakaimat,mert összekevertek valakivel,akkor is sérült a dukkó hátul,nameg egyszer megpördültem egy tréler utánfutóval,rajta egy Nissan Sylvia, ez mind az autómon kötött ki. Na ekkor hittem azt,hogy vége az autómnak,műr gondolkodtam is,hogy pakolok át a fehérbe (amit megvettél). De lakatosom átnézte,átméregette és mondta,hogy nincs itt semmi baj, a kasztni nem deformálódott,nehogy eldobjam a kasztnit. Gondoltam,hogy oké,de sárvádő kell hátulra. Mondta,hogy az is felesleg,mert olyan jó anyagból van,hogy lehet kalapálni. 11 napig kalapálta,zsugorgatta lánggal (vagy micsinált ) ,végig ottvoltam mellette,néztem ,hogy micsinál. A végeredmény nagyon jó lett,az autó minden vonalát visszakapta,minden éle tökletesen fut. Amiből másik kellett,az egy csomifedél. A fényező mondta neki,hogy csak alapozza le,majd ő csinálja a végső munkákat. A fényezőnél is ottvoltam, őt is csodáltam,hogy mit és hogyan. A végeredményt már ti is ismeritek pár kép. hogy pördültél mege a trailerrel? kanyarba fékeztél és kilökött? Igen. Kanyarban meglökött ,én hülye (tapasztalatlan) meg fékeztem ...a traileren,mint kiderült, a 4 kerékből,csak 1-en fogott fék,de az blokkra... De szerencsére ez már csak rossz emlék
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #44 Dátum: 2007. július 04. 21:24:39 pm » |
|
ne érts félre Mike, nem akartalak leszólni, sem beszólni neked, amúgy tökéletesen igazad van ! Nekem sem lenne szabad ennyiért fényeztetni a mindennapos autót,de mivel én hosszútávon gondolkodom és az E12 örök autó, ezért dobattam rá marha drága fényt, nameg szeretem ha minden szép,mégha mindennapos is. Bizony történt jópár dolog a 7 év alatt, és mindig idegbajos is voltam,dehát ez benne van a pakliban,ha egy 20 millás új BMW-vel járnék,akkor is. A legelején ,mikor éppen készlettem az autómmal, belementem egy indulásnál haverom vonóhorgos autójába,mert ő valamiért besatuzott,ekkor letört a rendszámtartóm,meg egy kicsit benyomódott a lökös. Mondjuk kb 2 óra volt megcsinálni Aztán megkarcoltam a tetőelemet a sibedán,mikor javítottam, pattant fel kavics, meg beverték az ablakaimat,mert összekevertek valakivel,akkor is sérült a dukkó hátul,nameg egyszer megpördültem egy tréler utánfutóval,rajta egy Nissan Sylvia, ez mind az autómon kötött ki. Na ekkor hittem azt,hogy vége az autómnak,műr gondolkodtam is,hogy pakolok át a fehérbe (amit megvettél). De lakatosom átnézte,átméregette és mondta,hogy nincs itt semmi baj, a kasztni nem deformálódott,nehogy eldobjam a kasztnit. Gondoltam,hogy oké,de sárvádő kell hátulra. Mondta,hogy az is felesleg,mert olyan jó anyagból van,hogy lehet kalapálni. 11 napig kalapálta,zsugorgatta lánggal (vagy micsinált ) ,végig ottvoltam mellette,néztem ,hogy micsinál. A végeredmény nagyon jó lett,az autó minden vonalát visszakapta,minden éle tökletesen fut. Amiből másik kellett,az egy csomifedél. A fényező mondta neki,hogy csak alapozza le,majd ő csinálja a végső munkákat. A fényezőnél is ottvoltam, őt is csodáltam,hogy mit és hogyan. A végeredményt már ti is ismeritek pár kép. Miki! A f>sz kivan ezekkel a képekkel, mindig azt hiszem történt valami... Amire céloztál az a pontmelegezés. [/quote] Nyugi,semmi baj,mindena legnagyobb rendben az E12-vel Igen, a pontmelegezés, az volt az!
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #45 Dátum: 2007. július 05. 13:26:01 pm » |
|
Én is tudok ajánlani,méghozzá innen,a fórumról. 320-asomba az L-jet helyére a motronicos motort Imik-e28 segített bekötni.Először még kicsit csodálkoztam is,mert sztem nagyon keveset kért. De eljött Bpestről Gyöngyösre,az autóhoz meg sem volt minden alkatrész(még ltmérő se volt a motorhoz),de ő alapba úgy indult neki,h addig innen el sem megy,amíg az autó nem lesz jó.Sikerült is,sztem elég gyorsan,sőt,még egyéb apróságokat is megcsinált az autón. Sőt,már azóta is segített,privátban,v telefonon. Szakmai körökben azt mondják,lehet valamit olcsón,jól,gyorsan,de a háromból egyszerre csak kettőt.Úgy látszik,van kivétel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #46 Dátum: 2007. augusztus 07. 21:17:17 pm » |
|
Bp. X.ker Bodza utca 52. Csakis Bt. autójavító
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
easy
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
|
|
« Válasz #47 Dátum: 2007. augusztus 11. 13:01:49 pm » |
|
BMWWW írta hogy vidéken minden olcsóbb. Hát ez nem csak az alkatrészekkel és a szakmunkával van így. Mindenki nagyot akar kaszálni és a szállításra meg az üzlet bérletre fogják a drágaságot Bp.-en. Mert az adóra nem lehet hivatkozni, vidéken is adóznak Egyszer dumáltam egy zenész foszerrel, és felvázoltam neki a pesti árakat , meg, hogy főleg az eldugott belvárosi kisboltokban járhat jól az ember. Kiröhögött aztán elmondta mit mennyiér tud szerezni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stasis
Vendég
|
|
« Válasz #48 Dátum: 2007. szeptember 03. 18:26:33 pm » |
|
Ide lehet írni az Autószerelők, lakatosok, fényezők véleményezését
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #49 Dátum: 2007. szeptember 19. 23:15:02 pm » |
|
sziasztok! van tagfelvétel? most hoztam haza cápakomát németországból, tegnap este, egy gyönyörű 635csi 84ből! mivel ez az első, tőletek kérek segítséget. a leírtak közül kihez menjek az autóval? két feladat van az autón, egy általános átnézés, olaj, szűrők, gyertya, mittomén, és utána mindenféle aprómunka (kisebb elektromos zűrök, apróbb extra-zűrök, computer, tükör, tempomat, ilyesmi). kit javasoltok, elérhetőség? budapest, ha lehet előre is köszönöm! bento
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #50 Dátum: 2007. szeptember 20. 05:25:44 am » |
|
sziasztok! van tagfelvétel? most hoztam haza cápakomát németországból, tegnap este, egy gyönyörű 635csi 84ből! mivel ez az első, tőletek kérek segítséget. a leírtak közül kihez menjek az autóval? két feladat van az autón, egy általános átnézés, olaj, szűrők, gyertya, mittomén, és utána mindenféle aprómunka (kisebb elektromos zűrök, apróbb extra-zűrök, computer, tükör, tempomat, ilyesmi). kit javasoltok, elérhetőség? budapest, ha lehet előre is köszönöm! bento Üdv a fórumon... Nézd meg a találkozó topicot... ha eljössz szerintem a talin 4-5 ember 10 perc alatt megcsinőálja az állapotfelmérést
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #51 Dátum: 2007. szeptember 20. 10:59:39 am » |
|
sziasztok! van tagfelvétel? most hoztam haza cápakomát németországból, tegnap este, egy gyönyörű 635csi 84ből! mivel ez az első, tőletek kérek segítséget. a leírtak közül kihez menjek az autóval? két feladat van az autón, egy általános átnézés, olaj, szűrők, gyertya, mittomén, és utána mindenféle aprómunka (kisebb elektromos zűrök, apróbb extra-zűrök, computer, tükör, tempomat, ilyesmi). kit javasoltok, elérhetőség? budapest, ha lehet előre is köszönöm! bento BMWWW Mostanában úgy is nagyon ráér..
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
easy
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
|
|
« Válasz #52 Dátum: 2007. október 04. 22:29:21 pm » |
|
Hello mindenki
Valami tuti szerelő kellene nekem, Budapesten. Ahová járunk faterommal nem a legjobb, de elmegy.Nemsoká lejárnak a papírok, és nem egy héttel előtte szeretnék rádöbbenni hogy meg kell javítani kismillió dolgot ahhoz hogy levizsgázzon. Meghát , hamár szét kell boncolni, és költeni kell, érdemes rendesen megcsinálntatni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
picur
Vendég
|
|
« Válasz #53 Dátum: 2007. október 09. 16:22:45 pm » |
|
Kicsit megkésve bár, de törve nem én cápi szerelésben Steam mellett döntöttem anno annak idején és nem csalódtam benne nagyon korrekt módon megcsinálta az autómat, nála tényleg az kerül bele a motorba amit kifizetsz és az ár minőség arány is szerintem jó úgyhogy őt csak pozitívan tudom véleményezni és ezúton is köszönöm a rengeteg segítséget amit nyújtott. A lakatosomat is tudnám ajánlani, de inkább csak erős idegzetűeknek a várakozási idő 1-1,5 év én kivártam igaz csak 9 hónap volt. Ezen kívül rosszat nem tudok rá mondani alapos és jó szakember jelenleg a Citroen gyárnak restaurál egy ritka darabot szerintem ettől többet nem kell róla sem mondani
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #54 Dátum: 2007. október 13. 14:37:42 pm » |
|
sziasztok! érdekelne hogy krómozás hol válalnak győr felé??? volt 1-2 srác aki ezzel foglalkozotott de sajnos már nem és nincs senki aki krómozna.... köszi előre is ....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #55 Dátum: 2007. november 06. 17:58:27 pm » |
|
sziasztok! érdekelne hogy krómozás hol válalnak győr felé??? volt 1-2 srác aki ezzel foglalkozotott de sajnos már nem és nincs senki aki krómozna.... köszi előre is ....
Elég nehéz kérdés mert vannak akik csinálják és vannak akik megcsinálják. Egy-két ismerős javasolta már hogy a sógoroknál érdemes érdeklődni ilyen irányba, de hallottam már a ruszkikat is. Én a sógoroknál maradnék.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #56 Dátum: 2007. november 06. 18:21:46 pm » |
|
Hello mindenki
Valami tuti szerelő kellene nekem, Budapesten. Ahová járunk faterommal nem a legjobb, de elmegy.Nemsoká lejárnak a papírok, és nem egy héttel előtte szeretnék rádöbbenni hogy meg kell javítani kismillió dolgot ahhoz hogy levizsgázzon. Meghát , hamár szét kell boncolni, és költeni kell, érdemes rendesen megcsinálntatni.
Én Imik-e28-at,és Viktort (Bmwwww) tudom ajánlani.Róluk sokat -és csak jót- hallottam,Imike volt is nálam,nagyon meg voltam elégedve. Mindketten pestiek,írj nekik privátot.A többieket nem ismerem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #57 Dátum: 2007. november 06. 18:48:04 pm » |
|
sziasztok! érdekelne hogy krómozás hol válalnak győr felé??? volt 1-2 srác aki ezzel foglalkozotott de sajnos már nem és nincs senki aki krómozna.... köszi előre is ....
Elég nehéz kérdés mert vannak akik csinálják és vannak akik megcsinálják. Egy-két ismerős javasolta már hogy a sógoroknál érdemes érdeklődni ilyen irányba, de hallottam már a ruszkikat is. Én a sógoroknál maradnék. azaz szlovákia??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #58 Dátum: 2007. november 06. 18:51:23 pm » |
|
sziasztok! érdekelne hogy krómozás hol válalnak győr felé??? volt 1-2 srác aki ezzel foglalkozotott de sajnos már nem és nincs senki aki krómozna.... köszi előre is ....
Elég nehéz kérdés mert vannak akik csinálják és vannak akik megcsinálják. Egy-két ismerős javasolta már hogy a sógoroknál érdemes érdeklődni ilyen irányba, de hallottam már a ruszkikat is. Én a sógoroknál maradnék. azaz szlovákia?? Bécsi út másik fele, ami Pest felé indul Most jutott eszembe egy másik cég. A nevét nem tudom, de Csolnokon vannak, gondolom nincs sok cég ebben a kis faluba tehát megtalálható akár telefonkönyvből is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #59 Dátum: 2007. november 12. 23:06:08 pm » |
|
Sziasztok! A fórumon is szeretném megköszönni Imi (Imik-e-28) sgítségét! A picit lejjebb olvasható villany gondokkal kerestem meg, ma este hoztam el a hatoskát, minden hibátlanul megy, még egészen apró pepecselős részletekkel (amikben az ördög megbújik ugye..) is volt energiája foglalkozni, kifejezetten méltányos áron. Esküszöm tök jó ilyen emberekkel találkozni manapság! Mégegyszer: köszönöm szépen! bento
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
|