brain
Vendég
|
|
« Dátum: 2006. október 20. 10:11:20 am » |
|
Ezt a témát azért indítom, hogy megosszuk egymás közt a tapasztalatainkat, kihez nem kell fordulni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
brain
Vendég
|
|
« Válasz #1 Dátum: 2006. október 20. 10:27:10 am » |
|
Sorban az első:http://pdekor.hu kb 5 hete itt van a műszerfalam javításra. -1 Telefonon egyeztetek lehet küldeni a műszerfalat postán is (max8 nap) -2 nem bízok postában levitetem -3 munkaidőben nincs senki a cégnél -4 otthagyom a szomszédnál adja már be ha oda eszi őket a fene.(szomszéd mondja a peszten a téren vannak)(adok papert név telszám) -5 naponta hívogatom kb4-5 napig hogy megtalálta-e a műszerfalat -6 felveszi aszondja aha megvan,feketére, ok, várjak már me nem ér rá, -7 mondom október eleje, meg is eggyeztünk okt5 megy az autó. -8 hívom reggeltől folyamatosan, bassza felvenni, megy az autó -9 fél óra csengetés zörgés, amíg elbukkan a fószer,mondja nincs kész de kész lesz és lehozza nekem meg felhív -10 azóta hívogatom a két számot de ki van kapcsolva No tartsa meg,és tegye fel magának http://pdekor.hu
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2006. október 20. 10:28:56 am írta brain »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #2 Dátum: 2006. október 29. 10:37:15 am » |
|
Nem is tudom...Sokan tudnánk ide betenni "szolgáltatókat", de van aki egyből megcáfolja, hogy én vagyok a hülye, mert neki igen is jól dolgozott...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #3 Dátum: 2006. október 29. 10:42:50 am » |
|
De azért megpróbálom. Előre leszögezem, nem érdekel, kinek csinált jó munkát( van ilyen??), nekem szart csinált drágán, és sokáig.
A neve:MÁNDOKI...a beígért két hétből két hónap lett, a100000-ből a végére 160000, közben a hátza előtt feltörték a kocsit, kilopták belőle a hifit( ezt levonta a minkadíjból), a felújítandó hengerfej helyett berakott egy kitudja milyen 1.6-ost (az 1,8-as motorra), a csapágyazást nem is tudom milyen lett, de a hengerfejtömítés 3 napig bírta...
Összefoglalásként: Nem ajánlom senkinek( talán még az ellenségeimnek se).Eleve utálom az olyan megbízhatatlan szerelőknek csúfolt kontárokat, akik ésszerű csúszáson belül nem tudják betartani a határidőt, pláne ha autójavításról van szó, és az embernek kell a kocsi.Az ilyenek inkább menjenek birkapásztornak, ott nem lényeges, hogy 3 órával többet legeltet naponta...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #4 Dátum: 2006. október 30. 18:54:46 pm » |
|
De azért megpróbálom. Előre leszögezem, nem érdekel, kinek csinált jó munkát( van ilyen??), nekem szart csinált drágán, és sokáig.
A neve:MÁNDOKI...a beígért két hétből két hónap lett, a100000-ből a végére 160000, közben a hátza előtt feltörték a kocsit, kilopták belőle a hifit( ezt levonta a minkadíjból), a felújítandó hengerfej helyett berakott egy kitudja milyen 1.6-ost (az 1,8-as motorra), a csapágyazást nem is tudom milyen lett, de a hengerfejtömítés 3 napig bírta...
Összefoglalásként: Nem ajánlom senkinek( talán még az ellenségeimnek se).Eleve utálom az olyan megbízhatatlan szerelőknek csúfolt kontárokat, akik ésszerű csúszáson belül nem tudják betartani a határidőt, pláne ha autójavításról van szó, és az embernek kell a kocsi.Az ilyenek inkább menjenek birkapásztornak, ott nem lényeges, hogy 3 órával többet legeltet naponta...
Undorító.
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5 Dátum: 2006. október 30. 19:32:01 pm » |
|
De azért megpróbálom. Előre leszögezem, nem érdekel, kinek csinált jó munkát( van ilyen??), nekem szart csinált drágán, és sokáig.
A neve:MÁNDOKI...a beígért két hétből két hónap lett, a100000-ből a végére 160000, közben a hátza előtt feltörték a kocsit, kilopták belőle a hifit( ezt levonta a minkadíjból), a felújítandó hengerfej helyett berakott egy kitudja milyen 1.6-ost (az 1,8-as motorra), a csapágyazást nem is tudom milyen lett, de a hengerfejtömítés 3 napig bírta...
Összefoglalásként: Nem ajánlom senkinek( talán még az ellenségeimnek se).Eleve utálom az olyan megbízhatatlan szerelőknek csúfolt kontárokat, akik ésszerű csúszáson belül nem tudják betartani a határidőt, pláne ha autójavításról van szó, és az embernek kell a kocsi.Az ilyenek inkább menjenek birkapásztornak, ott nem lényeges, hogy 3 órával többet legeltet naponta...
Undorító. Pont ezért van saját szerelőm a kocsihoz aki mellesleg igazi cápás... Special Thanx to Promega... (másfél éve készül a Cápija)
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
stasis
Vendég
|
|
« Válasz #6 Dátum: 2006. október 31. 10:05:56 am » |
|
De azért megpróbálom. Előre leszögezem, nem érdekel, kinek csinált jó munkát( van ilyen??), nekem szart csinált drágán, és sokáig.
A neve:MÁNDOKI...a beígért két hétből két hónap lett, a100000-ből a végére 160000, közben a hátza előtt feltörték a kocsit, kilopták belőle a hifit( ezt levonta a minkadíjból), a felújítandó hengerfej helyett berakott egy kitudja milyen 1.6-ost (az 1,8-as motorra), a csapágyazást nem is tudom milyen lett, de a hengerfejtömítés 3 napig bírta...
Összefoglalásként: Nem ajánlom senkinek( talán még az ellenségeimnek se).Eleve utálom az olyan megbízhatatlan szerelőknek csúfolt kontárokat, akik ésszerű csúszáson belül nem tudják betartani a határidőt, pláne ha autójavításról van szó, és az embernek kell a kocsi.Az ilyenek inkább menjenek birkapásztornak, ott nem lényeges, hogy 3 órával többet legeltet naponta...
És visszavitted Mándokinak a kocsit, hogy javitsa ki, amit elrontott ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #7 Dátum: 2006. november 06. 10:42:10 am » |
|
Ja. Megvettük a kocsit 14 éve. Hidegen elsőre nem indult, csak másodikra, utána is tök beteg volt az alapjárat (bemelegedésszabályzó+pótlevegőszelep betegség) Kivittük Nagykovácsiba valami szerelőhöz. 1 hétig buzerálta, kapargatta az oxidot a bemelegedésszabályzó aljáról, stb fasságok. Közben az utcán állt a kocsi, és ellopták mind a 4 BMW emblémás kupakot az alufelnikről-sajnálta. OK, a kocsi ugyanolyan szar, irány a BMW márkaszerviz, csepel. Fő szaki: Hát, ez már nagyon régi kocsi (11éves) ezekben elfáradnak a rugók az injektor fejben, és ez csak komplett injektor fej cserével oldható meg, vagy ezzel együtt kell élni (anno 1992: 70ezer ft) Köszönjük szépen, akkor milyen gyártmányú az injektor? Bosch! Remek irány a külső Bécsi út, Bosch Motronic szerviz, Lengyel András. Mérőműszert beköti, ránéz, bemelegedésszabályzó szűrőjét kifúvatja, pótlevegőszelepet kimossa, és a KOCSI MŰKÖDIK! 500 Ft-ot kért, azt hiszem 1000-et adtam. (Ő az, aki még a relét is szétszedi, és kiforrasztja a rossz diódát, és betesz egy újat, így 14ezer helyett 1000 a javítás) Utána könyvesbolt, Benzinbefecskendezők javítása c kézikönyv, és azóta mindent amit csak tudok, magam szerelek.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #8 Dátum: 2006. november 11. 08:31:02 am » |
|
De azért megpróbálom. Előre leszögezem, nem érdekel, kinek csinált jó munkát( van ilyen??), nekem szart csinált drágán, és sokáig.
A neve:MÁNDOKI...a beígért két hétből két hónap lett, a100000-ből a végére 160000, közben a hátza előtt feltörték a kocsit, kilopták belőle a hifit( ezt levonta a minkadíjból), a felújítandó hengerfej helyett berakott egy kitudja milyen 1.6-ost (az 1,8-as motorra), a csapágyazást nem is tudom milyen lett, de a hengerfejtömítés 3 napig bírta...
Összefoglalásként: Nem ajánlom senkinek( talán még az ellenségeimnek se).Eleve utálom az olyan megbízhatatlan szerelőknek csúfolt kontárokat, akik ésszerű csúszáson belül nem tudják betartani a határidőt, pláne ha autójavításról van szó, és az embernek kell a kocsi.Az ilyenek inkább menjenek birkapásztornak, ott nem lényeges, hogy 3 órával többet legeltet naponta...
És visszavitted Mándokinak a kocsit, hogy javitsa ki, amit elrontott ? Szerinted garanciális a javítása?Ne röhögtess...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #9 Dátum: 2006. november 11. 10:41:38 am » |
|
Hosszas gondolkodás után döntöttem úgy,hogy beírom a sztorit.Nem lesz rövid,akinek nincs kedve ne olvassa el.
Ajánlottak egy motort megvételre,állítólag szép és erős is,nem is sokat ment 23i,L-jettel,tengellyel.Sokáig agyaltam rajta mert az enyém döglödött,és kellett valami jobb sürgösen.Szóltam a faszinak,hogy kellene a motor-mondja rendben mennyünk érte-elhoztuk,de már ekkor gyanakodnaom kellett volna..... A mocin nem volt karter.Meg kaptam hozzá egy nem rávaló Lmm-et,és egy compit,ami persze csak később derült ki.... Szóval emberünk (Marton Lajos) elvállalta,hogy beépíti az Ő általa készített technikát,aminek munkafázisait képekkel is alátámasztotta. Szeptemberben vittem el a kocsit neki,novemberig ott volt,és akkor már mondjuk úgy ,hogy működött.Nem volt vmi fasza,mert egyszer le3szedte a hf-et,nem tudván mi a baj,majd visszarakta,persze a vezérlést elk**rta,mert bitang módon csattogott.Rá 2 napra már nem volt semmi hangja,bár Ő váltig állította,hogy akkor se volt,azt mondta,ennek mindig ilyen hangja volt.... Mikor azt mondta most jó vihetem,akkor leutazás hozzá(amit tudni kell,Tapolca-gyenesdiás Kb 25 km,ezt az utatz legalább 10x tettem meg oda vissza,és kb 20 liter benzin kellett ahhoz hogy egyáltalán ketyegjen a motor) autó indít,Én aki akkor már kételkedtem de erősen,elvittem egy körre.Ment a kocsi kb 400m-t amikor valami basz**ul csörömpölni kezdett a mociban,majd le is állt.Annyit tudni kell,hogy én akkor nem kíméltem leforgattam tiltásig. Szóval leállt a vas,visszahúztuk Lajosunkhoz.Mondom neki mi a baj,szeme elkerekedik,vakarózik,fingja nem volt mit tegyünk.Erre azt találtam ki,vegyük ki a gyertyákat,majd csak mutat valamit a beteg.A harmadik gyertya nem mozdult,csak egy méteres karral,akkor is inkább eltörött a porcelánnál,és forgott az egész egy helyben.Szóltam neki itt a baj,biztos leszakadz vmelyik szelep. Erre Ő még felajánlotta,hogy szétszedi ismét,persze nem engedtem meg neki,mert elegem volt,minden szart nekem kellett állnom,meg 2 hónap alatt semmit sem csinált. Akkor elvontattuk a kocsit apósómékhoz,ami kb 50km,ott lett szétszedve. A 3.hengerben a szívószelep leszakadt,és beállt a hengerfejbe a gyertya mellé.A többi hengerben a szívósz-ek szintén megnyomorgatták a dugótetőket,de ott törés nem következett be,helyeik viszont szép nyomot hagytak a dugókban.A 3. henger dugója persze el is repedt,de annyi mákom volt,hogy a majdnem frissen fúrt hengerfalat nem ba**ta össze. Ezek után Lajosunknak búcsút mondtam,és nem mvoltam hajlandó neki a fenmaradt 20000 ft sem kifizetni,persze neki állt feljebb....Sőt azt is megígértem neki,hogy ha rajtam múlik,akkor soha többet bmw-t,de más autót sem fog szerelni. Ez a kívánságom asszem bejött,mert arra járva,nem látok nála "tuningolásra" váró kocsit. Ezt az embert messzire kerülje el mindenki aki erre jár,mert több kárt okozott mint hasznot,és nem csak anyagi értelemben.Nem sírni akarok de sztem nem sok kellett akkor nehogy válóok legyen egy ilyen ember miatt,és akkor volt saját lakás vételezése a cél,tehát kellett volna a della. Állíthatom,hogy életem legszarabb időszaka az volt,és az ideg kerülget most is ha eszembe jut.Persze sokan ajánlották a bíróságot,de nem lett volna mivel bizonyítanom igazamat,mert nem volt semmiféle szerződés,megállapodás,amire hivatkozhattam volna.
Ami még szar volt a motoron ezen felül: -lmm -kompujter -főtengely -összes csapágy -szimeringek
Szóval disz iz máj sztori.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #10 Dátum: 2006. november 11. 12:52:15 pm » |
|
Hosszas gondolkodás után döntöttem úgy,hogy beírom a sztorit.Nem lesz rövid,akinek nincs kedve ne olvassa el.
Ajánlottak egy motort megvételre,állítólag szép és erős is,nem is sokat ment 23i,L-jettel,tengellyel.Sokáig agyaltam rajta mert az enyém döglödött,és kellett valami jobb sürgösen.Szóltam a faszinak,hogy kellene a motor-mondja rendben mennyünk érte-elhoztuk,de már ekkor gyanakodnaom kellett volna..... A mocin nem volt karter.Meg kaptam hozzá egy nem rávaló Lmm-et,és egy compit,ami persze csak később derült ki.... Szóval emberünk (Marton Lajos) elvállalta,hogy beépíti az Ő általa készített technikát,aminek munkafázisait képekkel is alátámasztotta. Szeptemberben vittem el a kocsit neki,novemberig ott volt,és akkor már mondjuk úgy ,hogy működött.Nem volt vmi fasza,mert egyszer le3szedte a hf-et,nem tudván mi a baj,majd visszarakta,persze a vezérlést elk**rta,mert bitang módon csattogott.Rá 2 napra már nem volt semmi hangja,bár Ő váltig állította,hogy akkor se volt,azt mondta,ennek mindig ilyen hangja volt.... Mikor azt mondta most jó vihetem,akkor leutazás hozzá(amit tudni kell,Tapolca-gyenesdiás Kb 25 km,ezt az utatz legalább 10x tettem meg oda vissza,és kb 20 liter benzin kellett ahhoz hogy egyáltalán ketyegjen a motor) autó indít,Én aki akkor már kételkedtem de erősen,elvittem egy körre.Ment a kocsi kb 400m-t amikor valami basz**ul csörömpölni kezdett a mociban,majd le is állt.Annyit tudni kell,hogy én akkor nem kíméltem leforgattam tiltásig. Szóval leállt a vas,visszahúztuk Lajosunkhoz.Mondom neki mi a baj,szeme elkerekedik,vakarózik,fingja nem volt mit tegyünk.Erre azt találtam ki,vegyük ki a gyertyákat,majd csak mutat valamit a beteg.A harmadik gyertya nem mozdult,csak egy méteres karral,akkor is inkább eltörött a porcelánnál,és forgott az egész egy helyben.Szóltam neki itt a baj,biztos leszakadz vmelyik szelep. Erre Ő még felajánlotta,hogy szétszedi ismét,persze nem engedtem meg neki,mert elegem volt,minden szart nekem kellett állnom,meg 2 hónap alatt semmit sem csinált. Akkor elvontattuk a kocsit apósómékhoz,ami kb 50km,ott lett szétszedve. A 3.hengerben a szívószelep leszakadt,és beállt a hengerfejbe a gyertya mellé.A többi hengerben a szívósz-ek szintén megnyomorgatták a dugótetőket,de ott törés nem következett be,helyeik viszont szép nyomot hagytak a dugókban.A 3. henger dugója persze el is repedt,de annyi mákom volt,hogy a majdnem frissen fúrt hengerfalat nem ba**ta össze. Ezek után Lajosunknak búcsút mondtam,és nem mvoltam hajlandó neki a fenmaradt 20000 ft sem kifizetni,persze neki állt feljebb....Sőt azt is megígértem neki,hogy ha rajtam múlik,akkor soha többet bmw-t,de más autót sem fog szerelni. Ez a kívánságom asszem bejött,mert arra járva,nem látok nála "tuningolásra" váró kocsit. Ezt az embert messzire kerülje el mindenki aki erre jár,mert több kárt okozott mint hasznot,és nem csak anyagi értelemben.Nem sírni akarok de sztem nem sok kellett akkor nehogy válóok legyen egy ilyen ember miatt,és akkor volt saját lakás vételezése a cél,tehát kellett volna a della. Állíthatom,hogy életem legszarabb időszaka az volt,és az ideg kerülget most is ha eszembe jut.Persze sokan ajánlották a bíróságot,de nem lett volna mivel bizonyítanom igazamat,mert nem volt semmiféle szerződés,megállapodás,amire hivatkozhattam volna.
Ami még szar volt a motoron ezen felül: -lmm -kompujter -főtengely -összes csapágy -szimeringek
Szóval disz iz máj sztori.
Szomorú történet..: ( Sajnos motort csak háromféleképpen szabad venni: 1,kipróbálható, autóban van.Sajna ez se garantálja, hogy mire kiszedve a tied lesz, ugyanolyan állapotban van. 2,olyan embertől veszed, akit egy általad megbízható ismerősöd is ajánlana 3, garanciát ad rá írásban, hogy ha szar, visszaveszi. Sajnos nem egyszerű, talán az első verzió a legjobb..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #11 Dátum: 2006. november 13. 17:14:42 pm » |
|
De azért megpróbálom. Előre leszögezem, nem érdekel, kinek csinált jó munkát( van ilyen??), nekem szart csinált drágán, és sokáig.
A neve:MÁNDOKI...a beígért két hétből két hónap lett, a100000-ből a végére 160000, közben a hátza előtt feltörték a kocsit, kilopták belőle a hifit( ezt levonta a minkadíjból), a felújítandó hengerfej helyett berakott egy kitudja milyen 1.6-ost (az 1,8-as motorra), a csapágyazást nem is tudom milyen lett, de a hengerfejtömítés 3 napig bírta...
Összefoglalásként: Nem ajánlom senkinek( talán még az ellenségeimnek se).Eleve utálom az olyan megbízhatatlan szerelőknek csúfolt kontárokat, akik ésszerű csúszáson belül nem tudják betartani a határidőt, pláne ha autójavításról van szó, és az embernek kell a kocsi.Az ilyenek inkább menjenek birkapásztornak, ott nem lényeges, hogy 3 órával többet legeltet naponta...
És visszavitted Mándokinak a kocsit, hogy javitsa ki, amit elrontott ? Szerinted garanciális a javítása?Ne röhögtess... Hát ha 3 napig birta akkor igen! Vagy nem??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stasis
Vendég
|
|
« Válasz #12 Dátum: 2006. november 13. 17:56:29 pm » |
|
Karell:
Kéne valami pontosabb infó az emberhez, valami településnév vagy városnév, utca házszám nem muszály.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #13 Dátum: 2006. november 17. 08:22:59 am » |
|
Karell:
Kéne valami pontosabb infó az emberhez, valami településnév vagy városnév, utca házszám nem muszály.
Marton Lajos Vonyarcvashegy a Fő út mellett. ))
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #14 Dátum: 2006. december 01. 13:32:44 pm » |
|
Lassan 1 éve, hogy Marton Lajos által csinált 4 leölmőm minden verseny után elrepedt valahol. Ez talán érthető, mert papír vékony, az már kevésbé, hogy mitől nem egyforma hosszúak (4 henger, 4 különböző hossz, centikkel) a csövek. A cuccot nem tőle vettem és bár kértem képet róla, amit a tulaj el is küldött, de a képen nem látszódott, hogy 42-szer volt hegesztve a csövek töve és hogy cigipapír vastagságúak már a csövek. Gondolom nem hőálló a cső vagy Ramszesz ment vele a fáraó rallyin és már kicsit idős szegény. Nem értem miért kell átverni az embereket, úgy is kiderül. Feltettem és használtam, mert nem volt más.....ja és jó drága is volt:((((( Aztán majdnem vettem egy 4.4-es difit, egészen pontosan telefonon beszéltünk és mondtam, ha arra visz a dolgom, akkor bemegyek hozzá és megveszem. Eltelt 2 hónap és közben beleakdatam egy gyári versenysperbe,aminek a létezésében még ma is kételkedem, ezért azonnal megvettem. Majd L. felhív, hogy mikor megyek? Mondom vettem mást, de azért kössz, hogy szólt. Erre morog, én meg elnézést kértem, de ezt nem hagyhattam ki. Morog tovább, erre én még 2 szer elnézést kértem, de semmi. Tovább hallgattam, hogy Ő 30 éve versenyez és ezek az ifjú titánok milyenek és hogy bennem is kellett csalódni és ez milyen szörnyű... Egyébként sztem elnézést sem kellene kérnem, ha jött volna vevő, úgy is eladta volna, csak jó volt belémrúgni.
Szóval én sem ajánlom az illetőt, mert nekem nem feltétlen + a tapasztalatom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
brain
Vendég
|
|
« Válasz #15 Dátum: 2007. január 05. 11:45:56 am » |
|
gyökér pdekor levette a honlapját+azóta semmi hír a műszerfalamról most 1 órája folyamatosan csörgetem a gyökér számát de bXCVszik felvenni ha meglátogatom őket, akkor nekik nem lessz jó
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. január 05. 12:03:29 pm írta Miki 24V »
|
Naplózva
|
|
|
|
LaZulu
Vendég
|
|
« Válasz #16 Dátum: 2007. július 01. 19:18:13 pm » |
|
Név, cím, elérhetőség. Miért ajánlod, esetleg rövid sztori. Én spec Szegeden vagy a közelben keresek olyan szerelőt, aki szereti és érti ezeket a régi gépeket. Az én elvem az, hogy a jó szakmunkát meg kell fizetni. Hölgyeim és Uraim, töltsük fel az Adatbázist!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. július 04. 10:24:49 am írta LaZulu »
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #17 Dátum: 2007. július 01. 20:56:59 pm » |
|
Akkor kezdeném... Hajnal István Ágasegyháza 2 uccával arrébtőlünk... ha felhívsz elviszlek hozzá Kibaszott lassú de nagyon szépen dolgozik és szerintem nem is drága... Fényezőt ő ajánlotta szerintem ő is ok.... 10e/elem volt metálból Ballószög Beretvásköz asszem Kiss a neve...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #18 Dátum: 2007. július 01. 21:24:26 pm » |
|
Bővítem az általam ismert adatbázist. Először a szakterületet majd a nevet írom. Általános BMW guru: feribmw Versenyautó építés: bogeturbo Általános autószerelő: sabc/boogie/apa/tibor E12/E28: Miki24v Fék: Himizoli (bocs ha kihagytam valakit)
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #19 Dátum: 2007. július 01. 21:37:01 pm » |
|
Akkor kezdeném... Hajnal István Ágasegyháza 2 uccával arrébtőlünk... ha felhívsz elviszlek hozzá Kibaszott lassú de nagyon szépen dolgozik és szerintem nem is drága... Fényezőt ő ajánlotta szerintem ő is ok.... 10e/elem volt metálból Ballószög Beretvásköz asszem Kiss a neve... A 10ezer Ft/elem "jó minőségű" fényezést azért megnézném ))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #20 Dátum: 2007. július 01. 21:58:18 pm » |
|
Bővítem az általam ismert adatbázist. Először a szakterületet majd a nevet írom. Általános BMW guru: feribmw Versenyautó építés: bogeturbo Általános autószerelő: sabc/boogie/apa/tibor E12/E28: Miki24v Fék: Himizoli (bocs ha kihagytam valakit) Szerintem BMWWW azaz Viktor kimaradt... Minden eddig felsorolt területen tudott nekem segíteni...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #21 Dátum: 2007. július 01. 22:03:48 pm » |
|
Bővítem az általam ismert adatbázist. Először a szakterületet majd a nevet írom. Általános BMW guru: feribmw Versenyautó építés: bogeturbo Általános autószerelő: sabc/boogie/apa/tibor E12/E28: Miki24v Fék: Himizoli (bocs ha kihagytam valakit) Szerintem BMWWW azaz Viktor kimaradt... Minden eddig felsorolt területen tudott nekem segíteni... Őt mindenes tanácsadónak is beírhatnánk
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #22 Dátum: 2007. július 02. 05:50:09 am » |
|
Akkor kezdeném... Hajnal István Ágasegyháza 2 uccával arrébtőlünk... ha felhívsz elviszlek hozzá Kibaszott lassú de nagyon szépen dolgozik és szerintem nem is drága... Fényezőt ő ajánlotta szerintem ő is ok.... 10e/elem volt metálból Ballószög Beretvásköz asszem Kiss a neve... A 10ezer Ft/elem "jó minőségű" fényezést azért megnézném )) Sanyi! Miért van az, hogy ha ide valami le van írva, akkor te egyből kötözködsz, hogy azt megnéznéd! Én láttam, meg is nézheted, mert q-va jó! Egyszer, ha majd nagy fiu leszel, akkor majd rájössz, hogy vidéken mindent sokkal olcsóbban lehet megoldani mint ezen a kib...ott Pesten. Szólok! Nem kötekszem, ne menjünk itt egy mélyreható vitába, mert lehet hogy a többieket nem érdekli. Úgy is jössz még hozzám, majd szóban lejátszuk.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #23 Dátum: 2007. július 02. 06:17:45 am » |
|
Akkor kezdeném... Hajnal István Ágasegyháza 2 uccával arrébtőlünk... ha felhívsz elviszlek hozzá Kibaszott lassú de nagyon szépen dolgozik és szerintem nem is drága... Fényezőt ő ajánlotta szerintem ő is ok.... 10e/elem volt metálból Ballószög Beretvásköz asszem Kiss a neve... A 10ezer Ft/elem "jó minőségű" fényezést azért megnézném )) Sanyi! Miért van az, hogy ha ide valami le van írva, akkor te egyből kötözködsz, hogy azt megnéznéd! Én láttam, meg is nézheted, mert q-va jó! Egyszer, ha majd nagy fiu leszel, akkor majd rájössz, hogy vidéken mindent sokkal olcsóbban lehet megoldani mint ezen a kib...ott Pesten. Szólok! Nem kötekszem, ne menjünk itt egy mélyreható vitába, mert lehet hogy a többieket nem érdekli. Úgy is jössz még hozzám, majd szóban lejátszuk. Nálunk az átlag hőkamrás 10/elemért dolgozik. A kezdők ennél olcsóbban a vérprofik vagy nagyon felkapottak drágábban, de kb itt van a tarifa. Mondjuk ez 1 éves adat.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #24 Dátum: 2007. július 02. 15:54:17 pm » |
|
Kötekednék a topiknév miatt. Ugyanis nem KASZNIS, hanem KASZTNIS
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #25 Dátum: 2007. július 02. 17:49:58 pm » |
|
Akkor kezdeném... Hajnal István Ágasegyháza 2 uccával arrébtőlünk... ha felhívsz elviszlek hozzá Kibaszott lassú de nagyon szépen dolgozik és szerintem nem is drága... Fényezőt ő ajánlotta szerintem ő is ok.... 10e/elem volt metálból Ballószög Beretvásköz asszem Kiss a neve... A 10ezer Ft/elem "jó minőségű" fényezést azért megnézném )) Sanyi! Miért van az, hogy ha ide valami le van írva, akkor te egyből kötözködsz, hogy azt megnéznéd! Én láttam, meg is nézheted, mert q-va jó! Egyszer, ha majd nagy fiu leszel, akkor majd rájössz, hogy vidéken mindent sokkal olcsóbban lehet megoldani mint ezen a kib...ott Pesten. Szólok! Nem kötekszem, ne menjünk itt egy mélyreható vitába, mert lehet hogy a többieket nem érdekli. Úgy is jössz még hozzám, majd szóban lejátszuk. Ebben mi volt a kötekedés? Annyit mondtam, hogy megnézném )) Ha tényleg jó, akkor már egy percig nem gondolkodnék, hogy hova vigyem fújni a kocsit, mert lenne rajta 2-3elem, amit fényezni kéne. Csak kicsit fentartásokkal kezelem a 10ezer Ft-ot, mert a záram vidéken is annyi, az anyag vidéken is annyi és a fényező se ingyé dolgozik. Pesten metált 20-25, de inkább 25ezer Ft/ elem áron fújnak, sok helyen utánajártam már, mert aktuális nekem a téma. Ahol a kocsimat rakjuk/raktuk össze Pesttől 65 km-re, ott 18 ért fújnak, azt láttam, tényleg szép volt. Szal a 10ezernél vhol vmi ki van spórolva, és lehet az nem 1, hanem 2-3 év után fog kiütközni a fényezésen. Ez az én véleményem, és nem kötekedés
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. július 02. 17:56:57 pm írta Sixpack »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #26 Dátum: 2007. július 02. 17:58:21 pm » |
|
Fényezés esetén javaslom Pintér Tamás és brigádja, Salgótarján. Pár cápi és versenyautó készült már ott. Huzatnak, lakatolnak (nem gitt egylet), átalakítanak, újraépítenek, fényeznek, beleködölnek-elpolírozással, műanyagoznak. A vállalási határidől bajosak, de kis könyörgéssel megoldható. Nagyon rendes srácok, nem kérnek sokat, aki viszont ebből is pofátlanul alkudni akar, az elküldik a búsba helyből. 1-2 elemért nem biztos hogy megéri ennyit utazni, de aki komolyan gondolja és teli fényt, big lakatot, ilyesmit szeretne, annak szívből ajánlom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #27 Dátum: 2007. július 02. 17:59:35 pm » |
|
Fényezés esetén javaslom Pintér Tamás és brigádja, Salgótarján. Pár cápi és versenyautó készült már ott. Huzatnak, lakatolnak (nem gitt egylet), átalakítanak, újraépítenek, fényeznek, beleködölnek-elpolírozással, műanyagoznak. A vállalási határidől bajosak, de kis könyörgéssel megoldható. Nagyon rendes srácok, nem kérnek sokat, aki viszont ebből is pofátlanul alkudni akar, az elküldik a búsba helyből. 1-2 elemért nem biztos hogy megéri ennyit utazni, de aki komolyan gondolja és teli fényt, big lakatot, ilyesmit szeretne, annak szívből ajánlom.
Nem náluk készült Brotha kocsija?Mert akkor tényleg normálisak!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #28 Dátum: 2007. július 02. 18:10:07 pm » |
|
Fényezés esetén javaslom Pintér Tamás és brigádja, Salgótarján. Pár cápi és versenyautó készült már ott. Huzatnak, lakatolnak (nem gitt egylet), átalakítanak, újraépítenek, fényeznek, beleködölnek-elpolírozással, műanyagoznak. A vállalási határidől bajosak, de kis könyörgéssel megoldható. Nagyon rendes srácok, nem kérnek sokat, aki viszont ebből is pofátlanul alkudni akar, az elküldik a búsba helyből. 1-2 elemért nem biztos hogy megéri ennyit utazni, de aki komolyan gondolja és teli fényt, big lakatot, ilyesmit szeretne, annak szívből ajánlom.
Nem náluk készült Brotha kocsija?Mert akkor tényleg normálisak! Igen! Láttam a tornyot előtte, közben, utána.....nem gyenge munkát végeztek. Ami +becsület, hogy Brotha is megnézhette közben, szóval nem gittegylet! Nekem ez a kedvencem, előtte: a kocsi tetőn landolt, szinte minden üveg kitört, motortér kigyulladt.... utána:
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. július 02. 18:15:02 pm írta Boge »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #29 Dátum: 2007. július 02. 22:50:36 pm » |
|
Akkor kezdeném... Hajnal István Ágasegyháza 2 uccával arrébtőlünk... ha felhívsz elviszlek hozzá Kibaszott lassú de nagyon szépen dolgozik és szerintem nem is drága... Fényezőt ő ajánlotta szerintem ő is ok.... 10e/elem volt metálból Ballószög Beretvásköz asszem Kiss a neve... A 10ezer Ft/elem "jó minőségű" fényezést azért megnézném )) Sanyi! Miért van az, hogy ha ide valami le van írva, akkor te egyből kötözködsz, hogy azt megnéznéd! Én láttam, meg is nézheted, mert q-va jó! Egyszer, ha majd nagy fiu leszel, akkor majd rájössz, hogy vidéken mindent sokkal olcsóbban lehet megoldani mint ezen a kib...ott Pesten. Szólok! Nem kötekszem, ne menjünk itt egy mélyreható vitába, mert lehet hogy a többieket nem érdekli. Úgy is jössz még hozzám, majd szóban lejátszuk. Ebben mi volt a kötekedés? Annyit mondtam, hogy megnézném )) Ha tényleg jó, akkor már egy percig nem gondolkodnék, hogy hova vigyem fújni a kocsit, mert lenne rajta 2-3elem, amit fényezni kéne. Csak kicsit fentartásokkal kezelem a 10ezer Ft-ot, mert a záram vidéken is annyi, az anyag vidéken is annyi és a fényező se ingyé dolgozik. Pesten metált 20-25, de inkább 25ezer Ft/ elem áron fújnak, sok helyen utánajártam már, mert aktuális nekem a téma. Ahol a kocsimat rakjuk/raktuk össze Pesttől 65 km-re, ott 18 ért fújnak, azt láttam, tényleg szép volt. Szal a 10ezernél vhol vmi ki van spórolva, és lehet az nem 1, hanem 2-3 év után fog kiütközni a fényezésen. Ez az én véleményem, és nem kötekedés 25/elem a metálfény? Ember és mennyi a teljes metálfény? 300? Kezdünk stasisi árakat elérni . Egybként egyszer egy fényező elmondta, hogy miért drágább 20%-al a teljes fény mint az elemek fényezése összesen. merthogy míg a hőkamrába bevisz 10 db elemet egyenként addig befér egy elmeire csupaszított bódé.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
|