Riggs
Vendég
|
|
« Válasz #90 Dátum: 2010. december 21. 10:04:34 am » |
|
...és a végén ez is a tréleremen végezte!
... EZ IS..... ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #91 Dátum: 2010. december 21. 10:52:04 am » |
|
... EZ IS..... ? Igen, van még itt a fórumon olyan ami ott végezte. Meg szerintem a tieid közül is találnánk olyat, ha jól visszaemlékszünk.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #92 Dátum: 2010. december 21. 11:06:30 am » |
|
Viktor egyik nyáron mikor még az Angeliben motort futóművet újítottunk a 21emen az esőszünetben előkerültek régi fényképeid... Nem akarsz scannelni egy pár finomságot ebbe a topicba...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #93 Dátum: 2010. december 21. 11:18:37 am » |
|
Ugyan nem pont autó, de akkoriban talán nagyobb dolog volt egy ilyet birtokolni, mint bármelyik - a magamfajta köznép számára elérhető - autót. VF1000R - 1984 ---- V4-es, 125 LE (!!!!) fogaskerék vezérléses, 150-es (!!!) hátsó kerékkel. Egy baleset helyszínén vettem relatíve potom összegért becsülethitelre, és nagyon szerettem. Ezen tanultam meg motorozni gyakorlatilag - ideális kezdőmotor BAZDMEG!!!!! Comstarkerekes VF 1000R Ok használhatatlan a fék és a futómű, de ez kit érdekel. Az egyik ős dinoszaurusz! Egyet még beszereznék... Akkora, mint a halálcsillag és épp olyan nehéz is. Gsx-r 1.1 előd! Fantasztikus motor, már aki meglátja benne a pozitív érdemeket eme mai világban. Hát még akkor. Gondolom nehéz lehetett vele csajozni. Mikor itt van egy két idősebb kliensem motorja javításon mindig mennek a régi sztorik, hogy a 90-es évek elején elég volt letámasztani a balatonparton a motort (valami izmosabb japánt persze) és csak úgy jöttek a csajok. Nem mintha nekem erre lenne most szükségem, sőt még motor sem kell hozzá, csak vicces ezeket hallgatni. Bár most mi megy? Motorja már mindenkinek lehet, elérhető a technika bárki számára. Hitelre, nem hitelre ez részletkérdés. Meg az akkori magyarországi járműparkot ismerve ez maga volt az atomvillanás!!! Ha ezzel tanultál meg ,akkor elmondhatjuk, hogy tudsz motorozni. Egy mostaniról ráültetnék egy suhancot egy ilyenre vagy az 1.1-re. Hehe. Nem hiszem ,hogy élvezné a + 100 kiló többletet. MI van most a géppel? ? u.i.: Erik. Amúgy van egy FJ 1200-esem is. 86-os 128 le 150 -es gumi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #94 Dátum: 2010. december 21. 11:22:59 am » |
|
1977 Porsche 924 - 944-es sárvédőkkel és szárnnyal. 2.0 K-jetes motor, Koni futómű, fehér belsővel, "fordított" váltó, csavarozott felnik. Iszonyat jól ment, nagyon kiegyensúlyozott autó. Abban az időben ez is elérhetetlennek számított szinte, még fénykorukat élték a zsigulik és wartyogók. Ezt Svájcból hoztuk be - 1991-et írunk ekkor - 50.000 Ft-nak megfelelő forintért.(ez ma kb. 300.000 Ft körül lehet) Egy hotel autója volt, ahol a vendégek számára volt kölcsönautó. Ha valaki kirándulni akart menni, a szálloda ezt biztosította számukra szerény bérleti díj fejében. Két hét használat után a váltó heló. Magyarországon esélytelen ----> irány Bécs. Itt találtunk is 70.000 Ft-ért egyet.... Hazaérve kiderült, aranyat találtunk, ez már a balra lent egyeses sportváltó volt. Kicsit le volt lakva, viszont a csajok imádták - a gazdáját.... Kis hülyeként én voltam pár évig a király - szerintem..... Aztán rájöttem... Mindenki velem akart versenyezni, aránylag mindenki be is szopta. Melegen nehezen indult, de ha már ment, durván jó volt. Az autót gyakorlatilag nullára lehasználtam. Esztétikailag kifogástalan maradt, de az elkopó alkatrészek cseréje meghaladta a "képességeimet", így végül 2 év után eladtam. Ahogy láttam akkor, jó kezekbe került. Sztem még ma is él. Kit érdekel! A csajos hódítós képeket, de izibe!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Riggs
Vendég
|
|
« Válasz #95 Dátum: 2010. december 21. 11:34:59 am » |
|
Indy, éreztem én, hogy te értékelni fogod.
A korabeli német - NSZK - motorkatalógusban a VF új ára 24.000 márka volt, míg a GSX-R-é 16.000 - ha jól emlékszem. Egy igazi nyomatékgyár, roppant keveset fogyasztott - bár akkor ez ki a fa...t érdekelt...? - és 240 simán. A futóműve jah. A segge ült, azon emelni kellett. Amúgy levegővel fújható elől - hátul, elől egy "térdeplésgátló" is volt a telószár alján - szart sem ért. 150-es gumi ellenére úgy kellett behúzni, lehúzni a kanyarba.
A jó kis FJ 1200. Igazi klassz. Fellelési vagy már kezelt állapotban van? De szívesen ránéznék... Óriási örömet nyújtottak ezek a motorok akkor, mindegyik egy egyéniség volt.
Hogy mi a sorsa? Pár éve még a XXII-ben volt egy korombeli embernél, azóta nem láttam - de mondjuk én is elköltöztem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Riggs
Vendég
|
|
« Válasz #96 Dátum: 2010. december 21. 11:39:13 am » |
|
Igen, van még itt a fórumon olyan ami ott végezte. Meg szerintem a tieid közül is találnánk olyat, ha jól visszaemlékszünk.
Csak a szépre emlékezem... Te csak ne nagyon emlékezgess itt nekem komám.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Riggs
Vendég
|
|
« Válasz #97 Dátum: 2010. december 21. 11:42:51 am » |
|
Kit érdekel! A csajos hódítós képeket, de izibe!!!! Ahhoz túrni kell otthon a cipősdobozban. Gondolom a +csajos képek esélyesek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #98 Dátum: 2010. december 21. 14:05:16 pm » |
|
Indy, éreztem én, hogy te értékelni fogod.
A korabeli német - NSZK - motorkatalógusban a VF új ára 24.000 márka volt, míg a GSX-R-é 16.000 - ha jól emlékszem. Egy igazi nyomatékgyár, roppant keveset fogyasztott - bár akkor ez ki a fa...t érdekelt...? - és 240 simán. A futóműve jah. A segge ült, azon emelni kellett. Amúgy levegővel fújható elől - hátul, elől egy "térdeplésgátló" is volt a telószár alján - szart sem ért. 150-es gumi ellenére úgy kellett behúzni, lehúzni a kanyarba.
A jó kis FJ 1200. Igazi klassz. Fellelési vagy már kezelt állapotban van? De szívesen ránéznék... Óriási örömet nyújtottak ezek a motorok akkor, mindegyik egy egyéniség volt.
Hogy mi a sorsa? Pár éve még a XXII-ben volt egy korombeli embernél, azóta nem láttam - de mondjuk én is elköltöztem.
Estére dobok neked fotókat a gsx-r 1100 topikba, ne itt offoljunk. Az lett kikiáltva motorosoknak úgymond. Oda jöhetnek a + csajos képek is. Majd dobok én is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Riggs
Vendég
|
|
« Válasz #99 Dátum: 2010. december 21. 14:18:35 pm » |
|
Oks.
Ma dolgozom reggelig, de holnap túrok valamit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #100 Dátum: 2010. december 21. 14:19:17 pm » |
|
Meg ne szakadj (Mondjuk ha te unatkozol az mindenkinek jó )
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #101 Dátum: 2010. december 21. 14:29:06 pm » |
|
Viktor egyik nyáron mikor még az Angeliben motort futóművet újítottunk a 21emen az esőszünetben előkerültek régi fényképeid... Nem akarsz scannelni egy pár finomságot ebbe a topicba...
Ami az Angelin volt az ott is maradt, a volt feleségem mindenemet ellopta!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #102 Dátum: 2010. december 21. 14:30:09 pm » |
|
Na ezt a szart nem sírom vissza.
Ingyen kaptam, használtam brahiból 3 napig, majd a bányában végezte. Neki ugrattam egy fának vele. Az egészben anyum akksiját féltettem a legjobban ,mert az volt legelöl a frontlemez mögött, hol bekapta a fát. Gázbowden kiakadt, elszakadt az ugratásnál, vagy a leérkezésnél mikor a gázpedálon tompítottam az érkezést ill. tapostam neki. Géptér kinyit, kibarmoltam valami kábelt, azzal kikötöttem a karbit, majd üveghangon fullgázzal fel a siratófalon (bánya kijárata). Harmadszorra sikerült, de addigra már a kuplung is leégett. Freontlemezt kirugdostuk ,akkut kivettem és hazasétáltunk vele, majd visszatettem a daewoba, mintha mi sem történt volna. Daewoakku vs. Fa 1-0. Ha nincs ott az akku sz.tem ránkhajlik az egész szar kasztni. Barátomnak szóltam, hogy ott van a mezőn vigye ha akarja alkatrésznek . (Húgának kispókja volt akkor épp). Fogta elhúzta.
Igen. Nem becsültem meg. Igen voltak papírjai. Igen egy kalap szar!
+ mielőtt valaki belém kötne! Nem folyt a sav az akkuból, nem repedt meg. Persze azóta már vagy a 2. akku van a daewoban.
|
|
|
|
Riggs
Vendég
|
|
« Válasz #103 Dátum: 2010. december 21. 15:02:48 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Riggs
Vendég
|
|
« Válasz #104 Dátum: 2010. december 21. 15:11:16 pm » |
|
Na ezt a szart nem sírom vissza.
Ingyen kaptam, használtam brahiból 3 napig, majd a bányában végezte. Neki ugrattam egy fának vele. Az egészben anyum akksiját féltettem a legjobban ,mert az volt legelöl a frontlemez mögött, hol bekapta a fát. Gázbowden kiakadt, elszakadt az ugratásnál, vagy a leérkezésnél mikor a gázpedálon tompítottam az érkezést ill. tapostam neki. Géptér kinyit, kibarmoltam valami kábelt, azzal kikötöttem a karbit, majd üveghangon fullgázzal fel a siratófalon (bánya kijárata). Harmadszorra sikerült, de addigra már a kuplung is leégett. Freontlemezt kirugdostuk ,akkut kivettem és hazasétáltunk vele, majd visszatettem a daewoba, mintha mi sem történt volna. Daewoakku vs. Fa 1-0. Ha nincs ott az akku sz.tem ránkhajlik az egész szar kasztni. Barátomnak szóltam, hogy ott van a mezőn vigye ha akarja alkatrésznek . (Húgának kispókja volt akkor épp). Fogta elhúzta.
Igen. Nem becsültem meg. Igen voltak papírjai. Igen egy kalap szar!
+ mielőtt valaki belém kötne! Nem folyt a sav az akkuból, nem repedt meg. Persze azóta már vagy a 2. akku van a daewoban.
Jót mulattam ezen. Mintha magamról hallanám magamat... vagy mi. Fiatal (abb) koromban én is hasonlóan tettem pár hasonló járművel. Remélem megbocsátást nyernek egyszer bűneim... A helyszín: XXII. Mechanika lőtér. A sátán játszótere. Na ott érzetük jól magunkat. Széles poros utak, a madár sem járt arra. Persze nem minden esetben az volt a cél, hogy ottmaradós legyen az autó, csak néha úgy alakult.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Riggs
Vendég
|
|
« Válasz #105 Dátum: 2010. december 22. 08:28:40 am » |
|
Na ez a kép 1999-ben készült - ha emlékezetem nem csal - Móron.
Az érintett tulajon kívül - ki ismeri fel az Omega mögött álló autót? Itt még fénykorában volt, és indult ezen a versenyen is.
Az Omega amúgy az egyik legjobb autóm volt. 3000 ccm, 177 paci, sportbelső, sportfutómű, bilstein. Alapból is jó erős autó, de sikerült egy reszelt hengerfejet egy jó tengellyel szerezni hozzá. 260 volt óra szerint, amit legtöbbet mentem vele. A hölgyek igen-igen értékelték akkor ezt a tipust, és a porschéval ellentétben a hátsó ülése használható felülettel rendelkezett.... mármint az utasok számára term. A legdurvább az autó fogyasztása volt. 12 liter fölé nem lehetett tornázni, ha széttiportam, akkor sem. Horvátországot 7.8 - 8.0 literrel jártam meg vele többször. Senki nem akarta elhinni, de ez tény volt. A mai napig él az autó, egy kollégám udvarában várja a feltámadást.
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #106 Dátum: 2010. december 22. 08:46:46 am » |
|
Biztos BMWWWW Viktoré. Márcsak a sárga lámpák miatt is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 22. 09:04:47 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Riggs
Vendég
|
|
« Válasz #107 Dátum: 2010. december 22. 09:00:12 am » |
|
Yes
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #108 Dátum: 2010. december 22. 09:40:39 am » |
|
Yes De rég is volt, de szép is volt! Viszont nem kell vissza sírni, itt áll újra a kertben!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #109 Dátum: 2010. december 22. 09:47:57 am » |
|
Tudtál vele azóta foglalkozni? (budaörsi tali) Ezen a képen milyen spoilerezés van rajta?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Riggs
Vendég
|
|
« Válasz #110 Dátum: 2010. december 22. 10:04:53 am » |
|
De rég is volt, de szép is volt! Viszont nem kell vissza sírni, itt áll újra a kertben!
Csak lett rajta azóta pár bogárpötty
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #111 Dátum: 2010. december 22. 10:07:56 am » |
|
Tudtál vele azóta foglalkozni? (budaörsi tali) Ezen a képen milyen spoilerezés van rajta?
ez nem a Dedeo ez Viktor másik versenyautója..
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #112 Dátum: 2010. december 22. 11:49:30 am » |
|
Na ez a kép 1999-ben készült - ha emlékezetem nem csal - Móron.
ki ismeri fel az Omega mögött álló autót? Itt még fénykorában volt, és indult ezen a versenyen is.
Az a skoda? Grat! Keményen nyomtátok! Fehérre festett lemezfelnik. Mhhh...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #113 Dátum: 2010. december 22. 12:10:35 pm » |
|
De rég is volt, de szép is volt! Viszont nem kell vissza sírni, itt áll újra a kertben!
akkor igazán mesélhetnél róla pár képpel együtt! még kissrác voltam amikor már itt mentél vele a házak közt lacházán! mikor látjuk újra versenyben? (feltételezem nem csak porfogónak áll újra ott )
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Riggs
Vendég
|
|
« Válasz #114 Dátum: 2010. december 22. 15:10:27 pm » |
|
Az a skoda? Grat! Keményen nyomtátok! Fehérre festett lemezfelnik. Mhhh... Az +15 km/h, nem tudtad?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
firex
Nem elérhető
Hozzászólások: 348
|
|
« Válasz #115 Dátum: 2010. december 22. 19:50:26 pm » |
|
És ha kifested a gumi típusát(feliratot) fehérre,az + 5LE.
|
|
|
Naplózva
|
Mit ér az erő,ha nem uralod.
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #116 Dátum: 2010. december 22. 19:55:03 pm » |
|
Nagyon benne vagytok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
firex
Nem elérhető
Hozzászólások: 348
|
|
« Válasz #117 Dátum: 2010. december 22. 19:57:45 pm » |
|
Ne viccelj,jobban csúszik a levegő rajta.Gondolj bele,festett vagy gumi felület.
|
|
|
Naplózva
|
Mit ér az erő,ha nem uralod.
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #118 Dátum: 2010. december 22. 20:23:02 pm » |
|
Az a skoda? Grat! Keményen nyomtátok! Fehérre festett lemezfelnik. Mhhh... Szerintem a Wartburg kombira gondoltak
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #119 Dátum: 2010. december 22. 20:58:26 pm » |
|
Szerintem a Wartburg kombira gondoltak A 601emenem fehérre festett bütykös waresz felnik voltak... Ja és a "komoly" matador gumina felirat természetesen fehér
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
|