Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Dátum: 2011. október 19. 12:56:04 pm » |
|
Mivel még sehol sincs kigyűjtve, illetve MyE28.com-on igen, de sajnos elég sok kép hiányzik már belőle, itt összeírnám az összes elérhető lehetőséget. Természetesen ha valamit elírok, nyugodtan lehet javítani, kiegészíteni. Képek forrása bilgallery.dk, mye28.com, garaget.com, capabmwforum.huElőszöris az orr, azon belül is az alapok: 2 féle kötény létezett az E28-akon gyárilag, 84 Szeptemberéig a kiskötény, majd ekkor váltotta a nagy kötény. Mindegyikből volt többféle, hogy éppen hány nyílás van kivágva olajhűtő, klíma, stb miatt, ebbe most nem mennék bele, az idomok szempontjából lényegtelenek. Az amerikai E28-ak energiaelnyelő lökhárítót kaptak, egy 1972-es törvény alapján, mely szerint minden egyes 1973 után gyártott autónak károsodás nélkül kell elviselnie 8km/h-nál nem nagyobb első, és 4km/h-nál nem nagyobb hátsó ütközést(" 5-mph shock-absorbing zero-damage bumper"). KisköténynagykötényAmerikai nagykötény, ezeken az index és ködlámpa helyei nincsenek gyárilag kivágva, mivel a lökhárítóba/ra kerülnek. Ugyanez igaz az USA kiskötényre isGyárilag is létezett többféle köténytoldat az E28-asokhoz, mind európában, mind amerikában. Ezek volnának: Amerikai M5/535is köténytoldat, Energiaelnyelő lökhárítóvalM535 lökhárítóM5-ös köténytoldat, nagykötényhezDízel toldat, kiskötényreAz egyik fajta "cápa" toldat, a Pfeba gyártotta őket, de a gyári kiegészítő katalógusban szerepel, BMW-től volt rendelhető, nagykötényre(?) A másik "cápa" toldat, kiskötényre BBS/BMW kooperációEzek volnának tehát a gyárilag rendelhető első lökhárító/köténytoldat variánsok, a következő részben az utángyártott első spoilerek következnek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 19. 15:47:22 pm írta Gábor »
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1 Dátum: 2011. október 19. 14:15:35 pm » |
|
2. Rész Utólagos első spoilerek: Racing Dynamic, mai napig gyártják, Csak amerikai lökhárító alá fér elAC Schnitzer, komplett szettet készítettek a kocsira(első, hátsó toldat, küszöb, szárny), üvegszálas replikáját a mai napig gyártják(BMP Design)Erről a spoilerről ha valakinek van infója azt megköszönném, én úgy tudom hogy Zender, de nem vagyok 100%-ig biztosA 2 fajta BBS közül az egyik, Typ 5/1A másik BBSZenderHartgeFohaAlpina. Két féle volt, Tpy 638 kiskötényre és typ 654 nagykötényreMK MotorsportKifejezetten versenyzésre gyárt a Zaprace( http://www.zaprace.com/orange.htm) E28-as idomokat, első toldatból kettő félét: 150mm mély változat190mm-esKüszöbtoldatok a következő epizódban. Képek forrásai: zaprace.com, bilgallery.dk, mye28.com, garaget.com
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 19. 14:36:02 pm írta Gábor »
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #2 Dátum: 2011. október 19. 15:09:25 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 19. 20:50:40 pm írta Gábor »
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #3 Dátum: 2011. október 19. 20:32:49 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 12. 11:30:01 am írta Gábor »
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4 Dátum: 2011. október 20. 01:45:37 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #5 Dátum: 2011. december 12. 11:29:09 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 12. 19:34:15 pm írta Gábor »
|
Naplózva
|
|
|
|
BaltusE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
|
|
« Válasz #6 Dátum: 2013. január 23. 00:11:02 am » |
|
Hová lettek a képek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #7 Dátum: 2013. március 07. 06:33:32 am » |
|
Már nem léteznek azon a külső tárhelyen, ahonnan be lettek linkelve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #8 Dátum: 2015. február 22. 11:21:06 am » |
|
A fenébe hogy elszálltak a képek. Pedig Gáborunk milyen szépen megcsinálta. Én barom meg nem mentegettem ki.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Levo
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
'84 520i x1.5
|
|
« Válasz #9 Dátum: 2015. március 29. 09:56:18 am » |
|
Én lementegettem a képeket, illetve utólag egy PDF-be berakosgattam őket emlékeim alapján (sajnos akkor már el voltak tűnve innen). A probléma az az, hogy nincsenek a képekhez források (volt ahol a Gábor eredeti képeit helyettesitettem).
Ha gondoljátok, fel tudom tölteni a PDF-et ide.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #10 Dátum: 2015. április 23. 20:20:04 pm » |
|
Én örülnék ha feltöltenéd de szerintem más is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Levo
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
'84 520i x1.5
|
|
« Válasz #11 Dátum: 2015. április 24. 18:58:29 pm » |
|
Na akkor itt van a dolog.
A Gábor verziójához képest egyes képek cserélődtek, illetve bekerült pár új cucc. Nagyon igyekeztem, hogy helyes legyen minden. Ha bárki bármilyen pontatlanságot észrevesz az szóljon, hogy javitsam ki.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|