krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #90 Dátum: 2015. február 12. 22:50:59 pm » |
|
Sziasztok Adott egy 10/1977 E12 525 Sedan M30 Europe Left hand drive Manual Már nem ezzel a motorral....m10b18 van benne most de ez kikerülne.. Amit kapna: M50 24 szelep je piston dugók, erősített csapszeg, 1000le pauter hajtokar 1000+ Siemens 670ccm/perc injectorok 2.5 szívósor wems elektronika kábel köteggel kijelzővel, komplett kipufogó rendszer lambda szondaval, fékek, szinter kuplung, váltó...... Várom építő jellegű kritikáitokat, véleményeiteket...... Köszi Krisz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #91 Dátum: 2015. február 13. 06:16:37 am » |
|
Mr.-nek tetszene. Főleg ha turbó is kerül rá....
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
maxx900
Nem elérhető
Hozzászólások: 1001
A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal
|
|
« Válasz #92 Dátum: 2015. február 13. 06:20:34 am » |
|
Sziasztok Adott egy 10/1977 E12 525 Sedan M30 Europe Left hand drive Manual Már nem ezzel a motorral....m10b18 van benne most de ez kikerülne.. Amit kapna: M50 24 szelep je piston dugók, erősített csapszeg, 1000le pauter hajtokar 1000+ Siemens 670ccm/perc injectorok 2.5 szívósor wems elektronika kábel köteggel kijelzővel, komplett kipufogó rendszer lambda szondaval, fékek, szinter kuplung, váltó...... Várom építő jellegű kritikáitokat, véleményeiteket...... NA ez zsír! Köszi Krisz
|
|
|
Naplózva
|
TYREMAXX
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #93 Dátum: 2015. február 13. 16:44:22 pm » |
|
M50 M52 V6 ra való turbo kit? Nyilván sokat csiszolták finomitották hogy minden milimétere pontoson illeszkedjen a legendás V6 okhoz.
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #94 Dátum: 2015. február 13. 19:17:00 pm » |
|
Sziasztok Adott egy 10/1977 E12 525 Sedan M30 Europe Left hand drive Manual Már nem ezzel a motorral....m10b18 van benne most de ez kikerülne.. Amit kapna: M50 24 szelep je piston dugók, erősített csapszeg, 1000le pauter hajtokar 1000+ Siemens 670ccm/perc injectorok 2.5 szívósor wems elektronika kábel köteggel kijelzővel, komplett kipufogó rendszer lambda szondaval, fékek, szinter kuplung, váltó...... Várom építő jellegű kritikáitokat, véleményeiteket...... Köszi Krisz Ezekből a kínai turbo kitekből a turbót fel nem tenném semmire az biztos... Ha van hozzá kínai hamisítvány injektor, azok is max kutyát dobálni jók. A többi még akár jó is lehet. De szvsz max a leömlőt venném hozzá ebayről, a többit (csövek, intercooler, stb...) itthon is meg lehet venni.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #97 Dátum: 2015. február 17. 17:41:52 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #98 Dátum: 2015. február 18. 12:15:45 pm » |
|
"Majdnem" rányomtam a Sofort-kaufen -re
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. február 18. 17:04:48 pm írta Gisti »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #99 Dátum: 2015. február 18. 21:02:40 pm » |
|
Mert nem tudsz németül
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mrteo
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
|
|
« Válasz #100 Dátum: 2015. február 25. 13:40:57 pm » |
|
Érdekelne, hogy van-e valakinek tapasztalata E28 524TDA-val kapcsolatban? Mivel a 02-es vágyamra nem jön össze elég pénz, talán egy E28 reálisabb cél lesz a nyárra. Viszont mindenképp automata váltós autót szeretnék és a TD ereje/fogyasztása is nagyon szimpatikus. Egy másik fórumon azt írták, hogy az automata TD elég rosszul sikerült konstrukció volt, és örülnék ha megcáfolnátok vagy megerősítenétek amit mondott.
köszi:teo
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lowlygentleman
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
|
« Válasz #101 Dátum: 2015. február 25. 15:28:05 pm » |
|
Érdekelne, hogy van-e valakinek tapasztalata E28 524TDA-val kapcsolatban? Mivel a 02-es vágyamra nem jön össze elég pénz, talán egy E28 reálisabb cél lesz a nyárra. Viszont mindenképp automata váltós autót szeretnék és a TD ereje/fogyasztása is nagyon szimpatikus. Egy másik fórumon azt írták, hogy az automata TD elég rosszul sikerült konstrukció volt, és örülnék ha megcáfolnátok vagy megerősítenétek amit mondott.
köszi:teo
Szia! Igaz nem túl régóta, de 524tda-m van. Én rettenetesen szeretem, annak ellenére, hogy pár éve már elhanyagolták és sok részletére oda kell figyelni. Szerintem az automata ennél a motornál számít, nehezebben ölhető meg. Az enyém szépen vált, nem volt soha vonóhorga, így a hajtást sem gyilkolták szét az elmúlt 500.000-700.000 km alatt. Tisztán Budapesten folyós, beteg adagolóval 9 liter, autópályán és országúton 7 körül fogyaszt. Ez az új adagolóval mérséklődni fog. Kellemesen nyomatékos motor, 2500 feletti fordulatszámmal ritkán találkozik. Hangsúlyozom ez kb 5000-6000 km és 4 hónap tapasztalata, de ha gondolod, március végén talán már újra hadra fogható, ki tudod próbálni. Üdv, Gyuri
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mrteo
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
|
|
« Válasz #102 Dátum: 2015. február 25. 20:21:28 pm » |
|
Köszönöm a választ, élnék majd a lehetőséggel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #103 Dátum: 2015. február 25. 20:40:19 pm » |
|
Érdekelne, hogy van-e valakinek tapasztalata E28 524TDA-val kapcsolatban? Mivel a 02-es vágyamra nem jön össze elég pénz, talán egy E28 reálisabb cél lesz a nyárra. Viszont mindenképp automata váltós autót szeretnék és a TD ereje/fogyasztása is nagyon szimpatikus. Egy másik fórumon azt írták, hogy az automata TD elég rosszul sikerült konstrukció volt, és örülnék ha megcáfolnátok vagy megerősítenétek amit mondott.
köszi:teo
" automata td" válaszd szét őket,a BMW automatái nem kakik,már a 80 as években 4 gangosakkal operáltak,teljesen jó konstrukció mind,E32-ben nyaggattam párat,bírta a Bobcat-et is,az egyik 35i-m később váltotta a 4-et,csak 90-100 körül kapcsolta,megkérdeztem pár műhelyt,rögvest kalkuláltak 250 körüli árat.Mjad elmentem vele még úgy 60 000km-t,trélerrel,futóval,és úgy is adtam el,rendeltetés szerű használat,karbantartás mellett,kitart addig,ameddig a motor,szerintem.Az M21 meg az én tapasztalataim szerint egy határ kaki,Roli is párszor szétszedte az övét,majd otthagyta a nádasban az egész f@st,viszont van néhány a fórumon ami régóta üzemel,szóval szerintem kerüld el ,messzire,de mindjárt jön Márió,meg Mike is,és jól elmondják,hogy dehogyis.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
mrteo
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
|
|
« Válasz #104 Dátum: 2015. február 26. 07:47:51 am » |
|
Hol az a nádas?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mrteo
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
|
|
« Válasz #105 Dátum: 2015. február 26. 11:47:59 am » |
|
Szia! Igaz nem túl régóta, de 524tda-m van. Én rettenetesen szeretem, annak ellenére, hogy pár éve már elhanyagolták és sok részletére oda kell figyelni. Szerintem az automata ennél a motornál számít, nehezebben ölhető meg. Az enyém szépen vált, nem volt soha vonóhorga, így a hajtást sem gyilkolták szét az elmúlt 500.000-700.000 km alatt. Tisztán Budapesten folyós, beteg adagolóval 9 liter, autópályán és országúton 7 körül fogyaszt. Ez az új adagolóval mérséklődni fog. Kellemesen nyomatékos motor, 2500 feletti fordulatszámmal ritkán találkozik. Hangsúlyozom ez kb 5000-6000 km és 4 hónap tapasztalata, de ha gondolod, március végén talán már újra hadra fogható, ki tudod próbálni.
Üdv, Gyuri
Véletlenül nem a te vasad van a rozsdakupac blogon?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #106 Dátum: 2015. február 26. 14:07:02 pm » |
|
És nálunk kalapálódik Véletlenül nem a te vasad van a rozsdakupac blogon?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mrteo
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
|
|
« Válasz #107 Dátum: 2015. február 26. 15:39:44 pm » |
|
És nálunk kalapálódik Kicsi a világ
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DD_one
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #108 Dátum: 2015. február 28. 21:03:22 pm » |
|
Én véletlenül lassan 5éve ölök egy TD-t, és ezt értsd szó szerint! 310ezer kilóméteres e34ből jött,azóta legalább 50ezret raktam bele, manuális váltóval volt és van azóta is, eddig 1pár féltengelyt és 1 váltót fogyasztott el, emelt turbo nyomás, cooler, piszkált adagoló, és a nagyon nehéz lábam! Vízre és olajra kell figyelni, illetve a hűtésre melegítésre, jah és nem árt ha nem egy leharcolt darabot veszel. Persze az enyém lehet pont a kivétel ami erősíti a szabályt, de van az ismerőseim között egy e34 24td ami már 2. hengerfejét fogyasztja, jártak vele víz nélkül kb 1hónapig minden nap, és 600ezer km van benne lassacskán, szóval nagy túlélőnek számít! Én ajánlom ezt a motort, pörgős és dinamikusan lehet vele közlekedni. Érdemes egy tényleg jó darabot venni, figyelni a vízre! Fogyija 6-6.5 országúton, városban 7-8, télen havas estéken 10liter!!!
|
|
|
Naplózva
|
e28 524TD, e28 535i?
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #109 Dátum: 2015. február 28. 22:15:02 pm » |
|
Én véletlenül lassan 5éve ölök egy TD-t, és ezt értsd szó szerint! 310ezer kilóméteres e34ből jött,azóta legalább 50ezret raktam bele, manuális váltóval volt és van azóta is, eddig 1pár féltengelyt és 1 váltót fogyasztott el, emelt turbo nyomás, cooler, piszkált adagoló, és a nagyon nehéz lábam! Vízre és olajra kell figyelni, illetve a hűtésre melegítésre, jah és nem árt ha nem egy leharcolt darabot veszel. Persze az enyém lehet pont a kivétel ami erősíti a szabályt, de van az ismerőseim között egy e34 24td ami már 2. hengerfejét fogyasztja, jártak vele víz nélkül kb 1hónapig minden nap, és 600ezer km van benne lassacskán, szóval nagy túlélőnek számít! Én ajánlom ezt a motort, pörgős és dinamikusan lehet vele közlekedni. Érdemes egy tényleg jó darabot venni, figyelni a vízre! Fogyija 6-6.5 országúton, városban 7-8, télen havas estéken 10liter!!! DD véleményére ne nagyon adj,eladta a borbeteket.....
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
mrteo
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
|
|
« Válasz #110 Dátum: 2015. március 01. 08:15:31 am » |
|
Én véletlenül lassan 5éve ölök egy TD-t, és ezt értsd szó szerint! 310ezer kilóméteres e34ből jött,azóta legalább 50ezret raktam bele, manuális váltóval volt és van azóta is, eddig 1pár féltengelyt és 1 váltót fogyasztott el, emelt turbo nyomás, cooler, piszkált adagoló, és a nagyon nehéz lábam! Vízre és olajra kell figyelni, illetve a hűtésre melegítésre, jah és nem árt ha nem egy leharcolt darabot veszel. Persze az enyém lehet pont a kivétel ami erősíti a szabályt, de van az ismerőseim között egy e34 24td ami már 2. hengerfejét fogyasztja, jártak vele víz nélkül kb 1hónapig minden nap, és 600ezer km van benne lassacskán, szóval nagy túlélőnek számít! Én ajánlom ezt a motort, pörgős és dinamikusan lehet vele közlekedni. Érdemes egy tényleg jó darabot venni, figyelni a vízre! Fogyija 6-6.5 országúton, városban 7-8, télen havas estéken 10liter!!! Köszönöm, olvastam a garázsod. Az E34 motor mennyire kompatibilis? Már csak egy eladó automata td kell, egy kis pénz, és az asszonyt meggyőzni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DD_one
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #111 Dátum: 2015. március 01. 10:48:48 am » |
|
Köszönöm, olvastam a garázsod. Az E34 motor mennyire kompatibilis? Már csak egy eladó automata td kell, egy kis pénz, és az asszonyt meggyőzni Villany adagolót le kell hajítani róla, meg e28 TD motortartó bakokat rá és kész is!
|
|
|
Naplózva
|
e28 524TD, e28 535i?
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #112 Dátum: 2015. március 02. 15:52:46 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
mrteo
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
|
|
« Válasz #113 Dátum: 2015. március 02. 21:09:55 pm » |
|
Az enyém ilyen lenne..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #114 Dátum: 2015. március 19. 21:27:15 pm » |
|
Kevés ilyen durva sztorit olvastam eddig... Hirdetnek egy M6-ot, ámerikában, ami már motorcserén esett át: http://seattle.craigslist.org/see/cto/4939398674.htmlEmberünk elment megnézni, és picit meglepődött attól, amit a motorháztető alatt talált: Ráadásul egy eta...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. március 19. 21:31:21 pm írta kzolee »
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #115 Dátum: 2015. március 19. 22:31:07 pm » |
|
Kevés ilyen durva sztorit olvastam eddig... Hirdetnek egy M6-ot, ámerikában, ami már motorcserén esett át: http://seattle.craigslist.org/see/cto/4939398674.htmlEmberünk elment megnézni, és picit meglepődött attól, amit a motorháztető alatt talált: Ráadásul egy eta... Szerintem ilyesmi M20-at akart,de lemaradt az egyik fele.... https://www.youtube.com/watch?v=T6uFsYTw6sc
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #116 Dátum: 2015. március 23. 08:50:49 am » |
|
Az szép.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #117 Dátum: 2015. március 23. 10:21:45 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #118 Dátum: 2015. március 24. 09:54:04 am » |
|
Csak nem Újbuda? Mintha oda járnék
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #119 Dátum: 2015. március 26. 18:55:25 pm » |
|
Nem is rossz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|