tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #240 Dátum: 2015. november 12. 16:07:09 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #241 Dátum: 2015. november 12. 22:43:34 pm » |
|
Sam!
Forró motoron nem cserélünk gyertyát ....
Miért is nem?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #242 Dátum: 2015. november 12. 22:44:30 pm » |
|
Szép őszi táj kép! Nem arcemelt,így sanyzos,hogy benzines.Még infót.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #244 Dátum: 2015. november 22. 10:14:23 am » |
|
Na akkor a kék E21 Pécsről: A képek minőségéért elnézést de merülőben volt a telóm örülök, hogy ennyit sikerült A kocsi már két éve a szalonban áll ennyi idő alatt a kereskedő ( és egyben a tulaj) elmondása szerint összesen olyan 40-50km-t ment. Légszűrő azért nincs rajta mert próbálták indítani de nem sok sikerrel. Szerintem érdemes megnézni...
|
20151121_132700.jpg (96.34 KB, 800x600 - megtekintve 1331 alkalommal.)
20151121_132706.jpg (78.39 KB, 800x600 - megtekintve 1437 alkalommal.)
20151121_132720.jpg (54.2 KB, 800x600 - megtekintve 1443 alkalommal.)
20151121_132729.jpg (53.32 KB, 800x600 - megtekintve 1389 alkalommal.)
20151121_132740.jpg (51.79 KB, 800x600 - megtekintve 1397 alkalommal.)
20151121_132815.jpg (60.96 KB, 800x600 - megtekintve 1299 alkalommal.)
20151121_132835.jpg (57.01 KB, 800x600 - megtekintve 1395 alkalommal.)
20151121_132916.jpg (76.22 KB, 800x600 - megtekintve 1384 alkalommal.)
20151121_133005.jpg (68.2 KB, 800x600 - megtekintve 1405 alkalommal.)
20151121_133009.jpg (52.24 KB, 800x600 - megtekintve 1408 alkalommal.)
20151121_133044.jpg (43.38 KB, 800x600 - megtekintve 1385 alkalommal.)
20151121_133053.jpg (60.08 KB, 800x600 - megtekintve 1371 alkalommal.)
20151121_133106.jpg (60.82 KB, 800x600 - megtekintve 1364 alkalommal.)
20151121_133114.jpg (83.05 KB, 800x600 - megtekintve 1328 alkalommal.)
20151121_133127.jpg (70.88 KB, 800x600 - megtekintve 1283 alkalommal.)
20151121_133137.jpg (46.62 KB, 800x600 - megtekintve 1342 alkalommal.)
20151121_133200.jpg (78.49 KB, 800x600 - megtekintve 1332 alkalommal.)
20151121_133208.jpg (62.49 KB, 800x600 - megtekintve 1352 alkalommal.)
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. november 22. 10:18:00 am írta Gisti »
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #245 Dátum: 2015. november 22. 13:09:02 pm » |
|
Ez tényleg szépnek tűnik. Ha most keresnék verdát, valószinűleg beneveznék rá.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #246 Dátum: 2015. november 22. 17:47:44 pm » |
|
Úgy tűnik nagyon egyben van.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
maxx900
Nem elérhető
Hozzászólások: 1001
A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal
|
|
« Válasz #247 Dátum: 2015. november 22. 21:12:30 pm » |
|
Nikinek ezért fel kellene törnie a malacperselyét!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
TYREMAXX
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #248 Dátum: 2015. november 23. 15:23:29 pm » |
|
Szerintem is .
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Niki
Vendég
|
|
« Válasz #249 Dátum: 2015. december 02. 01:08:13 am » |
|
Alig várom, hogy hazaérjek.... aztán irány Pécs, van egy másik BMW is a közelben megtekintésre... de a kiscápára nagyon kíváncsi vok milyen élőben Nagyon tetszik, de lehet nem kéne forgalomban használni egy ilyet
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #250 Dátum: 2015. december 02. 11:24:13 am » |
|
Alig várom, hogy hazaérjek.... aztán irány Pécs, van egy másik BMW is a közelben megtekintésre... de a kiscápára nagyon kíváncsi vok milyen élőben Nagyon tetszik, de lehet nem kéne forgalomban használni egy ilyet De akkor meg minek? Úgy, hogy csak nézegesd elég egy poszter is nem?! vagy mint most ott az "üvegpalotában"...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Niki
Vendég
|
|
« Válasz #251 Dátum: 2015. december 02. 21:09:48 pm » |
|
De akkor meg minek? Úgy, hogy csak nézegesd elég egy poszter is nem?! vagy mint most ott az "üvegpalotában"...
Hát igaz, bár eddig akinek említettem mind azt mondták vétek... és nem szinten tartható.... Én arra gondoltam ha kap egy üreg és alváz védelmet... Diffi, váltó, motor olaj, víz, szűrők cserét azért nem esik szét szegény... bár itthon csak kibetonozott ponyvagarázs van, de nyakig hóban nem menne persze. Szerintem, csak szinten tartható az állapota Napi használatra jobban alkalmas mint egy polski fiat, és azok is mennek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #252 Dátum: 2015. december 02. 21:23:52 pm » |
|
Hát igaz, bár eddig akinek említettem mind azt mondták vétek... és nem szinten tartható.... Én arra gondoltam ha kap egy üreg és alváz védelmet... Diffi, váltó, motor olaj, víz, szűrők cserét azért nem esik szét szegény... bár itthon csak kibetonozott ponyvagarázs van, de nyakig hóban nem menne persze. Szerintem, csak szinten tartható az állapota Napi használatra jobban alkalmas mint egy polski fiat, és azok is mennek Mi magunk sem vagyunk szinten tarthatók, nem? Ezek akkor is csak autók, bármennyire is szeretjük ezeket. Vétek? Szerintem nem, arra kell használni amire kitalálták. Ha csak azt szeretnénk, hogy otthon nézegessük akkor olcsóbb venni egy vázát meg 3 képet..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Niki
Vendég
|
|
« Válasz #253 Dátum: 2015. december 02. 22:22:18 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DD_one
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #254 Dátum: 2015. december 02. 23:42:38 pm » |
|
Hát igaz, bár eddig akinek említettem mind azt mondták vétek... és nem szinten tartható.... Én arra gondoltam ha kap egy üreg és alváz védelmet... Diffi, váltó, motor olaj, víz, szűrők cserét azért nem esik szét szegény... bár itthon csak kibetonozott ponyvagarázs van, de nyakig hóban nem menne persze. Szerintem, csak szinten tartható az állapota Napi használatra jobban alkalmas mint egy polski fiat, és azok is mennek Egy cápa arra való hogy használják! Persze óvni és védeni kell őket, illetve karbantartani de ha nem használod azzal is romlik az állapota. Egy ilyen autóval élvezet menni, és minden benne töltött perccel jobban és jobban megszereted Ha egy kicsit odafigyelsz rá, és évente legalább egyszer átnézegeted a kritikus pontokat a karosszérián szerintem nem lehet vele gond! Persze ehhez egy jó állapotú autó kell ami megfelelő üregvédelemmel van ellátva! Én minden nap használom a TD-t és már elvonási tüneteim vannak ha nem ülhetek bele.
|
|
|
Naplózva
|
e28 524TD, e28 535i?
|
|
|
Niki
Vendég
|
|
« Válasz #255 Dátum: 2015. december 03. 23:34:32 pm » |
|
Egy cápa arra való hogy használják! Persze óvni és védeni kell őket, illetve karbantartani de ha nem használod azzal is romlik az állapota. Egy ilyen autóval élvezet menni, és minden benne töltött perccel jobban és jobban megszereted Ha egy kicsit odafigyelsz rá, és évente legalább egyszer átnézegeted a kritikus pontokat a karosszérián szerintem nem lehet vele gond! Persze ehhez egy jó állapotú autó kell ami megfelelő üregvédelemmel van ellátva! Én minden nap használom a TD-t és már elvonási tüneteim vannak ha nem ülhetek bele. az első az üregvédelem lenne, és alváz védelem ha nincs rajta, fékek átnézése, olajok cseréje, karbi felújítás.... stb. Egy dolgot nem tudok, hol lehet venni karbi felújító szettet, mert a 600-as Fiathoz anno könnyű volt, de az unixnál sem lehet csak 46 ezerért az M10-es motorhoz, persze ha annyi akkor annyi.... de hiányolok egy olyan webshopot, ahol robbantott ábrák vannak, gyári cikk számok, árak e30-e21-02 ami éppen kell.... létezik ilyen? Tényleg ilyen drága lenne, vagy inkább a Wallis a járható út, mert anno pl.: bmw hűtő 180 unix, wallis 105 volt, persze az nem régi, de megnyugtattak sok dolog van e21-hez polcon, és e30-hoz is, de karbi felújító szettet nem kérdezetem... valami olyanra gondolok, amiben a membránok, fúvókák, tömítések, gumigyűrűk, ha kell tengely perselyek megtalálhatóak. Neked TD e21-ed van??? olyan is volt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #256 Dátum: 2015. december 04. 06:48:26 am » |
|
Ha nem ragaszkodsz a pl a Didta 32/32 karbihoz, akkor több más lehetőség is van pl a solexek terén, amihez alkatrész és dokumentáció is akad, nem úgy mint a "gyári" karbikhoz, csak a légszűrőházat kell módosítani/lecserélni a solexhez valóra, de minden más más csatlakozásuk azonos, így kívülről nem látható a változás. Én pl bizotosan egy full mechanikus karbit teszek fel, amikor visszaépítem a cápát gyáriasra. (nálam belefér, hogy kézi szivató lesz az automata helyett)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DD_one
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #257 Dátum: 2015. december 04. 09:53:51 am » |
|
Neked TD e21-ed van??? olyan is volt Nem, nekem e28am van de amit írtam minden cápára igaz Alkatrészt motorhoz és futoműhöz érdemes Szakál metálnál is megnézni, sokmindenük van, és sokmindent egyenesen a gyártótól rendelnek! Pl.: Ate classic parts
|
|
|
Naplózva
|
e28 524TD, e28 535i?
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #258 Dátum: 2015. december 04. 11:14:41 am » |
|
... de hiányolok egy olyan webshopot, ahol robbantott ábrák vannak, gyári cikk számok, árak e30-e21-02 ami éppen kell.... létezik ilyen?
http://www.wallothnesch.com/
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #259 Dátum: 2015. december 07. 12:21:44 pm » |
|
Hát igaz, bár eddig akinek említettem mind azt mondták vétek... és nem szinten tartható.... Én arra gondoltam ha kap egy üreg és alváz védelmet... Diffi, váltó, motor olaj, víz, szűrők cserét azért nem esik szét szegény... bár itthon csak kibetonozott ponyvagarázs van, de nyakig hóban nem menne persze. Szerintem, csak szinten tartható az állapota Napi használatra jobban alkalmas mint egy polski fiat, és azok is mennek Ugyan miért ne lehetne szinten tartható? Még napi használat mellett is az. Csak az a nem mindegy hogyan használod. Ha a jó öreg Magyar hagyomány szerint csak mennek vele és nem szervízelik, illetve akkor nyúlnak hozzá, amikor már nem lehet vele arrébállni és még olyankor is csak szigszallagoznak, gyorskötegeleőznek, taknyolnak, akkor persze hogy széthullik. De ez minden autóra igaz és sajnos itthon az autótulajdonosok nagy része meg van győződve róla hogy ez az élet rendje, nem is lehet máshogy csinálni. Pedig szerintem lehet. Szerelek egy E28 automata etát. A tulajdonos egy autóipari mérnök srác, napi használatra vette, sőt ezzel ingázik a munkahely és a lakhely között, napi 2x40km -et. Régi vágya volt hogy legyen egy napi használatú öreg autója, lássák az új autóban ülő ismerősei, akik folyton lehülyézték, hogy nincs igazuk. És ez az öreg vas hibátlanul teljesíti a feladatot, amire meg lett véve. Tulajdonképpen csak kiszállni utál belőle, annyira szeret vele menni. Persze ehhez az kellett hogy kivárjon egy olyan autót, aminek volt GAZDÁJA tizensok éven keresztül, aki odafigyelt rá, szervízelte, és nem pedig leélte. Ennek megfelelően hibátlanul működik az autó és fog is még nagyon sokáig, hiszen az új gazdi sem sajnálja a pénzt/időt az autóra, rögtön mindent cserélünk - merthogy mindig jelen van a beavatkozásoknál - rajta ami csereérett, sőt még inkább azt megelőzően. Persze hogy lehet egy E21 -et is használni anélkül hogy szétesne. Ha abból indulok ki hogy már lassan egy éve jársz aggódni közénk, akkor azt gondolom hogy a leendő cápádra is legalább ennyi figyelmet fordítanál. És ha ez így lesz akkor nem fog szétesni a használattól. Nem fog szétesni, mert egyszerű, de jól kitalált konstrukció, mindene arra lett kitalálva hogy használják. Éppen ezért használni kell, mert akkor volt értelme megvenni, ha vezeted. Szereintem aggódj kicsit kevesebbet, menj el megnézni a fent belinkelt E21 -et és ha élőben is olyan mint a képeken akkor vedd meg, ülj bele és meg se állj hazáig.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Zombi
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
|
|
« Válasz #260 Dátum: 2015. december 07. 12:57:34 pm » |
|
Az e21-em másfél éven keresztül szolgálta a célt, hogy hazajártam vele pestről Hajdúszoboszlóra. Bele van kendácsolva egy motor, de még ezzel is kvázi hibátlanul tette a dolgát. Egyszer volt egy benzincső probléma vele. Ennyi. Amúgy egy kvázi jól kezelt autó volt az előző tulajnál. Az e30am ami egy igazán kokány szigszlaagos, gyorskötözős fos, már hoz mindent amit mondott Kox, mindent csinál de leginkább szétesik.
|
|
|
Naplózva
|
Tomi ez olyan beleülős és menős autó..ne vedd meg...ezzel nem lehet szopni...
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #261 Dátum: 2015. december 07. 14:29:25 pm » |
|
mindent csinál de leginkább szétesik.
Hallottam már erről az autóról. Nem irigylem a szerelődet.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #262 Dátum: 2015. december 07. 16:29:03 pm » |
|
Hát igaz, bár eddig akinek említettem mind azt mondták vétek... és nem szinten tartható....
Ezt kik mondták? Ott a példa az enyémre, évek óta jön-megy teszi a dolgát. Persze azért karban is van tartva, de kapja az ívet, belenyal a fordulatszámszabályzóba, kiviszem a hóban is, esőben is, lévén a közelis rokonságban egyáltalán nincs egyéb jármű... Idősebbeknek macerás beszállni hátra, de ennyi. Az E21 egyszerű, mint a faék, kb mint a zsiguli, csak 100x annyit bír ki minden alkatrésze és jóval megbízhatóbb is... Ugyanez igaz az E30-ra, meg az összes korabeli BMW-re is...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #263 Dátum: 2015. december 07. 17:54:01 pm » |
|
Kox hidd el olyan.....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
lowlygentleman
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
|
« Válasz #264 Dátum: 2015. december 07. 18:42:06 pm » |
|
DD-nek igaza van! Egy romhalmazt vettem 2014-ben, nevezzük 524tda-nak. Alapszervízt megkapta, rendgeteg szeretetet és törődést kap, napi használatban van. Igaz télen nem jártam vele, mert van másik autó, de csillió kilométert mentem vele a nyáron, dugóban, autópályán, soha nem hagyott cserben. És hiszem azt, ha szeretettel megkap minden törődést semmi baja nem lesz. Viszont a hosszú állás tönkreteszi. Ha van rá anyagi lehetőséged, vedd meg ezt az e21-et, szerintem remek autó. Rendszeresen ápold és nem lesz baja! Szobrokra szerintem nincs szükség!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DD_one
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #265 Dátum: 2015. december 10. 00:14:32 am » |
|
Szerelek egy E28 automata etát. A tulajdonos egy autóipari mérnök srác, napi használatra vette, sőt ezzel ingázik a munkahely és a lakhely között, napi 2x40km -et. Régi vágya volt hogy legyen egy napi használatú öreg autója, lássák az új autóban ülő ismerősei, akik folyton lehülyézték, hogy nincs igazuk. És ez az öreg vas hibátlanul teljesíti a feladatot, amire meg lett véve. Tulajdonképpen csak kiszállni utál belőle, annyira szeret vele menni. Persze ehhez az kellett hogy kivárjon egy olyan autót, aminek volt GAZDÁJA tizensok éven keresztül, aki odafigyelt rá, szervízelte, és nem pedig leélte. Ennek megfelelően hibátlanul működik az autó és fog is még nagyon sokáig, hiszen az új gazdi sem sajnálja a pénzt/időt az autóra, rögtön mindent cserélünk - merthogy mindig jelen van a beavatkozásoknál - rajta ami csereérett, sőt még inkább azt megelőzően.
KOX-nak teljesen igaza van, a kellő törődés és oda figyelés mellett teljesen alkalmas lehet egy e21 vagy e28 vagy bármilyen cápa a napi használatra. Tökéletes példa az említett ETA, a tulaját én is ismerem és megvásárlás után nálunk kötött ki az autó mert néhány apró rozsdafolt volt rajta, egy igazán jó állapotban lévő autót vett eleve, de oda figyelt arra hogy a kezdeti rozsdásodás még időben javítva legyen! Küszöbök és taposók még simán menthetőek voltak, pont időben nyúltunk hozzá, üreg és alvázvédelmet is megkapta így a javított részek nem kezdenek el rohadni!
|
|
|
Naplózva
|
e28 524TD, e28 535i?
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #266 Dátum: 2015. december 10. 13:18:17 pm » |
|
Niki, 48 ezer km-t mentem az E21-emmel. Az utolso 'olcso' E21-ek egyike volt, egy igazi kokanyolt szar a maga nemeben. Igyekeztem muszakilag rendbetenni, ez sok forumosnak koszonhetoen szepen haladt. Halas vagyok nekik ezert, hiszen nagyon elveztem hasznalni, szerettem vele jonni-menni. 2 alkalommal nem indult, aprosagok voltak (biztositek, lecsuszott csati). Most, egy igen alapos felujitas utan beleulok es hasznalom. Bizom benne, hogy megbizhato lesz, jol osszeall, es marad napi szintu autonak. Persze garazsban tartva, collins modon babusgatva, de evi cca. 20 ezer km koruli futas mellett szeretnem elvezni, hogy a rakoltott millioknak ertelme is legyen. Minel tovabb varsz, annal kisebb eselyed lesz vallalhato E21-et realis aron szerezni, ez a kek pedig jo alap lehet. Hajra!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #267 Dátum: 2015. december 12. 09:24:29 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
Niki
Vendég
|
|
« Válasz #268 Dátum: 2015. december 15. 23:32:47 pm » |
|
Uraim Tegnap autó vadászatban voltam, BP- Kiskunlac- Szeged- Pécs- Kozármisleny- Agárd- BP egy nap alatt W123 coupe, lebilincselő tolóhajó 3.0 dízelben... w114, sajnos gatya tűzfallal így kiesett.... Majd jöttek, azok a csodák amiket régóta nem találtam... Első körben beestem szó szerint zárórára a szalonba 4-en mentünk, jól megnézzük, hozzáértők... Egyszerűen ez az autó meseszép, esküszöm még gyári illata is van... sehol egy hiba, a belsőtér patyolat, motortér összes matricája megvan, minden működik... néztük vagy egy órát és csak hüppögtünk... az az egy kis lepercenés és semmi több, ez az autó meseszép Sok autót láttam, sok cápát de mellette a pislogás is bűnnek számít! Ilyet még nem láttam, pedig volt már pár 1 millió feletti cápával dolgom.... egyetlen "hibája" a számomra nem túl prioritást élvező kérdés... vagyis a ccm! Kicsi a motorkája De engem nem zavar! Nagyon megéri, még befektetésnek is egy ilyen autó... de használni főleg friss jogsival bűn... próbálom összehozni két projektet, egy használóssal. Ugyanis találtam egy piros, gyári állapotú 87 ezret futott kislámpás, automata, e30-at... minden gyári mütyür, még a vonószem dugó is megvan, az összes patent, összes króm csodaszép, alul nincs rohadás semmi, egy kis pörsenés a bal hátsó keréknél de csak felületi a kerékjáratban... pöc-röf indul, még a kulcsos kerékőr is megvan potom 500 ezer forint (ennyiért nem hogy szép QP-t nem találni, de ilyet végkép nem) Persze ez is kis motoros 1800-as, ami itt sem érdekes számomra... automata, ami az első időkben nagy előny egy nőnek... ha ezt a két projektet párosítani tudnám, álom lenne Januárig megpróbálom megalkotni egy kis segítséggel a tőkét, de tutira lefoglalózom ha a tulajdonosok tudnak várni, és nem állnak sorba a helyemre...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Niki
Vendég
|
|
« Válasz #269 Dátum: 2015. december 15. 23:40:17 pm » |
|
Őszintén, egy kicsit meg is ijedtem... olyan szép ott a csempén állva... lehet bűn elmozdítani. Nagyon köszönöm még egyszer Gistinek, hogy időt szakított rá, és megtekintette nekem előre a kis kékséget... Köszönöm, a sok tapasztalatot... amit leírtatok, ezek szerint a cápa a vízben jó és nem a falra preparálva Milyen egy 316-os, a tulajdonos azt mondta olyan mint egy Zsiguli dinamikára és komfortra
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|