CápaBMW fórum
2024. október 06. 20:31:55 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli 3.- Minden más téma, ami szalonképes  (Megtekintve 656294 alkalommal)
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #570 Dátum: 2018. november 10. 11:18:14 am »

Én megértem, én se szívesen szállok ki belőle  Cheesy
Naplózva
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #571 Dátum: 2018. november 10. 16:37:11 pm »

Hát,na,izé....
  Mondom én , hogy ezek mindenre alkalmasak és mindent kibírnak.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #572 Dátum: 2018. november 11. 18:52:45 pm »

Hát,na,izé....


Mi van,dízel,nem?

 Evil Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #573 Dátum: 2018. november 11. 20:05:46 pm »


Mi van,dízel,nem?

 Evil Cheesy

Kókadt a kipufogója.. Wink
Naplózva
Apusch

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 350



WWW
« Válasz #574 Dátum: 2018. december 06. 07:49:53 am »

Boldogot a Miklósoknak....
...egyébként mindenkinek nagy batyut a cipőbe. szemuveg


* Mikulás.jpg (216.91 KB, 1400x669 - megtekintve 1051 alkalommal.)
Naplózva

Öreg autó szivatóval indul...
tom

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1264



« Válasz #575 Dátum: 2018. december 06. 08:39:01 am »

Csatlakozom!
Imádom az M1-et, de...


* karácsonyi kép (Large).jpg (188.2 KB, 1110x1080 - megtekintve 1043 alkalommal.)
Naplózva

Tom
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #576 Dátum: 2018. december 06. 20:55:04 pm »

Köszönjük!  Smiley

Az egyik Miklós
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #577 Dátum: 2018. december 06. 21:00:12 pm »

 2014 afro_ 94
Naplózva
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #578 Dátum: 2018. december 13. 21:02:15 pm »

Nem tudom ez ismerős e valakinek?


* garázsajtóra (1).jpg (253.51 KB, 1128x637 - megtekintve 1036 alkalommal.)
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #579 Dátum: 2018. december 13. 22:08:56 pm »

Nem tudom ez ismerős e valakinek?


Milyen műhelyen látható ez a rögtönzött "user manual" ?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #580 Dátum: 2018. december 14. 21:16:04 pm »

Nem láttam személyesen,én is csak a képet kaptam és annyit fűztek hozzá , hogy némely részeit már hallották tőlem is. 842 tickedoff knuppel2
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #581 Dátum: 2018. december 24. 21:38:46 pm »

Kellemes karácsonyi ünnepek kívánok minden kedves cápás és cápa nélküli komámnak!!  Smiley
Naplózva
Apusch

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 350



WWW
« Válasz #582 Dátum: 2018. december 31. 16:44:25 pm »

Minden kedves Fórumozónak BUÉK!


* 2019.jpg (55.43 KB, 563x672 - megtekintve 958 alkalommal.)
Naplózva

Öreg autó szivatóval indul...
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #583 Dátum: 2019. január 03. 21:12:33 pm »

  Ha valakinek esetleg villanyszerelőre van szüksége ,az idén már vállal munkát.


* 156.jpg (56.18 KB, 655x800 - megtekintve 914 alkalommal.)
Naplózva
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #584 Dátum: 2019. január 04. 14:02:28 pm »

Gondolom már láttátok de azért  Cheesy
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/01/03/soha_nem_hasznalt_25_eves_bmw-t_valaki/
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #585 Dátum: 2019. március 23. 01:44:59 am »

Nem jön az örömlány regisztrációs email,a képhosttól,feltöltök pár képet az új melóból,a régi sikerein felbuzdulva,dupla akkora masinák vannak itt,meg minden,de majd péntek estére tollba mondok valamit. Cheesy


Megcsókolhatja a képhost a macskánk hátsóját,a reg emailjével együtt,pedig,hogy vártam rá. Roll Eyes
Szóval mikor harmadszor is kirúgtam a céget a főnök munkahelyen megengedhetetlen maga viselte miatt,másnap elszegődtem a helyi nagyfaluba,több pénzéert,jobb gépekért,körülményekért,meg,ugye mikor éljek,ha nem most?!  Cheesy
De az egy másik hsz lesz,ha van rá igény,ott 24 tonnás volt a legnagyobb kotró,olyan volt mint Guliver Liliputban,másról szólt az egész,de kikapcsolódásnak jó volt. Smiley
Szóval ez a hely egy itteni mércével mérve közepes bánya vállalat,kb 70 fizikai dolgozóval,vagy 30 vezető,meg adminisztrációs dolgozóval.
A kitermelt kő kb felét saját kezűleg építik be saját brigádokkal,2 teljesen felszerelt,feltöltött útépítő brigádja van,amihez tartozik pár billencs,betonkeverő,kis kotrók,kis hengerek,és saját finiser,a cégnek saját betonüzeme is van,ahol részbe mindenféle betont,és több féle betonelemet,blokkot,szegélykövet,térkövet gyártanak belőle házon belül,ill saját aszfaltkeverő gépe is,ami szintén részbe leadásra,és saját felhasználásra is gyárt mindenféle aszfaltot,ill a mart,bontott aszfaltot is újra hasznosítja,bővebben a linken.
http://kofintl.com/
Már,már szerénységem tiltja,hogy diszkréten rákérdezzek,vajon ki volt a cég ellátórendszerének csúcsán,ki látta el a kis mohó darálókat cirka5-7000 tonna kővel naponta,a 40-70 tonnás dömperek rakodásával?  Roll Eyes Cool
Kezdjük az élőerővel,talán már sejtitek,hogy jelentéktelenségem írt történelmet (ott is) röpke 3 hónap alatt,míg ott voltam kedves a színvonalat emelni jelenlétemmel. Evil
De nem miattam olvassátok a fórumot,hanem beszéljenek a számok,próbálom a szöveggel folytatólagos sorrendben feltölteni a képeket,hogy érthető legyen a riport.
Szóval az érdem egy skandináv terméké Volvo Ec700B lc a leánykori neve,74 tonna baba,olyan 500 paci lehet benne,ha odateszem neki a szecskát,cirka 3 perc alatt dob fel 70-75 tonna robbantott követ a dömperre ami olyan 3.5 db 4 tengelyes billencsnyi súly,vagy 2.5 nyerges billencsnyi súly,korombeliknek 13x billencs ifa súlya.... Cheesy
Az első képen látható szemből,mellette a tranyó,közelről fotózva látszik,hogy előrébb vana tranyó,úgy kell elképzeni a kanál méretét,hogy pár centi hílyán a tranyó a fülke ajtók végéig beleférne a kanálba,olyan 7-8 tonna kő fér bele a kő méretétől függően.
A keményebb napokon a 70 tonnás Komatsu dömper,meg 2db 40 tonnás Volvo ízelt dömper hordta a darálóba a követ,a többi gépészeknek az ilyen napok a vízválasztók,a harmadik munkanapomon döntöttem meg a céges rekordot az óránkénti 788 felrakott tonnával,hívták is fiúk a főnököt a fiúk a daráló vezérlőjéből,hogy szóljon a kuruc csávónak,mert csúcsra van járatva a daráló,félóránként besípol a túlterhelés jelző,annyi ampert vesz fel. Wink
Le is jött a tulaj a gödörbe,kérdezi,hogy hány kezem van,mert ilyen még itt nem volt,mondom neki,hogy kettő,de kurblival indítható vonóvedres Szovjet kotróval mostam fogat 19 évesen,így amíg raktam a dömpereket az üres időmben lezsíroztam a gépet,kitakarítottam a fülkét,meg a lépcsőkről lecsákányoztam a ráfagyott sarat,hogy fel lehessen lépni a gépre zakó nélkül,pl.
Ja,meg elfogyasztottam a reggelimet,rakodás közben,mert reggel elb@sztam az időt otthon,szó szerint  Azn ,reggelizés helyet,így azt pótolnom kellett. Evil
A második a láncban a dömper,ő egy tisztességben megőszült Komatsu volt,a ppontos típusra nem emlékszem,bő 20 éves volt a szekér,amit tudni érdemes róla,hogy kicsit 60 tonna felett volt az önsúlya,szűk 700 lóerő húzta fel a gödörből azt a 130-140 tonnát,sorhat,köbcenti lehetett kb mint a T72-ben,mert ez mellet állva is alapjáraton diszkrét remegést lehetett érezni a gyomrodban  shocked,2 csiga volt rajta,teljesítmény igény szerint nyitotta a töltőnyomás a másodikat is,olyankor a kotróm fülkéjében,az én 500 lovam nyerítésén át is hallani lehetett még 200 méterről is ahogy egyszerre lefújt a rámpa tetején a 2 bw.
Az ízelt dömpik a 40 tonnájukkal csak ketten értek egyet,semmi extra,a skandináv gyártótól megszokott diszkrét hang,jó minőség,és kiatrtás.
A fő daráló az itt fix telepítésű pofás törő,elektromos motorral,ékszíjon keresztül hajtva,a névleges teljesítménye azon a kő méreten amin használtuk kb 850 tonna/óra,függően akő méretétől.A méretekről fogalmat lehet alkotni,hogy egy 25 méter magas rampa tetjéről kellett bele billenteni a követ,a 70 tonna követ egyből bele lehetett billenteni a rázóasztalra,ami viszi be a követ a pofák közé,a nagygép levetett láncai vannak fellógatva,hogy elsimítsák a rakoncátlan szgk méretű sziklákat,látható mekkora a dömper a rázóasztal garatja felett.
Összeválogattam pár képet,nézzétek erősen. Cheesy
Aztán a téli napforduló ünnepekor itt megáll az élet,januárban meg lassan újraindul,akkor csak heti 2-3 napot dolgozunjk,mire kialakul az azévi zsuga felosztás,kiosztják a melókat,miazmás.
Egy ilyen fagyos,szeles,fostos napon csengetett be a volt főnököm,hogy mi van velem,hogy vannak a gyerekek,meg minden.... coolsmiley
Persze a volt munkatársaimmal megvolt a kontakt,így tudtam,hogy mi a helyzet,2-3 gyanútlan gépkezelő volt próbanapon a bányában,de 2-3 napnál egyik sem húzta tovább,a főnököm napi 12 órát nyomja,az 1 részmunkaidős,rokkantnyugdíjas cimbim tartott ki mellette,de ő csak vezet,nem csinál semmi mást,és reggel 10-re jön,délután 4 kor megy,heti max 4 napot,szóval addigra2 hónappal el volt maradva a cég a szállításokkal,már odajárogattak a megrendelők,hogy wtf hol van az elvállalt szállítás,stb.
Szóval be engedtem a balféket,megettem a sütiket amit a gyerekeknek hozott,hátradőltem a fotelban,és halgattam a bekerítő hadműveletet,végül is az volt a döntő érv,hogy a másik cég 43 km-re volt,és az oldalborda délutános műszakban dolgozik,így este felkaptam a kisebbik utódot a megörzőből,és egy órával hamarabb otthon lehettem.
Meg némi cash.



* KOF Quarry 001.jpg (507.64 KB, 1306x980 - megtekintve 855 alkalommal.)

* KOF Quarry 005.jpg (725.9 KB, 1306x980 - megtekintve 843 alkalommal.)

* K.O.F Quarry 008.jpg (539.16 KB, 1306x980 - megtekintve 852 alkalommal.)

* K.O.F Quarry 004.jpg (658.28 KB, 1306x980 - megtekintve 846 alkalommal.)

* K.O.F Quarry 001.jpg (764.01 KB, 1306x980 - megtekintve 830 alkalommal.)

* KOF Quarry 004.jpg (521.68 KB, 1306x980 - megtekintve 818 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2019. március 23. 01:48:39 am írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5177



« Válasz #586 Dátum: 2019. március 23. 15:32:47 pm »

Egyszóval: visszamentél.  Cheesy

Öröm volt olvasni és nézni is a képeket.
Naplózva

1985 E28 530i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #587 Dátum: 2019. március 23. 18:49:52 pm »

Vazze,még nem tértem magamhoz,most láttam a hentes előtt parkolni egy csodát,a V12-zés mekkájából,a hatvanas évek elejéről,megnéztem a neten,2.1M dodóért árvereztek el egy ilyet nemrég,ez meg itt,a hentes előtt csak úgy ott állt,mert valaki leszaladt vele parizerért.
 crazy2

Csináltam képeket,most lett kész a gulyásleves,utána pöppentek párat,ha van rá igény.
Addig erre bőrözhettek....

https://rmsothebys.com/en/auctions/MO16/Monterey/lots/r117-1963-ferrari-250-gtl-berlinetta-lusso-by-scaglietti/238676


Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



« Válasz #588 Dátum: 2019. március 23. 22:59:36 pm »

Nem nagy szám, 02-nek is volt, csak kabrió. crazy2 Cheesy
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #589 Dátum: 2019. március 26. 21:09:51 pm »

Nem nagy szám, 02-nek is volt, csak kabrió. crazy2 Cheesy


Azért bennem megállt az ütő,lefagytam mint a béremelés,sétáltunk az oldalbordával,láttam,hogy valami formás öreg gt,ahogy mentünk közelebb,megláttam a márkajelzést a nóziján,és belediffundáltam a járdába,mondtam is a hitvesnek,hogy ha ez most az enyém lenne,akkor az azt jelentené,hogy a fentebb említett bánya tulaja vagyok Azn ,és nem a kotrósa. crazy2
Ma reggel a csirkés szendó mellé vettem is egy lottót,35 misi a mai jackpot,ha jövő héten egy ilyen mellet szelfizek,akkor az meg azt jelenti,hogy a bánya,a helikopter,és a yact mellé vettem egy ilyet is. Cheesy Roll Eyes


* Ferrari 250 19.03.23 001.jpg (748.77 KB, 1306x980 - megtekintve 846 alkalommal.)

* Ferrari 250 19.03.23 003.jpg (599.41 KB, 1306x980 - megtekintve 800 alkalommal.)

* Ferrari 250 19.03.23 004.jpg (688.17 KB, 1306x980 - megtekintve 819 alkalommal.)

* Ferrari 250 19.03.23 005.jpg (717.57 KB, 1306x980 - megtekintve 745 alkalommal.)

* Ferrari 250 19.03.23 006.jpg (637.53 KB, 1306x980 - megtekintve 736 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7138


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #590 Dátum: 2019. március 26. 23:05:41 pm »

Vazze Mr. Elarultad a titkot. Ha akcios boltban veszunk ruhat, akkor futja majd ilyenre Azn
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #591 Dátum: 2019. március 28. 05:23:10 am »

Ha jól látom, ez nem a kotrós munkavédelmi ruhaszaküzlet Cheesy
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5177



« Válasz #592 Dátum: 2019. március 29. 21:29:54 pm »

Ma reggel a csirkés szendó mellé vettem is egy lottót,35 misi a mai jackpot,ha jövő héten egy ilyen mellet szelfizek,akkor az meg azt jelenti,hogy a bánya,a helikopter,és a yact mellé vettem egy ilyet is. Cheesy Roll Eyes

Nem is férsz bele  Cheesy
Naplózva

1985 E28 530i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #593 Dátum: 2019. március 31. 21:28:31 pm »

Közben harmadszor is visszaédesgettek a régi melóba,különböző anyagi előnyökért cserébe,idén tavasszal,erre most elfogyott a kis Caterpillarból a motor,ha van rá igény,töltök fel pár képet,annyit mondanók,hogy olyan hajtókar van benne,hogy a nagyfej csapágy ház nem kettévágva van,hanem ki van könnyítve a közepén,és el van törve,speckó szerszám kell hozzá,hogy a csapágy csészéket be lehessen tenni,jövő héten jön a szerszám hozzá,én meg majd hirtelen felindultságomban összerakom.
Csodák csodája,elsőre zöld lámpát kapott az új olajszivattyú vásárlása,szóval most 10 percnél hosszabb lesz a várható üzemidő.
Na,tartsatok ki,bannoljátok az arckönyvet,dugjatok sokat,egyetek jót,sokat,meg minden.



Az 50 tonnás letépte láncait,mert az élet szép,holnap csere,és az élet még szebb lesz.
Jól látszik a képen,hogy milyen finom holmi is egy ilyen csapszeg,pipec héj edzett acél,a lánc is kemény mint az állat,de a gépet ez nem érdekli,eltépte mint ifjú dózeros a csipkebugyit  Cheesy .
Mondjuk a csapszeg miután találkozik régi cimbimmel,lángvágó úrral,azért kijön a formályából,hiába,mindig jön egy még erősebb. Azn


* boci ovi 002.jpg (590.58 KB, 980x1306 - megtekintve 764 alkalommal.)

* boci ovi 003.jpg (654.35 KB, 1306x980 - megtekintve 770 alkalommal.)

* boci ovi 004.jpg (739.89 KB, 1306x980 - megtekintve 762 alkalommal.)

* boci ovi 006.jpg (749.94 KB, 1306x980 - megtekintve 760 alkalommal.)

* boci ovi 007.jpg (750.28 KB, 1306x980 - megtekintve 754 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5177



« Válasz #594 Dátum: 2019. április 01. 20:26:40 pm »

eltépte mint ifjú dózeros a csipkebugyit

 2funny
Naplózva

1985 E28 530i
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7138


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #595 Dátum: 2019. április 01. 20:45:43 pm »

az a transit is latott mar ezt-azt ugy kepzelem Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #596 Dátum: 2019. április 02. 18:35:55 pm »



Az 50 tonnás letépte láncait,mert az élet szép,holnap csere,és az élet még szebb lesz.
Jól látszik a képen,hogy milyen finom holmi is egy ilyen csapszeg,pipec héj edzett acél,a lánc is kemény mint az állat,de a gépet ez nem érdekli,eltépte mint ifjú dózeros a csipkebugyit  Cheesy .
Mondjuk a csapszeg miután találkozik régi cimbimmel,lángvágó úrral,azért kijön a formályából,hiába,mindig jön egy még erősebb. Azn


Főnököm volt a királyságban árverésen,vett láncot,természetesen nem jót,vett egy értékelhető kotrót kanál nélkül,majd vett hozzá kanalat,az sem jó,más a csapszeg méret,mint a gépé,vett kis tartályos,benzines,de forróvizes mosót,ő kötötte fel,így elgörbült a váza,ahogy felemelték a tgk-ra,vett tgk-t is,de az összes gumi futózott rajta,és több mls van benne mint abban,amit le akar cserélni rá,szóval nem csalódtam,ha elküldtem volna a 17 éve elhunyt nagymamámat,az is tudott volna így licitálni.
Persze,3 napig kódorgott a düddő az árverésen,minden este beásítottak,és délre értek ki a tetthelyre,mire a java már elkelt..... 46
Szóval majd egyszer lesz lánc,meg kanál csapszeg is.... Cheesy
Itt az új masina,30 tonnás Case,2015-ös évjárat,6000 üzemóra van benne,én már ezt beszámíttattam volna egy újba,de neki nem lényeges a profit,így lett ez,mondjuk ez így is messze a legélhetőbb szekér a cégnél.


* boci ovi 012.jpg (640.35 KB, 1306x980 - megtekintve 776 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2019. április 02. 18:43:58 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #597 Dátum: 2019. április 03. 09:09:08 am »


Főnököm volt a királyságban árverésen,vett láncot,természetesen nem jót,vett egy értékelhető kotrót kanál nélkül,majd vett hozzá kanalat,az sem jó,más a csapszeg méret,mint a gépé,vett kis tartályos,benzines,de forróvizes mosót,ő kötötte fel,így elgörbült a váza,ahogy felemelték a tgk-ra,vett tgk-t is,de az összes gumi futózott rajta,és több mls van benne mint abban,amit le akar cserélni rá,szóval nem csalódtam,ha elküldtem volna a 17 éve elhunyt nagymamámat,az is tudott volna így licitálni.
Persze,3 napig kódorgott a düddő az árverésen,minden este beásítottak,és délre értek ki a tetthelyre,mire a java már elkelt..... 46
Szóval majd egyszer lesz lánc,meg kanál csapszeg is.... Cheesy
Itt az új masina,30 tonnás Case,2015-ös évjárat,6000 üzemóra van benne,én már ezt beszámíttattam volna egy újba,de neki nem lényeges a profit,így lett ez,mondjuk ez így is messze a legélhetőbb szekér a cégnél.

Ezeket egyszer remélem kiadod valamiféle kötetben "Ír kalandozásaim" címmel. Cheesy
Ha lesz előrendelés ,én mindenképpen szeretnék már most feliratkozni egy példányra.  smiley
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5177



« Válasz #598 Dátum: 2019. április 03. 20:55:34 pm »

Én meg szívesen hallgatnám élőszóban, tábortűz mellett egy gyümölcsnap keretein belül...  Roll Eyes
Naplózva

1985 E28 530i
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #599 Dátum: 2019. április 04. 09:57:56 am »

Urak!
Nézzen be mindenki az anyagiak topikba és ......
Köszönettel Gisti
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!